oletteko tutustuneet iltalehden nettisivujen painopäivyriin? http://www.iltalehti.fi/painopaivyri/
Se vaikuttaa ihan järkevältä, mutta en meinaa uskoa sen laskemia kulutuksia ruuan suhteen. Syön normaalisti eli en ole millään dieetillä, mutta silti painopäivyrin kilokaloriseurannassa päivän tarvittavat kalorit ei tule täyteen. Ja huom. koska asia ihmetytti olen ollut täysin tarkka ruokalaskuriin laittamieni ruokien suhteen.
Voiko siis olla etten syö tarpeeksi? En ole kuitenkaan laihtunut eli vähän epäilyttää tuo laskuri...
Onko kellään kokemuksia tästä laskurista???
iltalehden painopäivyri
5
3733
Vastaukset
- siitä.
Onko kellään kokemuksia tästä laskurista???
Olen kans katellut sitä ja ihmetellyt. Aivan hirvittävän isot kalorimäärät ja arvioi vähintäänkin kulutuksen yläkanttiin ellei peräti aivan liian suureksi. Siksi päätin etten ala edes käyttämään sitä.
Kato esim www.kalorilaskuri.fi. Siinä etusivulla joku laskuri jota voi käyttää ilman rekisteröitymistä. Se näyttää minusta oikein ja järkeviä lukemia. - olen !!
koukussa laskuriin on toiminut hienosti,itse 4vk käyttänyt ja pudonnut 4,5kg.elikkä kannattaapi kokeilla ennkuin tuomita:)helppo käyttää,täydellinen minulle!
- täällä toimii
Joo, minäkin olen tammikuusta käyttäny ja kuus kiloa tippunut. (tosin jään "tavoite"kohdasta usein, mutta muidenkin lähteiden mukaan peruskulutus kyllä on ihan sama)
- mimmu
kiiti vinkistä, että tällainen laskuri on. Kävin kurkkaamassa ja vaikutti mukavan simppeliltä. Kirjaatteko illalla sitten kaikkipäivän syömiset ja liikkumiset ? vai voiko tietonsa jotenkin tallentaa,että pystyisi täyttelemään pitkin päivää ja sitten illalla näkisi kokonaiskalorimäärän ???
- Unennäkijä
Tilannehan on se kun syö liian vähän kaloreita päivässä painoonsa nähden aineenvaihdunta hidastuu eikä sitten laihdu. Syömättömyydellä lähtee vain lihasta ei välttämättä läskiä. Olen huomannut, että säännöllinen syöminen auttaa myös laihtumaan, tietty se vaikuttaa mitä syö. On paljon ylipainoisia ystäviä joille juuri tämä oikea syöminen on hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150