Pari kysymystä.

Paljonks tarvii kangasta S-kokoiseen minihameeseen? Kai minihame kangas riittää?
Mikä kangas ois nyt niinku IN?

22

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerron

mitä teet. Osta sen verran kangasta, että saat siitä samalla itsellesi hameen JOS kieltäydyit :)

• on kuollut

niin paljon ihmisiä ja sinä vain mietit jotain vitun kangasta?!

• Ajattele,

sinäkin vain istut ja kirjoitat tänne, vaikka niitä kuolee kuin kärpäsiä?!

• kirjoittelemme
        Ajattele, kirjoitti:

sinäkin vain istut ja kirjoitat tänne, vaikka niitä kuolee kuin kärpäsiä?!

tänne vaikka koko ajan kuolee ihmisiä! Mutta minä en sentään tuhlaa aikaani miettiäkseni mitään minihametta! Minä elän elämään sen puitteissa mitä työttömyyspäivärahalla on mahdollisuus, mutta en sentää mieti mitääm hametta!

• Se on aikas tärkee asia vaimolleni, just tällä hetkellä.

• Hyvä että
        kirjoittelemme kirjoitti:

tänne vaikka koko ajan kuolee ihmisiä! Mutta minä en sentään tuhlaa aikaani miettiäkseni mitään minihametta! Minä elän elämään sen puitteissa mitä työttömyyspäivärahalla on mahdollisuus, mutta en sentää mieti mitääm hametta!

sentään elät sen puitteissa mitä on mahdollisuus etkä pohdi mitään vitun minihametta!!

• että-
        Richartti kirjoitti:

Se on aikas tärkee asia vaimolleni, just tällä hetkellä.

jotkut kuolevat? Vai se että hänellä ei ole sopivaa minihametta?

• että- kirjoitti:

jotkut kuolevat? Vai se että hänellä ei ole sopivaa minihametta?

Ihmisiä kuolee jatkuvasti, mutta hyvää hamekangas harvoin saa.

• kirjoittelemme kirjoitti:

...hyvä. Mä oon kans sitä mieltä, että haaveet pitää suhteuttaa tulotasoon.

• roiskeläppä,

Ne olivat muotia eduskunnassa pari vuotta sitten...

• SupremeSatan

piruuttaan kosia jotakin, et sais hamekangasta? Tinkaisin metritolkulla samettia, tylliä ja pitsiä...

• sirpamaikkarilta

sä ole jo naimisissa? Mitä sä hamekankaista kyselet? Vai kaveriako auttelet?

• Jo kolmatta hamekangasta samalle naiselle tässä kattelen.

• sirpamaikkarilta
        Richartti kirjoitti:

Jo kolmatta hamekangasta samalle naiselle tässä kattelen.

helpompaa sun ittes kosia ni ei tarvis hamekankaita sun katella. Muijas todennäkösesti ihan tyytyväisenä ettis ite sen hamekankaansa.

Tai kun et kerran oo naimisissa ni pitäskö tarttua tilaisuuteen? Mul on kyl kangastoivomuksena olohuoneen ikkunaan sopiva Marimekon kangas...

• toden sanoo
        Richartti kirjoitti:

Siinä saattaa käydä niin että naisesi pokaa minarissaan miehen joka haluaa naimisiin hänen kanssaan.

• väliaika
        Richartti kirjoitti:

olemaan avossa 12 vuotta joutumatta naimisiin? *nostaa olematonta hattua*

Eiköhän se ole siinä tapauksessa jo totuttu olotila molemmin puolin.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

helpompaa sun ittes kosia ni ei tarvis hamekankaita sun katella. Muijas todennäkösesti ihan tyytyväisenä ettis ite sen hamekankaansa.

Tai kun et kerran oo naimisissa ni pitäskö tarttua tilaisuuteen? Mul on kyl kangastoivomuksena olohuoneen ikkunaan sopiva Marimekon kangas...

Pitäisköhän mun yrittää kaikessa hiljaisuudessa pistää sulle tulemaan Unikko-verhot tulemaan :)
        Sinistä vai keltaista, kumpi miellyttäis enemmän?

• toden sanoo kirjoitti:

Siinä saattaa käydä niin että naisesi pokaa minarissaan miehen joka haluaa naimisiin hänen kanssaan.

Mutta sit siinä käy niin...

• la.ra

että ei saa toivottaa onnea?

Siinä tapauksessa kerrottakoon, että oli nainen tai hame minkäkokoinen tahansa, niin sitä kangasta pitää ostaa 7 metriä. Ihan oikeasti.

Eikä sitten mitään tarjouspaloja tai verhokangasta. Mutta muuten saat valita itse.

• tarkoittaa pakan verran hamekangasta.
      Ja pakkaan hamekangasta menee useampi metri.
      Musta on aina "in".
      Mustassa myös se hyvä puoli, että voi pakan antajalle ommella burghan.

Minihameen kohdalla ratkaisee hameen pituus, tuleeko kerros- vai yksikerroshame, lanteen ympärysmitta jne.

• Kalmio.

Lopultakin Richartti myöntää, että on transvestiitti. Onnea vaan minihameen kokeiluun. Muista ajella sitten sääresi ja pistää kunnolla pakkelia.

• Kumissetä

Ai ei osunu kohdalle? Poikapyllyiselle naiselle riittää minihameeseen sellainen 100 x 35 cm, siihen tehdään leikkauksia yms. Sehän ei siis olisi mekkoo. Mut tää koko juttuhan koski vaan miehiä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe