Paljonks tarvii kangasta S-kokoiseen minihameeseen? Kai minihame kangas riittää?
Mikä kangas ois nyt niinku IN?
Pari kysymystä.
22
737
Vastaukset
- kerron
mitä teet. Osta sen verran kangasta, että saat siitä samalla itsellesi hameen JOS kieltäydyit :)
- on kuollut
niin paljon ihmisiä ja sinä vain mietit jotain vitun kangasta?!
- Ajattele,
sinäkin vain istut ja kirjoitat tänne, vaikka niitä kuolee kuin kärpäsiä?!
- kirjoittelemme
Ajattele, kirjoitti:
sinäkin vain istut ja kirjoitat tänne, vaikka niitä kuolee kuin kärpäsiä?!
tänne vaikka koko ajan kuolee ihmisiä! Mutta minä en sentään tuhlaa aikaani miettiäkseni mitään minihametta! Minä elän elämään sen puitteissa mitä työttömyyspäivärahalla on mahdollisuus, mutta en sentää mieti mitääm hametta!
- Hyvä että
kirjoittelemme kirjoitti:
tänne vaikka koko ajan kuolee ihmisiä! Mutta minä en sentään tuhlaa aikaani miettiäkseni mitään minihametta! Minä elän elämään sen puitteissa mitä työttömyyspäivärahalla on mahdollisuus, mutta en sentää mieti mitääm hametta!
sentään elät sen puitteissa mitä on mahdollisuus etkä pohdi mitään vitun minihametta!!
- että-
Richartti kirjoitti:
Se on aikas tärkee asia vaimolleni, just tällä hetkellä.
jotkut kuolevat? Vai se että hänellä ei ole sopivaa minihametta?
että- kirjoitti:
jotkut kuolevat? Vai se että hänellä ei ole sopivaa minihametta?
Ihmisiä kuolee jatkuvasti, mutta hyvää hamekangas harvoin saa.
kirjoittelemme kirjoitti:
...hyvä. Mä oon kans sitä mieltä, että haaveet pitää suhteuttaa tulotasoon.
- roiskeläppä,
Ne olivat muotia eduskunnassa pari vuotta sitten...
- SupremeSatan
piruuttaan kosia jotakin, et sais hamekangasta? Tinkaisin metritolkulla samettia, tylliä ja pitsiä...
- sirpamaikkarilta
sä ole jo naimisissa? Mitä sä hamekankaista kyselet? Vai kaveriako auttelet?
- sirpamaikkarilta
Richartti kirjoitti:
Jo kolmatta hamekangasta samalle naiselle tässä kattelen.
helpompaa sun ittes kosia ni ei tarvis hamekankaita sun katella. Muijas todennäkösesti ihan tyytyväisenä ettis ite sen hamekankaansa.
Tai kun et kerran oo naimisissa ni pitäskö tarttua tilaisuuteen? Mul on kyl kangastoivomuksena olohuoneen ikkunaan sopiva Marimekon kangas... - toden sanoo
Richartti kirjoitti:
Siinä saattaa käydä niin että naisesi pokaa minarissaan miehen joka haluaa naimisiin hänen kanssaan.
- väliaika
Richartti kirjoitti:
olemaan avossa 12 vuotta joutumatta naimisiin? *nostaa olematonta hattua*
Eiköhän se ole siinä tapauksessa jo totuttu olotila molemmin puolin. sirpamaikkarilta kirjoitti:
helpompaa sun ittes kosia ni ei tarvis hamekankaita sun katella. Muijas todennäkösesti ihan tyytyväisenä ettis ite sen hamekankaansa.
Tai kun et kerran oo naimisissa ni pitäskö tarttua tilaisuuteen? Mul on kyl kangastoivomuksena olohuoneen ikkunaan sopiva Marimekon kangas...Pitäisköhän mun yrittää kaikessa hiljaisuudessa pistää sulle tulemaan Unikko-verhot tulemaan :)
Sinistä vai keltaista, kumpi miellyttäis enemmän?toden sanoo kirjoitti:
Siinä saattaa käydä niin että naisesi pokaa minarissaan miehen joka haluaa naimisiin hänen kanssaan.
Mutta sit siinä käy niin...
- la.ra
että ei saa toivottaa onnea?
Siinä tapauksessa kerrottakoon, että oli nainen tai hame minkäkokoinen tahansa, niin sitä kangasta pitää ostaa 7 metriä. Ihan oikeasti.
Eikä sitten mitään tarjouspaloja tai verhokangasta. Mutta muuten saat valita itse. tarkoittaa pakan verran hamekangasta.
Ja pakkaan hamekangasta menee useampi metri.
Musta on aina "in".
Mustassa myös se hyvä puoli, että voi pakan antajalle ommella burghan.
Minihameen kohdalla ratkaisee hameen pituus, tuleeko kerros- vai yksikerroshame, lanteen ympärysmitta jne.- Kalmio.
Lopultakin Richartti myöntää, että on transvestiitti. Onnea vaan minihameen kokeiluun. Muista ajella sitten sääresi ja pistää kunnolla pakkelia.
- Kumissetä
Ai ei osunu kohdalle? Poikapyllyiselle naiselle riittää minihameeseen sellainen 100 x 35 cm, siihen tehdään leikkauksia yms. Sehän ei siis olisi mekkoo. Mut tää koko juttuhan koski vaan miehiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914