Ruskeat hiukset ollut jo hyvän aikaa, sitä ennen oli blondit. Varsinkin hiusten takaosasta paistaa/kuultaa joku ihan ihme vihreän ja harmaan sekoitus. Olen värjännyt monta kertaa jo ruskealla päälle, se ei lähde sieltä.
Värinpoistoko pitäis tehdä ja sitten ruskeaksi ?
Hopeashampoota oon koittanut, ei auttanut.
Miten saan sen pois :s.
Ruskeasta väristä paistaa vihreä tjn.
4
8615
Vastaukset
- punaisella
shamppoolla vaikka alkuun jos ei auta niin laita vaikka punaista suoraväriä. punainenhan on vihreän vastaväri ja näin ollen taittaa sitä pois.
- missään nimessä!!
Älä nyt käytä ainakaan hopeashampoota!!
Se on sitä varten, että vaaleista hiuksista saadaan keltaisuus pois, eli hopeashampoo tasoittaa hiuksissa olevaa punapigmenttiä.
Jos ruskeasta pesee punapigmentin pois, lopputulos on juurikin harmaa/vihreä.
Tarvitset LISÄÄ PUNAPIGMENTTIÄ!
Eli niinkuin ensimmäisessä vastauksessa, osta jokin kevytväri mikä on vahvasti punaruskea.
Käyppäs kampaamoliikkeessä ja osta VÄRI MOUSSE.
Se ei imeydy hiuksen sisään, vaan jää päälle, mutta vasta värjätyissä/kuluneissa hiuksissa se kyllä pääsee pikkasen hiuksen sisäänkin, mutta ei vaurioita hiusta. Itselläni toimi oikein hyvin, kun käytin kerran, hiuksista tuli suklaan ruskeat ja vihreys oli poissa.
Mutta jos tuntuu, ettei tuokaan auta pitkävaikutteisesti, niin osta Lorealin Color Shine shampoota. Ne sisältävät pigmenttejä, väristä riippuen.
http://www.nettiplace.fi/epages/Nettiplace.axl/?ViewAction=View&ObjectID=9492&Page=2
Tuolla voit lukea lisää tuotteesta.
(jos linkitys onnistui)
Sieltä löytyy:
Loreal Serie Expert Gloss Color shampoo KASTANJA 250ml
Se on tummanruskea ja sisältää paljon punapigmenttejä.
Toisin kuin muissa värjättyjen hiusten tuotteissa, tässä todella on PIGMENTTEJÄ.
Eli se on kuin värjäisit hiuksesi miedosti.
Eli kokeile joko VÄRI MOUSSEA tai ^^ shampoota.
Jos tuntuu ettet ihan ole varma, ota nimet ylös ja kysy liikkeessä apua.
MOUSSEN hinta on n.12e
tuon shampoon 14e- korjaan
Niin siis tuo Color Shine shampoo tarkoittaa sitä kastanja shampoota :D Kirjoitin ensin nimen väärin :)
Toivottavasti et mennyt sekaisin :)
- niinmpäniin
kaikki perussävyt taittavat vihreään. osta hiusväri, jossa on taittosävy. esim sävy 8 (luonnonvaalea) on perussävy. sävy 5.3 (vaaleanruskea kulta) on perussävyltään vaaleanruskea ja siinä on taittosävynä kulta. taitosävy peittää sen vihreän taiton.
mulla oli täsmälleen sama ongelma kun sulla. ite olin viel syksyllä ihan blondi. sitten juttelin lorealin kuluttajaneuvojan kanssa ja hän suositteli tuota 5.3 sävyä. nyt hiukseni ovat luonnollisen kullanruskeat ja vihreys on poissa.
eli osta hiusväri, jossa on taittosävy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668