suhteistasi vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Mikä on
16
593
Vastaukset
- se suuri ero
Mies on enemmänkin kone kuin ihminen naiseen verrattuna. Sinkkuna ollessa en sitä koskaan tajunnut.
- tuolla enemmän
kone kuin ihminen?
- sirpamaikkarilta
renttuihin. Onneksi olen myös sen sisäistänyt.
- la.ra
isojakin juttuja...
Mutta mä en saa niistä kertoa, koska perustuvat henkilökohtaiseen kokemukseen, joka joillekin aiheuttaa ylitsepääsemätöntä pahaa mieltä.
Mutta erittäin hyvä kysymys, joten toivottavasti tulee paljon vastauksia!- suurin osa
vastauksista perustu omaan kokemukseen ja mutuun, kun tämä ei ole mikään asiapalsta?
- la.ra
suurin osa kirjoitti:
vastauksista perustu omaan kokemukseen ja mutuun, kun tämä ei ole mikään asiapalsta?
mun juttuni ovat eri asia. Ne ovat saatanasta.
- voi..
olla haluttava, miellyttävä ja ihastuttava, jos niin haluaa. Useimmiten ei halua.
on vaikee sanoo, mut suuri opetus on ollut se, että mä en ymmärrä naisista mitään ja yhtä suurta tämän opetuksen kanssa on ollut se, ettei kannata edes yrittää.
- et ymmärrä
naisista mitään? Olethan sentään suurimman osan elämästäsi naisten kanssa asunut?
et ymmärrä kirjoitti:
naisista mitään? Olethan sentään suurimman osan elämästäsi naisten kanssa asunut?
kun olen kuvitellut tajuavani naisista jotain, ni olen ollutkin ihan pihalla. Kaikki menee hienosti, ku ei edes yritä ymmärtää, on vaan ja köllöttää, kyllä naiset sen ymmärtämisen hanskaa.
- vänkyrä-nainen
On paljonkin asioita joita olen oppinut miehiltä, joko suhteessa ollessa tai ystävyydestä, mutta on vaikeaa miettiä suurinta niistä.
Jos nyt suhdepohjalta mietin asiaa, niin se on varmaan se että rakkaus on ennenkaikkea tahdon asia. Se on mun mielestä niin paikkansa pitävä toteamus kuin vain olla voi. - siviileistä,
jos haluat lisää hyvinvointia, onnellisuutta ja elämänlaatua.
- totuus paljastui
Mies n ä y t t e l i kilttiä ja kohteliasta miestä, koska tiesi sen vetoavan naisiin.
Todellinen luonne oli tunteeton "peto". kuuntelemaan mitä toinen sanoo ja keskustelussa käytä enemmän kuin yhtä tai kahta sanaa.
- on se että
ulkonäöllä on todellakin merkitystä. Tunteet ja luonteenpiirteet on sivuseikkoja. Varsinkin jos nainen ei ole mallinmitoissa niin eipä siinä paljon auta kuin olla yksin. Lopetin elämäntapalaihduttamisen, päätin elää elämäni yksin. Ulkoilen ja liikun paljon, enkä syö roskaruokia, mutta paino ei lähde (sukuvika kai). Eikä se enää haittaa, kyllä minä itselleni kelpaan.
- MMies
Ei enää koskaan jakorasiaa/lutkaa tai alkoholistia/narkkaria.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571828Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543