kertokaa mulle

frozen cranberry

Täällä on monta viestiä missä haukutaan gootteja satanisteiksi, ihmiskunnan paskakasoiksi jne. Voisiko joku kertoa että miksi on niin vaikea hyväksyä ihmiset jotka ovat erilaisia kuin muut.

Itse en ole gootti, mutta arvostan ihmisiä jotka uskaltavat olla erilaisia kuin muut. Sillä jos maailma olisi täynnä aivan samanlaisia ihmisiä niin mitä hienoa siinä on.

Joten kertokaa mulle mikä gooteissa on vikana koska niitä morkataan niin paljon

7

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meteliä.

      Aivan kuin he olisivat jotain erilaisempia, kuin me "tavikset." Omasta aseenteesta se on kiinni. Olen vain törmännyt niihin, joillain on teiniangsti päällä ja haluvat erottua joukosta.

      Tosin se saa vain nauramaan.

      • Adrian Hates

        Paskapuhetta tuokin. Ei gootit pidä itsestään meteliä, ne on niitä japsiernuja, wannabe-metallisteja, yms. Siis yleensä, poikkeuksiahan löytyy.


      • jaa`a
        Adrian Hates kirjoitti:

        Paskapuhetta tuokin. Ei gootit pidä itsestään meteliä, ne on niitä japsiernuja, wannabe-metallisteja, yms. Siis yleensä, poikkeuksiahan löytyy.

        mielestäni gootit eivät ole nykyään enään massasta erottuvia. Päin vastoin.


      • Gootti

        Kyllä se goottien asenne varmasti muuttuu hiukka kun muut suhtautuvat heihin niin negatiivisesti.
        Ja niitä teiniangsteja taitaa yllä löytyä jokaisesta tyylilajesta, eikä vain niistä jotka näyttävät "synkiltä".
        Ja se että pukeutuu sellaisiin vaatteisiin mistä itse pitää ei kai ole sitä että haluaa erottua joukosta.

        Mitä naurettavaa siinä on?


      • paljon.
        Adrian Hates kirjoitti:

        Paskapuhetta tuokin. Ei gootit pidä itsestään meteliä, ne on niitä japsiernuja, wannabe-metallisteja, yms. Siis yleensä, poikkeuksiahan löytyy.

        Eli "wannabe" hihhuluita, jotka kuuntelevat The 69 Eyesia jne..


    • mikä lie

      Itse en edes käyttäisi määritelmiä gootti, hoppari yms. Itse ainakin koen olevani vain ihminen, joka nyt sattuu pitämään vaatteissaan pitseistä, verkosta korseteista ja muutenkin romanttisesta tyylistä. Samaan tapaan kuin toiset pitävät kissoista ja toiset koirista. Minusta kirkkaat värit eivät tee oikeutta vartalolleni, joten tottakai pukeudun siihen, missä tunnen itseni kauniiksi. Ja olen ymmärtänyt, että muidenkin tyylien kannattajat tekevät samoin (mm. juuri hopparit, punkkarit yms.)

      En juuri tunne itseäni gootiksi, vaikka moneen ja moneen kertaan minua siksi kuvaillaan. Usein on festareillakin porukka on tullut kertomaan, että olen oikea gootti leidi tai jotakin muuta vastaavaa.

      Ehkä nämä mielipiteeni tekevät minusta maailman epägooteimman. Omasta mielestäni en kuitenkaan voi wannabee olla, sillä enhän edes tunnusta koko gootti käsitettä olevan, joten miten voi yrittää olla sellainen? Jos joku nyt tästä ärsyyntyy, niin ole kiltti ja pidä se omana tietonasi, sillä minua ei vain jaksa kiinnostaa minä muut minua pitävät. Tärkeintä on, että itse tiedän kuka olen.

      Jotenkin vain tuntuu oudolta, kuinka vaatteet vaikuttavat ihmisten arviointiin enemmän kuin vaikka kasvojen piirteet, ruumiin rakenne tai vaikka persoona!

    • Striking-Fire

      No, jokos on satanististakin tehty haukkumasana..?

      Seuraavaks sitten kait huudellaan kadulla, et "HELVETIN HETERO!!!" :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe