Eron ikävä

yksin muttei yksin

ÄLKÄÄ IKINÄ EROTKO!!!!!!!!!!!KÄRSIMYS ON NIIN RASKASTA, TOISEN NAISEN TAI MIEHEN VUOKSI!!!!!OLI SYY MIKÄ HYVÄNSÄ????????????

10

2061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 54v

NIIN,MUTTA KUN MIES JÄTTI YKSKAKS,MITEN TÄSTÄ SELVIÄÄ.OON SAIRASLOMALLA,SYÖN UNI JA MIELIALALÄÄKKEITÄ.EN VASTAA PUHELIMEEN,EN NÄE KETÄÄN.ALKAA NELJÄS VIIKKO,MIES EI SUOSTU KESKUSTELEMAAN ASIASTA,MISTÄ SAAN VOIMIA,HALUA ELÄMÄÄN,ITSENI TOIMIMAAN???JOLLAIN HYVIÄ VINKKEJÄ.AUTTAISIKO KRIISIKESKUS ???

• kyynelvirta

Olen syksyllä kokenut aivan saman. Ei mies keskustele, kun oli jo eroprosessin valmiiksi hautonut omassa mielessään ja hakenut uuden kumppanin, ennen kuin kertoi siitä minulle. Muutti sit suoraan uuden naisen luo.
        Samaa tuskaa kuin sinäkin käyn yhä läpi...
        En ikinä uskonut joutuvani kokemaan mitään tällaista.

• vabanque

Jos haluatte erota, erotkaa ilman kolmatta osapuolta. Olen kokenut molemmat, ja tiedän, että toisen vuoksi hylkääminen on sadistista.

Olen eronnut pitkästä (30 v:n) suhteesta, ja hoidimme eron sovinnossa niin, että otimme vuoden koeajan. Sinä aikana mietimme, menisimmekö uudelleen naimisiin, jos saisimme valita. Ero tuli, mutta mitään kaunoja ei jäänyt.

Kokemusta on myös toisenlaisesta, uuden suhteen avulla toteutetusta erosta, johon tarvitsin ammattiauttajan apua. Siitäkin selviää, mutta siihen tarvitaan aikaa. Minulla surutyö vei puoli vuotta.

Eron jälkeen ihminen tarvitsee myös aikaa päästäkseen tasapainoon, ja sinä aikana solmituilla parisuhteilla on huono ennuste.

• sadistista

"TOISEN VUOKSI HYLKÄÄMINEN ON SADISTISTA", nämä ovat juuri oikeat sanat kuvaamaan tilannetta.
        Pelkurin, piti hankkia valmiiksi uusi suhde, ennen kuin hylkäsi vanhan.

• tietääkö muut

...minä tiedän mitä se tuska on, se jyllää sielussa, aivan, erostani on jo 7 vuotta, sanotaan että 3-4 vuotta meni kärsimyksessä, ihme pahanolontunne kehossa/sielussa/pääkopassa....no sitä nyt ei ymmärrä todellakaan kun sellainen joka on joutunut eron kokeamaan, joo, on sun parempi ottaa yhteyttä vaikka kriisikeskukseen, jo jutteleminen asiasta auttaa, koeta nyt lähteä sieltä neljänseinän sisältä ulos johkiin, pikkasen aloitat vaikka kävelylenkillä/käy kirjastossa, hae luettavaa...esim tälläi, voimia.

• Anonyymi

Voiko suruun kuolla tai mennä kognitio heikommaksi?

• Anonyymi

Ämmä erosi jo nuorena

• Anonyymi

S.tanan letukka

• Anonyymi

Kyllä se vaan on ihanaa, kun pääsee tyypistä vihdoinkin eroon. Tulihan siinä melkein kolmekymmentä vuotta kärvisteltyäkin. Kolmansia osapuolia ei ole ollut sen koomminkaan kuvioissa, vaikka olisin tyypin ilomielin jollekin myynytkin, jos joku olisi kauppaa ehdottanut.

Helpotus on suuri ja on onnellista yksin elellä!

• Anonyymi

Älkää ikinä roikkuko suhteessa vaan erotkaa sellaisesta mieluiten ennemmin kuin pitkitettynä riutumisena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe