pelkkiä

seksialoituksia

taas palstalla.

Laitetaanpa lisää.

Tällä avauksella selviää oikeasti kummat on kiimaisempia, miehet vai naiset.

Yksi yksinkertainen kysymys, johon mahdollisimman moni vastaa:

- Koska viimeksi ajattelit tai harrastit seksiä, tai olit kiihoittuneessa tilassa? Kaikki lasketaan, myös itsesaastutus.

Laita mukaan oletko mies vai nainen. Laskemalla keskiarvo sekä miesten että naisten vastauksista saadaan totuus selville.

Aloitan itse. Olen mies ja aikaa on kulunut 5 vuorokautta.

23

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja aikaa on kulunut n. tunti.

• piste unohtui nollien välistä ja sekin taisi olla eilen tai toissapäivänä tai -viikolla.
      Kellonajastakaan en ole varma...
      Joskus kuitenkin

• chik^^

olen nainen ja aamulla viimeksi..

• .......................

aamusella 11 maissa

• vänkyrä-nainen

eilen illalla myöhään ihan yksin, itse ja omin avuin tein sen.

• ajateltua monta

kertaa päivässä. Joskus enemmän joskus vähemmän, mutten kyllä ole ollut vuosiin päivääkään ajattelematta seksiä ja aika harvoin olen päivääkään masturboimatta.
      Tänään on jo huippu saavutettu.
      Nainen 28v

• mies vai nainen.

Jos nainen kysyy niin... "Pois se minusta, en ees ajattele."

Jos mies niin "Pieni puute koko ajan tekee elämästä vaan mielenkiintoista"

• la.ra

että minusta onanoinnilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Tai edes kiihotuksen. Se on - ainakin täällä - pelkkä mekaaninen toimenpide, jolla voi laukaista paineita. Samalla voi lukea vaikka tenttiin.

Muusta en halua edes puhua, sillä vielä on yli kahden kuukauden odotus edessä ja kuukausi takana.

• kanssakäyminen

toisen sukupuolen kanssa voi palvella just tuota samaa tarkoitusta. Onko se sitten seksiä?

Ihan fyysiseltä kannalta aattelin lähestyä asiaa.

• vänkyrä-nainen

sillä ole seksin kanssa mitään tekemistä.
        Mut mä tarviin siihen kyl jotain visuaalista tai muunlaista kiihoketta tai kunnon rauhan, keskittymisen mielikuviin. Ei onnistuis tenttikirjojen äärellä.

• la.ra
        kanssakäyminen kirjoitti:

toisen sukupuolen kanssa voi palvella just tuota samaa tarkoitusta. Onko se sitten seksiä?

Ihan fyysiseltä kannalta aattelin lähestyä asiaa.

No, mä lasken itsetyydytykseksi senkin, jos sitä tekee käyttäen toisen kehoa vain apuvälineenä.

• la.ra
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

sillä ole seksin kanssa mitään tekemistä.
        Mut mä tarviin siihen kyl jotain visuaalista tai muunlaista kiihoketta tai kunnon rauhan, keskittymisen mielikuviin. Ei onnistuis tenttikirjojen äärellä.

niissä tenttikirjojen kaavioissa on muhkeita, voimakkaita nuolia tanassa taivasta kohti... :D

• vänkyrä-nainen
        la.ra kirjoitti:

niissä tenttikirjojen kaavioissa on muhkeita, voimakkaita nuolia tanassa taivasta kohti... :D

juu..:)

• - Koska viimeksi ajattelit tai harrastit seksiä, tai olit kiihoittuneessa tilassa? Kaikki lasketaan, myös itsesaastutus.

Juuri äsken. Minussa on varmaan jotain vikaa, kun muutenkin ajattelen seksiä yhtenään. Valitettavasti ikä tekee sen, ettei sitä voi tehdä yhtenään niin kuin 20 vuotta sitten.

Ja edelleenkin olen 36-vuotias mies.

• (nais)logiikkaa

kysymyksessä (vastauksetkin sen mukaiset).

Olisit kysynyt yksinkertaisesti vain "Milloin viimeksi laukesit?"

M/41/4vrk

• Otos

tosin jäi pieneksi kun te vastasitte niin laiskasti. Molemmilta sukupuolilta neljä hyväksyttyä vastausta, muut jouduttiin hylkäämään niiden epämääräisyyksien ja epäoleellisuuksien vuoksi.

Miesten keskiarvo 2,27 vuorokautta.
      Naisten keskiarvo 0,57 vuorokautta.

Otoksen perusteella naiset siis neljä kertaa kiimaisempia kuin miehet.

• SupremeSatan

Nainen, 27 vuotta. Nykyään älyän olla kiitollinen jokaisesta itsesaastutuksesta.

• että...

nekin mahdollisesti loppuu? Joku kakskätinen amputaatio iskee?

• SupremeSatan
        että... kirjoitti:

nekin mahdollisesti loppuu? Joku kakskätinen amputaatio iskee?

teki sen, ettei seksi kiinnostanu vuoden päiviin. Nyt kun olen palautumassa normaaliin uomiin, sitä osaa olla kiitollinen tuostakin vähästä.

• eipä
        SupremeSatan kirjoitti:

teki sen, ettei seksi kiinnostanu vuoden päiviin. Nyt kun olen palautumassa normaaliin uomiin, sitä osaa olla kiitollinen tuostakin vähästä.

muuta kuin tsemppiä toipumiseen.

• Aurinko79-

Seksiä ajattelin viimeksi n. 5 min sitten ja itsesaastutusta harrastin viime yönä. Olen nainen.

• Asiasta.huvittunut

Viimeksi ajattelin juuri äsken. Harrastin noin 5 tuntia sitten. Mun akku lataa nopiasti.

• KauheaKanki

Aamupäivällä pistäydyin nautiskelemassa seksipalvelussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65