Käykää ostamassa uusin alibi lehti. Siinä on koko juttu kerrottuna kuinka tapahtumat ovat oikeasti menneet!
yliajo tappo!
3
1694
Vastaukset
- helvetti
siinä on mitä on kerrottu,helvetin köpö
hei,alibi on lehti niinkuin muukki eikä poliisin pöytäkirja...jonka olen sukulaisena itse lukenut!!!!!!!!
jos se ei ollut murha ja törkeä niin mikä on!!??älkääkä jauhako jos ette tiedä totuutta kun ihmisillä on omaisia joilla on muutenki vaikea päästä joidenkin asioiden yli vaikka haluaisi!!!!
tietysti tuollainen puhuttaa ja pitääki ja herättää inhoa ja kauhua,että voidaan toiselle ihmiselle tehdä jo mitä vain.mutta ei piä totuuksina kertoa jos ei ole varma siitä totuudesta.
(ihmettelen vieläkin ettei kukaan muka nähny ajoissa kylällä olleita raakoja tapahtumia ja soittanu aikasemmin jo poliiseja)
no tuomari en ole vaan se on kerran Taivaan Herra meillä' jokaisella,
mutta huonosti käy jos eivät edes kadu ja tee neki parannusta.niinkuin meidän jokaisen on kerran oman kuoleman jälkeen vastattava Jumalan edessä omasta elämästä, mitä ollaan tehty tai jätetty jopa tekemättä.On kuitenki kaikila yksi Herra joka voi ainoastaan synnit anteeksi antaa ja se on Jeesus Kristus!
Mulla on uskovaisenakin kova pala yrittää antaa anteeksi,olivat niin kiduttaneet jo ennen yliajoa! silti rukoilen että voin sen tehdä joku päivä ihan oman sieluni takia.
Mutta toivon jokaisen alkavan ymmärtää, jos joku oireilee jo noin pahasti niin kannattee jo yhteisönä puuttua ja tehdä jotakin ennenkuin pääsevät pätemään jonkun raukan kiduttamisella ja oikein porukalla olemaan kovia.
ps. alibi elää toisten kärsimyksillä,joita muut innoissaan lukevat, minusta se on jotenkin raakaa bisnestä...tiedottaa tietysti voi j apitääkin,mutta asialla on kaksi puolta!!!
ps.pidetään parempaa huolta lähimmäisimmistä ja muista kanssa ihmisistä!jo siinä vaiheessa kun ne on pieniä ja niitä voi vielä kasvattaa rajoja ja rakkautta periaatteella ettei niistä tulisi hirviöitä!
Tuo ketään syyllistämättä, mutta kyllä nykyajan vanhemmat laistavat liikaa omaa vastuuta lapsistaan.voimia joka tapauksessa KAIKILLE jotka sitä tämänki asian tiimoilta tarvitsevat erityisesti!- raukkamaista niin
ihminen voi tehdä toiselle tai itselleen mitä vain.Tiedän,että tehtyä ei tekemättömäksi saa,mutta tuskimpa pojat ylpeitä teostaan ovat.
Tuli mitä tuli tuomioksi jokainen heistä kantakoon vastuun teostaan.
Ps.kun luette alibia,varmasti huomaatte,ettei tämä ole kuin eräs pieni tarina Suomen suvessa,niin valitettavaa kuin aina tälläiset tapahtumat ovat.Antakaa ihmiset hyvät arvoa toisille ihmisille,sillä jo yksikin lyönti voi olla viimeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983