Lähihoitajat, merkonomit!

Paljoks palkkaa??

Mitä te lähihoitajina tai merkonomina (taloushallinto) työskentelevät saatte kk-palkkaa? (Siis työpaikkanne seinäjoen/nurmon alueella)??´
t. jommalle kummalle alalle opiskelemaan hakeutuva

10

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infoa

Lähihoitajana teet sitten kaikkea paskahommaa. Lähihoitaja kun on sairaanhoitajienkin alapuolella. Ja tradenomeja on jo nyt työkkäri väärällään, että päättele siitä. Miksi haluat tehdä noin huonon ammatinvalinnan.

• nyt kun sairaalan väki ei saa enää läträtä viinan eikä tupakin kanssa, olisi reikihoitajalla suuri tarve aukaista näiden onnettomien energiakanavia. nikotiinin ja viina puute saa energiavirrat sekaisin ja saisit hyvät tienistit näistä ns. varmoista asiakkaista.:D

• uudelleen

Ei muuten tosiaankaan kannata kouluttautua kummaksikaan. Kokemusta on ja ihan peestä tuollaiset koulutukset. Itse pääsin onneksi muihin töihin. Jippiii...

• aloittajalle
        uudelleen kirjoitti:

Ei muuten tosiaankaan kannata kouluttautua kummaksikaan. Kokemusta on ja ihan peestä tuollaiset koulutukset. Itse pääsin onneksi muihin töihin. Jippiii...

Vinkki oli tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle. Maven ehdotus on taas oma lukunsa.

• ihmettä sitten?
        aloittajalle kirjoitti:

Vinkki oli tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle. Maven ehdotus on taas oma lukunsa.

..vois alkaa opiskelemaan? Lukion todistuksilla kun ei pitkälle pötkitä. Seinäjoelle pitäs perheen takia kuitenkin jäädä. Millä koulutuksella tekee jotakin seinäjoen työmarkkinoilla?

• sedun
        ihmettä sitten? kirjoitti:

..vois alkaa opiskelemaan? Lukion todistuksilla kun ei pitkälle pötkitä. Seinäjoelle pitäs perheen takia kuitenkin jäädä. Millä koulutuksella tekee jotakin seinäjoen työmarkkinoilla?

sivuja ja mieti ensin millaisessa työssä viihtyisit.

• antavaa...

Hei!
      Palkka riippuu varmasti siitä millaiseen työpaikkaan pääset tai hakeudut. Hoitotyössä perushotajan palkka liikkuneen siinä 1500?€ molemmin puolin. Tähän lisät päälle. Tradenomin palkkaa en osaa täsmalleen sanoa, koska on vielä enemmän riippuvainen työstä ja työpaikasta, mutta ei liene kauas tuosta edellisestä liikkuvan.
      Onnea ammatinvalinnalle!

• toki

millaisiin tehtäviin pääset tradenomin papereilla... atk-puolen tradenomit voipi edetä pitkälle ja palkkapussissa se näkyy.

• tarkkuutta

Siis täh, mitä te nyt tradenomista alatte puhumaan kun aloittaja kysyi merkonomin koulutuksesta?

• ___dyllerö
        tarkkuutta kirjoitti:

Siis täh, mitä te nyt tradenomista alatte puhumaan kun aloittaja kysyi merkonomin koulutuksesta?

Semmoset n. 2000 ekee käteen kuus saapi merkonomina logistiikka yrityksessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe