Testivoittaja!, Christopeit Crosstrainer CS5

kugyttd

onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta? hintaa olisi tällä hetkellä 199e alennuksessa ja norm. hinta 249e. onko laitteesta mihinkään, vai hajoaako nopeasti? palaako läski hyvin? itse painan n. 65kg joten kuormitus ei olisi niin kova kun max. paino on 150kg.

10

13708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tuosta...
    • ko laite

ja jo toinen menossa, sekin natisee ja kolisee. Ekasta lähti kahvat ja laakerit hajos, sain hienosti kyllä uuden kotiin kannettuna tilalle. Aika lelu vehje, varsinkin nyt kun vauhtia alkaa polkijalla olemaan, heiluu ja huojuu kovassa menossa enemmän kuin päällä olija:) hinnaltaan ihan jees, sellanen perus härveli. Crossaus asento hieman etukeno, mutta hyvää on se,että kädet yltävät hyvin kahvoihin(katsoppa useimpien halpojen kuvia joissa mallien kädet ei meinaa riittää kahvoihin) Käytän paljon vehjettä ja jos saisin uudelleen valita, ostaisin jonkun toisen, kalliimman, jota saisin kokeilla. Vähäiseen käyttöön ja aloitteluun tuo on ihan passeli kone.

• Kris_tina

Onko sulla siis tuo kyseinen cs5?
        Miten ihmeessä sait yhdistettyä kaapelit?
        Siellä on semmonen anturikaapeli,jota täytyy saada yhden punaisen osan sisään(jos muistat?)
        Mulla ei millään riitä sen pituutta´jotta saisin sen sinne kiinni.
        Tietääkö muuten joku,mihin pitäis soittaa kun on joku kokoamisongelma?

• kasasi
        Kris_tina kirjoitti:

Siellä on semmonen anturikaapeli,jota täytyy saada yhden punaisen osan sisään(jos muistat?)

en osaa auttaa,sori

• raivoistuttaa!
        Kris_tina kirjoitti:

Mulla on ihan sama ongelma!!! En millään saa sitä kaapelia sinne punaiseen osaan kiinni. Ottaa todella päähän tämä tilanne. Olen varmaan tunnin jo yrittänyt saada sitä helevetin kaapelia siihen punaiseen systeemiin enkä millään onnistu!! En itsekään tiedä yhtään että mihin voisi asiasta soittaa...AAARRGGGH!

• ex-raivoissaan
        raivoistuttaa! kirjoitti:

Mulla on ihan sama ongelma!!! En millään saa sitä kaapelia sinne punaiseen osaan kiinni. Ottaa todella päähän tämä tilanne. Olen varmaan tunnin jo yrittänyt saada sitä helevetin kaapelia siihen punaiseen systeemiin enkä millään onnistu!! En itsekään tiedä yhtään että mihin voisi asiasta soittaa...AAARRGGGH!

Sain juuri äsken sen helvetin kaapelin yhdistettyä! Laitoin sen tukiputkesta tulevan kaapelin ensin siihen paikkaan mihin se pitää laittaa eli vasten sitä toista kaapelia sellaiseen neliönmalliseen kohtaan, johon se ujutettiin (kuulostaapa selkeältä). Sitten vedin sillä koko tukiputkella sitä punaista muoviosaa ylemmäs joilloin se pun. systeemi lopulta liikkui niin että sain sen tukiputkesta tulevan kaapelin kokonaisudessaan sen punaisen systeemin sisälle.
        Toivottavasti tästä viestistä on apua sille onnettomalle, joka yrittää yksin ilman miestään koota Christopeittiään.

• Kris_tina
        ex-raivoissaan kirjoitti:

Sain juuri äsken sen helvetin kaapelin yhdistettyä! Laitoin sen tukiputkesta tulevan kaapelin ensin siihen paikkaan mihin se pitää laittaa eli vasten sitä toista kaapelia sellaiseen neliönmalliseen kohtaan, johon se ujutettiin (kuulostaapa selkeältä). Sitten vedin sillä koko tukiputkella sitä punaista muoviosaa ylemmäs joilloin se pun. systeemi lopulta liikkui niin että sain sen tukiputkesta tulevan kaapelin kokonaisudessaan sen punaisen systeemin sisälle.
        Toivottavasti tästä viestistä on apua sille onnettomalle, joka yrittää yksin ilman miestään koota Christopeittiään.

Onnistui mullakin heti seuraavana päivänä,sen jälkeen kun kävin anttilassa ja puhuin urheiluosaston myyjän kanssa.Voimaahan siinä piti käyttää eikä niin kuin minä yritän aina ratkaistaa kaiken aivovoimalla:)
        Miehestä ei kuitenkaan olisi apua,kun on jo paljon kokemusta huonekalujen kasaamisessa,jossa mulla aina johtava rooli:)

• Hiiihtäjä

Itse ostin kanssa tuon. Kyllähän se nitisee,natisee ja vähän koliseekin mutta ittellä on elopainoa n.120kg ja ollut 6 kk jokapäiväisessä käytössä eikä mikään ole mennyt rikki. Asento hieman outo ja liike ehkä hieman liian pyöreä, muttta kyllä on lähtenytkin 6 kk 7,5 kg ja 15 cm vyötäröltä!

• jjtsample

Tollasen valmiiksi kasatun ja hyvin vähän käytössä olleen 140 Eurolla hakee poies....
      Ollut hoikan naisen 60 kg käytössä hetken aikaa...

Siis laadukas / SIISTI / TOIMIVA kaikin puolin, kuvia saa laitteesta pyydettäessä !

• minos333

moro. valmiskauppa.fi sama vekotin 122 ekee osta ennemmin sieltä. ihan hyvä vehe itelläkin käytössä ollut jo pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe