Lopetin pillerit tammikuussa ja nyt olen reilut kolme kiloa painavampi enkä ole raskaana. Mitä helkuttia mun pitäisi tehdä? Aloittaa pillerit uudestaan vain aloittaa himoliikkuminen???
Lihottaako e-pillereiden lopetus?
6
1860
Vastaukset
- nusassu..
Lisää kasviksia roimasti ruokavalioosi ja ala liikkua himona! Meillä tosin pillereiden lopetuksen jälkeen tuli uusi perheenjäsen..
- kokonaan .
ja tee pitkiä kävelylenkkejä sen sijaan että vain makaat kuin lahna paikallasi.
- läskilaardiksiko
Kaikki eivät lopeta pillereiden syöntiä tullakseen raskaaksi. Muitakin syitä on. Ihan tiedoksi vaan.
- Maary.O
Vastaan vaikka ratkaisua en tiedäkään. Ihmetten vaan miten noin on päässyt käymään... itse lopetin myöskin tammikuussa e-pillerit ja olen laihtunut sen jälkeen pari kiloa. Ruokahalu oli paljon suurempi e-pillereitä syödessäni. Olen kuullut tämän olevan se mitä normaalistikin tapahtuu?
- oma kokemus
Paino tipahti reilun kiolon. Nestettä?
Ja mikä hienointa, rasva vaihtoi paikkaa, vyötärö paljastui! - ole mitään
tietoa miksi se lihottaisi? Siis sehän on yleisesti tiedossa että pillereiden aloitus voi lisätä nestettä kehossa mutta sillonkaan ei ole kovin suurista määristä kyse vaan yleensä pillereiden aloittamisen myötä tullut lihominen johtuu ihan muista syistä ja siitä helposti syytetään pillereitä. Mutta tosiaan, en usko että voivat lihottaa siis lisätä läskiä. Ja jos olisit raskaana, et silti todennäköisestikään olisi saanut vielä 3 lisäkiloa. Mieti onko ruokailutottumuksissa tai liikunnan suhteen tapahtunut muutosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677