käyttäväsi myös tätä palstaa seuranhakuun?
Joidenkin toiminta näyttää vähän siltä, eikä siinä mitään.
Pari ongelmaa tässä kuitenkin on. Tyypit ei aina laita profiileihinsa mistä päin ne on tai minkä ikäisiä. Mielenkiintoisia tyyppejä palstalla, mutta ne on kuitenkin toiselta puolen Suomea.
Voisitko
15
1015
Vastaukset
luotuja on kulkemaan
Toiset eksymään luonnostaan :(Koskaan. Never. Pois se minusta.
Mutta en minä sille mitään voi jos ärsytän lopulta jotakuta niin paljon että hän päätyy oveni taakse rinkuttelemaan ovikelloa. Sitten pääsen kuittaamaan liian vähästä yrityksestä; tokihan hänellä pitäisi olla mukana sorkkarauta ettei se ovi muodostu esteeksi seuran löytymiselle... ;-)- varten :
täällä keskustellaan Miehen logiikasta
- scale
nyt, mutta jos niin olisi, niin ehkäpä ne tiedot löytyisivät sieltä.
Eikös treffipalsta olisi silloinkin oikeampi paikka. - voisi..............
En käytä mitään muutakaan palstaa seuranhakuun.
Miksi täällä pitäisi olla jokin profiili? ..käyttäväni internettiä seuranhakuun.
- kukka
varattuna ihmisenä en hakisi seuraa mistään, mutta en ole ikinä netistä muutenkaan etsinyt miestä. Paremmin löytyy sopivia sieltä missä itsekin liikun ja elelen.
- vänkyrä-nainen
Tuskin uskaltaisin muutenkaan helposti tavata ketään tuntematonta mutten varmaan ainakaan kahdenkesken tai missään romanttisessa mielessä. Ex uhkasi mulle joskus tekevänsä mulle seuranhakuilmoituksen johonkin deittipalstalle kun sen mielestä mun tarvis saada joku mies ittelleni;D, mut mä tyrmäsin ton nettitreffisysteemin sille heti alkuun. Ei oo mua varten tollaset, ei oo ikinä olleet eikä tuu ikinä olemaan.
Niin ja onhan moni meistä toisella puolella Suomea, ellei sit oo Suomen rajojen ulkopuolella kokonaan. Riippuu aina mistä suunnasta katsotaan:) - Hossi
Alunperin ajatuksena oli pelkästään kirjoitella mut tuli kyl tavattua mukavia ja todella kiinnostavia ihmisiä.
Sinkkuna jos olis niin kyl simmut olis auki joka suuntaa kun ei sitä koskaan tiedä mitä, missä ja milloin. ja ajattelenkin käyttäväni. Ei se silti pelkkää keskustelua poissulje.
Noi ongelmat mitä sinä mainitsit eivät oikeasti ole mitään ongelmia, kuhan niin kuvittelet. Täähän on keskustelupalsta, jotta jos ei ole meiliosotetta mistä kysyä sitä ikää tai mistä päin ovat, ni mikä estää palstalla kysymästä?sitä varten on olemassa omat kanavansa jotka on suunniteltu nimenomaan siihen tarkoitukseen. Täällä mie oon vaan avautumassa...
- vili
tapauksessa...netti ei ole oikea paikka treffata mimmejä
- sarvikuonokas
Ei liity tähän palstaan pelkästään, vaan myös yleisesti nettiin..
Vaikka pärstä olisi nähty ja "juteltu" monta A4:sta niin silti mielikuva ei välttämättä vastaisi odotuksia ja joku loukkaantuisi.
tuttuja ja kavereita nyt ei koskaan ole liikaa - Asiasta.huvittunut
Netti on tarkoitukseen huonosti soveltuva väline. En ole koskaan tavannut kasvotusten henkilöitä, joihin olen tutustunut netissä. Suhtaudun moiseen hyvin skeptisesti. Motiivini kirjoitteluun ovat tyystin toiset.
- Kettulaatikossa
vaikka olisin sinkkukin, niin ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653