Naisihanteesi

Minun mielestä nainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan hän on kaunis.


"Tuskin esitätte eriäviä mielipiteitä"


MarttyyriMallari-TTt

34

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli sulle kelpaa

      malli/missi luonnehäiriöistä, kusipäisyydestä, prinsessasyndroomasta huolimatta? Hmm..onnea valitsemallasi tiellä.

      • nyt suutu siellä. Tämä on moniselitteinen asia.


        "Kauneus on katsojan silmissä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • eriävää

      mielipidettä siitä, että sinun mielestäsi nainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan hän on kaunis.

      • no kerro sitten oma mielipiteesi asiasta.


        "Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos

        vaikutitkin heti älykkäältä mieheltä --> (,")


      • cookos kirjoitti:

        vaikutitkin heti älykkäältä mieheltä --> (,")

        yllättynyt. Kiitos.


    • punakka ja

      pönäkkä. sellanen.

      • et noitten ominaisuuksien lisäksi ole myös nainen.


        "Hyi olkoon"


        MarttyyriMallari-TTt


    • naisista Jenni Vartiainen on aika rotunaisen oloinen paketti tällä hetkellä. Se oli vähän teinipissis silloin gimmelin aikoihin mut nyt kun oon nähny sitä toosassa niin se on muuttunu edukseen huomattavasti, paljon fiksummat jutut mutta yhtä seksy ellei seksympikin nyt kun on tullu vähän ikää lisää.

      • olet kerrankin oikeassa (hehe) Hänellä on kauniit hiukset.


        "Naisille ei sovi lyhyet hiukset"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis

        Mee täysistä ne Vartiaisen höpötykset? Mä luulin et sä oot älykäs... No joo, on se kyllä kaunis, että ymmärrän kun miehet hämääntyy. Mäkin vähän hämäännyn siitä :).


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mee täysistä ne Vartiaisen höpötykset? Mä luulin et sä oot älykäs... No joo, on se kyllä kaunis, että ymmärrän kun miehet hämääntyy. Mäkin vähän hämäännyn siitä :).

        höpötyksistä nyt puhutaan, en mä varmaankaan kaikkia sen haastiksia oo nähny. Musta se ei kuitenkaan oo niin paha pissis mitä vois kuvitella ottaen huomioon lähtökohdat.


      • viikko sitten Jennin keikalla ja kyllä se vähä laiha on, melkein anorektinen. Kyseessä oli lastentapahtuma, kyllä se tuli tenavienkin kanssa hyvin toimeen, ts. osas pikkuyleisönsäkin ottaa.

        Ja myönnän, että kuolasin sitä siitä hoikkuudesta huolimatta, en yksinkertasesti saanu silmiäni siitä irti. Huh.

        Niin, ja vieläkin tuli asiasta mieleen. Kerroin keikasta ja siitä, et ihastuin Jenni Vartiaseen yhelle naispuoliselle kaverille, ni se sano, et ei tiiä yhtäkään miestä joka siihen ei olis ihastunut.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mee täysistä ne Vartiaisen höpötykset? Mä luulin et sä oot älykäs... No joo, on se kyllä kaunis, että ymmärrän kun miehet hämääntyy. Mäkin vähän hämäännyn siitä :).

        ei naisilla ole mitään omia mielipiteitä ja siksi miehet eivät niistä voi hämääntyäkkään :9


        "Lankaan menit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        viikko sitten Jennin keikalla ja kyllä se vähä laiha on, melkein anorektinen. Kyseessä oli lastentapahtuma, kyllä se tuli tenavienkin kanssa hyvin toimeen, ts. osas pikkuyleisönsäkin ottaa.

        Ja myönnän, että kuolasin sitä siitä hoikkuudesta huolimatta, en yksinkertasesti saanu silmiäni siitä irti. Huh.

        Niin, ja vieläkin tuli asiasta mieleen. Kerroin keikasta ja siitä, et ihastuin Jenni Vartiaseen yhelle naispuoliselle kaverille, ni se sano, et ei tiiä yhtäkään miestä joka siihen ei olis ihastunut.

        livenä oo nähny mutta tuskin se ilman mitään avuja on pari kertaa peräkkäin voittanu Suomen seksikkäin naisartisti tittelin rumban äänestyksessä. Tosin aika tumma se on, onkohan sillä inhoittavat liian punaiset nännit ja omituinen vähemmän pinkki pillu, kait siinäkin nyt jotain vikaa on pakko olla.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        höpötyksistä nyt puhutaan, en mä varmaankaan kaikkia sen haastiksia oo nähny. Musta se ei kuitenkaan oo niin paha pissis mitä vois kuvitella ottaen huomioon lähtökohdat.

        Mutta mä en siitä mitenkään fiksua kuvaa ole saanut. Lahjakas laulmaan ja kaunis kylläkin, et eihän sillon tarvii sataman kirkkain lamppu ollakkaan. Mä oon vaan sen jotain haastiksia lukenut ja muutenkin tätä sen tän hetkistä julkisuuskuvaa miettinyt, että aika lailla taitaa levy-yhtiön sedät vieläkin tytteliin vaikuttaa. "Tehdään Jennistä herkkä singer-songwriter-tyttö, vähän boho."


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei naisilla ole mitään omia mielipiteitä ja siksi miehet eivät niistä voi hämääntyäkkään :9


        "Lankaan menit"


        MarttyyriMallari-TTt

        Hämääntyväni sen ulkonäöstä XP.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mutta mä en siitä mitenkään fiksua kuvaa ole saanut. Lahjakas laulmaan ja kaunis kylläkin, et eihän sillon tarvii sataman kirkkain lamppu ollakkaan. Mä oon vaan sen jotain haastiksia lukenut ja muutenkin tätä sen tän hetkistä julkisuuskuvaa miettinyt, että aika lailla taitaa levy-yhtiön sedät vieläkin tytteliin vaikuttaa. "Tehdään Jennistä herkkä singer-songwriter-tyttö, vähän boho."

        vertaa vaikka siihen mikälie Janitaan vai Janinaan niin on se kuitenki siihen verrattuna pikkasen maanläheisempi tapaus ainakin mun mielestä. En mä nyt kyllä keksi siitä oikein mitään pahaa sanottavaa vaikka kuinka haluaisin katkeruuksissani suolata sitä.


      • yrmio kirjoitti:

        livenä oo nähny mutta tuskin se ilman mitään avuja on pari kertaa peräkkäin voittanu Suomen seksikkäin naisartisti tittelin rumban äänestyksessä. Tosin aika tumma se on, onkohan sillä inhoittavat liian punaiset nännit ja omituinen vähemmän pinkki pillu, kait siinäkin nyt jotain vikaa on pakko olla.

        se niin täydelliseltä naiselta vaikuttaa, ni luonteensa, tai pikemmin esiintymiskykynsä ja ulkonäkönsä puolesta, että pakko siinä jotain sellasta vikaa on olla jota ei vaatteet päällä näe.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        vertaa vaikka siihen mikälie Janitaan vai Janinaan niin on se kuitenki siihen verrattuna pikkasen maanläheisempi tapaus ainakin mun mielestä. En mä nyt kyllä keksi siitä oikein mitään pahaa sanottavaa vaikka kuinka haluaisin katkeruuksissani suolata sitä.

        Janina Frostellia (J.Fo) vai Janitaa? Janita oli teinitähti 90-luvulla ja on vissiin tehnyt musaa viäkin, mut ei ole mitenkään suuren yleidön tietoudessa... No anyways, ei sun tarvitse keksiä mitään pahaa Jennistä, mä luulen, että se saa tulevaisuudessa oman äänensä paremmin esille, kunhan saa vaan ikää lisää (uskaltaa uhmata levy-yhtiötä). Ja sehän on laulaja, ei sen tarvii puhuakkaan mitään järkevää.


    • vänkyrä-nainen

      jos on vaan söpö? Tai ruma tai tavallinen?

      • naisen tärkein ominaisuus on kauneus. Naisella
        on paha olla jos hän ei tunne itseään viehättäväksi ja se nainen joka tämän
        kiistää ei voi olla kaunis.


        "Elämme pinnallisessa maailmassa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        naisen tärkein ominaisuus on kauneus. Naisella
        on paha olla jos hän ei tunne itseään viehättäväksi ja se nainen joka tämän
        kiistää ei voi olla kaunis.


        "Elämme pinnallisessa maailmassa"


        MarttyyriMallari-TTt

        No en osaa itseäni arvioida, mut mun äiti oli kaunis mun ikäisenä, mut kun otetaan huomioon et mussa on puolet isääkin niin en voi sit olla ku puoliks niin kaunis.
        Pinnalliset miehet ei oo niitä, joiden kanssa mun kemiat toimii. Miehen on pakko oikeesti arvostaa naisessa jotain muutakin ku ulkoisia ominaisuuksia jos vakavaan parisuhteeseen aikoo tähdätä.


        Pinnallisuuden vuoksi tää maailma ei aina niin kiva paikka ookkaan.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        No en osaa itseäni arvioida, mut mun äiti oli kaunis mun ikäisenä, mut kun otetaan huomioon et mussa on puolet isääkin niin en voi sit olla ku puoliks niin kaunis.
        Pinnalliset miehet ei oo niitä, joiden kanssa mun kemiat toimii. Miehen on pakko oikeesti arvostaa naisessa jotain muutakin ku ulkoisia ominaisuuksia jos vakavaan parisuhteeseen aikoo tähdätä.


        Pinnallisuuden vuoksi tää maailma ei aina niin kiva paikka ookkaan.

        kumpi puoli sinusta on isääsi.


        "Ylä vai alaosa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kumpi puoli sinusta on isääsi.


        "Ylä vai alaosa"


        MarttyyriMallari-TTt

        eli luonne, ajatusmaailma jne. Joskus saattaa silmissäni näkyä isän silmien katse, sellaisena kuin itse sen muistan eli jollain lailla se on ulkonäköönkin sitten varmaan vaikuttanut.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        eli luonne, ajatusmaailma jne. Joskus saattaa silmissäni näkyä isän silmien katse, sellaisena kuin itse sen muistan eli jollain lailla se on ulkonäköönkin sitten varmaan vaikuttanut.

        mitä sinunkaltainen sivistyneen oloinen nainen tekee täällä miesten palstalla.


        "Ajattelen sinua usein"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitä sinunkaltainen sivistyneen oloinen nainen tekee täällä miesten palstalla.


        "Ajattelen sinua usein"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta siitä sivistyneisyydestä voidaan olla kahta eri mieltä. Mulla on sivistyneet hetkeni, mutta on myös hetket, joilla ei ole sivistyneisyyden kanssa mitään tekemistä. Ja ne hetket on usein paljon antoisampia:)


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        mutta siitä sivistyneisyydestä voidaan olla kahta eri mieltä. Mulla on sivistyneet hetkeni, mutta on myös hetket, joilla ei ole sivistyneisyyden kanssa mitään tekemistä. Ja ne hetket on usein paljon antoisampia:)

        niistä jotain. Et kai sorru mihinkään törkyjuttuihin a la sextailuun vieraitten miesten kanssa tai jotain muuta tollasta
        mitä hienot naiset eivät tee.


        "Olet niin erinlainen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niistä jotain. Et kai sorru mihinkään törkyjuttuihin a la sextailuun vieraitten miesten kanssa tai jotain muuta tollasta
        mitä hienot naiset eivät tee.


        "Olet niin erinlainen"


        MarttyyriMallari-TTt

        sekstailuun vieraiden miesten kanssa. Tarkoitan ihan jotain muuta..jotain, jota en osaa edes selittää. Parhaimmat keskustelut vaan voi olla joskus kaukana sivistyneisyydestä ja siitä huolimatta (tai juuri sen vuoksi) antoisampia ja ikimuistoisempia, mitä ikinä olla voi.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        sekstailuun vieraiden miesten kanssa. Tarkoitan ihan jotain muuta..jotain, jota en osaa edes selittää. Parhaimmat keskustelut vaan voi olla joskus kaukana sivistyneisyydestä ja siitä huolimatta (tai juuri sen vuoksi) antoisampia ja ikimuistoisempia, mitä ikinä olla voi.

        naisillehan keskustelut ovat antoisampaa kuin miehille. Mistä te juttelitte? Kakkuresepteistä, Anttilan kuvastosta, tai uusista verhoista...


        "Olet niin eteerinen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • fire-rose ei kirj.

      et kauniina pidän naista,jolla on naiselliset muodot eli ei ihan tikkunen..eikä kyllä elefanttikaan :)

      Shakira on ehkä sellainen ja Alicia Keys malliltaan,mikä on minusta naisellinen nainen.Siis, jos nyt esimerkiksi muutaman naisen julkisuudesta tuon esiin...

      Toisaalta mitäpä minä naiskauneudesta perustan,miehet sentään naisen silmään kivempia. :)

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe