Naisihanteesi

Minun mielestä nainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan hän on kaunis.


"Tuskin esitätte eriäviä mielipiteitä"


MarttyyriMallari-TTt

34

1838

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli sulle kelpaa

      malli/missi luonnehäiriöistä, kusipäisyydestä, prinsessasyndroomasta huolimatta? Hmm..onnea valitsemallasi tiellä.

      • nyt suutu siellä. Tämä on moniselitteinen asia.


        "Kauneus on katsojan silmissä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • eriävää

      mielipidettä siitä, että sinun mielestäsi nainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan hän on kaunis.

      • no kerro sitten oma mielipiteesi asiasta.


        "Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos

        vaikutitkin heti älykkäältä mieheltä --> (,")


      • cookos kirjoitti:

        vaikutitkin heti älykkäältä mieheltä --> (,")

        yllättynyt. Kiitos.


    • punakka ja

      pönäkkä. sellanen.

      • et noitten ominaisuuksien lisäksi ole myös nainen.


        "Hyi olkoon"


        MarttyyriMallari-TTt


    • naisista Jenni Vartiainen on aika rotunaisen oloinen paketti tällä hetkellä. Se oli vähän teinipissis silloin gimmelin aikoihin mut nyt kun oon nähny sitä toosassa niin se on muuttunu edukseen huomattavasti, paljon fiksummat jutut mutta yhtä seksy ellei seksympikin nyt kun on tullu vähän ikää lisää.

      • olet kerrankin oikeassa (hehe) Hänellä on kauniit hiukset.


        "Naisille ei sovi lyhyet hiukset"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis

        Mee täysistä ne Vartiaisen höpötykset? Mä luulin et sä oot älykäs... No joo, on se kyllä kaunis, että ymmärrän kun miehet hämääntyy. Mäkin vähän hämäännyn siitä :).


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mee täysistä ne Vartiaisen höpötykset? Mä luulin et sä oot älykäs... No joo, on se kyllä kaunis, että ymmärrän kun miehet hämääntyy. Mäkin vähän hämäännyn siitä :).

        höpötyksistä nyt puhutaan, en mä varmaankaan kaikkia sen haastiksia oo nähny. Musta se ei kuitenkaan oo niin paha pissis mitä vois kuvitella ottaen huomioon lähtökohdat.


      • viikko sitten Jennin keikalla ja kyllä se vähä laiha on, melkein anorektinen. Kyseessä oli lastentapahtuma, kyllä se tuli tenavienkin kanssa hyvin toimeen, ts. osas pikkuyleisönsäkin ottaa.

        Ja myönnän, että kuolasin sitä siitä hoikkuudesta huolimatta, en yksinkertasesti saanu silmiäni siitä irti. Huh.

        Niin, ja vieläkin tuli asiasta mieleen. Kerroin keikasta ja siitä, et ihastuin Jenni Vartiaseen yhelle naispuoliselle kaverille, ni se sano, et ei tiiä yhtäkään miestä joka siihen ei olis ihastunut.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mee täysistä ne Vartiaisen höpötykset? Mä luulin et sä oot älykäs... No joo, on se kyllä kaunis, että ymmärrän kun miehet hämääntyy. Mäkin vähän hämäännyn siitä :).

        ei naisilla ole mitään omia mielipiteitä ja siksi miehet eivät niistä voi hämääntyäkkään :9


        "Lankaan menit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        viikko sitten Jennin keikalla ja kyllä se vähä laiha on, melkein anorektinen. Kyseessä oli lastentapahtuma, kyllä se tuli tenavienkin kanssa hyvin toimeen, ts. osas pikkuyleisönsäkin ottaa.

        Ja myönnän, että kuolasin sitä siitä hoikkuudesta huolimatta, en yksinkertasesti saanu silmiäni siitä irti. Huh.

        Niin, ja vieläkin tuli asiasta mieleen. Kerroin keikasta ja siitä, et ihastuin Jenni Vartiaseen yhelle naispuoliselle kaverille, ni se sano, et ei tiiä yhtäkään miestä joka siihen ei olis ihastunut.

        livenä oo nähny mutta tuskin se ilman mitään avuja on pari kertaa peräkkäin voittanu Suomen seksikkäin naisartisti tittelin rumban äänestyksessä. Tosin aika tumma se on, onkohan sillä inhoittavat liian punaiset nännit ja omituinen vähemmän pinkki pillu, kait siinäkin nyt jotain vikaa on pakko olla.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        höpötyksistä nyt puhutaan, en mä varmaankaan kaikkia sen haastiksia oo nähny. Musta se ei kuitenkaan oo niin paha pissis mitä vois kuvitella ottaen huomioon lähtökohdat.

        Mutta mä en siitä mitenkään fiksua kuvaa ole saanut. Lahjakas laulmaan ja kaunis kylläkin, et eihän sillon tarvii sataman kirkkain lamppu ollakkaan. Mä oon vaan sen jotain haastiksia lukenut ja muutenkin tätä sen tän hetkistä julkisuuskuvaa miettinyt, että aika lailla taitaa levy-yhtiön sedät vieläkin tytteliin vaikuttaa. "Tehdään Jennistä herkkä singer-songwriter-tyttö, vähän boho."


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei naisilla ole mitään omia mielipiteitä ja siksi miehet eivät niistä voi hämääntyäkkään :9


        "Lankaan menit"


        MarttyyriMallari-TTt

        Hämääntyväni sen ulkonäöstä XP.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mutta mä en siitä mitenkään fiksua kuvaa ole saanut. Lahjakas laulmaan ja kaunis kylläkin, et eihän sillon tarvii sataman kirkkain lamppu ollakkaan. Mä oon vaan sen jotain haastiksia lukenut ja muutenkin tätä sen tän hetkistä julkisuuskuvaa miettinyt, että aika lailla taitaa levy-yhtiön sedät vieläkin tytteliin vaikuttaa. "Tehdään Jennistä herkkä singer-songwriter-tyttö, vähän boho."

        vertaa vaikka siihen mikälie Janitaan vai Janinaan niin on se kuitenki siihen verrattuna pikkasen maanläheisempi tapaus ainakin mun mielestä. En mä nyt kyllä keksi siitä oikein mitään pahaa sanottavaa vaikka kuinka haluaisin katkeruuksissani suolata sitä.


      • yrmio kirjoitti:

        livenä oo nähny mutta tuskin se ilman mitään avuja on pari kertaa peräkkäin voittanu Suomen seksikkäin naisartisti tittelin rumban äänestyksessä. Tosin aika tumma se on, onkohan sillä inhoittavat liian punaiset nännit ja omituinen vähemmän pinkki pillu, kait siinäkin nyt jotain vikaa on pakko olla.

        se niin täydelliseltä naiselta vaikuttaa, ni luonteensa, tai pikemmin esiintymiskykynsä ja ulkonäkönsä puolesta, että pakko siinä jotain sellasta vikaa on olla jota ei vaatteet päällä näe.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        vertaa vaikka siihen mikälie Janitaan vai Janinaan niin on se kuitenki siihen verrattuna pikkasen maanläheisempi tapaus ainakin mun mielestä. En mä nyt kyllä keksi siitä oikein mitään pahaa sanottavaa vaikka kuinka haluaisin katkeruuksissani suolata sitä.

        Janina Frostellia (J.Fo) vai Janitaa? Janita oli teinitähti 90-luvulla ja on vissiin tehnyt musaa viäkin, mut ei ole mitenkään suuren yleidön tietoudessa... No anyways, ei sun tarvitse keksiä mitään pahaa Jennistä, mä luulen, että se saa tulevaisuudessa oman äänensä paremmin esille, kunhan saa vaan ikää lisää (uskaltaa uhmata levy-yhtiötä). Ja sehän on laulaja, ei sen tarvii puhuakkaan mitään järkevää.


    • vänkyrä-nainen

      jos on vaan söpö? Tai ruma tai tavallinen?

      • naisen tärkein ominaisuus on kauneus. Naisella
        on paha olla jos hän ei tunne itseään viehättäväksi ja se nainen joka tämän
        kiistää ei voi olla kaunis.


        "Elämme pinnallisessa maailmassa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        naisen tärkein ominaisuus on kauneus. Naisella
        on paha olla jos hän ei tunne itseään viehättäväksi ja se nainen joka tämän
        kiistää ei voi olla kaunis.


        "Elämme pinnallisessa maailmassa"


        MarttyyriMallari-TTt

        No en osaa itseäni arvioida, mut mun äiti oli kaunis mun ikäisenä, mut kun otetaan huomioon et mussa on puolet isääkin niin en voi sit olla ku puoliks niin kaunis.
        Pinnalliset miehet ei oo niitä, joiden kanssa mun kemiat toimii. Miehen on pakko oikeesti arvostaa naisessa jotain muutakin ku ulkoisia ominaisuuksia jos vakavaan parisuhteeseen aikoo tähdätä.


        Pinnallisuuden vuoksi tää maailma ei aina niin kiva paikka ookkaan.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        No en osaa itseäni arvioida, mut mun äiti oli kaunis mun ikäisenä, mut kun otetaan huomioon et mussa on puolet isääkin niin en voi sit olla ku puoliks niin kaunis.
        Pinnalliset miehet ei oo niitä, joiden kanssa mun kemiat toimii. Miehen on pakko oikeesti arvostaa naisessa jotain muutakin ku ulkoisia ominaisuuksia jos vakavaan parisuhteeseen aikoo tähdätä.


        Pinnallisuuden vuoksi tää maailma ei aina niin kiva paikka ookkaan.

        kumpi puoli sinusta on isääsi.


        "Ylä vai alaosa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kumpi puoli sinusta on isääsi.


        "Ylä vai alaosa"


        MarttyyriMallari-TTt

        eli luonne, ajatusmaailma jne. Joskus saattaa silmissäni näkyä isän silmien katse, sellaisena kuin itse sen muistan eli jollain lailla se on ulkonäköönkin sitten varmaan vaikuttanut.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        eli luonne, ajatusmaailma jne. Joskus saattaa silmissäni näkyä isän silmien katse, sellaisena kuin itse sen muistan eli jollain lailla se on ulkonäköönkin sitten varmaan vaikuttanut.

        mitä sinunkaltainen sivistyneen oloinen nainen tekee täällä miesten palstalla.


        "Ajattelen sinua usein"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitä sinunkaltainen sivistyneen oloinen nainen tekee täällä miesten palstalla.


        "Ajattelen sinua usein"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta siitä sivistyneisyydestä voidaan olla kahta eri mieltä. Mulla on sivistyneet hetkeni, mutta on myös hetket, joilla ei ole sivistyneisyyden kanssa mitään tekemistä. Ja ne hetket on usein paljon antoisampia:)


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        mutta siitä sivistyneisyydestä voidaan olla kahta eri mieltä. Mulla on sivistyneet hetkeni, mutta on myös hetket, joilla ei ole sivistyneisyyden kanssa mitään tekemistä. Ja ne hetket on usein paljon antoisampia:)

        niistä jotain. Et kai sorru mihinkään törkyjuttuihin a la sextailuun vieraitten miesten kanssa tai jotain muuta tollasta
        mitä hienot naiset eivät tee.


        "Olet niin erinlainen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niistä jotain. Et kai sorru mihinkään törkyjuttuihin a la sextailuun vieraitten miesten kanssa tai jotain muuta tollasta
        mitä hienot naiset eivät tee.


        "Olet niin erinlainen"


        MarttyyriMallari-TTt

        sekstailuun vieraiden miesten kanssa. Tarkoitan ihan jotain muuta..jotain, jota en osaa edes selittää. Parhaimmat keskustelut vaan voi olla joskus kaukana sivistyneisyydestä ja siitä huolimatta (tai juuri sen vuoksi) antoisampia ja ikimuistoisempia, mitä ikinä olla voi.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        sekstailuun vieraiden miesten kanssa. Tarkoitan ihan jotain muuta..jotain, jota en osaa edes selittää. Parhaimmat keskustelut vaan voi olla joskus kaukana sivistyneisyydestä ja siitä huolimatta (tai juuri sen vuoksi) antoisampia ja ikimuistoisempia, mitä ikinä olla voi.

        naisillehan keskustelut ovat antoisampaa kuin miehille. Mistä te juttelitte? Kakkuresepteistä, Anttilan kuvastosta, tai uusista verhoista...


        "Olet niin eteerinen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • fire-rose ei kirj.

      et kauniina pidän naista,jolla on naiselliset muodot eli ei ihan tikkunen..eikä kyllä elefanttikaan :)

      Shakira on ehkä sellainen ja Alicia Keys malliltaan,mikä on minusta naisellinen nainen.Siis, jos nyt esimerkiksi muutaman naisen julkisuudesta tuon esiin...

      Toisaalta mitäpä minä naiskauneudesta perustan,miehet sentään naisen silmään kivempia. :)

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe