salon unique

itikses

millainen paikka?

21

8199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saisi haukkua..

      Itse kävin kerran, ja en ollut tyytyväinen.
      Myöskin tuttuni joka on kampaaja sanoi, että heille tulee Uniquessa käyneitä jatkuvasti korjauttamaan hiuksiaan.
      Itsekkin olen päässyt sitä todistamaan kahdesti..

      Tyttö tuli itkusilmässä ja oli lopputuloksesta ihan kauhuissaan.

      Erään naisen hiukset he olivat pilanneet täysin, pitkät hiukset oli kerrostettu ihan hirveän näköisiksi. Lyhyimmät hiukset olivat jotain 5cm vaikka nainen oli sanonut ettei halua paljon otettavan..

      Itse en enää ikinä mene.

      • Vihdoin tasapitkä

        Olen käynyt kyseisessä paikassa pari vuotta ja olen ihan toista mieltä!

        Kasvatus onnistuu, leikataan mitä pyydetään ja palvelu on mutkatonta. Neuvoja saa kotihoitoon ja hiustenlaittoon, kunhan jaksaa avata suunsa ja kysyä. Mukavaa on myös, ettei tuotteita tyrkytetä, kun kerran olen itselleni sopivat muuten löytänyt.

        Mieluisan kampaajan löytäminen on hankalaa, mutta tarkka selittäminen auttaa kummasti. Kuva mukaan, kerro mitä haluat ja mistä et pidä, näytä minkä verran leikataan jne.


    • TIINAER

      OLEN KÄYNYT JA OLLUT ENEMMÄN KUIN TYYTYVÄINEN!IHANIA IHMISIÄ,HYVÄ ASIANTUNTEVA PALVELU JA HINNATKAAN EIVÄT OLE KATOSSA.JA TAKUULLA HYVÄT HIUSTENPIDENNYKSET LAITETAAN PIENESSÄ AJASSA JA NE PYSYY JA ON HYVÄNLAATUISTA HIUSTA! SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI! JA NIMENOMAAN, KERTOKAA SELKEESTI MITÄ HALUATTE,ETTEI TULE VÄÄRINKÄSITYKSIÄ!!

      • etsin xx

        Uniquessa oli pari vuotta sitten aivan ihana kosmari
        Jaana, Johanna, Jenna, Jonna (mikä mahtoi nimi ollakaan). Mihinköhän hän katosi? Oli tosi ammattitaitoinen ja iloinen tyyppi. Aina kun löytää sopivan kampaajan tai kosmetologin, hän lähtee muualle : (.


      • on kluuvissa
        etsin xx kirjoitti:

        Uniquessa oli pari vuotta sitten aivan ihana kosmari
        Jaana, Johanna, Jenna, Jonna (mikä mahtoi nimi ollakaan). Mihinköhän hän katosi? Oli tosi ammattitaitoinen ja iloinen tyyppi. Aina kun löytää sopivan kampaajan tai kosmetologin, hän lähtee muualle : (.

        Jonna on ollut ainakin osittain äitiyslomalla, mutta hänellä on oma liike Kluuvikeskuksen 2.kerroksessa. Itse tiedän tämän vain, koska satun tuntemaan ko. henkilön. :)


      • Uniquessa kampaajalla
        etsin xx kirjoitti:

        Uniquessa oli pari vuotta sitten aivan ihana kosmari
        Jaana, Johanna, Jenna, Jonna (mikä mahtoi nimi ollakaan). Mihinköhän hän katosi? Oli tosi ammattitaitoinen ja iloinen tyyppi. Aina kun löytää sopivan kampaajan tai kosmetologin, hän lähtee muualle : (.

        Jonna on nykyään Itäkeskuksessa sen nimisessä kampaamossa kuin Villikissa, tiesivät Uniquen kampaajat kertoa : ).


      • mitä???????

        taisivat edelliset vastaajat itse olla töissä täällä. Kävin just 2 viikkoa sitten yhdellä pienikokoisella naisella(taisi olla pomo), se värjäsi mun tukkaa tunnissa, vaikka mun tukka on pitkä, lopputulos oli nimittäin kauhea, tumma ruskea sävy ja päällä oli 2 isoa raitaa, vaikka pyysin ohuempia raitoja, kerrostetusta tukasta tuli niin ohut, että jouduin nyt kasvattamaan kun ne on niin kuivan näköisiä.

        En suosittele kenellekään!! pliis, älkää menkö sinne jos haluutte säästyä ikäviltä tilanteilta!


    • Tero 28

      Olen käynyt useamman kerran, kun usein pääsen ilman ajanvarausta.
      Leikkaus on yleensä onnistunut ihan hyvin, joskus jopa loistavasti.
      Hiuksiani on leikannut usein eri parturi, mutta joskus olen pyytänyt Pauliinalle.
      Hän leikkaa hyvin ja on tosi nopea!
      Tykkään myöspaikan nuorekkaasta menosta ja hyvästä palvelusta.

    • TÖRKEÄÄ

      erehdyin menemään kyseiseen kampaamoon ja hiukseni leikkasi tämä pieni kokoinen ilmeisesti pomo, pauliina. Hirveätä nalkutusta työntekijöille "turhista pienistä asioista" (aivan kuin tahallaan oli ilkeä ja röyhkeä) Miten työntekijät pysyvät tässä liikkeessä,vai pysyvätkö?tuskin.. Lisäksi halusin kauniin ruskean värin, josta tuli aivan liian tumma. opiskelija pesi hiukseni ja aluspaitani siinä samalla oli värjääntynyt. Olin ajatellut erilaista leikkausta mutta kaiken tämän näkemäni jälkeen ajattelin vain 1cm ottaa latvoista ja mennä muualle leikkauttamaan! ei koskaan enään ainakaan kyseiselle henkilölle.

    • moneytalkssh

      4-5 miesten hiusten leikkausta tunnissa. ei pesua, ei mitään, siitä vaan kone surraamaan. hirveitä. lue: ei muotoilua, vaan kone-ajoa. kysytään 1-2-5- vai jopa 8 mm lyhyt/pitkä ja siitä ruohonleikkurilla päähän.

      Hyvin harva on niin kaunis ihminen, mies, ja kauniskalloinen, ja hyvin harvalle tyylillisesti sopii millimetrimittainen ajeltu koneleikkaus.

      kun astui ovesta, kysyttiin "leikataanko koneella" ?

      onneksi oli jo silloin olemassa hiusammattilaisia : suunnittelu, pesu, hieronta, hoitoaineet ja itse työ :)

    • Tuccahuvin

      Ihan kamala paikka! Ammattitaitoa täytyy etsimällä etsiä.laiskanoloisia ja palvelu on kuin neuvostoajalta. En suosittele

    • Vaaleaverikkö1

      Pyysin leikkaamaan 3 senttiä ja kampaaja päätti leikata 10.... huomautin kampaaja mutta ei näyttänyt kiinnostavan. Todella pettynyt sotkunen lyhut tukka.... yrittänyt 2 vuotta kasvattaa ja leikkasivat melkein polkan. Paskaa paskaa paskaa en tule ikinä uudestaan

    • Anonyymi

      Näköjään laatu aina ollut samaa. Kunhan vaan saa mahdollisimman paljon asiakkaita buukattua, laadulla ei näytä olevan väliä tekijöille. Poikani kävi hiustenleikkuussa, tekijä laittoi puhelimensa peilin eteen josta tuli suora lähetys jalkapalloa ja katsoi sitä samalla kun leikkasi. Tukka leikattu päin helvettiä ja pyytämäni koneella tehdyt viivat olivat enemmänkin eripaksuisia matoja muistuttavat suikaleet. No eipä sellasta enään korjattua saa.

    • Anonyymi

      ihan hirveä paikka, pauliina ja sari molemmat omistajat ovat hirveitä ihmisiä työntekijöitäänki kohtaan, ylihinnoilteltu paska parturi/kampaamo, VÄLTTÄKÄÄ! itiksestä löytyy myös ammattilaisia

    • Anonyymi

      Erehdyin menemään kyseiseen paikkaan toissa päivänä. Tänään kävin oikeassa kampaamossa korjauttamassa sen mitä enää pystyi korjaamaan.
      Ei todellakaan kaikki osaa leikata naisten lyhyitä hiuksia kauniisti, sen huomasin.
      Ja tää ammattilainen joka korjasi tilanteen kertoi tietävänsä itiksen uniquen omistajan ja tiesi ettei siellä ammattitaito ole kovin korkealla tasolla.

    • Anonyymi

      En kyllä valinnut sinä huijasit etkä kertonut että työntekijälläsi ole kokemusta värjäyksestä ja tynöntekijäsi sanoi minulle että hän valmistunut vuonna 2014??? Ja hän on ollut hiustalossa työharjoitelussa pitkään???

    • Anonyymi

      Ihan hirveää paikka kaikki huutaa toisille huono työ ilmapiiri, huono asiakaspalvelu, eivät osaa värjätä hiuksia kuten asiakas halua ja toivoo!!

    • Anonyymi

      Surkea

    • Anonyymi

      Suomen huonoimpien kärjessä helposti

    • Anonyymi

      Viestin aloituksesta kulunut jo aiiika paljon aikaa, mutta mikäänhän ei siis ole muuttunut vuosien varrella :)

      Pauliina on kammottavin ämmä maapäällä niin työtekijöilleen, jotka ovat siis yirttäjiä ymmärtääkseni kaikki kuin asiakkailleenkin. Halvinta paskaa käytetään surutta. Ainoa, jolla on merkitystä on raharaharaha. Yhdelläkään liikkeellä koko suomessa ei varmasti ole yhtä paljon entisiä työntekijöitä kuin salon uniquella.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe