gliss tuotteet (apua kaipaava)

987

Mitäpä mieltä olette glissin hair repair tuotteista? kannattaako käyttää vai onko ihan silikonomömmöä?

Joskus olen hurahtanut ostamaan enkä tiedä nyt että käytäisinkö vai en.
Tällä hetkellä itse käytän xz ja herbinaa,hiukset ihan hyvässä kunnossa tällä hetkellä mitä nyt hiukan sähköset johtuen pipon pidosta.

8

10346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mistä roikkuu... :D

Ite en tykkää niistä valkoisessa purkissa olevista glissin tuotteista, mutta ihastuin siihen oil repair-sarjaan (glissin myös). Ihan sama onko silikonimömmöä, tukkani voi loistavasti, kiiltää ja nuo shampoot ja hoitoaineet tuoksuu ihanasti semmoselle kesäiselle mangolle :D
      Eli niistä tykkään kyllä sikana..

• fdskljsdfjklsdfjklsdf

Tottakai hiuksesi ovat olevinaan hyvässä kunnossa mutta se johtuu silikonin tekemästä kalvosta joka on hiustesi päällä. Kun hius on pilalla niin se ei parane koskaan millään, sitä voidaan ainoastaan muokata näillä hiusta korjaavilla aineilla mutta totuus on se että hius ei huonoon kuntoon mentyään saa koskaan entistä kuntoaan takaisin käytti sitten markettituotteita tai kampaamotuotteita. Hius on kuollutta materiaalia, ei elävää joten se ei uusiudu muuta kuin kasvamalla.

Näillä korjaavilla tuotteilla voidaan helpottaa hiusten käsiteltävyyttä ja niillä saadaan kiiltoa ja pehmeyttä, mutta kun lopettaa niiden käytön niin on parin viikon päästä hiukset ihan yhtä huonossa kunnossa ja tuntuvat kamalalta ellei sitten silikoni ole jämhätänyt hiuksiin niin että ne tuntuvat silkkisiltä pitkään.

Markettituotteissa on pahemmat silikonit, ne jotka eivät lähde pesussa pois eli eivät ole vesiliukoisia niin kuin monissa kampaamotuotteissa. Kun se aikansa hiuksissa muhii ja tukkii hiustupet niin alkaa hiustenlähtö. Siksi on hyvä pestä ne hiukset syväpuhdistavalla shampoolla säännöllisesti jos haluaa välttämättä marketin tuotteita käyttää. Itse en pidä Glissistä ollenkaan, ei tepsi hiuksiini ja siirryin lopullisesti kampaamotuotteisiin kun ei marketin tuotteista ollut apua.

• 987
        fdskljsdfjklsdfjklsdf kirjoitti:

Tottakai hiuksesi ovat olevinaan hyvässä kunnossa mutta se johtuu silikonin tekemästä kalvosta joka on hiustesi päällä. Kun hius on pilalla niin se ei parane koskaan millään, sitä voidaan ainoastaan muokata näillä hiusta korjaavilla aineilla mutta totuus on se että hius ei huonoon kuntoon mentyään saa koskaan entistä kuntoaan takaisin käytti sitten markettituotteita tai kampaamotuotteita. Hius on kuollutta materiaalia, ei elävää joten se ei uusiudu muuta kuin kasvamalla.

Näillä korjaavilla tuotteilla voidaan helpottaa hiusten käsiteltävyyttä ja niillä saadaan kiiltoa ja pehmeyttä, mutta kun lopettaa niiden käytön niin on parin viikon päästä hiukset ihan yhtä huonossa kunnossa ja tuntuvat kamalalta ellei sitten silikoni ole jämhätänyt hiuksiin niin että ne tuntuvat silkkisiltä pitkään.

Markettituotteissa on pahemmat silikonit, ne jotka eivät lähde pesussa pois eli eivät ole vesiliukoisia niin kuin monissa kampaamotuotteissa. Kun se aikansa hiuksissa muhii ja tukkii hiustupet niin alkaa hiustenlähtö. Siksi on hyvä pestä ne hiukset syväpuhdistavalla shampoolla säännöllisesti jos haluaa välttämättä marketin tuotteita käyttää. Itse en pidä Glissistä ollenkaan, ei tepsi hiuksiini ja siirryin lopullisesti kampaamotuotteisiin kun ei marketin tuotteista ollut apua.

Eli nuo glissit tuolta kaapista lentää kaaressa roskiin. :D ja päädyn käyttämään xz tehiksiä yms.

• silokoni
        987 kirjoitti:

Eli nuo glissit tuolta kaapista lentää kaaressa roskiin. :D ja päädyn käyttämään xz tehiksiä yms.

shamppoista ole mitään haittaa jos muistaa käyttää syväpuhdistavia shamppoita välillä, pari kertaa kuussa riittää!

• SunnyShine
        silokoni kirjoitti:

shamppoista ole mitään haittaa jos muistaa käyttää syväpuhdistavia shamppoita välillä, pari kertaa kuussa riittää!

kyllähän noissa kaupan tuotteissa aina sitä silikonia on, kun vertaa parturikampaamo tuotteisiin.. Mutta niinkuin edellä mainitti taisi sanoa nii silloin tällöin kun syväpuhdistavalla pesee nii ei varmaa haittaa. Glissiä itsekkin olen kokeillu.. iha jees. :)

• 987
        SunnyShine kirjoitti:

kyllähän noissa kaupan tuotteissa aina sitä silikonia on, kun vertaa parturikampaamo tuotteisiin.. Mutta niinkuin edellä mainitti taisi sanoa nii silloin tällöin kun syväpuhdistavalla pesee nii ei varmaa haittaa. Glissiä itsekkin olen kokeillu.. iha jees. :)

että hoitaako nuo glissit tukkaa yhtään vai sitten kun pesee syvis-shampoolla niin kaikki tuo kiilto yms on poissa ja hapero tukka takasin.
        toiv joku ymmärtää mitä tarkotan.

• sdafdfsffksfjksfjs
        987 kirjoitti:

että hoitaako nuo glissit tukkaa yhtään vai sitten kun pesee syvis-shampoolla niin kaikki tuo kiilto yms on poissa ja hapero tukka takasin.
        toiv joku ymmärtää mitä tarkotan.

Valitettavasti asia on niin kun peset silikonin pois niin se siloittava kalvo lähtee pois ja hiukset tuntuu taas karheilta. Sama juttu on vähän muidenkin tuotteiden osalta, jos ei silikoni toimi siloittajana sitten se on jokin muu yhdiste joka on vähemmän haitallinen kuin silikoni. Pilalle käsiteltyyn hiukseen auttaa vain leikkaus. Siksi pyrinkin suojaamaan hiuksiani vaurioilta eli ennalta ehkäisy, koska kun hius on hamppua niin hamppuna se pysyy laittoi siihen sitten mitä tahansa. Vähemmän vaalennuksia ja värikäsittelyjä ym. niin hiuksetkin pysyy paremmassa kunnossa pitkään.

Se Gliss ei hoida hiusta kunnolla. Testasin joskus sitä Oil Repair naamiotakin kun siskoni käyttää sitä ja voin sanoa että ällöttävämpää naamiota ei voi ollakaan. Parempiakin markettituotteita löytyy löytyy kuten XZ tehohoito ja LV:n silikoniton. Mutta itse käytän nykyään kampaamotuotteita ja vaihdan merkkiä aina kun entiset putelit tyhjenee. Tällä hetkellä käytössä on elumen-värjäyksen takia Elumen sarjan väriä ylläpitävät tuotteet (shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä suihke) Ne on pH arvoltaan happamammat joten Elumen-väri säilyy pitkään ja olen todennut toimivaksi. Muutama vajaa pullo Simin ja Goldwell Kerasilkiäkin on. Marketista jos pitäisi valita niin käyttäisin XZ-sarjaa ja Herbinaa.

• **Barbie**

Itse käytän sitä hiustenpidennykseen. Laitan siis siihen "jatkohiukseen", mutta en omaan hiukseen ja sinetti kohtiin. Hiukset näyttää aina tosi hyvälle! En välitä, laitanko johonkin jatkohiukseen silikoonimössöä, koska jossain kohti kuitenkin ne sinetit puretaan ja todennäköistä on, että irtohius heitetään menemään... Mutta taitaa olla taas niitä makuasioita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe