Mitä rakastuminen on

miehen mielestä???

Se ei ole sitä, että seksi toimii ja toisesta pystyy kiihottumaan kovastikin. Eikä sitä, että toisesta pitää ja hänen seurassaan viihtyy ja hänen kanssaan haluaa mennä eri tilaisuuksiin ja tavata ihmisiä yhdessä ym. Se ei ole kaipausta viikon puolivälissä, järjettömän pitkiä suudelmia tai itkuun herkistymistä vakavien aiheiden parissa....
Kaikkea tätä olen kokenut seurustelumme aikana miehen puolelta, mutta hän ei tunne itseään rakastuneeksi eikä osaa kuvitella kanssani "vakavampaa". Mitä helvettiä siis on rakastuminen miehen mielestä??? Miten ylimaallista sen pitää olla jos edellä mainitut seikat riittävät vain "kivaan".
Ja naiset ovat sitten muka vaikeita. Iso hah naistenpäivän kunniaksi.

15

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brickwall

Voisin sanoa ei nuo asiat toisen suusta olet kuullut siksi että suhde jatkuisi, ovat olleet pelkkiä sanoja ilman tunteita.

No tai ehkä se viimenen kipinä sydämmessä on puuttunut mistä sen tietää.

Kaikkea tuota edellä mainitsemaasi voi kokea ja saada ilman syvällisempiä tunteita, pelkkä ihastuskin saavuttaa nuo tuntemukset. Tuntemuksien jatkuminen edellyttää rakkautta ja tuota viimestä kipinää mikä sinun kohdalla ei ilmeisesti ole tapahtunut.

Toisaalta hyvä et nuo suhteet ovat loppuneet koska muuten suhde ei perustu todellisille tuntemuksille ja tästä syystä olisivat loppuneet ennemmin tai myöhemmin.

Ihanne ja oikea mies sinulle on mies joka sinua rakastaa ja haluaa tehdä tuota kaikkea kirjoittamaasi sinun kanssa, nämä aikaisemmat vaan eivät sitä olleet.

Naiset ovat siinä mielessä vaikeita että usein olettavat miehen olevan oikea koska itsekkin tätä rakastaa mut miespä ei, sitten alkaa tuo rutina ja haukkuminen ettei uskalleta sitoutua.

No, jotkut miehet kyllä jatkavat tuota pelleilyä ilman tunteita vain saadakseen itselleen jonkun.

• http://www.youtube.com/watch?v=RU8llrHr9uc&feature=related

Ja ettei pelkäks linkittelyks mene, ni pari omaa sanaa rakkaudesta naiseen. Piti hetki oikein muistella...

Mun mielestä rakkaus on vähä semmonen asia, ettei sitä sen kummemmin tarvi miettiä, se joko on, tai sitten se ei ole. Se on erittäin lähellä pelkkää välittämistä, myös sääliä, sekä sympatiaa/empatiaa, toisen asemaan asettumista. Rakkaus ei myöskään epäile koskaan itseään, se tuo mielettömän varmuuden tyhjän päälle hyppäämisestä, järkisyistä piittaamatta rakastunut ihminen tekee päätökset sydämellään, ja laittaa ne onnistumaan.

Rakkaus myös laittaa ihmisen tekemään toisen ihmisen tyytyväiseksi.

Mulle se rakkaus joko on, tai sitte ei ole, eli se on hyvin mustavalkoinen, sitä rakkauden syvyyttä, tai kuinka paljon rakastaa, no kategorioin itse ne sitten johonkin muuhun tunteeseen kuin rakkauteen.

Rakkaus naiseen ei ole Yön sanoin lumivalkoinen, vaan se on mustavalkoinen.

• ap.

Kiitos

• Pohojanmaan likka

Sulla on aina hyvät kommentit.
        Ja täällä puhuu tasa-arvon kannattaja, eli ei kaikki femakot sua inhoo :)

• mutta......

mua on haukuttu lapselliseksi ja naiiviksi tuollaisen ajattelun takia (vaikka olen jo liki 30). Kaikki jauhavat, "kuinka elämää kokeneena huomaa, että kaikki ei ole niin mustavalkoista jne. toista voi pettääkin jopa, pahimmissa tapauksissa, mutta silti muka rakastaa...."
        olenko siis lapsellinen....ehkä. mutta kiva huomata, että on muitakin jotka on yhtä "lapsellisia":-)

• ap. kirjoitti:

Kiitos

Ja kiitos itsellesi kiitoksista.

• Pohojanmaan likka kirjoitti:

Sulla on aina hyvät kommentit.
        Ja täällä puhuu tasa-arvon kannattaja, eli ei kaikki femakot sua inhoo :)

Feministit ja 'kaikki' muutkin naisetkin mua rakastaa. ;)

Ne on pääsääntöisesti heikkoitsetuntosia, tai jonkun muun epävarmuuden kanssa taistelevia miehiä jotka eivät mua ja mun kommentteja voi sietää. Mut, se on niiden ongelma.

• mutta...... kirjoitti:

mua on haukuttu lapselliseksi ja naiiviksi tuollaisen ajattelun takia (vaikka olen jo liki 30). Kaikki jauhavat, "kuinka elämää kokeneena huomaa, että kaikki ei ole niin mustavalkoista jne. toista voi pettääkin jopa, pahimmissa tapauksissa, mutta silti muka rakastaa...."
        olenko siis lapsellinen....ehkä. mutta kiva huomata, että on muitakin jotka on yhtä "lapsellisia":-)

väittää ajattelutapaasi naiiviksi, ni se ei itene kykene puhtaaseen rakkauteen. Sellanen ihminen on menettänyt joko hetkellisesti tai lopullisesti uskon rakkauteen. Pettymyksiä tulee yhtälailla rakkaudessa kuin muissakin asioissa, ne pitää vaan osata nollata ja neutralisoida, että kykenee alottamaan uudestaan ja kaikki eivät vain valitettavasti siihen kykene.

On myös helppo luulla rakastavansa, vaikkei rakastaiskaan. Ja sillon kun alkaa epäillä sitä rakkautta, joko omaansa tai toisen omaa, ni siinä kohtaa tietää, että sitä ei ole. Rakkaus kun tulee, ni se täyttää kaiken tilan, sitä ei tarvi epäillä tai kyseenalaistaa, se vain on.

Ajattele vain lapsellisesti, se on puhdasta.

• voi vide

kiva tietää, että mihin ne miehet sitten rakastuvat??? Ja miten? Ja koska? Vai onko miehillä tunteita ollenkaan?

• rusalkaa

kirjoittaja kyseli mielestäni vastaavaa asiaa. Kun on itse täysin hullaantunut mieheen niin miten malttaa odottaa toisen vastausta.

Minun mielestäni pitäisi hiukan hammasta purra eikä ihan heti sulaa miehen käsivarsille. Tilanteesta seuraa vain semmoinen, ettei mies meina päästä samaan tunnetilaan ja alkaa käyttää tilannetta hyväksi.

Ajoissa pitää kuulostella toista missä mennään.

• ikuisuuskysymys

On ihan totta, että monelle miehelle riittää "vähempikin", kunhan perustarve on tyydytetty ja siinä sitten sivussa voi tulla kyseeseen vähän muukin suhteen tapainen.
        Rakastua tosissaan sopii sitten sadun prinsessaan, jossa on kaikki kohdallaan ja joka on sopivan etäinen ja saavuttamaton.
        Suhteessa olevat miehet sitten pyörittelevät toisia naisia juuri sillä syyllä, etteivät "tunne" riittävästi omassa suhteessaan...just joo. Hyvin ei mene koskaan ja paras pakenee tasaista vauhtia edessä.

• 1234567

että "-mä otan sitten jonkun toisen, moikka!"

Joko jätkään tulee liikettä tai sitten ei..

• Kukkomies

Rakastaminen on Varmuutta Asiasta.

• pidä kii

Jossain elokuvassa (jonka nimeä en nyt saata muistaa) oli kerran wanha pariskunta jotka silmät selällään ja suu ammollaan "pitivät kii" toisistaan eivätkä muuta tainneet sitten tehdäkään.

En(pä) itse ole kokeneimmasta päästä tämän jalon lajin taitamisessa, mutta tuo kohtaus ikäänkuin yritti viestittää, huumorin keinoin, mitä se ääritapauksessa voisi olla.

Afterall, _ALL_ you need is ....

• werwerwe

Rakastuminen on naisten unelmia. Ei miehet osaa rakastaa, ni pari viikko tuntuu kivalta mutta siinä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1514
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1465
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1134
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      122
      1082
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      756
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      701
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      141
      671
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      376
      582
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe