Hei, ostoaikeissa olen joko Kanobon meikkipuuteri tai Sensai, joka on (valitettavasti) tuplat kalliimpi, eli onko ero niin suuri/parempi tuote 40v-iholle. Kokemuksia?
Eikös Kanebokin ole aikaslailla laadukas?
Meikkipuuteri Sensai vs. Kanebo
2
3942
Vastaukset
- ...................
Sensaihan on Kanebon tuotesarja, joten molemmat puuterit ovat Kanebon...
- kanebo..
tämä sensai on ilmeisesti jokin vanhemmille ihmisella tarkoitettu meikkipuuteri? mutta kanebon total finish ja transmatte meikkipuuterit ovat itsellä ainakin toiminut. Itse olen 20. Mulla on aika paljon värivirheitä aknesta naamalla, joten tuo kanebo on ollu suuri pelastus. Transmatte on vähän rasvaisemmalle iholle ja total finish on kosteuttava ja sellainen:) itellä on toi total finish vaikka ihoni on hiukan rasvainen koska transmatte on mulle liian kuiva..Mutta siis suosittelen. kallishan se on mutta sen arvoinen. pysyy pitkään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757