miksi miehet ei iske kauniita

outoa

En ymmärrä? Kauniita naisia ei loppujen lopuksi ole niin vaikea saada, kun heitä ei yritä iskeä kukaan (paitsi ällöttävät, 50-vuotiaat miehet). Kävelette kyllä vastaan ja sanotte "ai kun on sa*tanan hyvännäkönen!", mutta ette yritä tutustua, jutella, tms. vaan kävelette ohi ja vilkuilette jostain pöydän nurkasta kavereidenne kanssa.

104

4814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo!

kuka jaksaa käyttää aikaa 10 kertasesti ja rahaa saman verran, jos saa esim melkein yhtä hyvän auton vähän halvemmalla??

-Ei kukaan.

• outoa

muka kuluisi kauniiseen naiseen enemmän kuin vähemmän kauniiseen?

• Asiasta.huvittunut

Jos Lexuksen ja Toyota Camryn ainoa merkittävä ero on se, että Lexus on hurjasti kalliimpi, niin ainoastaan tyhmä ostaa Lexuksen.

• rahaa??
        outoa kirjoitti:

kuluisi parempaan autoon enemmän kun huonompaan??

Tosi ihmeellistä. Vai mitä?

• pojat,
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Jos Lexuksen ja Toyota Camryn ainoa merkittävä ero on se, että Lexus on hurjasti kalliimpi, niin ainoastaan tyhmä ostaa Lexuksen.

se statusarvo. Eikö teissä ole yhtään kisahenkeä? Nuoret miehet.

• lapsikulta
        rahaa?? kirjoitti:

kuluisi parempaan autoon enemmän kun huonompaan??

Tosi ihmeellistä. Vai mitä?

vääntää rautalangasta esimerkin, niin että varmasti tajuat:

Ruma nainen -> ottaa kenet tahansa -> ei kulu ollenkaan rahaa.

• mutta..
        pojat, kirjoitti:

tytöt, ei ole ikinä ollut, eikä sitä varmaan enää tule kun alkaa tuota ikääkin jo tulla.

Kuten joku sanoi: olemme laskukoneita.

• kysymys..
        outoa kirjoitti:

pelkästä rahasta, vaan kaikista muistakin panoksista, niin aineettomista kuin aineellisista.

Kaikkia panoksia kuluu enemmän sekä kauniin naisen saamiseksi että varsinkin sen pitämiseksi.

• Mieti vähän
        outoa kirjoitti:

kaikki maksaa. Meikit, lukuisat kauneudenhoito- ja hygieniatuotteet, kampaaja, kosmetologi, rakeenekynnet, hieroja, kuntosalikortti, jumppatunnit, hajuvedet, muodin mukaiset vaatteet, seksikkäät alusvaatteet, kengät ja asusteet. Kun asut yhdessä ns. kaunottaren kanssa, kaikki menee puoliksi. Harvoin kauneus on todellista. Kuvan kauniin saa kunnon meikeillä ja kampauksilla ja vaatteilla kenestä tahansa. Moni mies ihmettelee kuinka eri näköinen nainen on kun se pesee meikit naamaltaan. Suurin osa naisista on tavallisen näköisiä laittamattomina.

• laskeskella
        kysymys.. kirjoitti:

pelkästä rahasta, vaan kaikista muistakin panoksista, niin aineettomista kuin aineellisista.

Kaikkia panoksia kuluu enemmän sekä kauniin naisen saamiseksi että varsinkin sen pitämiseksi.

asiaa nuin pitkälle, koska kuitenkin pidän ihmissuhdetta ihmissuhteena. Siinä on myös saama puoli ja nyt en puhu siitä.

Ainoastaan nämä nuorten hömpötykset ovat tällaisia, mutta kerroinpahan vain tytölle syyn miksi, ettei tarvitse pohdiskella turhia..

• panokset
        kysymys.. kirjoitti:

yleensäkin ole melko korkealla näissä suhdehommissa.

• kohtaa
        panokset kirjoitti:

yleensäkin ole melko korkealla näissä suhdehommissa.

voitkin palata alkuun.. kuka jaksaa 10 ..

• Asiasta.huvittunut
        pojat, kirjoitti:

Kun Toyota lanseerasi Lexuksen, se oli käytännössä täsmälleen sama auto kuin Camry. Runko, alusta, tekniikka ja suorituskyky olivat aivan samalla tasolla. Pistettiin vaan vähän hienompaa verhoilua ynnä muuta luksusta, sekä tietysti reilusti muhkeampi hintalappu.

Minun mielestäni se pakkelikerros ja astetta hienompi verhoilu ei tee naista yhtään tavoiteltavammaksi. Pahinta on, jos neiti itse saa päähänsä omaavansa jonkinlaista statusarvoa.

• tästä syystä
        Mieti vähän kirjoitti:

kaikki maksaa. Meikit, lukuisat kauneudenhoito- ja hygieniatuotteet, kampaaja, kosmetologi, rakeenekynnet, hieroja, kuntosalikortti, jumppatunnit, hajuvedet, muodin mukaiset vaatteet, seksikkäät alusvaatteet, kengät ja asusteet. Kun asut yhdessä ns. kaunottaren kanssa, kaikki menee puoliksi. Harvoin kauneus on todellista. Kuvan kauniin saa kunnon meikeillä ja kampauksilla ja vaatteilla kenestä tahansa. Moni mies ihmettelee kuinka eri näköinen nainen on kun se pesee meikit naamaltaan. Suurin osa naisista on tavallisen näköisiä laittamattomina.

katselen vain maalaisia naisia ja muutan maalle itsekin heti kun elämäntilanne sen sallii.

Aatelkaa ny kuinka paljon halvempaa on miehenkin elämä, kun Valtran sponssaamissa työhaalareissa voi olla koko ajan. Käydä kaupassa ja pankissa sekä tietysti kotona ja siellä Valtran hytissä.

• a.h.

Kun Toyota lanseerasi Lexuksen, se oli käytännössä täsmälleen sama auto kuin Camry. Runko, alusta, tekniikka ja suorituskyky olivat aivan samalla tasolla. Pistettiin vaan vähän hienompaa verhoilua ynnä muuta luksusta, sekä tietysti reilusti muhkeampi hintalappu.

Minun mielestäni se pakkelikerros ja astetta hienompi verhoilu ei tee naista yhtään tavoiteltavammaksi. Pahinta on, jos neiti itse saa päähänsä omaavansa jonkinlaista statusarvoa.

ei tajunnut, niin tuo minun äskeinen kommentti statusarvosta oli pelkkä läppä.

Kunhan nuoria miehiä piruuttani yllytin. Ettei kaikista tulis näin mukavuudenhaluisia vanhempia herrasmiehiä kuin minusta.

Se on semmonen homma, että jos liian suuri osa nuorista miehistä tajuaa kuinka turhaa hommaa on pyristellä isommille palkoille, ostella kalliita merkkivaatteita ja kalliita autoja, vain sen takia että saisi kauniita naisia hurmattua statussymboleiksi, niin maailmantalous kaatuu. Ja minun eläkerahastojen arvo romahtaa.

Sen takia meidän vanhempien, mukavuudenhaluisten herrasmiesten on koetettava tsempata nuorisoa pyrkimään yhä enemmän turhuuden perään.

• Asiasta.huvittunut
        a.h. kirjoitti:

ei tajunnut, niin tuo minun äskeinen kommentti statusarvosta oli pelkkä läppä.

Kunhan nuoria miehiä piruuttani yllytin. Ettei kaikista tulis näin mukavuudenhaluisia vanhempia herrasmiehiä kuin minusta.

Se on semmonen homma, että jos liian suuri osa nuorista miehistä tajuaa kuinka turhaa hommaa on pyristellä isommille palkoille, ostella kalliita merkkivaatteita ja kalliita autoja, vain sen takia että saisi kauniita naisia hurmattua statussymboleiksi, niin maailmantalous kaatuu. Ja minun eläkerahastojen arvo romahtaa.

Sen takia meidän vanhempien, mukavuudenhaluisten herrasmiesten on koetettava tsempata nuorisoa pyrkimään yhä enemmän turhuuden perään.

Rahan, vallan ja naisten kolminaisuudesta. Edustat nähtävästi jokseenkin koulukuntaa, joka ajattelee "first you make the money, then you get the power, which brings the girls to you." Tämän näkemyksen mukaan varallisuudella ja vallalla on vain välinearvoa urosten välisessä nokittelussa, naiset ja naisten suosio ovat ultimaattinen tavoite, se josta taistellaan.

Itse edustan koulukuntaa, joka ajattelee varallisuudella ja vallalla olevan jo itsessään arvoa. Varallisuus, valta ja naiset ovat kuin kolme eri aluetta, joilla urokset kilpailevat, vaikka monesti kaksi ensimmäistä monesti naisia viehättääkin. Mun mielestäni voit siis olla jokseenkin rauhallisin mielin sijoitustesi kanssa, niiden arvo ei riipu siitä kuinka kovasti laurit juoksevat liisojen perässä.

• 2nd bee

Rahan, vallan ja naisten kolminaisuudesta. Edustat nähtävästi jokseenkin koulukuntaa, joka ajattelee "first you make the money, then you get the power, which brings the girls to you." Tämän näkemyksen mukaan varallisuudella ja vallalla on vain välinearvoa urosten välisessä nokittelussa, naiset ja naisten suosio ovat ultimaattinen tavoite, se josta taistellaan.

Itse edustan koulukuntaa, joka ajattelee varallisuudella ja vallalla olevan jo itsessään arvoa. Varallisuus, valta ja naiset ovat kuin kolme eri aluetta, joilla urokset kilpailevat, vaikka monesti kaksi ensimmäistä monesti naisia viehättääkin. Mun mielestäni voit siis olla jokseenkin rauhallisin mielin sijoitustesi kanssa, niiden arvo ei riipu siitä kuinka kovasti laurit juoksevat liisojen perässä.

mä komppaan :) .. Tosin en voi sanoa, että arvostan markkinataloutta kovin ylös, vaikken kovin alas sijoitukaan..

• en edusta

kumpaakaan koulukuntaa. En taistele enää millään kentillä. Ainoa tavoitteeni on päästä mahdollisimman helpolla ja antaa muiden hoitaa taistelut.

Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanoisin kuitenkin, että tuo ykkösvaihtoehto on lähempänä todellisuutta. Naisista kisaamisesta se kaikki saa alkunsa, siitä se sitten laajenee rahan ja vallan puolelle.

• muttakun..
        en edusta kirjoitti:

kumpaakaan koulukuntaa. En taistele enää millään kentillä. Ainoa tavoitteeni on päästä mahdollisimman helpolla ja antaa muiden hoitaa taistelut.

Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanoisin kuitenkin, että tuo ykkösvaihtoehto on lähempänä todellisuutta. Naisista kisaamisesta se kaikki saa alkunsa, siitä se sitten laajenee rahan ja vallan puolelle.

on pakko todeta, että ei tässätapauksessa.

• Asiasta.huvittunut
        en edusta kirjoitti:

> En taistele enää millään kentillä. Ainoa
        > tavoitteeni on päästä mahdollisimman helpolla
        > ja antaa muiden hoitaa taistelut.

Kuulostat ihan (suur)sijoittajalta. Kelpo kapitalistilta joka tapauksessa.

> Naisista kisaamisesta se kaikki saa alkunsa,
        > siitä se sitten laajenee rahan ja vallan puolelle.

En sanoisi. Pikkupojat kisaavat keskenään kaikesta jo silloin, kun kaikki vielä pelkäävät tyttöpöpöjä. Nuoret kollit taasen kisaavat lähestulkoon pelkästään naisista, koska rahan tai vallan osa-alueilla ei kellään (vielä) oikein ole paukkuja/panoksia.

• miksi..

> En taistele enää millään kentillä. Ainoa
        > tavoitteeni on päästä mahdollisimman helpolla
        > ja antaa muiden hoitaa taistelut.

Kuulostat ihan (suur)sijoittajalta. Kelpo kapitalistilta joka tapauksessa.

> Naisista kisaamisesta se kaikki saa alkunsa,
        > siitä se sitten laajenee rahan ja vallan puolelle.

En sanoisi. Pikkupojat kisaavat keskenään kaikesta jo silloin, kun kaikki vielä pelkäävät tyttöpöpöjä. Nuoret kollit taasen kisaavat lähestulkoon pelkästään naisista, koska rahan tai vallan osa-alueilla ei kellään (vielä) oikein ole paukkuja/panoksia.

olla ikuisesti riistettävän puolella, jos on mahdollisuus vaihtaa puolta, vaikka sitten pikkuhiljaa. No ei vaan. Kyllä tässä vielä päivätöissä käydään, muttei todellakaan ole aikomus, eikä näillä näkymin tarve, lähellekään virallista eläkeikää sinnitellä.

Pikkupojat on asia erikseen. Ne vaan harjoittelee sitä todellista kisaa varten, kun murrosikä on vielä edessä.

• tietoa..

9/10:sta nk. kauniista naisista on oikeasti tod. ylimielisiä.

nim. kokemuksella puhun

• kaikkki

vähemmän kauniit naiset ovat ilkeitä ja riitaahaastavia kanoja, ainakin baarissa.

• miehenä...
        kaikkki kirjoitti:

vähemmän kauniit naiset ovat ilkeitä ja riitaahaastavia kanoja, ainakin baarissa.

sieltä baarista sitä kuuluisaa neulaa heinäsuovasta..

=DD

• nainen..
        miehenä... kirjoitti:

sieltä baarista sitä kuuluisaa neulaa heinäsuovasta..

=DD

Voi siis hyvinkin korjata potin kotiinsa?!

Tässä täytyypi olla se syy miksi miehet ovat
        kiinnostuneita baareissa niistä ihan tavallisista tytöistä?!

• ketään, mä otan. Mä en ala minkään sortin suhteeseen jos joudun olemaan 24/7 saamapuolella ja siinä illuusiossa että toinen on tehnyt jonkun sortin suunnattoman myönnytyksen muhun ryhtyessään.

• asia sulla meni

yrppälä oikein:

Mä en saa ketään,

Siihen se sitten loppukin. Luehan kännikala uudestaan tuo aloitus.

Siinä kysyttiin miksi te miehet ette ISKE kauniita naisia.

• asia sulla meni kirjoitti:

yrppälä oikein:

Mä en saa ketään,

Siihen se sitten loppukin. Luehan kännikala uudestaan tuo aloitus.

Siinä kysyttiin miksi te miehet ette ISKE kauniita naisia.

mitä mä siitä oikeasti kostuisin?? Mulla ei oo minkään sortin brassailun / näyttämisen halua kenellekkään, mä haluan vain naisen jonka kanssa viihdyn. Ja koska en ite oo mikään markkinoiden unelma niin mitä vitun järkeä mun ois yrittää iskeä naista joka ois 3 kertaa mua itteä hotimpi, ei kertakaikkiaan mitään, olisin samantien jonkun sortin altavastaaja nyysäke munaton homo siinä suhteessa (se surullisen kuuluisa Suomimiehen tarina).

Ei helvetti soikoon tervejärkinen mies ota muijakseen kovin paljon itteään komiampaa naista, siitä ei tuu ko harmia. Toki kertapilluksi mulle käy kaikki, eli tervetuloa vaan kauniit naiset istuun isin sylkkyyn :-)

• meinasin
        yrmio kirjoitti:

mitä mä siitä oikeasti kostuisin?? Mulla ei oo minkään sortin brassailun / näyttämisen halua kenellekkään, mä haluan vain naisen jonka kanssa viihdyn. Ja koska en ite oo mikään markkinoiden unelma niin mitä vitun järkeä mun ois yrittää iskeä naista joka ois 3 kertaa mua itteä hotimpi, ei kertakaikkiaan mitään, olisin samantien jonkun sortin altavastaaja nyysäke munaton homo siinä suhteessa (se surullisen kuuluisa Suomimiehen tarina).

Ei helvetti soikoon tervejärkinen mies ota muijakseen kovin paljon itteään komiampaa naista, siitä ei tuu ko harmia. Toki kertapilluksi mulle käy kaikki, eli tervetuloa vaan kauniit naiset istuun isin sylkkyyn :-)

vähän ärsyttää.. en kovin hyvin onnistunut, mutta puhuit siltikin vähän väärästä asiasta.

T:Puskarekka.

• meinasin kirjoitti:

vähän ärsyttää.. en kovin hyvin onnistunut, mutta puhuit siltikin vähän väärästä asiasta.

T:Puskarekka.

vastasin aika hyvin siihen miksi ainakaan mä ite en tavoittele kuuta taivaalta.

• SupremeSatan

Nythän se selvis, miks miehet ei tule iskemään. Mä olen yksinkertasesti vaan niin kaunis.

• kato ny.

Jotain hyötyä tästäkin palstasta.

Sun tarvii enää vaan vaihtaa rumemmat rääsyt ja kampaus. Meikit heität nyt heti siitä partsilta mäkeen.

• kokkeile

ihmeessä. Vedä vaikka oikein mustat pakkelit naamaan.. tietenkin vähän yli jokapaikasta..
        Oih.. stanic.. sä oot niin ihq.

• la.ra

vissiin helvetin ruma kun viime vuosina oon saanut potkia rumimpia pois jonosta.

• sinä..
        la.ra kirjoitti:

vissiin helvetin ruma kun viime vuosina oon saanut potkia rumimpia pois jonosta.

ruma ole ystäväiseni. Ainoastaan vanha.

• mä ä

musta tä oli hauska juttu. piristi väsyneitä silmiäni.

• SupremeSatan
        sinä.. kirjoitti:

Tämä varmaan lohduttaa la.raa

• la.ra
        sinä.. kirjoitti:

kertoa tuon Alkon tädeille, sedille ja tytöille?
        Oikeasti vituttaa tässä iässä olla kaivamassa ajokorttia joka välissä. Siinä kun on nykyään niin tyhmä kuvakin.

• la.ra
        SupremeSatan kirjoitti:

Tämä varmaan lohduttaa la.raa

kerrankin joku pitää mua VANHANA. Siistiä!

• vanhattelija..
        la.ra kirjoitti:

kertoa tuon Alkon tädeille, sedille ja tytöille?
        Oikeasti vituttaa tässä iässä olla kaivamassa ajokorttia joka välissä. Siinä kun on nykyään niin tyhmä kuvakin.

Vanheneehan se Marikakin, mutta sitä samaa laulua.

• la.ra
        vanhattelija.. kirjoitti:

Vanheneehan se Marikakin, mutta sitä samaa laulua.

Putosin kärryiltä, mutta sama se tässä vaiheessa iltaa.

Itse asiassa kaikki vanhenevat ja tässä ollaan vielä siinä mielessä tasa-arvoisia, että ihan samassa tahdissa vielä :)

• eipä tuolla
        la.ra kirjoitti:

Itse asiassa kaikki vanhenevat ja tässä ollaan vielä siinä mielessä tasa-arvoisia, että ihan samassa tahdissa vielä :)

väliä.. enkä halua kohdistaa sinuun mitään henkilöhyökkäystä, niinkuin joku tuolla kovasti koettaa.. olet ihan mukava ihminen.

• vielä..
        eipä tuolla kirjoitti:

väliä.. enkä halua kohdistaa sinuun mitään henkilöhyökkäystä, niinkuin joku tuolla kovasti koettaa.. olet ihan mukava ihminen.

vaikka mukava oletkin, niin ajatusmaailmamme menevät aika pahasti ristiin.

• Bubba-Ville
        la.ra kirjoitti:

"Itse asiassa kaikki vanhenevat ja tässä ollaan vielä siinä mielessä tasa-arvoisia, että ihan samassa tahdissa vielä :)"

Itse ainakin arvostan naisen ulkonäössä kiinteää ja "riippumatonta" kroppaa ja uurteetonta ihoa, jotka ovat ominaisempia nuorille naisille. Käsittääkseni nämä seikat eivät naisille ole yhtä tärkeitä miehen ulkonäössä.

Eli nainen on kauneimmillaan 16-19 vuotiaana ja mies 20-29 vuotiaana.

• la.ra
        eipä tuolla kirjoitti:

Ainakin yritän ja ainakin yleensä :) Oletan samaa myös toisista siihen saakka kunnes toisin todistetaan ja joskus vähän pitempäänkin.

Arvo- ja ajatusmaailmoiden erot ovat rikkaus, jotka tekevät maailmasta mielenkiintoisen.

• la.ra
        Bubba-Ville kirjoitti:

"Itse asiassa kaikki vanhenevat ja tässä ollaan vielä siinä mielessä tasa-arvoisia, että ihan samassa tahdissa vielä :)"

Itse ainakin arvostan naisen ulkonäössä kiinteää ja "riippumatonta" kroppaa ja uurteetonta ihoa, jotka ovat ominaisempia nuorille naisille. Käsittääkseni nämä seikat eivät naisille ole yhtä tärkeitä miehen ulkonäössä.

Eli nainen on kauneimmillaan 16-19 vuotiaana ja mies 20-29 vuotiaana.

ymmärrän, että vanhenemisen voi nähdä myös vain ulkoisena tapahtumana ja toki siinä on eroja. Itse kuulunen onnekkaimpien sakkiin siinä mielessä.

• se menee
        la.ra kirjoitti:

Ainakin yritän ja ainakin yleensä :) Oletan samaa myös toisista siihen saakka kunnes toisin todistetaan ja joskus vähän pitempäänkin.

Arvo- ja ajatusmaailmoiden erot ovat rikkaus, jotka tekevät maailmasta mielenkiintoisen.

(mutta) jos me ei oltais näin saatanan (sori spreme) hölmöjä kaikki, niin ehkä meillä menis vielä paremmin ja tätä "rikkautta" ei tarttettaisikaan niin hirveästi.

• la.ra
        se menee kirjoitti:

(mutta) jos me ei oltais näin saatanan (sori spreme) hölmöjä kaikki, niin ehkä meillä menis vielä paremmin ja tätä "rikkautta" ei tarttettaisikaan niin hirveästi.

taivahan tosi.

Että komp komp vaan.

• Bubba-Ville
        la.ra kirjoitti:

ymmärrän, että vanhenemisen voi nähdä myös vain ulkoisena tapahtumana ja toki siinä on eroja. Itse kuulunen onnekkaimpien sakkiin siinä mielessä.

kun yksinkertaistat. Tietenkin teininaiset ovat tyhmempiä ja kypsymättömämpiä kuin ikänaiset. Mutta toisaalta 18v naisen pieni naiivius on ihan seksikästäkin.

"Itse kuulunen onnekkaimpien sakkiin siinä mielessä."

Myönnetään mutta kyllä sinäkin pian rupsahdat. Helena Lindgrenin ja Sophia Lorenin tapaiset kauniit yli 35vuotiaat naiset ovat todella harvinaisia.

• la.ra
        Bubba-Ville kirjoitti:

kun yksinkertaistat. Tietenkin teininaiset ovat tyhmempiä ja kypsymättömämpiä kuin ikänaiset. Mutta toisaalta 18v naisen pieni naiivius on ihan seksikästäkin.

"Itse kuulunen onnekkaimpien sakkiin siinä mielessä."

Myönnetään mutta kyllä sinäkin pian rupsahdat. Helena Lindgrenin ja Sophia Lorenin tapaiset kauniit yli 35vuotiaat naiset ovat todella harvinaisia.

Rupsahdan tahi en, sama kai se sinulle on?

• Bubba-Ville
        la.ra kirjoitti:

Rupsahdan tahi en, sama kai se sinulle on?

Myönnän että olen vahingoniloinen ihminen. Ei armoa keski-ikäisille rupsahtaneille naisille.

• la.ra
        Bubba-Ville kirjoitti:

Myönnän että olen vahingoniloinen ihminen. Ei armoa keski-ikäisille rupsahtaneille naisille.

Miksi mua pitäisi kiinnostaa, jos sä puhut keski-ikäisille rupsahtaneille naisille?

• Bubba-Ville
        la.ra kirjoitti:

Miksi mua pitäisi kiinnostaa, jos sä puhut keski-ikäisille rupsahtaneille naisille?

"Miksi mua pitäisi kiinnostaa, jos sä puhut keski-ikäisille rupsahtaneille naisille? "

En puhu ja olen muutenkin töykeä. Ja itse olet tuollainen muutaman vuoden päästä vaikka mitä tekisit.

• la.ra
        Bubba-Ville kirjoitti:

"Miksi mua pitäisi kiinnostaa, jos sä puhut keski-ikäisille rupsahtaneille naisille? "

En puhu ja olen muutenkin töykeä. Ja itse olet tuollainen muutaman vuoden päästä vaikka mitä tekisit.

olet itsekin, joten turha urputtaa :)

• keskeytys :
        la.ra kirjoitti:

olet itsekin, joten turha urputtaa :)

joko la.ra on täyttänyt 33 vuotta?

• la.ra
        keskeytys : kirjoitti:

joko la.ra on täyttänyt 33 vuotta?

kun on syntynyt vuonna -77. Juhlia voidaan silti, jos se siitä on kiinni.

Mun keski-ikäni muuten on siinä 46 ikävuoden paikkeilla, joten matkaa on vielä jonkin verran.

• asia*mies

Kyllä kait tuollainen huippunainen saa ihan itsekin kohtuullisen tasoisen miehen lämpenemään kunhan vaan menee juttelemaan, joten missä se ongelma sitten on?

• asia*mies

nyt tuli vielä mieleen yksi tapaus, sellainen aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen nainen, jonka tunsin kun oltiin opiskelukavereita... oli jotenkin huvittavaa, miten ympärikännisiä jannuja tunki röyhkeästi väliin iskemään häntä, kun oltiin jossain baarissa keskustelemassa (kavereina tosin, mutta sitähän eivät tienneet). Kaipa tietoisuus tuollaisesta jatkuvasta kilpailevasta kysynnästä voi jo sinänsä syödä miesten kiinnostusta, jollei mies voi (joko oman pään sisäisistä tai naisesta johtuvista syistä) luottaa siihen, ettei se johda mihinkään.

• mäkää

lähesty "tosi hyvän näkösiä" miehiä, koska viehätyn enempi hmm tavallisemmasta. en tiiä, johtuuko siitä, että itsetuntoni ei riitä miehiin, jotka on yleisen käsityksen mukaan parhaasta päästä, mutta ne ei vaa miellytä mun silmää yhtä paljon. ja totta sekin, että aattelen niitten olevan isoegosia paskiaisia, jotka rakastaa vain ja ainoastaan itteään, mikä ei varmaankaan aina oo totta.

• ?????????????????????????

'mitä kauniimpi nainen sitä tyhmempi nainen'

????

• -KYLLÄ-

NÄIN SE VAAN ON, VALITETTAVASTI :(

• joskus ei

kun huomaa, ettei oikeen lamppu syty, pitää asiaa kompensoida jotenki. Ja ulkonäköön panostaminen avaa toisia ovia ja takaa menestyksen ihmisten parissa. tai jos huomaa olevansa todella kaunis, tulee ulkonäöstä jotain korvaamatonta ja lähes kaikki huomio kuluu siihen, eikä viitti panostaa ittensä sivistämiseen. olen todistanut muutaman fiksun kaveritytön kehittymistä kauniiksi tyhmistyen samalla.

• on outoa on

kokemuksesta voin sanoa, ettei se miesten passiivisuus johdu sun kauneudesta. Saanko kysyä mikset mene miehen juttusille kun huomaat hänen katselevan ? Mikset voi heittää miehelle saman tien vastausta kommenttiin "ai kun on sa*tanan hyvännäkönen!"? Passiivinen ja iskemistä odottava nainen ei jaksa innostaa yrittään tutustumista.

• sarvikuonokas

kaikki naiset ole kauniita... varsinkin tänään :)

• pisteet

ilman muuta. Kaikki muut kommentit voidaan deletoida pois täältä. Tohon tiivistyy tärkein ;)
        Kiitos siitä ihana sarvikuonokas!

• sarvikuonokas
        pisteet kirjoitti:

ilman muuta. Kaikki muut kommentit voidaan deletoida pois täältä. Tohon tiivistyy tärkein ;)
        Kiitos siitä ihana sarvikuonokas!

paree ottaa vaan varman päälle

• MMies

Ei muakaan ole niin vaikea saada, sen kun revit hihasta/kourit munista ja alat juttelemaan. Liian vaikeaa? Helpompi itkeä Unelmien Prinnssien saamattomuutta?

• saada

tästä sivusta vinkkejä sinne steissille :)))) "kourit munista ja alat juttelemaan"

• ala kyllä

tuntemattomien munia puristelemaan. Antaa aika hutsahtavana vaikutelman

• MMies
        saada kirjoitti:

tästä sivusta vinkkejä sinne steissille :)))) "kourit munista ja alat juttelemaan"

Tunget sen kallan mun pärstään ja käyt muniin käsiksi, niin tätä poikaa viedään.

• MMies
        ala kyllä kirjoitti:

tuntemattomien munia puristelemaan. Antaa aika hutsahtavana vaikutelman

Miehet on vaan otettuja sellaisesta. Heität jotain fiksua Scopenhauerista siihen päälle, niin hääkellot soi jussina.

• on selvästi
        MMies kirjoitti:

Tunget sen kallan mun pärstään ja käyt muniin käsiksi, niin tätä poikaa viedään.

muniin käyvä. Miullahan ei ole mitään menetettävää kuten kasvot( ei tuttuja siellä bongailemassa irstasta käytöstä), joten suunnitelma hyväksytty. Et sitten vingu ja lupaan olla hellä tai ihan miten haluat.

• MMies
        on selvästi kirjoitti:

muniin käyvä. Miullahan ei ole mitään menetettävää kuten kasvot( ei tuttuja siellä bongailemassa irstasta käytöstä), joten suunnitelma hyväksytty. Et sitten vingu ja lupaan olla hellä tai ihan miten haluat.

Normaalia kahden ihmisen välistä kanssakäymistähän se. Tää ei vingu eikä vikise, jos se osaa viedä tai olla vietävänä tai miten haluaa.

• itseasiassa
        MMies kirjoitti:

Normaalia kahden ihmisen välistä kanssakäymistähän se. Tää ei vingu eikä vikise, jos se osaa viedä tai olla vietävänä tai miten haluaa.

mä en puristele tosta vaan, eikä mua puristella tosta vaan edes vahingossa :) Joku roti sentään...Oikeanlainen mies saakin sitten nojaa katsotaan sit jos myöhemmin siitä lisää.

• MMies
        itseasiassa kirjoitti:

mä en puristele tosta vaan, eikä mua puristella tosta vaan edes vahingossa :) Joku roti sentään...Oikeanlainen mies saakin sitten nojaa katsotaan sit jos myöhemmin siitä lisää.

Ihme siveyden sipuli säkin sitten?:/

• Mangusti.
        MMies kirjoitti:

Miehet on vaan otettuja sellaisesta. Heität jotain fiksua Scopenhauerista siihen päälle, niin hääkellot soi jussina.

on kyllä helppoja. :D

• MMies
        Mangusti. kirjoitti:

on kyllä helppoja. :D

Ihmettelen suuresti näitä naisten valituksia, kun ei muka miestä löydy mistään. Sen kun käy käsiksi ja vie mennessään.

• Siveys ja
        MMies kirjoitti:

Ihme siveyden sipuli säkin sitten?:/

muu riippuu miehestä. Ja ketut mä sua löytäny, mamo

• MMies
        Siveys ja kirjoitti:

muu riippuu miehestä. Ja ketut mä sua löytäny, mamo

3 osumaa löytyy heti, mutta ehkä sä et vaan osaa?

• Minkä
        MMies kirjoitti:

3 osumaa löytyy heti, mutta ehkä sä et vaan osaa?

määrän paskaa sai lukea yhden osoitteen takia.

• mä oon aina sitä kauneinta yrittäny. Joskus se on tuottanut tulosta, joskus taas ei. Harvemmin ei.

• sussa?

En nyt sanoisi olevan saatanan, en edes erityisen hyvännäkönen, mutta muutaman epäonnistuneen ja parin onnistuneen "lähdenpä baarista hakemaan miehen"-vuoden jälkeen voin sanoa, että sillon ku on panostanu hirveesti, jotenki itseriittosen näköne ja miettii, miksei kukaa tuu iskee, mitään ei tosiaan tapahdu. paitsi tietty jos vetää älyttömät kännit. nyttemmin ku on ollu oma ittensä, ystävällinen ja ilonen ja vastaa katseisiin yms., flaksi käy. mutta ei siinä oikeen voi sanoo, kuka iskee kenet. voit säkin tosiaan lähestyy sua kiinnostavii miehiä...

• ...

Myöskään komeiden miesten seura ei kiinnosta kauniita naisia, koska heti herää epäilyksiä että mies on pelimies, ei se ole kiinnostunut yms yms.

Ei kukaan luvannut että tämä helppoa olisi.

• niinkään häiritse

se, että ei tulla iskemään. Sen voi jokainen nainen hoitaa itse nykyaikana jos kiinnostaa. Enemmän mua häiritsee se, että jos kaunis nainen tai komea mies sattuukin olemaan ujo niin heti luokitellaan ylpeäksi, vaikka oikeasti jo toisen ihmisen kosketus saattaa jännittää.

• taajuutta

et lähetä hyviä viboja paitsi ulkonäön suhteen. et ehkä ole helposti lähestyttävää tyyppiä. (muista muuten, että kauneus on katsojan silmässä.)

• kauniin naisen kanssa

Käsittääkseni mies lähestyy kaunista naista ,jos näkee tämän kauniina ja muutenkin miellyttävänä.

Pelkkä kauneus ei kuitenkaan ole se juttu,pitää heijastua elämän iloisuus ja myönteisyys myös olemuksesta ja eleistä.

Kuka nyt ruman naisen kanssa kimppaan menisi? ;)

• ((La.ra:lle))

Milloin kehtaisit myöntää meille kaikille että sinustakin on mennyt ns. "parasta ennen" päiväys jo aikoja sitten umpeen.

Utelen vaan ;)

• la.ra

Voin vakuuttaa, että sitten kun niin tapahtuu niin minä osaan myös myöntää asian. Älä huoli, ei sun tarvitse yöuniasi asian takia menettää!

• vanhattelija
        la.ra kirjoitti:

Voin vakuuttaa, että sitten kun niin tapahtuu niin minä osaan myös myöntää asian. Älä huoli, ei sun tarvitse yöuniasi asian takia menettää!

lara näkee, että tulet paranemaan, kuin viini. Älä silti joudu siitä hiprakkaan. (nousta päähän)

• ..?
        vanhattelija kirjoitti:

lara näkee, että tulet paranemaan, kuin viini. Älä silti joudu siitä hiprakkaan. (nousta päähän)

eihän profiilissa näy kuvaa...?

• kattonu
        ..? kirjoitti:

eihän profiilissa näy kuvaa...?

vääriä sivuja ..

• la.ra

• la.ra
        vanhattelija kirjoitti:

pitää ottaa kohteliaisuutena :)

Onneksi sama pätee suurimpaa osaan ihmisistä!

• vanhattelija
        la.ra kirjoitti:

Kannattaa, mutta kuten sanoin, et saa joutua vaikutuksen alaiseksi.

Höpönlöpön. Sinä pysyt kauniina ikäisiäsi kauemmin ja minä komeampana.. :D

• la.ra
        vanhattelija kirjoitti:

Kannattaa, mutta kuten sanoin, et saa joutua vaikutuksen alaiseksi.

Höpönlöpön. Sinä pysyt kauniina ikäisiäsi kauemmin ja minä komeampana.. :D

Miten niin meidän arvomaailmat erosivatkaan? :DDD

• tuntuu..
        la.ra kirjoitti:

Miten niin meidän arvomaailmat erosivatkaan? :DDD

että se eroavaisuus on siinä, että sinä olet itsetiedostuneena (tai sitten et) antanut sen hiukan mennä hattuun ja sen takia (jotkut) ihmiset sen takia kirjoittelevat näitä juttuja mitä kirjoittelevat.
        hmm.. en osaa selittää sitä oikein, en tarkoita että olisit kuitenkaan ylpeä, mutta avataan tällä..

• la.ra
        tuntuu.. kirjoitti:

että se eroavaisuus on siinä, että sinä olet itsetiedostuneena (tai sitten et) antanut sen hiukan mennä hattuun ja sen takia (jotkut) ihmiset sen takia kirjoittelevat näitä juttuja mitä kirjoittelevat.
        hmm.. en osaa selittää sitä oikein, en tarkoita että olisit kuitenkaan ylpeä, mutta avataan tällä..

että mä olen kirjoittanut häpeilemättä tänne lähes kaiken. Avoimuus ärsyttää ja kun sen tekee kuvan kanssa niin se ärsyttää vielä enemmän.

Tämä on vain mun tulkintani tietenkin. Mutta voin oikeasti sanoa, että ylikorostuneesta egosta mun tapauksessani ei ole kyse, ainakaan todellisuudessa. Voihan se olla, että mä vaikutan jotenkin yli-itsevarmalta ja nokkavalta, mutta todellisuus on ihan jotain muuta... Olen aiheesta joskus avautunutkin täällä.

• uskon..
        la.ra kirjoitti:

että mä olen kirjoittanut häpeilemättä tänne lähes kaiken. Avoimuus ärsyttää ja kun sen tekee kuvan kanssa niin se ärsyttää vielä enemmän.

Tämä on vain mun tulkintani tietenkin. Mutta voin oikeasti sanoa, että ylikorostuneesta egosta mun tapauksessani ei ole kyse, ainakaan todellisuudessa. Voihan se olla, että mä vaikutan jotenkin yli-itsevarmalta ja nokkavalta, mutta todellisuus on ihan jotain muuta... Olen aiheesta joskus avautunutkin täällä.

että mä olen kirjoittanut häpeilemättä tänne lähes kaiken.

-Siitä en voi sanoa mitään, noh olen tätä nyt satunnaisesti lukenut jotain kuukausia.

Avoimuus ärsyttää
        -Tästä mä oon päinvastaista mieltä, että avoimuus ärsyttäisi, mutta toki joku voi olla asioista päinvastaista mieltä, mutta mielestäni tässä ei ole kysyms siitä.

kun sen tekee kuvan kanssa niin se ärsyttää vielä enemmän.

-Se on vaan se piste sielä iin päällä, sikäli olet oikeassa, mutta kuva ei silti ärsytä ketään.

Voihan se olla, että mä vaikutan jotenkin yli-itsevarmalta ja nokkavalta
        - Se ei ole näistä kumpikaan, vaan sanoisin että kyse on itsetietoisuudesta ja asenteista, jotka ärsyttäisivät minuakin, jos en olisi viisaampi ihminen :D

mutta todellisuus on ihan jotain muuta..

-Niin mä luulen kanssa, mutta todellisuudessahan tuo on sinun ulos antamasi henkilö. Epäilen näin. (en tietenkään tarkoita, että lauot samoja asioita kuin täälä)

Olen aiheesta joskus avautunutkin täällä.
        -Kerro lisää :)

• la.ra
        uskon.. kirjoitti:

että mä olen kirjoittanut häpeilemättä tänne lähes kaiken.

-Siitä en voi sanoa mitään, noh olen tätä nyt satunnaisesti lukenut jotain kuukausia.

Avoimuus ärsyttää
        -Tästä mä oon päinvastaista mieltä, että avoimuus ärsyttäisi, mutta toki joku voi olla asioista päinvastaista mieltä, mutta mielestäni tässä ei ole kysyms siitä.

kun sen tekee kuvan kanssa niin se ärsyttää vielä enemmän.

-Se on vaan se piste sielä iin päällä, sikäli olet oikeassa, mutta kuva ei silti ärsytä ketään.

Voihan se olla, että mä vaikutan jotenkin yli-itsevarmalta ja nokkavalta
        - Se ei ole näistä kumpikaan, vaan sanoisin että kyse on itsetietoisuudesta ja asenteista, jotka ärsyttäisivät minuakin, jos en olisi viisaampi ihminen :D

mutta todellisuus on ihan jotain muuta..

-Niin mä luulen kanssa, mutta todellisuudessahan tuo on sinun ulos antamasi henkilö. Epäilen näin. (en tietenkään tarkoita, että lauot samoja asioita kuin täälä)

Olen aiheesta joskus avautunutkin täällä.
        -Kerro lisää :)

mutta sanotaan näin, että aika pienistä sirpaleista olen tämän ihmisen saanut rakentaa.

Mutta hyvä siitä tuli ja erityisen vahva.

• vanhattelija
        la.ra kirjoitti:

mutta sanotaan näin, että aika pienistä sirpaleista olen tämän ihmisen saanut rakentaa.

-Kaikki suuri alkaa pienestä.

Hmm.. uskoisin myöskin, mielestäni kanssasi on mukava vaihtaa ajatuksia ja todellakin varmastikin sen takia, että ne ovat myöskin eroavaiset.

• rusalkaa

että miehillä onkin asennevamma = ennakkoluuloja.

Surullista. Pitää siis olla hyvä itsetunto, kun yrittää itselleen kaunista naista, jotta pystyy ylittämään tuommoiset yllä kuvaillut henkiset esteet.

• Mie vaan en viiti ottaa jonotusnumeroa ja sit ootella ku muut äijät on vonkumisesa vonkunu. Jos meikäläinen kiinnostaa tarpeeks niin kyllä se uskaltaa sit tehdä alotteenki. Sama pätee toisteki päin, mut se vaan tympii ku siinä on koko ajan tuhat ja yks jätkää vonkumassa ympärillä.

Niiku tänäänki, Ei jumankauta saatu rauhassa jutella hetkeekään yhden TODELLISEN helmen kanssa ku koko ajan oli joku nykimässä hihasta, "hei sä näytät kauniilta" "Lähdetkö tanssimaan" "Saanks mä tarjota drinkin" "Ootko menossa jatkoille" Oli vaikee kysellä siinä sit kuulumisia. Ja toinen, kaverit oli lyömässä vetoa heti selän takana että onnistunko iskemään tytön alle puoleen tuntiin. Tosin mehän oltiin vaan tuttuja kouluajoilta...

• on useita

Ymmärrän hyvin, että jos näyttää esimerkiksi todella maagisen ja klassisen kauniilta niin ehkä sitä aika harva mies uskaltaa edes toivoa, että mahdollisuuksia olisi, vaikka hyvinkin voisi olla. Tällaiset naiset pukeutuvat baareissa usein väreihin ja vaatteisiin, joissa heitä ei niin noteerattaisi. Nämä naiset sattuvat vain olemaan kauniita luonnostaan, se ei ole heille mikään itseisarvo. He eivät välttämättä edes tajua aina olevansa kauniita. Ja näiden naisten kauneus perustuu usein luonteeseen. Et välttämättä edes huomaa näitä naisia kovinkaan helposti, mutta kun pääset lähempään kontaktiin tällaisen naisen kanssa, voit vain ihailla kuinka kaunis hän on on.

Toisaalta taas jos kauneus perustuu siihen, että on todella trendinmukaisesti ja huomiotaherättävästi pukeutunut, hiukset leikattu samaten trendien mukaan, kroppa trimmattuna joka päiväisillä jumpilla ja kuntosalikäynneillä, hampaat valkaistu ja kunnon maski naamalla niin tästä ehkä moni mies päättelee naisen olevan aika pinnallinen. Nämä naiset ovat yleensä niitä, jotka pitävät itseänsä kauniina. Ja tällaiset naiset usein haluavat samankaltaisen miehen: trimmatun vielä varakkaan.

Noin yleistäen, mutta eiköhän se jotenkin näin mene.

• maeles

oli hyvä määritelmä mitä kauneus oikeasti pitää sisällään.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1855
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1702
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1266
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      163
      744
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      414
      662
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe