mitä tästä seuraa?
;))
kiimakaruselli pyörii
16
1014
Vastaukset
- Asiasta.huvittunut
pari pikkuista pohjalaista.
- SupremeSatan
Aatelkaas kun lakeuksilla vilistää pian pientä saatanaa mustanaan.
- oli..
SupremeSatan kirjoitti:
Aatelkaas kun lakeuksilla vilistää pian pientä saatanaa mustanaan.
karu skenaario. En saa unta ensi yönä. Vähintään näen painajaisia, joissa pohjalaisille käy kylmät, kun pikkusaatanat purevat kaikkien kaulat auki.
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
kaikki muut steriloitu?
muita ookkaan. No okei, minä olen, mutta ainoastaan säännön vahvistavana poikkeuksena.
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
muita ookkaan. No okei, minä olen, mutta ainoastaan säännön vahvistavana poikkeuksena.
että sitei voi tietää, etteikö pikku asiasta huvittuneitakin kohta siel tääl viipertäis.
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
että sitei voi tietää, etteikö pikku asiasta huvittuneitakin kohta siel tääl viipertäis.
Mä vannon tuplaehkäisyn nimiin. Se on idioottivarma.
- mämies
vai pyöritätkö? ;)
karuselli, mä ainakaan antais oikeesti kenellekkään näistä euron huorista. Aina voi chattailla mut come on, oikee elämä on pikkasen eri juttu.
- tiedät
mitä palstalta löytyy ja sä olet keskittynyt vittuiluun kaikki nämä vuodet :)
- la.ra
Sähän olet varattu, joten tuo on itsestäänselvyys.
tiedät kirjoitti:
järki sanoo että tää paska ei ainakaan kovin hyvänä parittajana toimi jos samat naamat jatkaa vuodesta toiseen. Vai onks se kiinni henkilöistä?? Kenellä ei ole toivoakaan ja kenellä on edes vähän jotain toivoa??
tiedät kirjoitti:
se vittuileekin kun tietää mitä täält löytyy. Ei kai se ny vittuilis jos se tietäis tai edes kuvittelis, et sil ois mahkuja niihin.
la.ra kirjoitti:
Sähän olet varattu, joten tuo on itsestäänselvyys.
en mä oo niin nuuka, jos tosi hyvä pillu hyppää kikkeliin niin kuka mä oon sitä estämään.
- la.ra
yrmio kirjoitti:
en mä oo niin nuuka, jos tosi hyvä pillu hyppää kikkeliin niin kuka mä oon sitä estämään.
Mieti nyt vähän mitä kirjoitat, naisesi takuulla seuraa tätä palstaa ja kohta on piru irti.
Ja sitäpaitsi ethän sä voi pillun hyvyyttä tietää ennen kuin testaat, joten maito on jo maassa siinä vaiheessa kuin hyvyys tai pahuus paljastuu.
- Tästäpö
seuraa kerosiinit feimien kera puskiin ja rekattuihin. Nuollaan sii porukalla tassumme kuntoon.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621942Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141742- 1351283
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1341187Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että110965- 83817
- 169780
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä173755Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala422684- 52592