Kenelle antaisit? Yhden saa valita. Ole hyvä ja valitse, joku sinulla mielessä kuitenkin on. Mä en usko, etteikö kenelläkään olis ketään muka mielessä. Ja hei. Tää on leikki, mut se voi olla tottakin, jotta leikkimieltä kehiin. Löytyyks uskallusta?
Mä antaisin sille naaras76:lle.
Ihan pokalla.
124
5102
Vastaukset
- kunnolla
Saatanalle.
- la.ra
JOS olisin vapaa tai JOS haluaisin pettää niin sanotaan vaikka, että Gekon ja Saatanan kanssa tulisi varmaan aika kivat pyjamabileet...
- tällaisia
taipumuksia.
Eipä siinä mitään. Olkaa hyvä ja jatkakaa.
- toki
Mutta hän ei taitaisi olla vastaanottavainen :(
- nimimerkki
gek-ko on kiehtonut minua aina.
- palstalle
armollisen niskalaukauksen.
PB, saatana, lara, timanttia tai joku muu sul on mieles kuitenkin, mut et vaan uskalla sanoa.
ja aloitekyvyttömiä luusereita ku ei meinaa vastauksia irrota.
Näyttäkää koko palstalle, että mä olin väärässä paljon huomiota herättäneessä kommentissani. Toivonmukaan olin väärässä.- SupremeSatan
Richartti kirjoitti:
Tai sitten ei vaan kiinnosta tuossa mielessä kukaan palstalaisista.
ei mulle ainakaan oo tullu mieleen ketään, jonka kanssa haluaisin harrastaa seksiä, vaikka kuinka yritän tikistää.
- la.ra
Richartti kirjoitti:
Tai sitten ei vaan kiinnosta tuossa mielessä kukaan palstalaisista.
mutta veikkaan, että täällä on niitäkin, joiden puolisot seuraavat palstaa, joten mitään aloituksessa kysyttyä ei voisi paljastaa vaikka haluaisi?
la.ra kirjoitti:
mutta veikkaan, että täällä on niitäkin, joiden puolisot seuraavat palstaa, joten mitään aloituksessa kysyttyä ei voisi paljastaa vaikka haluaisi?
Kaikki on pyörinyt tääl niin pitkään, etten mäkään usko sitä, etteikö kukaan kenessäkään olis muka mitään joskus herättänyt.
Eivät vaan uskalla sanoa. Aika nössöjä.relaxed_eyes kirjoitti:
Kaikki on pyörinyt tääl niin pitkään, etten mäkään usko sitä, etteikö kukaan kenessäkään olis muka mitään joskus herättänyt.
Eivät vaan uskalla sanoa. Aika nössöjä....tietty vaikee sitä uskoa.
Mun mielestä me kaikki ollaan vaan niin "friikkejä", että ei kiitos. Mutta minne se pikku.nainen on kadonnut ;)- kommentista
relaxed_eyes kirjoitti:
Eivät vaan uskalla sanoa. Aika nössöjä.ainakin ymmärsi, että aloitteet on tehty jo aikaa sitten, jos joku on jotain joskus kiinnostanut. Ei vaan ilmeisesti ole natsannut.
En voi kieltää, ettenkö itsekin olis jotain sähköpostia jonnekin joskus laittanut ihan se mielessä, mutta aina ei voi voittaa. Richartti kirjoitti:
...tietty vaikee sitä uskoa.
Mun mielestä me kaikki ollaan vaan niin "friikkejä", että ei kiitos. Mutta minne se pikku.nainen on kadonnut ;)Ihan hyvä valinta.
Friikkejä ollaan juu, en mäkään mua kiinnostais.- Asiasta.huvittunut
Jos joku kiinnostaisi, tämä ketju olisi huonoin mahdollinen tapa ilmaista se.
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
onki kyse vaan pokasta. Kissanmintulle sä varmaan antaisit, muttet sitä uskalla täs sanoa.
- siinäkin on.
Vähän niinku lähikaupan kassaa iskis sellaisessa kassajonossa, jossa kaikki tuntee sinut ja kassan ja sinä tunnet ne muut.
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
onki kyse vaan pokasta. Kissanmintulle sä varmaan antaisit, muttet sitä uskalla täs sanoa.
Pitäis nähdä myös kroppa ennen ku sanoo mitään.
Pitäis nähdä myös kroppa ennen ku sanoo mitään.
emmä ihan vääräs ollu kuitenkaan, vai olinko?
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
emmä ihan vääräs ollu kuitenkaan, vai olinko?
Että me oltais erittäin epäsopiva pari. Mä olen löyhämoraalinen lutka ja se tiukkapipoinen totuudentorvi, vaikkakin kauniskasvoinen. Ja kuten sanoin, pitäis nähdä myös se kroppa.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ihan hyvä valinta.
Friikkejä ollaan juu, en mäkään mua kiinnostais....oo kyllä siinä mielessä ollut mielessä, vaikuttaa vaan asialliselta ja normaalilta mielipiteineen.
Että me oltais erittäin epäsopiva pari. Mä olen löyhämoraalinen lutka ja se tiukkapipoinen totuudentorvi, vaikkakin kauniskasvoinen. Ja kuten sanoin, pitäis nähdä myös se kroppa.
tää menee ihan sivuraitelle koko keskustelu. Kysymynhän oli vain siitä, että kenelle sä antaisit näillä tiedoilla mitä sul nyt on. Ja kissanminttu olis sulle se sopivin. Voi olla muitakin, tai sitte se kissanminttukaan ei olis, mut näillä tiedoilla mitä käytettävissä on, ni sä antaisit ekana kissanmintulle, vai olenks väärässä?
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
tää menee ihan sivuraitelle koko keskustelu. Kysymynhän oli vain siitä, että kenelle sä antaisit näillä tiedoilla mitä sul nyt on. Ja kissanminttu olis sulle se sopivin. Voi olla muitakin, tai sitte se kissanminttukaan ei olis, mut näillä tiedoilla mitä käytettävissä on, ni sä antaisit ekana kissanmintulle, vai olenks väärässä?
En voi sanoa juuta enkä jaata. Nämä panemispäätökset tehdään ulkonäön perusteella ja pitää nähdä sekä kasvot että kroppa. Mut jos hommaat mulle kokovartalokuvan Catmintistä (saa olla vaatteet päällä, kunhan ei mikään teltta), niin voin sitten ilmoittaa panisinko vai en.
Richartti kirjoitti:
...oo kyllä siinä mielessä ollut mielessä, vaikuttaa vaan asialliselta ja normaalilta mielipiteineen.
pikku.nainen ei kovin usein tääl käy.
(ristus että tää palstailu on sakia harrastus)relaxed_eyes kirjoitti:
pikku.nainen ei kovin usein tääl käy.
(ristus että tää palstailu on sakia harrastus)...jokunen vuosi sitten kohtuullisen usein...muistaakseni
En voi sanoa juuta enkä jaata. Nämä panemispäätökset tehdään ulkonäön perusteella ja pitää nähdä sekä kasvot että kroppa. Mut jos hommaat mulle kokovartalokuvan Catmintistä (saa olla vaatteet päällä, kunhan ei mikään teltta), niin voin sitten ilmoittaa panisinko vai en.
jos mä sanon, että sil on C-kupin rinnat ja kourittavan kokonen perse?
Kertooko se sulle kropasta mitään?
Jätkän tekis mieli sanoo kyllä kissanmintusta, mut se vaan kiertelee asiaa.Richartti kirjoitti:
...jokunen vuosi sitten kohtuullisen usein...muistaakseni
sillonku mä oon alotellu, ni se oli tääl viel usein, samoin se on sillon tällön ollu aktiivinen muutenin.
Nyt mä muuten muistanki. Se kävi tääl joskus syystalvella, ja sä olit siltä ensimmäisenä kuulumisia kyselemässä, eikös vaan?- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
Jätkän tekis mieli sanoo kyllä kissanmintusta, mut se vaan kiertelee asiaa.että on C-kupin rinnat. Mulla ei oo aavistustakaan, minkä kokoinen on kourittavan kokoinen peba. Kyl mä tarviin kuvan.
relaxed_eyes kirjoitti:
sillonku mä oon alotellu, ni se oli tääl viel usein, samoin se on sillon tällön ollu aktiivinen muutenin.
Nyt mä muuten muistanki. Se kävi tääl joskus syystalvella, ja sä olit siltä ensimmäisenä kuulumisia kyselemässä, eikös vaan?..tervetullut tänne palstalle takaisin, ainakin mun puolesta. Mutta eihän näitä nykyisiä "keskusteluita" jaksa kukaan täysijärkinen lukea :P
että on C-kupin rinnat. Mulla ei oo aavistustakaan, minkä kokoinen on kourittavan kokoinen peba. Kyl mä tarviin kuvan.
ny menemään, se on kuitenkin se potentiaalinen jolle säkin mahdollisesti antaisit. Niin minä uskon, sä et vaan sitä sano. Ku et sä sitä kiinnostusta ole kieltänytkään, tai ketään muutakaan ehdottanut.
- tällaiset tiedot
relaxed_eyes kirjoitti:
Jätkän tekis mieli sanoo kyllä kissanmintusta, mut se vaan kiertelee asiaa...on peräisin...
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
ny menemään, se on kuitenkin se potentiaalinen jolle säkin mahdollisesti antaisit. Niin minä uskon, sä et vaan sitä sano. Ku et sä sitä kiinnostusta ole kieltänytkään, tai ketään muutakaan ehdottanut.
Mä voin ruotia eri kirjoittajien herättämiä tunteita ja arvioida nimimerkkien tyylejä jonkun toisen kerran, mutta nyt lähden yrittämään nukkumista.
Richartti kirjoitti:
..tervetullut tänne palstalle takaisin, ainakin mun puolesta. Mutta eihän näitä nykyisiä "keskusteluita" jaksa kukaan täysijärkinen lukea :P
Toisaalta. Minkälaista 'keskustelua' sitä minkälaisessa elämäntilanteessa hakee, ni..... on vähä kakspiippunen juttu.
Mut, alaspäin tää palsta menee entisestään.... ja ite sitä on myös sinne viemässä....vittu! Ja viinatkin kohta loppu..pitää siirtyy baarikaapin säästöihin tai mennä nukkuun.tällaiset tiedot kirjoitti:
..on peräisin...
tältä palstalta. Hae laajan haun kautta. Mä oon kysyny ko. persoonalta ko. asiaoita.
- hannaa..
Mä voin ruotia eri kirjoittajien herättämiä tunteita ja arvioida nimimerkkien tyylejä jonkun toisen kerran, mutta nyt lähden yrittämään nukkumista.
lällälläääälläällä.
- saat unta
kun ajattelet catminttiä sillai.
- MMies
Yrmistä olen luvannut nussia perseeseen sen raiskausihannoinnin takia, eli kai sille lutuselle pitäisi näyttää Miehinen seksuaalisuus sitten. Palsta tarjoo viinat, että kykenen siihen?
- la.ra
jos saan katsoa ja kuvata. Ja mä tietenkin omistaisin kaikki oikeudet filmiin.
la.ra kirjoitti:
jos saan katsoa ja kuvata. Ja mä tietenkin omistaisin kaikki oikeudet filmiin.
tulla sun äänettömäksi yhtiökumppaniksi. 4 pulloa kossua, ni se ei oo kova hinta. Ja sä saat kyl hoitaa sen kuvauksen ja muun, mä ostan vaan ne kossut.
- pokka
tottakai
- pokka
relaxed_eyes kirjoitti:
uskaliasta. Olen otettu.
et vielä ;)
Että kerron kenelle.
Mutta kerron sen hänelle itselleen. :)
-> sähköpostia rustaamaan.- ei usko
kukaan.
Kukkomies on jo käynyt vähintään puolta palstalaisista kokeilemassa. - la.ra
ei usko kirjoitti:
kukaan.
Kukkomies on jo käynyt vähintään puolta palstalaisista kokeilemassa.pakit vissiin? ;)
- kuten
la.ra kirjoitti:
pakit vissiin? ;)
huomasit, en sinulta
relaxed_eyes kirjoitti:
Eli ei löydy pokkaa sanoa täällä?
... jota et saa. Uteliaisuudellesi.
Sensijaan joku saattaa hyvinkin saada tyydytyksen muille tarpeille kanssani. Vapaa mies tekee voitavansa jos hänen annetaan.... ;-)- mutta niinkuin
Kukkomies kirjoitti:
Sensijaan joku saattaa hyvinkin saada tyydytyksen muille tarpeille kanssani. Vapaa mies tekee voitavansa jos hänen annetaan.... ;-)sanoin. Toteuta heti itseäsi.
muistaakseni se aloitukseni meni jotenkin näin.
Etsi nainen ja nussi sitä oikein kunnolla. hmm.. laita sitä viestiä menemään. Kukkomies kirjoitti:
Sensijaan joku saattaa hyvinkin saada tyydytyksen muille tarpeille kanssani. Vapaa mies tekee voitavansa jos hänen annetaan.... ;-)Ei mulla ollut uteliasuutta kuin pokkaa kohtaan. Mulle on ihan sama kuka se pokan kohde on, mua vaan kiinnostaa se, et kenel on pokkaa ja kenel ei. Tähän asti vastaukset ovat vastannet mielikuviakin.
Nyt sitten viikon pukkaa puskista alotusta, että 'kenestä kukakin tykkää', eikä saatana aikuset ihmiset täs voi ääneen sanoo. Perkele.
- Oisko
pitäny tulla enemmän vastauksia, joissa RE:lle olis annettu?
- Muttei täällä
niitä aikuisia ole. Keskenkasvuisia kakaroita, jotka ovat löytäneet uuden hiekkalaatikon.
- takia..
sä ootkin ok. Mutta silti unohdat, että tää on silti
Ml palsta, eikä rekkautumiset jne.. vaikuta asiaan.
Itse olen tuo ekana vastannut ja ihmettelen myös.. Oisko kirjoitti:
pitäny tulla enemmän vastauksia, joissa RE:lle olis annettu?
Sillä joka musta sanoo tykkäävänsä pitää olla 400-kertanen pokka kaikkiin muihin nähden, jotta en ikinä odota yhtäkään vastausta koskien itseäni. Tiedoksi sullekin.
- sulle,
relaxed_eyes kirjoitti:
Sillä joka musta sanoo tykkäävänsä pitää olla 400-kertanen pokka kaikkiin muihin nähden, jotta en ikinä odota yhtäkään vastausta koskien itseäni. Tiedoksi sullekin.
että minä vastasin jo. Antaisin gekolle koska tahansa.
takia.. kirjoitti:
sä ootkin ok. Mutta silti unohdat, että tää on silti
Ml palsta, eikä rekkautumiset jne.. vaikuta asiaan.
Itse olen tuo ekana vastannut ja ihmettelen myös..En mä nyt sitä unohda, mut se, että ollaan niin helvetin tosikkoja joka asian suhteen, ni se mua ihmetyttää. Miksei voi sanoo jos, tai pikemmin kun joku herättää jotain fiiliksiä? Oikeessa elämässä kaikki sanoo sen, mut täällä ei. Aika kummallista.
Kölähtiköhän yrmiokin jo, vai miks sekinon hiljaa? Ja itseasiassa Ratikkakuskin kiinnostuksen kohde olis kiva kuulla kans.- muttakun
relaxed_eyes kirjoitti:
En mä nyt sitä unohda, mut se, että ollaan niin helvetin tosikkoja joka asian suhteen, ni se mua ihmetyttää. Miksei voi sanoo jos, tai pikemmin kun joku herättää jotain fiiliksiä? Oikeessa elämässä kaikki sanoo sen, mut täällä ei. Aika kummallista.
Kölähtiköhän yrmiokin jo, vai miks sekinon hiljaa? Ja itseasiassa Ratikkakuskin kiinnostuksen kohde olis kiva kuulla kans.oikeessakaan elämässä sitä ei pysty sanomaan suoraan kuin 5 %.
- rusalkaa
Fredericolle. Perustelu: Se on söpö.
- rusalkaa
harkita Richarttia. Perustelu: Sillä on miehen mitat.
- rusalkaa
rusalkaa kirjoitti:
harkita Richarttia. Perustelu: Sillä on miehen mitat.
RE Perustelu: Toi jatkuva sanatulva enteilee sitä, ettei se pitäis koskaa suutaa kiinni.
rusalkaa kirjoitti:
RE Perustelu: Toi jatkuva sanatulva enteilee sitä, ettei se pitäis koskaa suutaa kiinni.
RE:n suu pysyy kiinni, kuhan palstal hörhötän menemään.
Mä haluan yksinkertasuutta....siis pitää tän yksinkertasuuden mitä mul nyt on. En haluu kuunella akkojen analysointeja, varsinkin kun ne menee aina pieleen.- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
RE:n suu pysyy kiinni, kuhan palstal hörhötän menemään.
Mä haluan yksinkertasuutta....siis pitää tän yksinkertasuuden mitä mul nyt on. En haluu kuunella akkojen analysointeja, varsinkin kun ne menee aina pieleen.Harkitsen myös sitten sinua.
- rusalkaa
Richartti kirjoitti:
...miehen mitat??
vartalonmuodoistasi joskus...olin vissiin aika vastaanottavaisella päällä :)
Äsken oli 67 vastausta. Pari puskaa, riku, lara, rusalka ja minä ollaan sanottu mielipide. Yksinkertainen kysymys, mut paljon löpinää tyhjästä. Mikä on siinä on niin vaikeeta? Häh? Senku tokasee menemään.
- eka puskaki
oli halacci, mutku mun nicci ei toimi, jostain kumman syystä, mut kait tää on liian vaikeeta.
eka puskaki kirjoitti:
oli halacci, mutku mun nicci ei toimi, jostain kumman syystä, mut kait tää on liian vaikeeta.
Mut, aattele. Yksinkertainen kysymys johon n. 70 vastausta, ainoastaan viis niistä suoraan kysymykseen. Ja me ollaan viel anonyymejä tääl. Ei perkele.
- mä meinaanki
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut, aattele. Yksinkertainen kysymys johon n. 70 vastausta, ainoastaan viis niistä suoraan kysymykseen. Ja me ollaan viel anonyymejä tääl. Ei perkele.
ku anonyymeja nimenomaan oli nicciä tai ei, ku mä voin veivata vaikka 100 huomenna ja nyt en meinaa sitä huumoria mitä sä oot saanu täälä.
Ihmiset on vissiin niin avoimia mitä ne ite luulee.. - antaskin
jollekkin julkkikselle eikä kelleen palstaliselle? Sallittua tässä leikissä?
- sen verta
mä meinaanki kirjoitti:
ku anonyymeja nimenomaan oli nicciä tai ei, ku mä voin veivata vaikka 100 huomenna ja nyt en meinaa sitä huumoria mitä sä oot saanu täälä.
Ihmiset on vissiin niin avoimia mitä ne ite luulee..joo.. pyysin poistamaan sen mun ekan nikin kun otin ton, mutta tais lähtä molemmat, kun en oo päässy kirjaantuu, eikä kyllä kiinnosta oikeen tehdä uutta. Ehkä myöhemmin kk tai pari.
antaskin kirjoitti:
jollekkin julkkikselle eikä kelleen palstaliselle? Sallittua tässä leikissä?
Vain palstajulkkikset kelepaa. Eli pidä oman tietonas jos joillekin muille luusereille haluisit antaa.
- saattas löytyä
relaxed_eyes kirjoitti:
Vain palstajulkkikset kelepaa. Eli pidä oman tietonas jos joillekin muille luusereille haluisit antaa.
kiinnostavempia.
sen verta kirjoitti:
joo.. pyysin poistamaan sen mun ekan nikin kun otin ton, mutta tais lähtä molemmat, kun en oo päässy kirjaantuu, eikä kyllä kiinnosta oikeen tehdä uutta. Ehkä myöhemmin kk tai pari.
Mä ainakin tykkään, että sä oot ollu aina asiatyyppi. Ei se nikki miestä tee. Otat sen nikin sitten kun sen tarpeelliseksi katsot, jos katsot tarpeelliseksi.
- ihmeessä
saattas löytyä kirjoitti:
kiinnostavempia.
sinne vonkaamaan..
t: nikitön tällähetkellä. saattas löytyä kirjoitti:
kiinnostavempia.
Tää palsta on kaiken paskan likakaivo, mut tää on kaiken kruunukin. Sulatusuuni.
Ei tällästä palstaa toista ole. Eikä tule.- toiselta palstalta
relaxed_eyes kirjoitti:
Tää palsta on kaiken paskan likakaivo, mut tää on kaiken kruunukin. Sulatusuuni.
Ei tällästä palstaa toista ole. Eikä tule.parempia vaihtareita.
toiselta palstalta kirjoitti:
parempia vaihtareita.
Sä et vaan kehtaa sanoa ketä sun tekis mieli ja yrität selitellä sitä.
Mikset sä sitte oo siellä 'paremmalla palstalla'?
- antaisin vaikka
Vänkyrä-naiselle, koska se kehui saaneensa kinkytestissä huippupisteet. Tsekkaisin vaan, onko kyseinen testi pätevä.
kerran :D
Jos Mie antasin sit tolle rusalkalle, ku se ite alotti.. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jäiks muuten miun tarjous korkeimmaks?
Mut jos samaa ei saa sanoa niin sit viilis- rusalkaa
taisi jäädä...
- oi armain
Sinä se oot.
- *punastelee puskassa*
Kukkomiehelle.
- Marie-Cecile
Ja kukaan ei sitten valinnut minua. Ja mä kun luulin olevani todella kiinnostava. :P
No ei... Vastataan nyt kuitenkin:
Asiasta.huvittunut, ihan vain sen takia, että haluaisin nähdä/kokea demonstraation kuinka kiihotun vain itsestäni ja minuun kohdistuvasta huomiosta, miehen sijaan. :D- saisit, jos
olosuhteet olisivat toisenlaiset.
- Marie-Cecile
saisit, jos kirjoitti:
olosuhteet olisivat toisenlaiset.
sattui. Selkeästi kun pyytää huomiota, niin saa jonkin asteisen myönnytyksen. :)
ja sen lisäksi vielä varattu, siks sua ei kukaan valinnut.
Tosta PB:n vastauksesta mulle tuli kans mieleen, et ketä tääl ois mahdollisia vaimoehdokkaita, ni ei mulle tullu muita kuin sinä ja mangusti mieleen. No, tietty tuli pari puskaakin mieleen. Isompia perusteita mul ei oo kuitenkaan tälle asialle ainakaan vielä esittää, mut osassa on ainakin liikaa pippuria ja muitakin syitä tietty on, mut vaikee eritellä täs yhtäkkii. Ja siis, tää ei oo pahalla sanottu ketään kohtaan, ajattelin asiaa vain omasta näkökulmastani.- se muille kuuluu
Marie-Cecile kirjoitti:
sattui. Selkeästi kun pyytää huomiota, niin saa jonkin asteisen myönnytyksen. :)
kenelle antaisin ja kenelle en. Herättää turhaan kateutta ja kilpailua.
- Marie-Cecile
se muille kuuluu kirjoitti:
kenelle antaisin ja kenelle en. Herättää turhaan kateutta ja kilpailua.
se noinkin ajatella. Jotenkin itse ajattelin tämän melko leikkimieliseksi, koska ei kai kukaan nyt voi anonyymeistä ja lähes poikkeuksetta kasvottomista päätellä, kuka olisi itseä kiinnostava vällyjen välissä. :)
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
Tosta PB:n vastauksesta mulle tuli kans mieleen, et ketä tääl ois mahdollisia vaimoehdokkaita, ni ei mulle tullu muita kuin sinä ja mangusti mieleen. No, tietty tuli pari puskaakin mieleen. Isompia perusteita mul ei oo kuitenkaan tälle asialle ainakaan vielä esittää, mut osassa on ainakin liikaa pippuria ja muitakin syitä tietty on, mut vaikee eritellä täs yhtäkkii. Ja siis, tää ei oo pahalla sanottu ketään kohtaan, ajattelin asiaa vain omasta näkökulmastani.Rusalkaa:kin valitsi varattuja. Eikai tässä nyt pitänyt valita oikeasti mahdollisia, vaan leikkiä enemmän ajatuksella.
- on joka junaan.
Marie-Cecile kirjoitti:
se noinkin ajatella. Jotenkin itse ajattelin tämän melko leikkimieliseksi, koska ei kai kukaan nyt voi anonyymeistä ja lähes poikkeuksetta kasvottomista päätellä, kuka olisi itseä kiinnostava vällyjen välissä. :)
Kaikki ei edes tarvitse junaa...
Marie-Cecile kirjoitti:
Rusalkaa:kin valitsi varattuja. Eikai tässä nyt pitänyt valita oikeasti mahdollisia, vaan leikkiä enemmän ajatuksella.
Jätetään se varattuhommelli sit pois kokonaan ja perustellaan se sun valitsematta jättäminen pelkästään sil vaimoaines-jutskalla.
Kun kerran ajatuksilla täs leikitään. ;)- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
Jätetään se varattuhommelli sit pois kokonaan ja perustellaan se sun valitsematta jättäminen pelkästään sil vaimoaines-jutskalla.
Kun kerran ajatuksilla täs leikitään. ;)liitto tulisi kyllä, jos en kelpaisi seksiin. Mutta positiivista on, että suurinosa tämänkin palstan miehistä puhuu aina lapsettomuuden puolesta, niin ei tarvitsisi pelätä sitten lisääntymistä.
Marie-Cecile kirjoitti:
liitto tulisi kyllä, jos en kelpaisi seksiin. Mutta positiivista on, että suurinosa tämänkin palstan miehistä puhuu aina lapsettomuuden puolesta, niin ei tarvitsisi pelätä sitten lisääntymistä.
Käsitit väärin. Sä et kelepaa pelkkään irrotteluun, sun kans ollaan 'heti' tosissaan.
Jos vielä lisää leikitään ajatuksella, ni sut näkee ymmärtävänä, hauskana, itsetietoisena, antimustasukkasena, tasaisena, rauhallisena, fiksuna, tilannetajuisena jne. Eli yksinkertaisesti, sellasena ihmisenä jonka seurassa on helppo olla... ja osittain siksikään sä et oo vapailla markkinoilla.
Näin minun mielestäni, joku muu voi tietty nähdä asian toisin.- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
Käsitit väärin. Sä et kelepaa pelkkään irrotteluun, sun kans ollaan 'heti' tosissaan.
Jos vielä lisää leikitään ajatuksella, ni sut näkee ymmärtävänä, hauskana, itsetietoisena, antimustasukkasena, tasaisena, rauhallisena, fiksuna, tilannetajuisena jne. Eli yksinkertaisesti, sellasena ihmisenä jonka seurassa on helppo olla... ja osittain siksikään sä et oo vapailla markkinoilla.
Näin minun mielestäni, joku muu voi tietty nähdä asian toisin.Pehmeän pudotuksen tarjoaminen on aina hyvästä. xD
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tosta PB:n vastauksesta mulle tuli kans mieleen, et ketä tääl ois mahdollisia vaimoehdokkaita, ni ei mulle tullu muita kuin sinä ja mangusti mieleen. No, tietty tuli pari puskaakin mieleen. Isompia perusteita mul ei oo kuitenkaan tälle asialle ainakaan vielä esittää, mut osassa on ainakin liikaa pippuria ja muitakin syitä tietty on, mut vaikee eritellä täs yhtäkkii. Ja siis, tää ei oo pahalla sanottu ketään kohtaan, ajattelin asiaa vain omasta näkökulmastani.Johan kyssärin väsäsit... No jos nyt joku pitäis täältä valita, niin varmaankin Sumia voisin käydä pyöräyttämässä sängyn pohjalla noin niinku hauskanpitomielessä. Tämä tietysti ihan vain noin mielikuvituksen leikkinä.
Miten niin minussa ei ole muka liikaa pippuria? On sitä paljon. Mangusti. kirjoitti:
Johan kyssärin väsäsit... No jos nyt joku pitäis täältä valita, niin varmaankin Sumia voisin käydä pyöräyttämässä sängyn pohjalla noin niinku hauskanpitomielessä. Tämä tietysti ihan vain noin mielikuvituksen leikkinä.
Miten niin minussa ei ole muka liikaa pippuria? On sitä paljon.Löytyy joo. ;P
Moon tällääne väsäillijä, joka voi tylsyyksissään tehä piristyksekseen kaikenlaista. Tylsyys ei oo kivaa.
mä sit antaisin fiilisniilikselle. Sitäpaitsi se taitais olla ainut joka antais mulle (jos ei oo heittäny totaalisella läpällä juttujaan) joten kohtalaisen helppo valinta :-)
- cat.mint
on aika outo minulle. En mielelläni käytä edes tuota sanaa. Vastaan kuitenkin, että olisin sen kanssa johon ihastuisin/rakastuisin. Kuka se on, sitä ei voi tietää. Rakastumista tuskin voi ennustaa.
Tää on ajatusleikkiä vaan ja mun vaikee aika uskoa, että joku pystyy ja haluaa kieltää itseltään ajatusleikitkin.
- cat.mint
relaxed_eyes kirjoitti:
Tää on ajatusleikkiä vaan ja mun vaikee aika uskoa, että joku pystyy ja haluaa kieltää itseltään ajatusleikitkin.
ilmeisesti tajunnut. Kyse on tunneasiasta, minulle. Ajatusleikit kyllä ymmärrän.
cat.mint kirjoitti:
ilmeisesti tajunnut. Kyse on tunneasiasta, minulle. Ajatusleikit kyllä ymmärrän.
Kaikillehan kyse on tunneasiasta. Toiset vaan ovat avoimempia tunteilleen ja ajatuksilleen, kuin toiset. Leikistä voi tulla totta, mut siitei tarvii tulla totta.
Ja muuten. Antamisenkin voi käsittää niin monella eri tapaa. Jopa ihan kokonaisvaltasesti.
- naaras76
Mulla on käynyt flaksi ;) Siistiä!
No enköhän mä sitten antaisi sulle kanssa, vaikka onhan tuo Kukkomieskin ihan kiva ;)
Ainakin te olette jaksaneet aina mun kanssa jutustella, vaikka olen niin harvoin palstalla.
Eli vastaan relaxed eyes.
Tuliko nyt hyvä mieli? ;)Etenkin, tai ainakin annat kuvan, että valitsit mut itsesi vuoks, etkä sen vuoks, että mä valitsin sut.
Mut miten niin olen aina sun kans jaksanut jutella? Ai, siis sä oot ollu puskissa ennen?
Mä muuten valitsin sut muutaman ajatuksen perusteella, jotka olet rekattuna kirjottanu, sun ajatusmaailma on parissa asiassa on aikalailla omani kaltainen.- naaras76
relaxed_eyes kirjoitti:
Etenkin, tai ainakin annat kuvan, että valitsit mut itsesi vuoks, etkä sen vuoks, että mä valitsin sut.
Mut miten niin olen aina sun kans jaksanut jutella? Ai, siis sä oot ollu puskissa ennen?
Mä muuten valitsin sut muutaman ajatuksen perusteella, jotka olet rekattuna kirjottanu, sun ajatusmaailma on parissa asiassa on aikalailla omani kaltainen.puskista ja entinen rekkaus oli muistaakseni naaras32. Mä olin unohtanut salasanani ja ei auttanut kun tehdä uusi rekkaus. Käyn niin harvoin täällä.
Täällä on muutamia mukavia kirjoittajia sinun lisäksesi, vaikka suurin osa on pelkkiä provoja ja riitelyitä. Puskilla on joskus tosi järkeviä kommentteja, joskus niillä on kommentit pelkää potaskaa.
Joku ihme Pohjalaisten haukkumisketju näkyy tulleen ja jotain kiimajuttuja nyt sitten kritisoidaan. Jestas, eikö täällä olla huvikseen kirjoittelelmassa? Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole? En niille kyllä jaksa kirjoittaa yhtään mitään. EVVK tuollainen.
Mukavaa päivän jatkoa, täytyy lähteä lenkille kuntoa hoitamaan :) naaras76 kirjoitti:
puskista ja entinen rekkaus oli muistaakseni naaras32. Mä olin unohtanut salasanani ja ei auttanut kun tehdä uusi rekkaus. Käyn niin harvoin täällä.
Täällä on muutamia mukavia kirjoittajia sinun lisäksesi, vaikka suurin osa on pelkkiä provoja ja riitelyitä. Puskilla on joskus tosi järkeviä kommentteja, joskus niillä on kommentit pelkää potaskaa.
Joku ihme Pohjalaisten haukkumisketju näkyy tulleen ja jotain kiimajuttuja nyt sitten kritisoidaan. Jestas, eikö täällä olla huvikseen kirjoittelelmassa? Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole? En niille kyllä jaksa kirjoittaa yhtään mitään. EVVK tuollainen.
Mukavaa päivän jatkoa, täytyy lähteä lenkille kuntoa hoitamaan :)nyt näin jälkikäteen, ihan mukava päivä ollut ja mukavaa illanjatkoa sullekin.
Aini, tähän on pakko sanoo jotain.
>Jestas, eikö täällä olla huvikseen kirjoittelelmassa? Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole?
Eihän 'mikään' saa olla vakavaa, vakavuus pilaa 'aina' kaiken. Mut siis joo, eihän meidän tarvii ees tälläsistä asioista ees enemmpiä puhuu, luulen sun koppaavan mun ajatuksesta kiinni. Niinku ennenkin.
- SupremeSatan
Fredericolle, koska hän on kuvan ja juttujen perusteella ihan hyvä tyyppi, eikä aiheuta vastenmielisyyttä tai vitutusta.
- viilisniilis
Siis eihän tässä nyt pysty päättämään palstan runsaasta miesvalikoimasta! Mutta koska minuun puree imartelu (Jos se nyt oikeastaan sitä edes oli) niin valitsen Yrmion ja Fredericon. Yrmio olisi tosi pervo ja Fredu sitten olisi herramiesmäinen rakastaja. Näin mä ainakin asian kuvittelen.
- dayum
Essi Hellsténille. Myös Voittopottia, Voita ja auta sekä Brunssia joskus emännöivälle sillesille... mikäs sen nimi onkaan, yyh... Nellille. Eli varmaan tuolla Nellille kun Essillä taitaa olla poikakaveri ja vain yhden sai valita. Vaikka mikäänhän ei sulje pois sitä mahdollisuutta, että myös Nelli olisi varattu. Sad but true.
- cookos
mä en antais sulle, sitähän täällä kyselyt ;). Luulin sua kunnon mieheks...
jos mä kieltäisin 'kaikki' ajatukseni itseltäni, ni olisin kunnon mies ja sä olisit sit antanu mulle?
Kyllä naisen pitää mun ajatukset kestää, vaikka ne ei miellyttäiskään. Muuten mä juttelen sitte ajatuksistani muille ja sehän lasketaan sit nykyisin joksikin henkiseksi pettämiseksi tms. tsydeemiksi.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
jos mä kieltäisin 'kaikki' ajatukseni itseltäni, ni olisin kunnon mies ja sä olisit sit antanu mulle?
Kyllä naisen pitää mun ajatukset kestää, vaikka ne ei miellyttäiskään. Muuten mä juttelen sitte ajatuksistani muille ja sehän lasketaan sit nykyisin joksikin henkiseksi pettämiseksi tms. tsydeemiksi.se oli vaan mun hetkellinen mielipiteeni tuohon kysymykseen, tässä hetkessä ja mielenvireessä. Ja samalla halusin kokeilla, mitä vastaat. Ja ihan koska asia liippaa aika läheltä ja on vaikea.
Vastaukseni hämärtyi todellisuuden ja tään palstan epätodellisuuden sekamelskaan, joten en voi vastata, oikeesti en tiedä. Mistäs mä tiedän, miten kamalan näköinen sinä oot, hirvee risuparta ja kaljamaha :)..oot vaikka kovin luotaan poistyöntävä. On mulle sen verran ulkonäöllä merkitystä..ensin mun pitäis ihastua.Ja toisaalta, ei mulla oo vara ihastua kehenkään..
Alkuperäinen kysymys on sikäli hassu, että vastaus siihen olisi vielä hassumpi..antaisin aika monelle (fiktiivisesti), mutta oikeesti en kellekään, koska sehän olisi pettämistä.
Ja se, onko fantasioiminen jo pettämistä, saa jokainen itse päättää. cookos kirjoitti:
se oli vaan mun hetkellinen mielipiteeni tuohon kysymykseen, tässä hetkessä ja mielenvireessä. Ja samalla halusin kokeilla, mitä vastaat. Ja ihan koska asia liippaa aika läheltä ja on vaikea.
Vastaukseni hämärtyi todellisuuden ja tään palstan epätodellisuuden sekamelskaan, joten en voi vastata, oikeesti en tiedä. Mistäs mä tiedän, miten kamalan näköinen sinä oot, hirvee risuparta ja kaljamaha :)..oot vaikka kovin luotaan poistyöntävä. On mulle sen verran ulkonäöllä merkitystä..ensin mun pitäis ihastua.Ja toisaalta, ei mulla oo vara ihastua kehenkään..
Alkuperäinen kysymys on sikäli hassu, että vastaus siihen olisi vielä hassumpi..antaisin aika monelle (fiktiivisesti), mutta oikeesti en kellekään, koska sehän olisi pettämistä.
Ja se, onko fantasioiminen jo pettämistä, saa jokainen itse päättää.Et, alotus niinku kolahti. No, eihän niistä vaikeista asioista tarvii puhuu, jos ei koe olevansa sellaseen valmis.
>Ja se, onko fantasioiminen jo pettämistä, saa jokainen itse päättää.
Noh, mä oon sinkku ni mä en petä ketään. Siks toisekseen, vaikken olisi sinkku, ni parisuhteessakin niitä ulkopuolisia ihastumisia tulee(sä tiedät tämän, olet niinkauan ollut suhteessa) ja kun niitei vaan sen enempää ruoki, ni ohikin ne menee, mut voi sen silti ääneen sanoo. Mun mielestä.
Mun galleriasivulta löytyy linkeistä jonkinmoinen kuva musta. Ja merkkaa se ulkonäkö mullekin tietty paljon, ei voi tapahtua ihastumista ilman ihastumista myös siihen ulkonäköön, mut sitei nää kuvista, eikä kirjoituksista, sellaset asiat näkee vain naama päin naamaa istuessa.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Et, alotus niinku kolahti. No, eihän niistä vaikeista asioista tarvii puhuu, jos ei koe olevansa sellaseen valmis.
>Ja se, onko fantasioiminen jo pettämistä, saa jokainen itse päättää.
Noh, mä oon sinkku ni mä en petä ketään. Siks toisekseen, vaikken olisi sinkku, ni parisuhteessakin niitä ulkopuolisia ihastumisia tulee(sä tiedät tämän, olet niinkauan ollut suhteessa) ja kun niitei vaan sen enempää ruoki, ni ohikin ne menee, mut voi sen silti ääneen sanoo. Mun mielestä.
Mun galleriasivulta löytyy linkeistä jonkinmoinen kuva musta. Ja merkkaa se ulkonäkö mullekin tietty paljon, ei voi tapahtua ihastumista ilman ihastumista myös siihen ulkonäköön, mut sitei nää kuvista, eikä kirjoituksista, sellaset asiat näkee vain naama päin naamaa istuessa.paljon puhun, mutta näistä oon hiljaa, ihan omaks hyväks vaan.
Tulee ihastumisia, kyllä..mut mikä se on kun eivät mene ohi. Taitaa olla vaan niin, että mua pommitetaan..mies kun häviää viereltä, jo on joku kutittelemassa. Siihen pitäis tietysti kunnon naisena mulkasta ja ärähtää, mut minäkun tykkään jutella ja vieraidenkin kanssa puhuminen ei tuota ongelmaa, niin harmia meinaa siunaatua, väistämättä. Ja mitään en oo koskaan luvannu kellekään,..ääh, meni ohi aiheen, mutta tiivistetysti, en aio kuitenkaan erakoitua sen takia, että oon varattu ja tykkään miehistä.
Mä oon tälläinen vaan..
Jaah..täytyy etsii sun kuva, kiinnostaa sen verti. cookos kirjoitti:
paljon puhun, mutta näistä oon hiljaa, ihan omaks hyväks vaan.
Tulee ihastumisia, kyllä..mut mikä se on kun eivät mene ohi. Taitaa olla vaan niin, että mua pommitetaan..mies kun häviää viereltä, jo on joku kutittelemassa. Siihen pitäis tietysti kunnon naisena mulkasta ja ärähtää, mut minäkun tykkään jutella ja vieraidenkin kanssa puhuminen ei tuota ongelmaa, niin harmia meinaa siunaatua, väistämättä. Ja mitään en oo koskaan luvannu kellekään,..ääh, meni ohi aiheen, mutta tiivistetysti, en aio kuitenkaan erakoitua sen takia, että oon varattu ja tykkään miehistä.
Mä oon tälläinen vaan..
Jaah..täytyy etsii sun kuva, kiinnostaa sen verti.>Tulee ihastumisia, kyllä..mut mikä se on kun eivät mene ohi.
Joko sulla on liikaa tilaa ajatuksissa, tai luovutat sitä tilaa liikaa niille. Ku mä oon ollut suhteessa ihastunut johonkuhun toiseen, ni olen aika nopeesti täyttänyt pään kaikella muulla mahdollisella, ettei sitä tilaa ole yksinkertaisesti jäänyt miettiä, että 'mitäs jos'. Tai, naiset on sitte asian suhteen vain erilaisia.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
>Tulee ihastumisia, kyllä..mut mikä se on kun eivät mene ohi.
Joko sulla on liikaa tilaa ajatuksissa, tai luovutat sitä tilaa liikaa niille. Ku mä oon ollut suhteessa ihastunut johonkuhun toiseen, ni olen aika nopeesti täyttänyt pään kaikella muulla mahdollisella, ettei sitä tilaa ole yksinkertaisesti jäänyt miettiä, että 'mitäs jos'. Tai, naiset on sitte asian suhteen vain erilaisia.tai sitten se on iästä kiinni. Vuorovaikkutteistahan tämä on. Miehet on rationaalisempia, he järjestää elämää aikataulujen ja töiden mukaan ja sen jälkeen tulee tunteet, jos tulee ja jos niitä on.
Tunneihmisiä on helppo juksata ja kiusata,ja se on äärimmäisen raadollista.
- heti:
Ziselille ;)
- heti:
- .
.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932000Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121829Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411358Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56739
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713