Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni kivoja farkkuja, mutta mistään ei löydy kivoja. En haluaisi kulutuspintaa ja lahkeetkaan ei saisi olla pillit. Ei tunnu löytyvän mistään.
Mistä löytäisin kivoja vaatteita?
8
995
Vastaukset
- Vaate-friikki
Myyn Friendtex merkkisi vaatteita mini-myyjänä. Mielestäni sen merkin alta löytyy kivoja vaatteita...farkkujakin. Kotisivun osoite on
http://www.friendtex.com/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=51&lang=fi- Olen 16-vuotias
En ole ihan noin klassinen pukeutuja kuitenkaan. Nuo vaatteet oli jo liian tavallisia, sekä eihän tuolta voi tilata mitään...
- ihana_vaate
Olen 16-vuotias kirjoitti:
En ole ihan noin klassinen pukeutuja kuitenkaan. Nuo vaatteet oli jo liian tavallisia, sekä eihän tuolta voi tilata mitään...
Mielestäni et sanonut etsiväsi verkkokauppaa :)
Todellakin, ehkä vaatteet eivät vielä sovellu 16 vuotiaalle.
- Nette*
Esim: http://catwalk-fashion.fi & http://ameerika.fi ihan kivoja nuorekkaita vaatteita.
- En tykkää tuon tyylisistä
En tykkää tuosta Amerikka-tyylistä pukeutumisen suhteen. Kummassakaan paikassa ei ollut farkkuja jossa ei olisi kulutuspintaa... lisäksi tuo catwalk-fashion on todella kallis kauppa...
Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! :D - Edullinen on
En tykkää tuon tyylisistä kirjoitti:
En tykkää tuosta Amerikka-tyylistä pukeutumisen suhteen. Kummassakaan paikassa ei ollut farkkuja jossa ei olisi kulutuspintaa... lisäksi tuo catwalk-fashion on todella kallis kauppa...
Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! :DMun mielestä, nytkin on hyviä tarjouksia:D
- Anonyymi
Katsoppas Ehta vaatteet. Itse asun kyseisen firman lähellä ja tykkään !
- Anonyymi
Cubus tai Lindex.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837