Kuka on sympaattisin/ihanin/hauskin/rakastettavin/keksi itse adjektiivi tv-sarjan hahmo mielestäsi? Puhutaan siis roolihahmoista ei näyttelijöistä roolin takana. Mainitse myös tv-sarjan nimi selvyyden vuoksi ja perustele vastauksesi, kiitos.
Vastaukset 36
Homer Simpson. Miten siitä tyhmästä ja kaljaa kittaavasta mutta silti hyvää tahtovasta idiootista vois olla tykkäämättä.
- vakuutusmies
on avoliskonikin suosikki.
Ulla oli vielä parempi, mutta Salla korvatkoon sen. Minulla oli viime vuosituhannella hetken yksi kaveri alivuokralaisena, joka katsoi aina ennen iltavuoroa Salkkaeriden päiväuusintaa, enkä minäkään tietenkään voinut siltä välttyä.
Samaan aikaan Maikkarilta sai tilata tekstarilla postikortteja näyttelijöiden allekirjoituksilla varustettuna. Silloinen heilani tilasi meille Sepon ja Ullan yhteiskuvan, joka oli kunniapaikalla kirjahyllyssä. Jostain syystä kaikki kaverini eivät ymmärtäneet, että kyseessä oli vitsi...- caput.mortuum
Fitz ratkaisee tais olla sarjan nimi ja Fitz itse mahtavuudessaan ja heikkouksineen on vastustamaton. Miten voikin tuommoisesta paksukaisesta löytyä noin paljon karismaa...
- Yksinkertainen blondi
Mä olen ihan rakastunut Fitziin... Tänä-iltana onneksi taas tapaamme:) Kaikkine inhimillisine heikkouksineen (ja niitä riittää: alkoholismi, peliriippuvuus, ylipaino, matala ärsytyskynnys jne.:D) tv-maailman sympaattisin hahmo. On liikuttavan uskollinen (ex-)vaimolleen, vaikka kuvankaunis (ainakin F:n verrattuna) työkaveri onkin Fitziin umpirakastunut. Tietysti viehättää myös ne ns. hyvät puolet: terävä äly ja huippulahjat ihmistuntemuksessa. Ne lahjat eivät Fitz-raukkaa auta kuitenkaan henk. koht. elämässä...
Frendien Phoebe. Halittavan symppis ... :D
- sarjasta
South Park. Muistuttaa meikäläistä skidinä, joten itserakkauttahan tämä.
- sarvikuonokas
Olen aina toivonut olevani niin älykäs että olisi varaa olla vittumainen.
http://mrsjrewing.tripod.com/id8.html
http://www.youtube.com/watch?v=fkg8GrF1TYE
Perusteena: Se on niin ristuksen ärsyttävä.Ratikkakuski kirjoitti:
Dallas olikin hyvä sarja aikoinaan ja JR sen ehdoton kuningas.
Ei nää nykyajan saippuat ole mitään siihen verrattuna, mut tietty, jos nyt alkais Dallasia uudestaan vahtaamaan, ni maku siitäkin menis.
- Maria Kallio
pääosaa näytellyt Minna Haapkylä on paras...Tässä näyte hänen musiikillisesta osaamisestaan Tarharyhmän jäsenenä:
http://www.youtube.com/watch?v=ACCpD-ZZrfA - Learyn
esittämä roolihahmo Tommy,sarjassa Asema 62.
Se on niin ärsyttävä ja todd v-mäinen mies välillä ja kiero kuin korkkiruuvi,mutta tykkään siitä silti.
Ja sarjassa on muutenkin aika mainioita hahmoja.
Vaikkei sarja ehkä ole ihan niin tyypillinen naiskatsojille mutta mä tykkään siitä,vaikka nainen olenkin.Kunnon huumoria ja välillä ihan 'syvällistäkin' asiaa. - esittämä Oz
Näkemiin vaan murussa. Jumalauta jätkä osaa laulaakin hienosti. Miten niin rumasta jätkästä voi löytyäkin niin paljon herkkyyttä?
- löytyy näyte
"Flame still burns" hakusanalla.
- Serpico
se Nailin hahmo siinä Krokotiilikengissä oli hyvä tyyppi!
- elokuvaa
Serpico kirjoitti:
se Nailin hahmo siinä Krokotiilikengissä oli hyvä tyyppi!
"Still crazy"
- Serpico
oli suosikkisarjani. Siinä oli kyllä niin monta hyvää hahmoa että pitäisi arpoa. Oz ja Dennis esimerkiksi molemmat. Oz reteässä hälläväliä -asenteessaan ja Dennis jatkuvasti harmistuvana koomisena hahmona. Kysehän on vastakohtaisuuksista ja yhteispelistä.
Beck -sarjan epäkorrekti Gunvald Larson saa hymyilemään. Hyvä kontrasti hyssyttelevälle Beckille.
Muita suosikkeja ovat sympaattiset kärttyisät komisariot Frost ja Montalbano.- Yksinkertainen blondi
kun kaikki "hyvät tyypit" ovat aina kehuneet tota sarjaa, ja mulla se on mennyt totaalisesti ohi:( Viimeksi kun tuli uusintana, niin oli joku muu aktiviteetti (en muista mikä) just aina siihen aikaan illasta...
- boxina taitaa
Yksinkertainen blondi kirjoitti:
kun kaikki "hyvät tyypit" ovat aina kehuneet tota sarjaa, ja mulla se on mennyt totaalisesti ohi:( Viimeksi kun tuli uusintana, niin oli joku muu aktiviteetti (en muista mikä) just aina siihen aikaan illasta...
löytyä.
- Serpico
Olen huomannut, että se on hyvien tyyppien suosikkisarja, enkä nyt puhu itsestäni. Munkin pitää tehdä kuten sä teet: ostaa ne dvd:nä =) Niitä on kolme tai neljä kautta, mutta itse olen nähnyt vain ne kaksi ensimmäistä, siis ne alkuperäiset 80-luvun kaudet.
- Yksinkertainen blondi
Serpico kirjoitti:
Olen huomannut, että se on hyvien tyyppien suosikkisarja, enkä nyt puhu itsestäni. Munkin pitää tehdä kuten sä teet: ostaa ne dvd:nä =) Niitä on kolme tai neljä kautta, mutta itse olen nähnyt vain ne kaksi ensimmäistä, siis ne alkuperäiset 80-luvun kaudet.
"enkä puhu nyt itsestäni" . Hyvät tyypit kehuu sitä sarjaa, eli selvästi Serpico = hyvä tyyppi:D
- Yksinkertainen blondi
sarja oli täynnä mainioita, tosielämästä tunnistettavia hahmoja, että vaikea valita yhtä: Ehkä niljakas, omahyväinen pomo: David Brent, tai sympaattinen "konttorirotta" Tim, tai ehkä sittenkin raivostuttavan yksinkertainen, militantti-Gareth.
Ihana sarja, jossa oli lähes pelottavan tosia tyyppejä. Sarja olikin tehty "muka-dokumentin" muotoon... - viilisniilis
Vaihtoehtoja taasen. Tykkään agentti Dale Cooperista Twin Peaksista. Älykäs, ystävällinen ja symppis. Täydellinen mies.
Vicky Pollard Pikku Britanniassa on hauska. Diggailen sitä chavta!- Yksinkertainen blondi
oli upeaa se "kirkasotsaisuus" ja kunniallisuus. Ei väheksynyt ketään ja suhtautui kaikkiin ystävällisesti:)
- valinta...
oli upeaa se "kirkasotsaisuus" ja kunniallisuus. Ei väheksynyt ketään ja suhtautui kaikkiin ystävällisesti:)
Denis Leary eli Tommy Gavin sarjasta Asema 62 / Rescue me.
Siinä olis just sellainen mies minkä haluaisin tohon sohvalle kittaamaan olutta ja tietty MAKKARIIN. Oikea mies eikä mikään mamis. Yksinkertainen blondi kirjoitti:
Twin Peaksin Dale Cooperin. Teininä olin ihan lääpälläni hahmoon.. Juuri se asenne varmaan viehätti, ulkoinen olemuskin oli melko ritarillinen. Tuli usein sarjaa katsellessa hymyiltyä aina kun Cooper unohti hetkeksi murhatutkimustyön ja nuuhki douglaskuusten tuoksun kyllästämä ilmaa, muistaakseni katseli sorsia lammella tai nautti elämän pienistä suurista iloista kuten kahvikupposesta.
Salkkareiden Salla on myös aika symppis kaikessa hössöttävässä naisellisudessaan, vaikka monen mielestä hahmo onkin ärsyttävää...- <<<<<
valinta... kirjoitti:
Denis Leary eli Tommy Gavin sarjasta Asema 62 / Rescue me.
Siinä olis just sellainen mies minkä haluaisin tohon sohvalle kittaamaan olutta ja tietty MAKKARIIN. Oikea mies eikä mikään mamis.NAISHAHMO OLISI TIETYSTI SCARLETT JOHANSSONIN ESITTÄMÄ NOLA RICE VAALEAT HIYUKSET JA VIHREÄT SILMÄT SEURALAISEKSI JA SITTEN CHRIS REA TYYLINEN LAULAJA TAUSTALLE
- vänkyrä-nainen
ehdottomasti samannimisestä sarjasta. Se oli just niinku täydellinen:)
- cat.mint
Hyacinth Búkee. Kertakaikkisen huippuhyvä sarja :) Saisivat pyörittää uusintoja. Muutenkin ne kaikki hahmot olivat niin sopivia rooliinsa. Brittihuumori puree muuten paljon paremmin kuin vastaavat valmiiksi nauretut amerikkalaiset sarjat.
- Yksinkertainen blondi
kaltainen täti asuu mun vanhempien (eli lapsuuden kotini) naapurissa:D Arvaa vaan onko "pokka pitää" mun äidin mielisarja.... Saa nauraa sarjaa katsoessa hankalille naapureille, kun ei tosielämässä uskalla:)
Homer kisaa South Parkin Cheffiä vastaan
- vato retro
Samanlainen pätevä jamppa kuin minäkin.
Tappamishommat jätän kyllä Dexterille. - dayum
Voi kun muistaisikin jotain. Teho-osaston Mark Greene oli jotenkin symppis. 24:sen Jack Bauer on suoraviivaisella ajattelullaan... en keksi mitä se on. No jotenkin siihen pystyy samaistumaan / helppo ymmärtää Bauerin ongelmien ratkaisuun pyrkivää logiikkaa vaikeissa tilanteissa.
Muutamien mainitsema sympaattinen Dale Cooper Twin Peaksista. Olisiko saman sarjan Laura Palmer sitten rakastettavin? Omalla tavallaan on. Frasier oli hauska Frasierissa. Nick Fallin Oikeuden puolesta-sarjassa oli myös jollakin tavalla mielenkiintoinen hahmo.
Näyttää menevän mietintä liian vaikeaksi, joten päätän mietinnän tähän. - jerry, george...
hahmot on parhaita, mutta jos pakko valita, niin ehkä cosmo kramer... haluiaisin itse elää sellaista elämää kuin se, vaikka nainen olenkin. myös george costanza on omalla tavallaan ihailtava, mies ei tunne häpeää laisinkaan. joskus mietin, että elämä olisi paljon huolettomampaa, jos ei tarvitsisi miettiä, mitä noloa tuli taas tehtyä.
- J_Karma
Jeff Murdock. Hillittömän ja myös liikuttavan hauska hahmo, jota Richard Coyle näytteli upeasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479