Poikaystävä painostaa seksiin.

Halinallevilhelmiina

Olen 17-vuotias tyttö, poikaystäväni on 19. Ollaan seurusteltu kaksi kuukautta, jota poika tuntuu pitävän jo hirveän pitkänä aikana. Hänellä on jo kova kiire aloittaa seksielämä, tai ainakin hän haluaisi edetä hurjaa vautia, minä kun taas haluaisin keskittyä toisiimme tutustumiseen, keskusteluun ja hellyyteen. Suhde meinasi kerran jo päättyä, koska en suostunut minkäänlaiseen seksuaaliseen toimintaan. Koko tämän ajan poika oli todella kireä ja vältteli tapaamisia. Tuntuu, ettei hän kunnioita ollenkaan minun tahtoa.

Hän on vakuutellut kyllä monesti että rakastaa ja ettei halua pelkkää seksiä. Seksi vain on niin tärkeää hänelle, ettei hän voi olla ilman. Uskon kyllä, että olen hänelle tärkeä, mutta kun jätkä painostaa ja uhkailee jättämisellä ja pettämisellä saadakseen minut sänkyyn!

Ongelma on siinä, etten osaa päästää irti. Hän on minulle tärkeä ja suhteessa on myös paljon hyvää. Olemme suunnitelleet kesää ja muuta, ja kaikki sortuu jos jätän hänet. Myös suurin osa sosiaalisesta elämästäni loppuisi. Toisaalta haluasin tavata jonkun, jolle olisin oikeasti muutakin kuin tavara... Mitä pitäisi nyt tehdä? Tilanne on todella ahdistava.

44

9136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huokaus----

      No kyllähän sä tiedät, mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä....

      uhkaile sinä puolestasi tai lähde samantien.

    • ei arvosta sinua

      jos hän painostaa sinua seksiin eikä suostu odottamaan kunnes olisit valmis. Olet nuori ja uskon että tunnet vahvasti häntä kohtaan. Muita kundeja tulee silti vielä, sellaisiakin jotka jaksaisivat odottaa ja jotka oikeasti välittäisivät miltä sinusta tuntuu. Anna pojan mennä menojaa, pidä itsemääräämisoikeutesi. Älä missään nimessä tee mitään mitä et halua vain toisen mieliksi, siitä ei tule kuin paha mieli ja itsetunto murenee kun joutuu olemaan tyydytysvälineenä.

    • Sinua, ymmärrät

      sen varmaan jo itsekin.
      Olet 17. Kesäsuunnitelmat on sivuseikka tässä asiassa. Seksielämän aloitus on paljon suurempi asia, eikä sitä pitäisi hätiköidä jos tuntuu ettei ole valmis. Kesiä tulee ja menee, ensimmäinen rakastelukerta on ainoa, yleensä se kerta antaa eväät tulevaan (seksuaalisuuteen). Jos eka kerta on pakkopullaa, voi seksistä nauttimiseen mennä kauan aikaa, joskus vuosia. Jos eka kerta on haluttu, seksi tuntuu mukavalta ja kiinnostavalta heti alusta ja sitä tahtoo uudelleen ja uudelleen.
      Sosiaalisesta elämästä sen verran että, jos se on poikaystävästä kiinni, ei kuulosta terveeltä. Ei ne ole sinun oikeita ystäviä. Hanki omat ystävät, älä elä poikaystävän kautta.

      Sitä paitsi, et voi olla varma jos menet painostavan, tunteettoman kuuloisen poikaystäväsi kanssa sänkyyn jääkö hän luoksesi siltikään ja tuleeko teille edes sitä yhteistä kesää. Jos seksi on tärkeämpää kuin sinä ja sinun tunteesi, sinun ei ole mitään järkeä jatkaa poikaystäväsi kanssa pidempään.

    • Poika 1985

      Olen 22 vuotias ja poikuus tallella jos se jotain kiinnostaa,ja tässä omat ajatukseni.

      Painostaminen on ikävä homma,ja pihtaaminen on ikävä homma. Erilaisissa seksuaaliopetuksissa painotetaan oikeutta koskemattomuuteen,mutta ei juurikaan puhuta pojille akuutimmasta ongelmasta,eli kosketuksen saamisesta ylipäätään.

      Ilman taustatietoja siitä mitä on tapahtunut on vähän paha sanoa että kenellä on oikeus vaatia mitäkin. Samalla kun poika on voinut pyytää seksiä,on samainen poika voinut suostua kaikenlaisiin juttuiin mitä tyttö on halunnut tehdä. Poika on voinut laittaa tyttöön rahaa,antaa esineitä,kyyditellä paikkoihin,osallistunut tytön ehdoilla tapahtuviin hellyystuokioihin,huolehtinut tytön turvallisuudesta,keskustellut asioista,mennyt paikkoihin tai tavannut ihmisiä jotka eivät ehkä poikaa niin hirveästi kiinnostaisi jne.

      Oman ymmärrykseni mukaan suhteet tavallisesti pelaavat tyttöjen ehdoilla,eli poika on jatkuvasti alisteisessa asemassa ja suostumassa tytön vaatimuksiin ja arvailemassa mitä tyttö seuraavaksi haluaa ja varomassa vääriä liikkeitä.

      Pojilla on tarpeita. Pissaa ei voi pidätellä loputtomasti,tai voi saada hirveitä munuaiskiviä,ja seksitön elämä on rankkaa,ainakin miespuoliselle.

      Se ei tarkoita sitä että olet 'tavara' jos olet pojalle mieliksi. Ei kai poika paljon muuta vaadikkaan kuin vähän seksiä ym.hellyyttä ja tiedon siitä että olet hänelle uskollinen? Näin mielestäni yleensä on.

      Jos sitten suostut seksiin ja poika jättää sinut,se on harmi juttu,mutta jossain välissä siitä on otettava selvää. Vaihtoehtona on että pidätytät poikaa niin kauan että hän katsoo odottamisen olevan liikaa ja et edes saa tietää olisiko suhde jatkunut seksin jälkeenkin.
      -
      Mieti asiaa. Poika on siis tanssinut pillisi mukaan kaksi kuukautta. Olisiko aika ottaa sinunkin pari askelta?

      Tämän ei ole tarkoitus olla jotenkin puolueeton näkökulma. Olet itse ilmaissut yleisen naisnäkökulman. Tämä on puheenvuoro poikien puolesta,joka voisi olla erilainen jos olisi enemmän taustatietoja.

      • mutta...

        "Oman ymmärrykseni mukaan suhteet tavallisesti pelaavat tyttöjen ehdoilla,eli poika on jatkuvasti alisteisessa asemassa ja suostumassa tytön vaatimuksiin ja arvailemassa mitä tyttö seuraavaksi haluaa ja varomassa vääriä liikkeitä."

        Tuo ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. On todella syvältä, jos poika painostaa tyttöä seksiin tai jos tyttö vastavuoroisesti pitää poikaa tossun alla. Kumpikin on väärin.


      • Mies 1985
        mutta... kirjoitti:

        "Oman ymmärrykseni mukaan suhteet tavallisesti pelaavat tyttöjen ehdoilla,eli poika on jatkuvasti alisteisessa asemassa ja suostumassa tytön vaatimuksiin ja arvailemassa mitä tyttö seuraavaksi haluaa ja varomassa vääriä liikkeitä."

        Tuo ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. On todella syvältä, jos poika painostaa tyttöä seksiin tai jos tyttö vastavuoroisesti pitää poikaa tossun alla. Kumpikin on väärin.

        No,se on hyvä jos se ei pidä paikkaansa sinun kohdallasi mutta tarkoitinkin sitä yleissäännöksi.

        Kaikki jotka tunnistavat tytöillä olevan valtaa näissä tilanteissa,keskimäärin,pystyvät päättelemään että silloin tytöllä on myös mahdollisuus pompottaa poikaa.

        Minusta on ihmeellistä ja ehkä vähän raivostuttavaakin että kaikki vain olettavat tämän ketjun aloittaneen tytön tarinan olevan totuus ja täysi totuus. Ei hän sentään itsekkään sano että poika EI olisi suostunut johonkin mitä hän itse haluaa.
        On kuin pojalla olisi velvollisuuksia ja tytöllä oikeuksia.Tytön tarpeet tärkeitä,pojan tarpeet ei. Olisikohan asetelma sama jos joku poika olisi aloittanut ketjun?

        Siis kaikille jotka vastasivat tälle tytölle varauksettomalla 100% tuella: Miettikää!


      • jos pari käy syömässä
        Mies 1985 kirjoitti:

        No,se on hyvä jos se ei pidä paikkaansa sinun kohdallasi mutta tarkoitinkin sitä yleissäännöksi.

        Kaikki jotka tunnistavat tytöillä olevan valtaa näissä tilanteissa,keskimäärin,pystyvät päättelemään että silloin tytöllä on myös mahdollisuus pompottaa poikaa.

        Minusta on ihmeellistä ja ehkä vähän raivostuttavaakin että kaikki vain olettavat tämän ketjun aloittaneen tytön tarinan olevan totuus ja täysi totuus. Ei hän sentään itsekkään sano että poika EI olisi suostunut johonkin mitä hän itse haluaa.
        On kuin pojalla olisi velvollisuuksia ja tytöllä oikeuksia.Tytön tarpeet tärkeitä,pojan tarpeet ei. Olisikohan asetelma sama jos joku poika olisi aloittanut ketjun?

        Siis kaikille jotka vastasivat tälle tytölle varauksettomalla 100% tuella: Miettikää!

        ja mies maksaa niin se on itsestään selvää että muijan on annettava persettä.

        Hoh Hoijaa, jotenkin en ihmettele yhtään, että on tuolla asenteella poikuus pysynyt.

        Kaikki nuo asiat kuuluvat seurusteluun ja ei parisuhde voi olla aina ,että kun minä teen jotain ,niin sinä teet heti jotain mitä minä haluan.
        On tullut itsekkin kaikenmaailman taidenäyttelyt ja perfomanssiesitykset kierrettyä vaikka ei aina ois huvittanut.
        Mutta mä aattelen asiaa siten että kyllä mä voin mukaan lähteä, jos se on toiselle tärkeä juttu.

        Ja naisella on aina oikeus perääntyä sänkyhommissa.
        Se miehen mieliksi antaminen tekee tytölle itselleen enemmän hallaa jatkoa ajatellen kuin se että sitä ekaa kertaa siirtää hetkisen.
        Itsellä ainakin on se periaate että jos sattuu jotain mikä vie toisen osapuolen fiiliksen ja homma jää kesken niin se oli sellaista sillä kertaa, ei siihen kuole jos ei saa.

        Mutta minun mielipiteeni asiasta on että tuo kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua.

        Ja mietitäänpä tytön motiiveja miksi hän olisi kirjoittanut anonyyminä paskaa tänne nettiin.
        Kertoakseen mahdollisesti huomenna poikaystävälleen että ,nekin tuntemattomat ihmiset netissä olivat samaa mieltä että sinä et saa painostaa minua seksiin.
        Ja sen jälkeen jätkä jättää ihan varmasti.

        Eiköhän tuo olisi ennemmin syöttänyt niitä satuja isoveljelleen ja tämä olisi käynyy vähän puristelemassa tätä romeota.

        Eiköhän hän ennemminkin halunnut ulkopuolista näkemystä tähän umpikujaansa.

        Otan asiaan siksi kantaa ,että minullakin on sisko ja en todellakaan haluaisi hänelle tuollaista kohtaloa.

        -Metallikukko-


      • Mies 1985
        jos pari käy syömässä kirjoitti:

        ja mies maksaa niin se on itsestään selvää että muijan on annettava persettä.

        Hoh Hoijaa, jotenkin en ihmettele yhtään, että on tuolla asenteella poikuus pysynyt.

        Kaikki nuo asiat kuuluvat seurusteluun ja ei parisuhde voi olla aina ,että kun minä teen jotain ,niin sinä teet heti jotain mitä minä haluan.
        On tullut itsekkin kaikenmaailman taidenäyttelyt ja perfomanssiesitykset kierrettyä vaikka ei aina ois huvittanut.
        Mutta mä aattelen asiaa siten että kyllä mä voin mukaan lähteä, jos se on toiselle tärkeä juttu.

        Ja naisella on aina oikeus perääntyä sänkyhommissa.
        Se miehen mieliksi antaminen tekee tytölle itselleen enemmän hallaa jatkoa ajatellen kuin se että sitä ekaa kertaa siirtää hetkisen.
        Itsellä ainakin on se periaate että jos sattuu jotain mikä vie toisen osapuolen fiiliksen ja homma jää kesken niin se oli sellaista sillä kertaa, ei siihen kuole jos ei saa.

        Mutta minun mielipiteeni asiasta on että tuo kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua.

        Ja mietitäänpä tytön motiiveja miksi hän olisi kirjoittanut anonyyminä paskaa tänne nettiin.
        Kertoakseen mahdollisesti huomenna poikaystävälleen että ,nekin tuntemattomat ihmiset netissä olivat samaa mieltä että sinä et saa painostaa minua seksiin.
        Ja sen jälkeen jätkä jättää ihan varmasti.

        Eiköhän tuo olisi ennemmin syöttänyt niitä satuja isoveljelleen ja tämä olisi käynyy vähän puristelemassa tätä romeota.

        Eiköhän hän ennemminkin halunnut ulkopuolista näkemystä tähän umpikujaansa.

        Otan asiaan siksi kantaa ,että minullakin on sisko ja en todellakaan haluaisi hänelle tuollaista kohtaloa.

        -Metallikukko-

        "ja mies maksaa niin se on itsestään selvää että muijan on annettava persettä. "

        En sanonut noin ollenkaan. Kahdessa kuukaudessa kerkeää kyllä käydä syömässä aika monta kertaa,ja tehdä vaikka mitä muuta.

        Sikäli kun ihmiset eivät yleensä tee tällaisista seurustelusuhteista mitään kirjallisia sopimuksia,oletuksenani olisi että molemmat osapuolet tuntisivat jotain vastuuta toisen hyvinvoinnista ilman että sitä sanellaan selvästi. Siis yrittäisivät edes näyttää kiinnostuneelta.

        "Kaikki nuo asiat kuuluvat seurusteluun ja ei parisuhde voi olla aina ,että kun minä teen jotain ,niin sinä teet heti jotain mitä minä haluan."

        Kaksi kuukautta tytön ehdoilla. Muusta ei ole todisteita.

        "On tullut itsekkin kaikenmaailman taidenäyttelyt ja perfomanssiesitykset kierrettyä vaikka ei aina ois huvittanut.
        Mutta mä aattelen asiaa siten että kyllä mä voin mukaan lähteä, jos se on toiselle tärkeä juttu."

        Niin. Pitäisiköhän tytöltäkin edellyttää tällaista ajattelua,vai pitäisikkö ehkä vain nauttia omasta alisteisesta asemasta?

        "Ja naisella on aina oikeus perääntyä sänkyhommissa."

        Mutta miehellä ei?

        "Se miehen mieliksi antaminen tekee tytölle itselleen enemmän hallaa jatkoa ajatellen kuin se että sitä ekaa kertaa siirtää hetkisen."

        Tästä on nyt sinun sanasi. Naisilla on mahdollisuus keksiä tunnetarinoita seksin hirveydestä koska he ovat vallassa,ja ongelmistaan kertovan miehen arvo lihamarkkinoilla vain laskee. Feminismi on kaikkialla,ja se on varmasti vaikuttanut sinunkin ajatteluusi.

        "Mutta minun mielipiteeni asiasta on että tuo kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua. "

        Nyt tullaan tärkeään kohtaan keskustelussa. Olen samaa mieltä että kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua,mutta kuka sitä tosiasiassa harjoittaa?
        Oletko ehkä siinä uskossa että miehellä/pojalla on yhtä paljon valtaa tyttöihin/naisiin tai yhtä helppoa saada seuraa? Jos näin on, miksi tämä poika on kituuttanut kaksi kuukautta tytön ehdoilla puutteessa? SE OSAPUOLI JOLLA ON VALTAA,ON MYÖS SE OSAPUOLI JOLLA ON MAHDOLLISTA KIRISTÄÄ JA UHKAILLA. Ainut juttu mitä miespuolinen osapuoli voi tehdä on kertoa tyytymättömyydestään ja irtautua suhteesta,jolloin hänen ei enää tarvitse palvella naista,mutta hänellä ei myöskään ole mitään toivoa saada yhtään mitään. Samalla tyttö voi jo lakaista tieltään uusia miesehdokkaita,etsiskellen sitä jolla on oikean väriset sukat.
        Jos nälänhätää näkevä ihminen on kaverini ja yksi päivä pyytää minulta ruokaa,ja en anna,ja hän sanoo ettei sitten ehkä halua enää olla kaverini,kiristääkö hän silloin minua? Noh,ehkä se on yksi tapa nähdä asia,mutta minäpä voin yltäkylläisyydessäni näyttää nälkään kuolevalle kaverille ovea ja hommata itseäni viihdyttämään toisen nälännäkijän,tyhjillä lupauksilla ruuasta. Nälkäisiä kyllä riittää. Tämä on siis vertaus,mutta voisi olla aivan realistinen skenaario jossain Afrikassa tai voit korvata nälkäisen spurgulla jne.

        Tyttö joka saa pojasta seuraa mutta ei rupea itse tekemään pojalle mieliksi on itse kiristäjä ja hyväksikäyttäjä.

        "Ja mietitäänpä tytön motiiveja miksi hän olisi kirjoittanut anonyyminä paskaa tänne nettiin.
        Kertoakseen mahdollisesti huomenna poikaystävälleen että ,nekin tuntemattomat ihmiset netissä olivat samaa mieltä että sinä et saa painostaa minua seksiin.
        Ja sen jälkeen jätkä jättää ihan varmasti."

        Ehkä hänellä oli omatunnon tuskia tai hän vain halusi keinotekoista vahvistusta omalle käytökselleen,josta ei kertonut koko totuutta.

        "Otan asiaan siksi kantaa ,että minullakin on sisko ja en todellakaan haluaisi hänelle tuollaista kohtaloa."

        Itsellänikin on sisko mutta jos sisko tekee väärin,niin siitä voi huomauttaa.

        "Eiköhän tuo olisi ennemmin syöttänyt niitä satuja isoveljelleen ja tämä olisi käynyy vähän puristelemassa tätä romeota."

        Valheet ja tunnekielien rimputtelu tepsisi siis yhteen mieheen. Uskotko että ne voisivat tepsiä sinuun? Tässä taas osoitus siitä miten tiukassa asemassa 'romeot' ovat eivätkä kiristäjän valta-asemassa.


      • seurustelusuhdetta?
        Mies 1985 kirjoitti:

        "ja mies maksaa niin se on itsestään selvää että muijan on annettava persettä. "

        En sanonut noin ollenkaan. Kahdessa kuukaudessa kerkeää kyllä käydä syömässä aika monta kertaa,ja tehdä vaikka mitä muuta.

        Sikäli kun ihmiset eivät yleensä tee tällaisista seurustelusuhteista mitään kirjallisia sopimuksia,oletuksenani olisi että molemmat osapuolet tuntisivat jotain vastuuta toisen hyvinvoinnista ilman että sitä sanellaan selvästi. Siis yrittäisivät edes näyttää kiinnostuneelta.

        "Kaikki nuo asiat kuuluvat seurusteluun ja ei parisuhde voi olla aina ,että kun minä teen jotain ,niin sinä teet heti jotain mitä minä haluan."

        Kaksi kuukautta tytön ehdoilla. Muusta ei ole todisteita.

        "On tullut itsekkin kaikenmaailman taidenäyttelyt ja perfomanssiesitykset kierrettyä vaikka ei aina ois huvittanut.
        Mutta mä aattelen asiaa siten että kyllä mä voin mukaan lähteä, jos se on toiselle tärkeä juttu."

        Niin. Pitäisiköhän tytöltäkin edellyttää tällaista ajattelua,vai pitäisikkö ehkä vain nauttia omasta alisteisesta asemasta?

        "Ja naisella on aina oikeus perääntyä sänkyhommissa."

        Mutta miehellä ei?

        "Se miehen mieliksi antaminen tekee tytölle itselleen enemmän hallaa jatkoa ajatellen kuin se että sitä ekaa kertaa siirtää hetkisen."

        Tästä on nyt sinun sanasi. Naisilla on mahdollisuus keksiä tunnetarinoita seksin hirveydestä koska he ovat vallassa,ja ongelmistaan kertovan miehen arvo lihamarkkinoilla vain laskee. Feminismi on kaikkialla,ja se on varmasti vaikuttanut sinunkin ajatteluusi.

        "Mutta minun mielipiteeni asiasta on että tuo kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua. "

        Nyt tullaan tärkeään kohtaan keskustelussa. Olen samaa mieltä että kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua,mutta kuka sitä tosiasiassa harjoittaa?
        Oletko ehkä siinä uskossa että miehellä/pojalla on yhtä paljon valtaa tyttöihin/naisiin tai yhtä helppoa saada seuraa? Jos näin on, miksi tämä poika on kituuttanut kaksi kuukautta tytön ehdoilla puutteessa? SE OSAPUOLI JOLLA ON VALTAA,ON MYÖS SE OSAPUOLI JOLLA ON MAHDOLLISTA KIRISTÄÄ JA UHKAILLA. Ainut juttu mitä miespuolinen osapuoli voi tehdä on kertoa tyytymättömyydestään ja irtautua suhteesta,jolloin hänen ei enää tarvitse palvella naista,mutta hänellä ei myöskään ole mitään toivoa saada yhtään mitään. Samalla tyttö voi jo lakaista tieltään uusia miesehdokkaita,etsiskellen sitä jolla on oikean väriset sukat.
        Jos nälänhätää näkevä ihminen on kaverini ja yksi päivä pyytää minulta ruokaa,ja en anna,ja hän sanoo ettei sitten ehkä halua enää olla kaverini,kiristääkö hän silloin minua? Noh,ehkä se on yksi tapa nähdä asia,mutta minäpä voin yltäkylläisyydessäni näyttää nälkään kuolevalle kaverille ovea ja hommata itseäni viihdyttämään toisen nälännäkijän,tyhjillä lupauksilla ruuasta. Nälkäisiä kyllä riittää. Tämä on siis vertaus,mutta voisi olla aivan realistinen skenaario jossain Afrikassa tai voit korvata nälkäisen spurgulla jne.

        Tyttö joka saa pojasta seuraa mutta ei rupea itse tekemään pojalle mieliksi on itse kiristäjä ja hyväksikäyttäjä.

        "Ja mietitäänpä tytön motiiveja miksi hän olisi kirjoittanut anonyyminä paskaa tänne nettiin.
        Kertoakseen mahdollisesti huomenna poikaystävälleen että ,nekin tuntemattomat ihmiset netissä olivat samaa mieltä että sinä et saa painostaa minua seksiin.
        Ja sen jälkeen jätkä jättää ihan varmasti."

        Ehkä hänellä oli omatunnon tuskia tai hän vain halusi keinotekoista vahvistusta omalle käytökselleen,josta ei kertonut koko totuutta.

        "Otan asiaan siksi kantaa ,että minullakin on sisko ja en todellakaan haluaisi hänelle tuollaista kohtaloa."

        Itsellänikin on sisko mutta jos sisko tekee väärin,niin siitä voi huomauttaa.

        "Eiköhän tuo olisi ennemmin syöttänyt niitä satuja isoveljelleen ja tämä olisi käynyy vähän puristelemassa tätä romeota."

        Valheet ja tunnekielien rimputtelu tepsisi siis yhteen mieheen. Uskotko että ne voisivat tepsiä sinuun? Tässä taas osoitus siitä miten tiukassa asemassa 'romeot' ovat eivätkä kiristäjän valta-asemassa.

        Ainakin omalta osaltani olen huomannut että sitä rahaa menee seurusteluun ja ei kaikelle voi saada aina vastinetta.

        Ja seurusteluhan on aina vähän sian ostamista säkissä sillä perusteella, että sinullahan on vain ensivaikutelma ihmisestä jonka takaa voi pahimmillaan paljastua narsisti.

        Minun mielestäni se vastuu toisen hyvinvoinnista voitaisiin pitää ihan niissä henkisissä arvoissa eli osoittaa välittävänsä ,olla tukena jos on huolia yms.

        Ei seksillä voi käydä vaihtokauppaa normaalissa suhteessa. Ei minua ainakaan imartelisi tilanne, jossa toinen osapuoli antaa minulle kiitokseksi jostain palveluksesta.
        Asia on sitten eri, jos se jokin asia herättää halun seksiin.

        Minä en ole missään vaiheessa väittänyt ettei miehellä olisi oikeus perääntyä sänkyhommissa.
        Käyttäisin ohjenuorana tässä tapauksessa sitä että kohtele lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.

        Eli siis kun olet ihminen sille toiselle osapuolelle niin hänkin on sitten ihminen sinulle kun se tiukka paikka tulee.

        Et varmaan olisi ilahtunut sellaisesta tilanteesta että tulet väsyneenä kotiin ja tyttöystävä on vähän lempeä vailla.
        Kun ilmoitat ettet jaksa hän alkaa kiristää sinua sillä että jos ei tipu niin hän lähtee baarista hakemaan sitä.

        Minulla on monta naispuolista ystävää ,joitten kanssa suhde on täysin platooninen.
        Ja näitten ihmisten kanssa on tullut juteltua kaikkea mahdollista seksiinkin liittyvää.
        Näiden lisäksi keskustelujen lisäksi myös tämä parisuhteessa eläminen on avannut silmiä naisten sielunelämän ymmärtämiseen.

        En mä usko, että nämä minun naispuoliset ystäväni minulle mitään satuja kertoilisivat ,sillä meillä ei ole keskenämme mitään intressejä joten se olisi hyödytöntä.
        Ei se oo kuulemma ihan sitä vaan että levität jalkasi puolituntemattomalle ja ajattelet isänmaata.
        Suhteen kypsyminen kestää vaihtelevia aikoja.

        Kannatan tasa-arvoa miesten ja naisten välillä.
        Ei meillä ole miesten ja naisten töitä.
        Ja siinä olet kyllä oikeassa että osakkeesi kyllä laskevat muitten naisten silmissä jos menet valittamaan että kun Ulla ei anna ja 2kk on jo seurusteltu.

        Voi olla että se seuran hankkiminen on naisille helpompaa jos ei ole hirmu ronkeli.
        Kirjoituksesta voi päätellä että pojalla on aikaisempaakin seksikokemusta koska seksi on tärkeää ja on vaikea olla ilman.
        Samaan viittaisivat uhkaukset pettämään lähtemisellä.
        Ehkä tytöstä on tullut jonkunsortin pakkomielle sille pojalle?

        Minusta tyttö ei ole kiristäjä ja väärinkäyttäjä vaan väärässä seurassa.
        Lueskeleppa huviksesi näitä keskustelupalstoja missä käsitellään esim näitä seksi suhteessa asioita niin aika usein pariskunnat ovat olleet sen puolisen vuottakin yhdessä ennen seksiä.
        Ei ole pakko olla jos on ennen valmis.

        Tuo vertaus nälkää näkevän ruokkimisesta oli mainio muttei käy ihan 1-1 tässä tapauksessa koska seksin puutteeseen ei kuole.

        Seksi tekee hyvä kropalle jo kuntoilumielessä mutta niin tekee moni muukin laji.

        Säännöllinen ejakuloiminen vähentää mahdollisuutta sairastua eturauhassyöpään mutta ei se muutamaan kuukauteen kehity.

        Miehen spermassa on todettu olevan ainesosia jotka vaikuttavat muistaakseni naisen mielialaan mutta runsas seksikumppaneitten määrä taas lisää kohdunkaulasyövän riskiä.
        Kaikilla asioilla on kaksi puolta.

        Sinulla on varmaan syysi tuohon misogyymiseen asenteeseesi koska oletat naisten olevan automaattisesti laskelmoivia pelureita,
        Ja jos kyseessä olisi peluri hän tuskin tuntisi huonoa omaatuntoa.


        Minä sensijaan uskon ettei 17-vuotias voi olla niin laskelmoiva ,että olisi kertonut jutun omia etujaan ajavaksi.


      • Mies 1985
        seurustelusuhdetta? kirjoitti:

        Ainakin omalta osaltani olen huomannut että sitä rahaa menee seurusteluun ja ei kaikelle voi saada aina vastinetta.

        Ja seurusteluhan on aina vähän sian ostamista säkissä sillä perusteella, että sinullahan on vain ensivaikutelma ihmisestä jonka takaa voi pahimmillaan paljastua narsisti.

        Minun mielestäni se vastuu toisen hyvinvoinnista voitaisiin pitää ihan niissä henkisissä arvoissa eli osoittaa välittävänsä ,olla tukena jos on huolia yms.

        Ei seksillä voi käydä vaihtokauppaa normaalissa suhteessa. Ei minua ainakaan imartelisi tilanne, jossa toinen osapuoli antaa minulle kiitokseksi jostain palveluksesta.
        Asia on sitten eri, jos se jokin asia herättää halun seksiin.

        Minä en ole missään vaiheessa väittänyt ettei miehellä olisi oikeus perääntyä sänkyhommissa.
        Käyttäisin ohjenuorana tässä tapauksessa sitä että kohtele lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.

        Eli siis kun olet ihminen sille toiselle osapuolelle niin hänkin on sitten ihminen sinulle kun se tiukka paikka tulee.

        Et varmaan olisi ilahtunut sellaisesta tilanteesta että tulet väsyneenä kotiin ja tyttöystävä on vähän lempeä vailla.
        Kun ilmoitat ettet jaksa hän alkaa kiristää sinua sillä että jos ei tipu niin hän lähtee baarista hakemaan sitä.

        Minulla on monta naispuolista ystävää ,joitten kanssa suhde on täysin platooninen.
        Ja näitten ihmisten kanssa on tullut juteltua kaikkea mahdollista seksiinkin liittyvää.
        Näiden lisäksi keskustelujen lisäksi myös tämä parisuhteessa eläminen on avannut silmiä naisten sielunelämän ymmärtämiseen.

        En mä usko, että nämä minun naispuoliset ystäväni minulle mitään satuja kertoilisivat ,sillä meillä ei ole keskenämme mitään intressejä joten se olisi hyödytöntä.
        Ei se oo kuulemma ihan sitä vaan että levität jalkasi puolituntemattomalle ja ajattelet isänmaata.
        Suhteen kypsyminen kestää vaihtelevia aikoja.

        Kannatan tasa-arvoa miesten ja naisten välillä.
        Ei meillä ole miesten ja naisten töitä.
        Ja siinä olet kyllä oikeassa että osakkeesi kyllä laskevat muitten naisten silmissä jos menet valittamaan että kun Ulla ei anna ja 2kk on jo seurusteltu.

        Voi olla että se seuran hankkiminen on naisille helpompaa jos ei ole hirmu ronkeli.
        Kirjoituksesta voi päätellä että pojalla on aikaisempaakin seksikokemusta koska seksi on tärkeää ja on vaikea olla ilman.
        Samaan viittaisivat uhkaukset pettämään lähtemisellä.
        Ehkä tytöstä on tullut jonkunsortin pakkomielle sille pojalle?

        Minusta tyttö ei ole kiristäjä ja väärinkäyttäjä vaan väärässä seurassa.
        Lueskeleppa huviksesi näitä keskustelupalstoja missä käsitellään esim näitä seksi suhteessa asioita niin aika usein pariskunnat ovat olleet sen puolisen vuottakin yhdessä ennen seksiä.
        Ei ole pakko olla jos on ennen valmis.

        Tuo vertaus nälkää näkevän ruokkimisesta oli mainio muttei käy ihan 1-1 tässä tapauksessa koska seksin puutteeseen ei kuole.

        Seksi tekee hyvä kropalle jo kuntoilumielessä mutta niin tekee moni muukin laji.

        Säännöllinen ejakuloiminen vähentää mahdollisuutta sairastua eturauhassyöpään mutta ei se muutamaan kuukauteen kehity.

        Miehen spermassa on todettu olevan ainesosia jotka vaikuttavat muistaakseni naisen mielialaan mutta runsas seksikumppaneitten määrä taas lisää kohdunkaulasyövän riskiä.
        Kaikilla asioilla on kaksi puolta.

        Sinulla on varmaan syysi tuohon misogyymiseen asenteeseesi koska oletat naisten olevan automaattisesti laskelmoivia pelureita,
        Ja jos kyseessä olisi peluri hän tuskin tuntisi huonoa omaatuntoa.


        Minä sensijaan uskon ettei 17-vuotias voi olla niin laskelmoiva ,että olisi kertonut jutun omia etujaan ajavaksi.

        En tiedä mitä minun seurusteluni tähän liittyy,heh,mutta ei.

        "Ainakin omalta osaltani olen huomannut että sitä rahaa menee seurusteluun ja ei kaikelle voi saada aina vastinetta."

        Otan osaa.

        "Minun mielestäni se vastuu toisen hyvinvoinnista voitaisiin pitää ihan niissä henkisissä arvoissa eli osoittaa välittävänsä ,olla tukena jos on huolia yms."

        Jos se vastuu voidaan pitää siinä,niin miksi sinulta sitten on sitä rahaa mennyt?

        Naisilla ja miehillä on omat henkiset maailmansa ja varsinkin naisilla jo tavallisesti paljon kavereita joiden yli miehen on tärkeysjärjestyksessä ja intimiteetissä vaikea päästä. Miehellä taas ei ole usein tällaisia suhteita. Pointti on se että naiset ja miehet tulevat yhteen,kuten hamsterit,seksuaalisissa merkeissä,ja naisen tapauksessa kaiketi myös jonkinlaisen turvallisuudentunteen saamiseksi.

        Siis seurustelu ilman seksiä on enemmänkin kaverisuhde,ja varsinkin kun yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms. ei alkuunkaan hirveästi ole naisen ja miehen välillä,voi homma käydä nopeasti aika tukalaksi.

        Näin ollen vähän veikkaisin että tämä tyttö pitää tätä poikaa hihnassa kun vähän kiinnostaa ja poika täyttää tytön vaatimuksia ja toisaalta ei kuitenkaan niin paljon että täyttäisi seksitarpeita,ehkä samalla toivoen että jonkun ajan päästä löytyisi niin kiinnostava poika että sille kehtaisi oikein antaa. Liian hyvä saalis kiristettäväksi.

        "Ei seksillä voi käydä vaihtokauppaa normaalissa suhteessa. Ei minua ainakaan imartelisi tilanne, jossa toinen osapuoli antaa minulle kiitokseksi jostain palveluksesta.
        Asia on sitten eri, jos se jokin asia herättää halun seksiin."

        No,sellaisia palveluksia sinun kohdallasi voivat olla ne taidenäyttelyiden kiertämiset vai mitä ne oli. Uskaltaisin väittää että useimmille miehille riittäisi että kukin tekee omia harrasteitaan ja sitten säännöllisin väliajoin ollaan yhdessä lemmiskelemässä. Eli miehellä on vain yksi pyyntö naiselle,ja miehet eivät ole rahtaamassa naisia erilaisiin haasteisiin tai maksattamassa ostoksia jne.
        Koska tilanne on kuitenkin ollut ammoisista ajoista sellainen että mies on tehnyt sitä sun tätä seksin toivossa,niin nykyäänkin ajatellaan sen olevan nimenomaan se normaali suhde.

        "Et varmaan olisi ilahtunut sellaisesta tilanteesta että tulet väsyneenä kotiin ja tyttöystävä on vähän lempeä vailla.
        Kun ilmoitat ettet jaksa hän alkaa kiristää sinua sillä että jos ei tipu niin hän lähtee baarista hakemaan sitä."

        No,en olisi ilahtunut mutta:
        -Minä en pidäkkään sitä niin vaikeana asiana hoitaa joten pelkoa ei sikäli ole.
        -En helpolla joudu sellaiseen tilanteeseen koska tyttöystävän saaminen on jo tarpeeksi vaikeaa ehkäistääkseen sen.
        -Ja tätä ei voi verrata tilanteeseen jossa poika "uhkaa" jättää tytön kun pojalle on edelleenkin se seuran saaminen niin paljon isomman työn takana. Se uhkaus on ikäänkuin viimeinen hätähuuto,yritys tasoittaa puntteja ottaen samalla ison riskin. Tai vaihtoehtoisesti poika hyväksyy kylmäverisesti sen että joutuu olemaan aivan yksin koska haluaa ennemmin säilyttää arvokkuuden ja itsenäisyyden tunteen kuin odottaa seksuaalisia almuja maailman tappiin asti.

        "Tuo vertaus nälkää näkevän ruokkimisesta oli mainio muttei käy ihan 1-1 tässä tapauksessa koska seksin puutteeseen ei kuole."

        Itsemurhan riskiä se kyllä varmasti kasvattaa roimasti.

        "Kirjoituksesta voi päätellä että pojalla on aikaisempaakin seksikokemusta koska seksi on tärkeää ja on vaikea olla ilman."

        Eihän seksiä tarvitse saada osatakseen haluta seksiä. Tiedän itse neitsyenä tämän asian,ja maailman eläimet tietävät tämän.

        "Lueskeleppa huviksesi näitä keskustelupalstoja missä käsitellään esim näitä seksi suhteessa asioita niin aika usein pariskunnat ovat olleet sen puolisen vuottakin yhdessä ennen seksiä.
        Ei ole pakko olla jos on ennen valmis."

        No,tuo ei tarkoita mitään muuta kuin että naisilla on ollut pokkaa pihdata ja miehillä sietokykyä. Kuten miehet odottavat armeijassa vapautta puoli vuotta ja naiset tekevät mitä lystäävät. Poikkeuksena sitten tapaukset joissa miespuolinen on niin epävarma ettei pysty vaikka saisikin.

        "Minä sensijaan uskon ettei 17-vuotias voi olla niin laskelmoiva ,että olisi kertonut jutun omia etujaan ajavaksi."

        Osaavathan lapsetkin valehdella.

        "Sinulla on varmaan syysi tuohon misogyymiseen asenteeseesi koska oletat naisten olevan automaattisesti laskelmoivia pelureita,
        Ja jos kyseessä olisi peluri hän tuskin tuntisi huonoa omaatuntoa."

        En kai ole puhunut kaikista naisista.

        "En mä usko, että nämä minun naispuoliset ystäväni minulle mitään satuja kertoilisivat ,sillä meillä ei ole keskenämme mitään intressejä joten se olisi hyödytöntä.
        Ei se oo kuulemma ihan sitä vaan että levität jalkasi puolituntemattomalle ja ajattelet isänmaata.
        Suhteen kypsyminen kestää vaihtelevia aikoja."

        Loppupeleissä naiset pystyvät sanomaan ihan mitä tahansa. Sillä ei ole niin väliä mitä naiset sanovat koska lopputulos on sama: miehet kärsivällisesti odottavat ja naiset pysyvät vallassaan.

        Jos naiset saavat pidätyttää miehen tarpeita puoli vuotta,pitäisikkö miesten myös kieltäytyä ostamasta naisille mitään puoleen vuoteen,kieltäytyä viemästä naisia minnekkään,kieltäytyä suojelemasta naisen turvallisuutta,kieltäytyä katsomasta naisen lemppariohjelmia tai juttelemasta asioista jotka naista kiinnostaa,kieltäytyä tapaamasta naisen tuttuja tai mikä ikinä onkaan naisille tärkeää?


      • -metallikukko-
        Mies 1985 kirjoitti:

        En tiedä mitä minun seurusteluni tähän liittyy,heh,mutta ei.

        "Ainakin omalta osaltani olen huomannut että sitä rahaa menee seurusteluun ja ei kaikelle voi saada aina vastinetta."

        Otan osaa.

        "Minun mielestäni se vastuu toisen hyvinvoinnista voitaisiin pitää ihan niissä henkisissä arvoissa eli osoittaa välittävänsä ,olla tukena jos on huolia yms."

        Jos se vastuu voidaan pitää siinä,niin miksi sinulta sitten on sitä rahaa mennyt?

        Naisilla ja miehillä on omat henkiset maailmansa ja varsinkin naisilla jo tavallisesti paljon kavereita joiden yli miehen on tärkeysjärjestyksessä ja intimiteetissä vaikea päästä. Miehellä taas ei ole usein tällaisia suhteita. Pointti on se että naiset ja miehet tulevat yhteen,kuten hamsterit,seksuaalisissa merkeissä,ja naisen tapauksessa kaiketi myös jonkinlaisen turvallisuudentunteen saamiseksi.

        Siis seurustelu ilman seksiä on enemmänkin kaverisuhde,ja varsinkin kun yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms. ei alkuunkaan hirveästi ole naisen ja miehen välillä,voi homma käydä nopeasti aika tukalaksi.

        Näin ollen vähän veikkaisin että tämä tyttö pitää tätä poikaa hihnassa kun vähän kiinnostaa ja poika täyttää tytön vaatimuksia ja toisaalta ei kuitenkaan niin paljon että täyttäisi seksitarpeita,ehkä samalla toivoen että jonkun ajan päästä löytyisi niin kiinnostava poika että sille kehtaisi oikein antaa. Liian hyvä saalis kiristettäväksi.

        "Ei seksillä voi käydä vaihtokauppaa normaalissa suhteessa. Ei minua ainakaan imartelisi tilanne, jossa toinen osapuoli antaa minulle kiitokseksi jostain palveluksesta.
        Asia on sitten eri, jos se jokin asia herättää halun seksiin."

        No,sellaisia palveluksia sinun kohdallasi voivat olla ne taidenäyttelyiden kiertämiset vai mitä ne oli. Uskaltaisin väittää että useimmille miehille riittäisi että kukin tekee omia harrasteitaan ja sitten säännöllisin väliajoin ollaan yhdessä lemmiskelemässä. Eli miehellä on vain yksi pyyntö naiselle,ja miehet eivät ole rahtaamassa naisia erilaisiin haasteisiin tai maksattamassa ostoksia jne.
        Koska tilanne on kuitenkin ollut ammoisista ajoista sellainen että mies on tehnyt sitä sun tätä seksin toivossa,niin nykyäänkin ajatellaan sen olevan nimenomaan se normaali suhde.

        "Et varmaan olisi ilahtunut sellaisesta tilanteesta että tulet väsyneenä kotiin ja tyttöystävä on vähän lempeä vailla.
        Kun ilmoitat ettet jaksa hän alkaa kiristää sinua sillä että jos ei tipu niin hän lähtee baarista hakemaan sitä."

        No,en olisi ilahtunut mutta:
        -Minä en pidäkkään sitä niin vaikeana asiana hoitaa joten pelkoa ei sikäli ole.
        -En helpolla joudu sellaiseen tilanteeseen koska tyttöystävän saaminen on jo tarpeeksi vaikeaa ehkäistääkseen sen.
        -Ja tätä ei voi verrata tilanteeseen jossa poika "uhkaa" jättää tytön kun pojalle on edelleenkin se seuran saaminen niin paljon isomman työn takana. Se uhkaus on ikäänkuin viimeinen hätähuuto,yritys tasoittaa puntteja ottaen samalla ison riskin. Tai vaihtoehtoisesti poika hyväksyy kylmäverisesti sen että joutuu olemaan aivan yksin koska haluaa ennemmin säilyttää arvokkuuden ja itsenäisyyden tunteen kuin odottaa seksuaalisia almuja maailman tappiin asti.

        "Tuo vertaus nälkää näkevän ruokkimisesta oli mainio muttei käy ihan 1-1 tässä tapauksessa koska seksin puutteeseen ei kuole."

        Itsemurhan riskiä se kyllä varmasti kasvattaa roimasti.

        "Kirjoituksesta voi päätellä että pojalla on aikaisempaakin seksikokemusta koska seksi on tärkeää ja on vaikea olla ilman."

        Eihän seksiä tarvitse saada osatakseen haluta seksiä. Tiedän itse neitsyenä tämän asian,ja maailman eläimet tietävät tämän.

        "Lueskeleppa huviksesi näitä keskustelupalstoja missä käsitellään esim näitä seksi suhteessa asioita niin aika usein pariskunnat ovat olleet sen puolisen vuottakin yhdessä ennen seksiä.
        Ei ole pakko olla jos on ennen valmis."

        No,tuo ei tarkoita mitään muuta kuin että naisilla on ollut pokkaa pihdata ja miehillä sietokykyä. Kuten miehet odottavat armeijassa vapautta puoli vuotta ja naiset tekevät mitä lystäävät. Poikkeuksena sitten tapaukset joissa miespuolinen on niin epävarma ettei pysty vaikka saisikin.

        "Minä sensijaan uskon ettei 17-vuotias voi olla niin laskelmoiva ,että olisi kertonut jutun omia etujaan ajavaksi."

        Osaavathan lapsetkin valehdella.

        "Sinulla on varmaan syysi tuohon misogyymiseen asenteeseesi koska oletat naisten olevan automaattisesti laskelmoivia pelureita,
        Ja jos kyseessä olisi peluri hän tuskin tuntisi huonoa omaatuntoa."

        En kai ole puhunut kaikista naisista.

        "En mä usko, että nämä minun naispuoliset ystäväni minulle mitään satuja kertoilisivat ,sillä meillä ei ole keskenämme mitään intressejä joten se olisi hyödytöntä.
        Ei se oo kuulemma ihan sitä vaan että levität jalkasi puolituntemattomalle ja ajattelet isänmaata.
        Suhteen kypsyminen kestää vaihtelevia aikoja."

        Loppupeleissä naiset pystyvät sanomaan ihan mitä tahansa. Sillä ei ole niin väliä mitä naiset sanovat koska lopputulos on sama: miehet kärsivällisesti odottavat ja naiset pysyvät vallassaan.

        Jos naiset saavat pidätyttää miehen tarpeita puoli vuotta,pitäisikkö miesten myös kieltäytyä ostamasta naisille mitään puoleen vuoteen,kieltäytyä viemästä naisia minnekkään,kieltäytyä suojelemasta naisen turvallisuutta,kieltäytyä katsomasta naisen lemppariohjelmia tai juttelemasta asioista jotka naista kiinnostaa,kieltäytyä tapaamasta naisen tuttuja tai mikä ikinä onkaan naisille tärkeää?

        kohtaa kun tyttö kirjoittaa olevansa huolissaan tulevan kesän suunnitelmista ja putoamisesta mahdollisten sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle.
        Eiköhän se olisi jätkä joka kammettaisiin niistä ympyröistä pois jos kyseessä olisi kunnon bitch?

        Olin taannoin jonkun aikaa yksin ja kun oli koko ajan töissä niin rahaa tuli.
        Mutta ei se hirmuonnelliseksi tehnyt .
        Ja ei tuo oo loppunut vielä tähän saakka.

        Tuo on kyllä ihan totta tuo sinun toteamuksesi niistä naisten ystävyyssuhteista.
        Mutta minusta kummallakin on hyvä olla omia juttuja ja ainakin minä olen aikojen saatossa tullut tutuksi näitten ystävienkin kanssa.
        Ja myös toisinpäin hän tulee minun kavereitteni kanssa toimeen.

        Ymmärränkö minä nyt oikein että sinä olet sitä mieltä ettei miehen ja naisen välille voi tulla aitoa välitöntä kiintymyssuhdetta?

        On itsestään selvää että kaverit ovat tärkeitä niin naisille kuin miehille.
        Täytyy olla typerys jos hylkää kaverinsa seurustelun alkaessa.
        Ja kyllä se tasapaino tavallisesti löytyy suhteen vakavoituessa sen puolison ja kavereiden kesken.
        Ja minusta ainakin on ihan hyvä kun avovaimo välillä lähtee kavereittensa kanssa rilluttelemaan.
        Irtiotto arjesta tekee kaikinpuolin hyvää..


        Onko minun ymmärrettävä niin ettei sinulla hirveämmin ole sydänystäviä tukiverkostona?
        Jos näin on niin se on todella ikävää.

        Ja eikös se jokainen suhde pidä jonkunsortin kaveripohjalta aloittaa?

        Ja jos ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita ole on suhde tuomittu epäonnistumaan.
        Sitä ei seksikään pelasta.

        Nämä taidenäyttelyt , teatteriesitykset ym minä olen lähinnä ottanut ihan kokemuksenhakupohjalta.
        Siis ihan mielenkiinnosta olen lähtenyt mukaan.
        Yksi vuosi oli hilkulla ettei päästy Savonlinnan oopperajuhlille.
        Itse en niin siitä oopperasta mutta olisipahan koettu sekin.
        Ja kokemusten kautta sinulla on potentiaalia keskustella erilaisten ihmisten kanssa.

        Tuosta omien asioittensa puuhaamisesta ja säännöllisestä lemmiskelystä olen eri mieltä.
        Ainakin meillä jos läheisyys on jäänyt vähälle niin ei ole silloin odotettavissa muutakaan.
        Tarkoitan tällä semmoista henkisen yhteyden säilymistä .
        Kiireisessä arjessa se helposti hiipuu ja se yhteyden uudelleenrakentaminen ei käy hetkessä.
        Siksi sille parisuhteelle kannataakin uhrata aikaa käymällä vaikka siellä syömässä.

        Ja sitten on pakko puuttua tuohon sinun väitteeseesi että naiset pystyvät sanomaan ihan mitä vaan pitääkseen miehet hallinnassaan.
        Homma voi mennä niin jos on tarvetta hallita ihmistä mutta esim minun tapauksessani en usko että nämä ystävätytöt puhuvat mitään paskaa koska kellään ei ole mitään mitä tavoitella.
        Minä pidän heistä ihmisinä ja hekin minusta.

        Ja tuo ehdottamasi puolen vuoden boikotti johtaa väistämättä eroon.


        Ja puhutko nyt itsestäsi kun sivusit tuota itsemurhariskiä?

        Älä suotta edes mieti tuomoista .

        Sä oot kuitenkin vielä noinkin nuori.
        Kyllä sä vielä ehdit.
        Jos katsotaan tilastoja niin miehillä ne ensimäiset kokemukset tulevat todellisuudessa vanhempina kuin mitä voisi ihmisten puheista luulla.

        Mistä sää muuten oot bongaillut niitä tyttöjä?
        Baarista iskeminen vaatii melkoiset puhujan lahjat ja hillittömän itseluottamuksen .

        Kavereitten bileet on ehkä parempia kun pienessä porukassa on helpompi tutustua.

        Ja semmoinen asia kuin tanssitaito on plussaa niin nuorelle kuin vanhalle.
        Kun oot hyvä tanssimaan niin se jutuille pääsy onkin jo helpompaa.

        Rohkeasti vaan ,ei se ole sen helpompaa niille sinkkutytöillekkään se kontaktin luominen.


      • Mies 1985
        -metallikukko- kirjoitti:

        kohtaa kun tyttö kirjoittaa olevansa huolissaan tulevan kesän suunnitelmista ja putoamisesta mahdollisten sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle.
        Eiköhän se olisi jätkä joka kammettaisiin niistä ympyröistä pois jos kyseessä olisi kunnon bitch?

        Olin taannoin jonkun aikaa yksin ja kun oli koko ajan töissä niin rahaa tuli.
        Mutta ei se hirmuonnelliseksi tehnyt .
        Ja ei tuo oo loppunut vielä tähän saakka.

        Tuo on kyllä ihan totta tuo sinun toteamuksesi niistä naisten ystävyyssuhteista.
        Mutta minusta kummallakin on hyvä olla omia juttuja ja ainakin minä olen aikojen saatossa tullut tutuksi näitten ystävienkin kanssa.
        Ja myös toisinpäin hän tulee minun kavereitteni kanssa toimeen.

        Ymmärränkö minä nyt oikein että sinä olet sitä mieltä ettei miehen ja naisen välille voi tulla aitoa välitöntä kiintymyssuhdetta?

        On itsestään selvää että kaverit ovat tärkeitä niin naisille kuin miehille.
        Täytyy olla typerys jos hylkää kaverinsa seurustelun alkaessa.
        Ja kyllä se tasapaino tavallisesti löytyy suhteen vakavoituessa sen puolison ja kavereiden kesken.
        Ja minusta ainakin on ihan hyvä kun avovaimo välillä lähtee kavereittensa kanssa rilluttelemaan.
        Irtiotto arjesta tekee kaikinpuolin hyvää..


        Onko minun ymmärrettävä niin ettei sinulla hirveämmin ole sydänystäviä tukiverkostona?
        Jos näin on niin se on todella ikävää.

        Ja eikös se jokainen suhde pidä jonkunsortin kaveripohjalta aloittaa?

        Ja jos ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita ole on suhde tuomittu epäonnistumaan.
        Sitä ei seksikään pelasta.

        Nämä taidenäyttelyt , teatteriesitykset ym minä olen lähinnä ottanut ihan kokemuksenhakupohjalta.
        Siis ihan mielenkiinnosta olen lähtenyt mukaan.
        Yksi vuosi oli hilkulla ettei päästy Savonlinnan oopperajuhlille.
        Itse en niin siitä oopperasta mutta olisipahan koettu sekin.
        Ja kokemusten kautta sinulla on potentiaalia keskustella erilaisten ihmisten kanssa.

        Tuosta omien asioittensa puuhaamisesta ja säännöllisestä lemmiskelystä olen eri mieltä.
        Ainakin meillä jos läheisyys on jäänyt vähälle niin ei ole silloin odotettavissa muutakaan.
        Tarkoitan tällä semmoista henkisen yhteyden säilymistä .
        Kiireisessä arjessa se helposti hiipuu ja se yhteyden uudelleenrakentaminen ei käy hetkessä.
        Siksi sille parisuhteelle kannataakin uhrata aikaa käymällä vaikka siellä syömässä.

        Ja sitten on pakko puuttua tuohon sinun väitteeseesi että naiset pystyvät sanomaan ihan mitä vaan pitääkseen miehet hallinnassaan.
        Homma voi mennä niin jos on tarvetta hallita ihmistä mutta esim minun tapauksessani en usko että nämä ystävätytöt puhuvat mitään paskaa koska kellään ei ole mitään mitä tavoitella.
        Minä pidän heistä ihmisinä ja hekin minusta.

        Ja tuo ehdottamasi puolen vuoden boikotti johtaa väistämättä eroon.


        Ja puhutko nyt itsestäsi kun sivusit tuota itsemurhariskiä?

        Älä suotta edes mieti tuomoista .

        Sä oot kuitenkin vielä noinkin nuori.
        Kyllä sä vielä ehdit.
        Jos katsotaan tilastoja niin miehillä ne ensimäiset kokemukset tulevat todellisuudessa vanhempina kuin mitä voisi ihmisten puheista luulla.

        Mistä sää muuten oot bongaillut niitä tyttöjä?
        Baarista iskeminen vaatii melkoiset puhujan lahjat ja hillittömän itseluottamuksen .

        Kavereitten bileet on ehkä parempia kun pienessä porukassa on helpompi tutustua.

        Ja semmoinen asia kuin tanssitaito on plussaa niin nuorelle kuin vanhalle.
        Kun oot hyvä tanssimaan niin se jutuille pääsy onkin jo helpompaa.

        Rohkeasti vaan ,ei se ole sen helpompaa niille sinkkutytöillekkään se kontaktin luominen.

        Sinun jutut ovat nyt menneet paljon siihen että puhut minulle sillä lailla isällisesti ja henkilökohtaisesti kun minulla ei ollut mitään aikomusta viedä tätä keskustelua henkilökohtaiselle tasolla. Mutta kiitos silti kannustuksesta.


        "kohtaa kun tyttö kirjoittaa olevansa huolissaan tulevan kesän suunnitelmista ja putoamisesta mahdollisten sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle.
        Eiköhän se olisi jätkä joka kammettaisiin niistä ympyröistä pois jos kyseessä olisi kunnon bitch?"

        Niin,no,tässähän tulee ilmi että tyttö on huolissaan omasta hyvinvoinnistaan,että eikö se ehkä voikkaan tapahtua niin että ei täytä pojan toiveita,eikö poika sittenkään ehkä roiku mukana jos vain pihtaa ja pihtaa. Kuulostaa melko pieneltä huolelta.


      • mustavalkoista?
        Mies 1985 kirjoitti:

        Sinun jutut ovat nyt menneet paljon siihen että puhut minulle sillä lailla isällisesti ja henkilökohtaisesti kun minulla ei ollut mitään aikomusta viedä tätä keskustelua henkilökohtaiselle tasolla. Mutta kiitos silti kannustuksesta.


        "kohtaa kun tyttö kirjoittaa olevansa huolissaan tulevan kesän suunnitelmista ja putoamisesta mahdollisten sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle.
        Eiköhän se olisi jätkä joka kammettaisiin niistä ympyröistä pois jos kyseessä olisi kunnon bitch?"

        Niin,no,tässähän tulee ilmi että tyttö on huolissaan omasta hyvinvoinnistaan,että eikö se ehkä voikkaan tapahtua niin että ei täytä pojan toiveita,eikö poika sittenkään ehkä roiku mukana jos vain pihtaa ja pihtaa. Kuulostaa melko pieneltä huolelta.

        Jos kyseessä olisi joku saippuasarja niin siinä tällaisen juonittelun ymmärtäisi mutta normaali elämässä kuviot ovat paljon yksinkertaisempia.


        Ja mitä sanoit tuosta henkilökohtaiselle tasolle menevästä isällisestä neuvonnasta.
        No joo ehkä niin mutta sinä välität itsestäsi tietynlaista kuvaa näitten kirjoitustesi kautta.
        Sinulla on niin selkeä kanta tähän asiaan että...

        Mutta uskon että sinäkin ajattelet monista asioista toisin vuonna 2018.
        Pidä itsesi hengissä sinne asti .
        Hyvää kevään jatkoa sinulle.


      • Mies 1985
        mustavalkoista? kirjoitti:

        Jos kyseessä olisi joku saippuasarja niin siinä tällaisen juonittelun ymmärtäisi mutta normaali elämässä kuviot ovat paljon yksinkertaisempia.


        Ja mitä sanoit tuosta henkilökohtaiselle tasolle menevästä isällisestä neuvonnasta.
        No joo ehkä niin mutta sinä välität itsestäsi tietynlaista kuvaa näitten kirjoitustesi kautta.
        Sinulla on niin selkeä kanta tähän asiaan että...

        Mutta uskon että sinäkin ajattelet monista asioista toisin vuonna 2018.
        Pidä itsesi hengissä sinne asti .
        Hyvää kevään jatkoa sinulle.

        En minä ole varma siitä että minun hypoteesi,tai teoria tai vastaava on välttämättä täysin oikea,mutta se tuo tasapainoa tähän. En ole toistaiseksi löytänyt mitään vastakkaisiakaan todisteita.

        Kaikki muut ovat yksinkertaisesti olettaneet että tyttö on 100% oikeassa tai vaikkapa 100% tärkeämpi kuin poika, erityisesti nämä "vetäköön käteen" kommentit viittaavat sellaiseen yksinkertaisuuteen ja kylmyyteen että huh. Mielestäni on tärkeää tuoda esille muutakin näkökantaa.


        Hyvää kevättä sinnekkin.


      • tyttö 20w

        Tuosta pihtaamisesta en valittaisi vielä suhteen alussa. Sehän on ihan normaalia, että haluaa tutustua toiseen ennen antautumista toiselle.

        Mutta sitten suhteessa pihtaaminen on eri asia! Siitä johtuvat valitukset ymmärrän täysin. Itse en pihtaa, vaan mieheni. Se vasta onkin helvetinmoista tuskaa. MUTTA me olemmekin jo lupautuneet toisillemme ja elämme yhdessä.
        (ja tiedoksesi, suhde alkoi yhden yön jutulla, eikä tämä ole minun ensimmäinen poikaystäväni)

        Tämä 17v tyttö on vasta tutustunut tähän poikaan, eikä todellakaan vielä tiedä haluaako olla pojan kanssa. Tuo ensimmäisen kerran pihtaaminen kannattaa. Kuten jo ekassa vastauksessani sanoin, jos eka kerta menee "pilalle" ni siitä voi jäädä traumat.

        Vastaukseni ei ole pahalla kirjoitettu, vaan toivon että tajuat MINUN näkemykseni asiasta.


      • olet tosi lapsellinen

        Toimivassa suhteessa asioilla ei käydä kauppaa.

        Toimivassa suhteessa asioita voidaan myös tehdä vastavuoroisesti. Ravintola- ja leffaillat sekä kyydit kotiin hoidetaan vuorotellen. Ei tarvitse toisen koko ajan olla maksajana.

        Naisilla on ihan samanlaiset seksuaaliset tarpeet kuin miehilläkin.

        Seksi on ihan eri asia kuin leffalippujen maksaminen. Jos minulla olisi poikaystävä joka haluaisi odottaa seksiä esim. puoli vuotta, niin odottaisin, siitäkin huolimatta että se olisin minä joka olisin maksanut kaikki leffaliput ja ravintolaillat.

        Siinä pari asiaa näin aluksi mitä voisit miettiä hiljaa itseksesi.


      • ..asia..
        jos pari käy syömässä kirjoitti:

        ja mies maksaa niin se on itsestään selvää että muijan on annettava persettä.

        Hoh Hoijaa, jotenkin en ihmettele yhtään, että on tuolla asenteella poikuus pysynyt.

        Kaikki nuo asiat kuuluvat seurusteluun ja ei parisuhde voi olla aina ,että kun minä teen jotain ,niin sinä teet heti jotain mitä minä haluan.
        On tullut itsekkin kaikenmaailman taidenäyttelyt ja perfomanssiesitykset kierrettyä vaikka ei aina ois huvittanut.
        Mutta mä aattelen asiaa siten että kyllä mä voin mukaan lähteä, jos se on toiselle tärkeä juttu.

        Ja naisella on aina oikeus perääntyä sänkyhommissa.
        Se miehen mieliksi antaminen tekee tytölle itselleen enemmän hallaa jatkoa ajatellen kuin se että sitä ekaa kertaa siirtää hetkisen.
        Itsellä ainakin on se periaate että jos sattuu jotain mikä vie toisen osapuolen fiiliksen ja homma jää kesken niin se oli sellaista sillä kertaa, ei siihen kuole jos ei saa.

        Mutta minun mielipiteeni asiasta on että tuo kiristäminen ja uhkailu on kusipään touhua.

        Ja mietitäänpä tytön motiiveja miksi hän olisi kirjoittanut anonyyminä paskaa tänne nettiin.
        Kertoakseen mahdollisesti huomenna poikaystävälleen että ,nekin tuntemattomat ihmiset netissä olivat samaa mieltä että sinä et saa painostaa minua seksiin.
        Ja sen jälkeen jätkä jättää ihan varmasti.

        Eiköhän tuo olisi ennemmin syöttänyt niitä satuja isoveljelleen ja tämä olisi käynyy vähän puristelemassa tätä romeota.

        Eiköhän hän ennemminkin halunnut ulkopuolista näkemystä tähän umpikujaansa.

        Otan asiaan siksi kantaa ,että minullakin on sisko ja en todellakaan haluaisi hänelle tuollaista kohtaloa.

        -Metallikukko-

        ..on näin,että MIES/POIKA päättää milloin mennään sänkyyn ja tyttö esittää oman mielipiteensä ja mies/poika joko kuuntelee tai on kuuntelematta.ja muut asiat päättää NAINEN/TYTTÖ.


      • mies43vee

        "Pojilla on tarpeita. Pissaa ei voi pidätellä loputtomasti,tai voi saada hirveitä munuaiskiviä,ja seksitön elämä on rankkaa,ainakin miespuoliselle."

        puhut potaskaa


      • äitylinyt

        näkökulma nuori mies ! ...Mutta kun emme tiedä taustoja. Poikahan voi olla jo kokenut sankari ja silloin se on luonnollisesti hänelle vaikeampaa pidättäytyä ja odotella. Ketään ei kuitenkaan saisi pakottaa ja ahdistella. Silloin se perusajatus koko touhusta menee alisteiseksi ja väärille urille. Saattaapi jäädä pahat muistot....jotakin voi särkyä.


    • metallikukko

      Kaksi kuukautta on loppupelissä aika lyhyt aika seurustelussa varsinkin jos toinen on kokemattomampi.
      Ja se miten suhteet syvenevät on yksilöllistä .
      Tiedänpä pareja jotka ovat olleet yhdessä vuosia ennen seksiä.

      Ja oletkos miettinyt sitä että jos vaikka annatkin niin miten kauan jaksat kiinnostaa tätä jätkää?

      Mietippä ihan vakavasti semmoista juttua kuin että onko hän oikeasti kiinnostunut sinusta,mielipiteistäsi,sinun persoonastasi ym sinuun liittyvästä?

      Miten hän esim suhtautuu siihen kun näkee että sinulle tulee paha mieli esim näitten seksiasioitten kanssa?

      Normaali mies lopettaisi ja pyytäisi anteeksi.
      Jos toisesta oikeasti välittää niin ei vaadi häneltä sellaista mitä toinen ei halua .


      Voitko kertoa hänelle huolesi tai surusi ja saada muutakin lohdutusta kuin, että kyllä se siitä?

      Ja tuo uhkailulinjalle meno ei oikein rakkaudelta kuullosta.

      Tilanteesi on kyllä siinä mielessä ikävä ,kun aika iso osa elämääsi on kietoutunut tuon toisen ympärille.
      Toivottavasti se omien kaverien jääminen ei johdu miehestä?

      Mutta fiksusti olet toiminut ,kun et ole tehnyt mitä et todella halua.

      Suosittelen että ensi kerran nähdessäsi otat kissan pöydälle ja kerrot että sinua ahdistaa painostus ja haluat hitaampaa etenemistä.

      Jos suhde on siinä niin kerran se se vain kirpaisee.

      Olen varma että jossain on joku jätkä joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet.

    • tuulimariia

      Sinuna jättäisin pojan itse ennen kuin hän ehtii tehdä sen sinulle. Ei poika sinua taida pahemmin arvostaa, koska muuten hän jaksaisi odottaa sitä, että myös sinä itse olet valmis seksiin. Älä ihmeessä anna pojalle vain siksi että saisit pitää hänet. Minusta seksiä harrastetaan sitten kun molemmat on siihen valmiita. Minulla oli kerran suhde jossa seksi tuli kuvioihin vasta yli vuoden seurustelun jälkeen. Olimme vuoden aikana muuten vain yhdessä jatkuvasti, halailimme ja suukottelimme. Olimme silloin myös molemmat jo yli 20. Suhde kaatui sitten kolmen yhdessäolo vuoden jälkeen ihan muista syistä kuin seksistä.

      Kaksi kuukautta on vielä niin vähän ja poika niin nuori, että kyllä hän pystyy sinnittelemään vielä ainakin toiset kaksi kk, käyttää sitten vaikka kättä jos kovin suuri seksin tarve iskee.

      Sano siis pojalle suoraan että jos hän sinua tarpeeksi arvostaa, hän myös osaa ja jaksaa odottaa sitä että sinäkin olet seksiin valmis!!

    • ...että aiot olla koskematon siihen asti,kun olet varma oikeasta elämänkumppanistasi ja pappi sanoo AAMEN.Jos hän häipyy,anna mennä.Jos hän on se oikea,hän odottaa. Eikö ole yksinkertaista.

    • tyttö 20w

      Ei kannata aloittaa seksisuhdetta, jos ei todellakaan itse halua. Kysymyksesi on herättänyt kiivasta keskustelua, mutta voin muutaman vuoden vanhempana tyttönä sanoa, että ei kannata suostua painostukseen. Ei se ole sen arvoista.

      Seksin, varsinkin ensimmäisen kerran, ei missään nimessä saa olla ahdistava kokemus. Siitä voi saada traumoja loppuiäkseen.
      Oma ensimmäinen kertani oli todella ihana. Me molemmat halusimme sitä. Ja olimme selvinpäin! Mies tosin oli hieman kokeneempi. Mutta koska minäkin halusin seksiä, kaikki sujui todella hyvin ja minulla jäi siitä hyvät muistot.

      Toivottavasti sinunkin ensimmäinen kertasi olisi yhtä ihana!

      Jos poika väittää ettei selviä ilman seksiä, ni sano että vetää käteen! :D Kyllä ne miehet selviää ilman naistakin. Tai jos hän ei selviä ni sitten etsit paremman!

      Tsemppiä sulle!

      • se ois hauskaa

        Pihtarit sucks


    • kalanainen86

      Jos poikaystäväsi painostaa sua seksiin, hän ei ole sinulle se oikea. Voin kokemuksella sanoa, että jos hän rakastaa sinua ja haluaa olla sun kanssas hän odottaa vaikka kuinka kauan. Mulla on ollut vähän samanlainen tilanne nykyisen kultani kanssa. Hän lopulta ymmärsi, että painostus ei auta ja sitten yks kaks ajan kuluessa se eka kerta vaan tapahtui. Sä itse tiedät parhaiten millon haluat aloittaa seksielämän harrastamisen. ja tee se selväksi omalle kullallesi.

    • Ei kai naista nyt muuten ja...

      Näin se vaan on ;)

    • tyttö 18w

      Miksi sä et halua seksiä?
      Poikaystäväsi sanoo rakastavansa sinua ja haluaa sinua. Etkö sä rakasta ja halua häntä?
      Ehkä olet ylipäätään väärän ihmisen kanssa, jos seksi ei ollenkaan kiinnosta, tai vielä vaan liian lapsellinen...

      • Oma keho

        Ei kenenkään tarvi perustella muille sitä, ettei halua seksiä juuri nyt tai koskaan.
        Ei merkitse, että olisit väärän ihmisen kanssa, jos seksi ei kiinnosta, eikä ole merkki lapsellisuudesta. Päin vastoin.


    • en kehoita jättämään!

      No,itse en halua seksiä lainkaan.En tiedä,onko syynä se,etten saa hirveän myönteistä vastakaikua miehiltä.Sen sijaan,että hyväksyisin rumiluksen elämän,yritän poistaa seksiasiat mielen taka-alalle.Ja olen ihan halutonkin,mutta viehättäväksi en tule koskaan itseäni mieltämäänkään.Rumana ei huvita,ja haluaisin siis että mies itse valitsisi mut jne.Eikä järkiperäistettyjä syitä.Usein olen ollut sen suositun priimustytön kaverina,enkä ole kade.Mutta silti,rumana oleminen on aseksualisoivaa mulle.Evvk boysit enää.

      • höhhäh

        OLE RUMA ! ...muista se. Rupeas näkemän itsesi hieman toisessa valossa. Taatusti uskon, että sinussakin löytyy jotakin kaunista.


    • 23v mies

      Tuossa iässä miehellä ei ole juuri muuta kuin se asia mielessä.. Jos hän uhkailee pettämisellä. Niin uhkaile ihmeessä vuorostasi ja sano että senkus lähdet toisen naisen matkaan ei tarvi takasin tulla. kompromissejä suhteessa voi olla ja eihän seksi tarkoita yhdyntää. ja mies on tyytyväinen kunhan pääsee purkautumaan. Voithan vaikka sen verran antaa periksi että hoidat hänet vaikka käsipelillä tms.. ei se tarkoita sitä että sun pitää persettä antaa sille ja todellakaan sitä ei tarvitse tehdä ennenkuin on valmis.

      Esimerkiksi tuommoinen voisi olla se myönnytys sinun puoleltasi. kuten tämä yksi mies puheli että mies alistuu naisen tahtoon joka nyt ei pidä kyllä paikkaansa jos vaan järki pelaa. jos ei tykkää teatteriin mennä niin voi sitä naiselle sanoa että mennään vaikka leffaan mielummin. miehen ei tarvitse alistua naisen tahtoon kuten ei naisenkaan tarvitse alistua miehen tahtoon.

      Suhteessa molemmat kuitenkin tekevät asioita mitkä eivät varmasti ole aina itselleen mieluisia. Vuorovaikutus on kuitenkin tärkeää ja jos nainen haluaa teatteriin niin voihan sitä vaikka vaihtoehtoisesti ehdottaa seuraavat treffit vaikka sitten futismatsiin. Jos taas tämmöisiin vuorottaisiin myönnytyksiin ei toinen osapuoli ole valmis niin kyllä silloin kannattaa vaihtaa seuraa. se yhdessä olo pitäisi olla se tärkein asia ei se että missä se tapahtuu.

      Ja rahaa miehen ei kuulu käyttää naiseen kohtuuttomasti.. ensi treffeillä ne kahvit/lounas tms on hyvä tarjota. sen jälkeen voi ehdottaa vaikka muitakin järjestelyitä.. Ja kumpi nyt on sitten se parempi tuloisempi osapuoli voi sitten ehkä kantaa sen pää vastuun kustannuksista mutta ei missään nimessä kaikista kustannuksista. nainen voi ne teatteriliput maksaa jos kerran ei itseään haluta sinne oikein mennä.. voit sitten tarjota taas sen futismatsin.

    • jättää se kuitenki

      vaadi naimisiin menoa, elämä ei voi olla parempaa t. kokenut

      • pörriäinen91

        Minua painostettiin tai oikeammin en osannut sanoa ei.
        En tiennyt miten kieltäytyä ja keksin tekosyitä :/
        Pojalla oli niin kiire. Edelleen saman pojan kanssa olen. Ei olisi pitänyt mennä liian aikaisin, koska en vieläkään nauti siitä.
        Minulla on siitä vähän ontto olo. tuntuu kuin rakkaus puuttuisi.


    • J

      meillä jokaisella joskus pillun puute vaivannut nuorempana ja nykyäänkin, mutta ei se kunnon ihmissuhteen perustaksi ole ollut pelkästä patjasta. No itse elät elämäsi että turha ohjeita antaa, sen vaan sanon että vuosia on edessä sinullakin ja maailmassa miehiä riittä.

      • n 42 v

        niin juuri !!!


      • 1555v
        n 42 v kirjoitti:

        niin juuri !!!

        Oon seurustellu mun poikaystävän kanssa n.2 vuotta & se uhkas tunkee sen kYRVÄN mun suuhu :((((


      • Ei vittu!!! Jammu
        1555v kirjoitti:

        Oon seurustellu mun poikaystävän kanssa n.2 vuotta & se uhkas tunkee sen kYRVÄN mun suuhu :((((

        Hei kaikki jotka olette tulleet painostetuiksi niin!!! ANTAKAA VAA POIKAYSTÄVIENNE RAISKATA TEIJÄT NII SIIN SITÄ SEKSII tuleeki!!!! ;))


      • Öö?
        Ei vittu!!! Jammu kirjoitti:

        Hei kaikki jotka olette tulleet painostetuiksi niin!!! ANTAKAA VAA POIKAYSTÄVIENNE RAISKATA TEIJÄT NII SIIN SITÄ SEKSII tuleeki!!!! ;))

        Oletko ihan sairas?!


    • lol11

      mun poikaystävä vet mult pikkarit kinttuu ja rupes raiskaamaa mun pimpsaa :D :((

    • jorse1

      Ei herranen aika. Anna sitä pinsee nyt sille jätkälle tai se hakee sen muualta... ei se käytössä kulu. Horatsu.

      • Anna jo (; !

        Mun poikaystävä ei IKINÄ painostais mua semmosta mihin en oo valmis :) mut seksiin olin valmis mut se kysy et oonko varma ja et ei tartte jos ei tunnu hyvältä se on nii ihana ku ajattelee mun parasta


    • raahvia

      mulla olis sulle vinkki tuohon.. osta seksikäs asu ja riisu se hänen edessä hitaasti päältä pois. ja laita taustalle soimaan raskasta musiikkiä.. ja sen jälkeen nautillinen hardcore seksikokemus päälle ja täysillä.. tuohon musiikkii juttuun kävisi cannibal corbse..

    • Jos ei tunnu

      Seksiä ei milloinkaan pidä aloittaa, jos ei siltä tunnu.
      Ei varsinkaan ekakertaa.

      Jos poikaystävä painostaa, hän ei välitä, arvosta eikä rakasta sinua. Saa mennäkin sitten.

      EI missään tapauksessa näin:"ANNA PERSETTÄ SILLE TAI HAKEE JOLTAI HUORALTA SITÄ!" Ei siis näin. Järkyttävä ohje.
      "

    • pitäkää kuria possuille

      Niin se kyllä on ainakin omassa suhteessani, että valta on poikaystävällä. Juoksen sen mukana futismatseissa ja palelen pakkasessa ja se ei huomioi mua niiden reissujen aikana mitenkään, se vaan mököttää autossa niinku joku pikkulapsi kun häviää... Vaikka mä yritän puhua ja leperrellä sille ja suudella sen korvia ja heittää tunnelmaa keventäviä vitsejä tai olla hiljaa paikallani tai vihjailla että puhuminenkin ois ihan suotavaa... Ja siitä hyvästä se ei voi lähteä yhdessä mun kanssa parin kilometrin lenkille koiran kanssa (tai lähtee kun tarpeeks tiukasti komennan) eikä kysyä mitä kuuluu... Aina joku tekosyy. Teen sille ruokaa ja se kehuu kuinka hyvä kokki Hän itse on (kun osallistui kaatamalla joukkoon pavut ja valmiiksi pilkotut paprikat). Se määräilee mua (laita uuni päälle, hae kaukosäädin, käy kaupassa niin mä valitsen sillä välin leffan, sun Pitäis opettaa Tää koira istumaan aloillaan mun housut menee likaseks...). Se kehuu itteään joka asiassa ja kuvittelee olevansa hyvä kaikessa, vaikka ei harjoittelisi. Koko ajan se selittää jotain niinku opettaja. Mä teen aina jotain väärin, se neuvoo mua niinku en tietäis mistään mitään ja sanoo hyvä, just noin vaikka ite ei ymmärrä siitä asiasta mitään. Helvetti!!! Jos mä en osaa pelata futista tai keilata tai juoksen vähän hitaammin ku se ja oon heikompi ja pienempi, se ei se tarkota että mä en osais leikata kakkua tai soittaa pianoa. Ja mun koira on mun koira ja mä kerron miten sitä koulutetaan. Se puhuu ja puhuu eikä kuuntele mua, se ei ihan rehellisesti sanottuna osaa jakaa edes karkkipussia. Minä minä ja minä. Se painostaa mua seksiin ja mä suostun kyllä hyväilyyn, suuteluun, otan suihin jne ja nautinkin siitä, molemmat nauttii, mutta yhdyntä saa mun mielestä odottaa. Eikä aina jaksa. Varsinkaan ilman ehkäisyä EI ja humalassa EI. Se kyllä kysyy mun mielipidettä, muttei välitä vastauksesta ja kysyy koko ajan uudestaan. Onko sillä korvia ollenkaan vai pelkät pallit, mietin vaan. Se ostaa mulle kaikenmaailman lahjoja, mut mua ei voi ostaa.. Ja Sellanen rahan tuhlaus on älytöntä, mut kiitän ja sanon että ei olis tarvinnut. Ja mikä parasta, Sillon ku meillä on kahdestaan hauskaa, sen äiti soittaa koko ajan ja lässyttää ja kyselee että miten menee kulta. Kai nyt aikuinen mies yksin pärjää hetken, yhen illan ja vaikka viikkojakin pärjäis!! Tuollaisia tulee äidin hemmotelluista pikku possukoista. Mä en jaksa enää ja ansaitsen oma-aloitteisemman ja yhteistyökykyisemmän kumppanin.. Ja silti mä oon liian kiltti ja suostun, koska rakastan sen silmiä ja tuoksua. Ja silti mä suosittelen samassa tilanteessa oleville että jättäkää se ja ettikää parempi!!! Ja niin, ravinnon tarve ja seksin tarve on aika helvetisti eri asia, joten voi helvetti että on raivostuttavaa kun joku vertasi niitä keskenään!!! Tietysti seksi on tärkeää, mutta ihan minkä tahansa jammun kanssa siihen ei tarvii suostua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe