Taustakuva-gallup

Teflon-Don

Eli. Mikä kuva sulla on tällä hetkellä tietsikassasi työpyödän taustakuvana? Jos kuvavalintaan löytyy joku syy/tarina, niin senkin saa toki kertoa.

Itselläni on tällä hetkellä isotissinen uimapukumalli. Syyn varmaan jokainen arvaakin.

http://www.desktopgirls.com/

25

1133

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletuskuva

vihreää nurmikenttää ja sinistä taivasta, ei siis se logo-versio

värit ovat rauhoittavat ja naisia ei jaksa nykyään katella edes tietokoneen näytöllä.

• vänkyrä-nainen

mun tytön kuva siinä. En tiedä miks se on just se..en ainakaan muistaisi itse sitä vaihtaneeni. Mutta se on ollut jo sen verran kauan, etten muista edes mikä siinä aiemmin oli.

• oona.

Mulla OLI itseottamani valokuva ihanasta järvimaisemasta keskikesällä...kunnes "itseajatteleva" tietokoneeni päätti, että "wintoosan perussininen" on "kova juttu" ja veti koko desktopin täysin SINISEKSI.

En ole nyt jaksanut vääntää kättä tietokoneen kanssa...;)

• rusalkaa

meidän kissasta.

• X-ratedin puolelle
      • XXX-Mattson

? linkin perään niin näkyy.

• on jokin

ruskea peltomaisema. Sinänsä ihan sama, sillä se on aina ohjelmaikkunoiden peitossa. Pääasia ettei ole törkeitä värejä.

• Vistan perussininen vauhtiviivoilla, pöytäkoneessa on tenavien kuva.

• Serpico

joka tarkemmin katsottuna on lähikuva jostain kasvin lehdestä. Myönnetään, ei mikään miehekäs kuva, mutta sitä edelsi mustan Mustangin kuva. Tissikuvia ei ole ollu, kun ne taitaa olla tietokonemiesten juttu.

• Pelkkä sininen väri. Mulla on aina niin paljon ikkunoita auki ettei sieltä koskaan mitään kuvaa pääsisi näkemäänkään.

• SupremeSatan

yhtyeen jäsenethän tuossa pällistelee.

• köllimölli

sen takia kun olet idiootti!!

• löytyy
    • la.ra

Läppärissä lähikuva pienestä kummitytöstä ja kotikoneella mummolan navetta viime pääsiäisenä.

Veikkaanpa, että jatkossa tulee olemaan kovin koirapainotteisia kuvia...

• ...työkoneessa Windows XP:n "alkuperäinen" taustakuva ja kotikoneessa on lasten kuva.

• temeq

on ruudussa.

• D D

en sitä julkaise.

Taustakuvassa on komea mies 36x, ollut viime kesästä asti.

• taustana on auringonkukka, fläpin vastaavasti on koneen oma sinivalkoinen teos

• taustalla...

Jokin mieluisia muistoja herättävä, omasta mielestäni onnistunut valokuva.

Tällä hetkellä se on viimeisellä kesälomareissulla otettu.

Yhtenä valintakriteerinä on rauhallinen tausta josta kuvakkeet erottuvat.

• cat.mint

eräänlainen maisema, tai siis kaupungista kuvattu silta, utuinen kuva. Vaihtelen taustakuvaa vähän väliä.

• joka

on otettu n.25000 m korkeudelta. Lumihuippuja, jyrkkää kalliota, patikkapolku köysineen ja maalaismaisemia helvetan kauas.

• Yksinkertainen blondi

Oikeasti varmaan jossain Kanadan metsässä kuvattu, mutta musta "tutun näköinen" metsä. Lapsuuden leikkimispaikka-metsää muistuttava. Jotenkin rauhoittava ja mieltä liennyttävä, aina kun koneen avaa:)

• Enrique_Lister

Itellä on Henri Toivosen kuva. Syy on siinnä, että hän on legenda. Haluaisin osata ajaa autoa, niin kuin hän.

• rapiskarpalo

niin vauhti viikarini kuvia eri kulmista. Vauhti viikari syö, vauhti viikari konttaa, vauhti viikari ottaa askeleen, vauhti viikari soittaa rumpuja...

• cookos

mutta on ihan oma kuva, hotellin aulassa otettu ja mulla on päällä hävyttömän lyhyt mekko ja ihan liian paksut reidet..kuva muistuttamassa siitä, että jumppaapas niitä koipia, ennenkuin kesä koittaa..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      90
      649
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63