Eli. Mikä kuva sulla on tällä hetkellä tietsikassasi työpyödän taustakuvana? Jos kuvavalintaan löytyy joku syy/tarina, niin senkin saa toki kertoa.
Itselläni on tällä hetkellä isotissinen uimapukumalli. Syyn varmaan jokainen arvaakin.
http://www.desktopgirls.com/
Taustakuva-gallup
25
1133
Vastaukset 25
- oletuskuva
vihreää nurmikenttää ja sinistä taivasta, ei siis se logo-versio
värit ovat rauhoittavat ja naisia ei jaksa nykyään katella edes tietokoneen näytöllä. - vänkyrä-nainen
mun tytön kuva siinä. En tiedä miks se on just se..en ainakaan muistaisi itse sitä vaihtaneeni. Mutta se on ollut jo sen verran kauan, etten muista edes mikä siinä aiemmin oli.
- oona.
Mulla OLI itseottamani valokuva ihanasta järvimaisemasta keskikesällä...kunnes "itseajatteleva" tietokoneeni päätti, että "wintoosan perussininen" on "kova juttu" ja veti koko desktopin täysin SINISEKSI.
En ole nyt jaksanut vääntää kättä tietokoneen kanssa...;) - rusalkaa
meidän kissasta.
- X-ratedin puolelle
- XXX-Mattson
? linkin perään niin näkyy.
- on jokin
ruskea peltomaisema. Sinänsä ihan sama, sillä se on aina ohjelmaikkunoiden peitossa. Pääasia ettei ole törkeitä värejä.
Vistan perussininen vauhtiviivoilla, pöytäkoneessa on tenavien kuva.
- Serpico
joka tarkemmin katsottuna on lähikuva jostain kasvin lehdestä. Myönnetään, ei mikään miehekäs kuva, mutta sitä edelsi mustan Mustangin kuva. Tissikuvia ei ole ollu, kun ne taitaa olla tietokonemiesten juttu.
Pelkkä sininen väri. Mulla on aina niin paljon ikkunoita auki ettei sieltä koskaan mitään kuvaa pääsisi näkemäänkään.
- SupremeSatan
yhtyeen jäsenethän tuossa pällistelee.
- köllimölli
sen takia kun olet idiootti!!
- löytyy
kotikoneelta akvaario ja työ koneella on suhteellisen siisti pyörä (ainakin omasta mielestä:) ) http://www.bomber.fi/modules.php?name=gallery2&g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=13773
- la.ra
Läppärissä lähikuva pienestä kummitytöstä ja kotikoneella mummolan navetta viime pääsiäisenä.
Veikkaanpa, että jatkossa tulee olemaan kovin koirapainotteisia kuvia... ...työkoneessa Windows XP:n "alkuperäinen" taustakuva ja kotikoneessa on lasten kuva.
- temeq
on ruudussa.
- D D
en sitä julkaise.
Taustakuvassa on komea mies 36x, ollut viime kesästä asti. taustana on auringonkukka, fläpin vastaavasti on koneen oma sinivalkoinen teos
- taustalla...
Jokin mieluisia muistoja herättävä, omasta mielestäni onnistunut valokuva.
Tällä hetkellä se on viimeisellä kesälomareissulla otettu.
Yhtenä valintakriteerinä on rauhallinen tausta josta kuvakkeet erottuvat. - cat.mint
eräänlainen maisema, tai siis kaupungista kuvattu silta, utuinen kuva. Vaihtelen taustakuvaa vähän väliä.
- joka
on otettu n.25000 m korkeudelta. Lumihuippuja, jyrkkää kalliota, patikkapolku köysineen ja maalaismaisemia helvetan kauas.
- Yksinkertainen blondi
Oikeasti varmaan jossain Kanadan metsässä kuvattu, mutta musta "tutun näköinen" metsä. Lapsuuden leikkimispaikka-metsää muistuttava. Jotenkin rauhoittava ja mieltä liennyttävä, aina kun koneen avaa:)
- Enrique_Lister
Itellä on Henri Toivosen kuva. Syy on siinnä, että hän on legenda. Haluaisin osata ajaa autoa, niin kuin hän.
- rapiskarpalo
niin vauhti viikarini kuvia eri kulmista. Vauhti viikari syö, vauhti viikari konttaa, vauhti viikari ottaa askeleen, vauhti viikari soittaa rumpuja...
- cookos
mutta on ihan oma kuva, hotellin aulassa otettu ja mulla on päällä hävyttömän lyhyt mekko ja ihan liian paksut reidet..kuva muistuttamassa siitä, että jumppaapas niitä koipia, ennenkuin kesä koittaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479