Vituttaako ku ei kelepaa?

Mua se ei vituta.

39

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä ketjusta aloitan, että pääsen kärryille?

• dayum

• dayum kirjoitti:

niin ettei Hapsenkatti kelpaa sinulle?

siitä kommentista keskustelu lähti ja myös tää alotuksen ajatus.

• Kerhon :
        Ratikkakuski kirjoitti:

Onneksi ei ole viime vuosina moisia ongelmia ollut.

empatiakyky on nolla = zirou

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

siitä kommentista keskustelu lähti ja myös tää alotuksen ajatus.

Tulkitsin(kin) sen positiiviseksi naljailuksi, mistä ei luulisi kenenkään loukkaantuvan.

• Kerhon : kirjoitti:

empatiakyky on nolla = zirou

Ketä kohtaan nyt pitäis olla niinku empaattinen? Millä tavalla ja miksi?

• sarvikuonokas

on "kyllä".. Toisaalta, ymmärrän hyvin :)

• Mäkin ymmärrän sen, jos jotakuta risoo se, ettei kelepaa. Se on monissa gallupeissa täälläkin nähty, kun moni on valmis muuttamaan itessään vaikka ja mitä pelkästään sen vuoks, että kelepais.

• sarvikuonokas
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mäkin ymmärrän sen, jos jotakuta risoo se, ettei kelepaa. Se on monissa gallupeissa täälläkin nähty, kun moni on valmis muuttamaan itessään vaikka ja mitä pelkästään sen vuoks, että kelepais.

että ymmärrän kyllä, jos en/ei kelpaa :)

• ..........

Sanelma Vuorteen tyylikurssi vois tehdä sulle terää!

• jos kysymys hämmentää, mutku mua ei vituta se kelpaamattomuus, ni en tartte sillo tyylikurssejakaan.

• ............
        relaxed_eyes kirjoitti:

jos kysymys hämmentää, mutku mua ei vituta se kelpaamattomuus, ni en tartte sillo tyylikurssejakaan.

mutta se saattaa olla sun kelpaamattomuuden syy: tyylitajuttomuus.

• relaxed_eyes
        ............ kirjoitti:

mutta se saattaa olla sun kelpaamattomuuden syy: tyylitajuttomuus.

Sekä ja että. Toisille naisille olen kelvannut juuri sen tyylitajuttomuuteni vuoksi, mut vääristä syistä.

• .............
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sekä ja että. Toisille naisille olen kelvannut juuri sen tyylitajuttomuuteni vuoksi, mut vääristä syistä.

voisit lakata kostamasta koko maailmalle sitä etteivät kaikki naiset tule sinua koskaan hyväksymään.

• ............. kirjoitti:

voisit lakata kostamasta koko maailmalle sitä etteivät kaikki naiset tule sinua koskaan hyväksymään.

Kostan koko maailmalle?

Oikeastihan tästä maailmasta ei löydy montaakaan naista, jotka mut ihan tälläsenään hyväksyy. Mut, niitä jotka luulee hyväksyvänsä, ni niitä löytyy enemmän, mut mä en haluu sellasta, eikä sellanen nainenkaan haluu mua, vaan se haluu jonkun muun.

• .............
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kostan koko maailmalle?

Oikeastihan tästä maailmasta ei löydy montaakaan naista, jotka mut ihan tälläsenään hyväksyy. Mut, niitä jotka luulee hyväksyvänsä, ni niitä löytyy enemmän, mut mä en haluu sellasta, eikä sellanen nainenkaan haluu mua, vaan se haluu jonkun muun.

sinun kannattaa etsiä oman älykkyystasosi mukaista seuraa. En lähde tarkemmin erittelemään.

• tunnetusti
        ............. kirjoitti:

sinun kannattaa etsiä oman älykkyystasosi mukaista seuraa. En lähde tarkemmin erittelemään.

mies, joka tuntee olevansa älyllisesti altavastaajana suhteessa turvautuu 'perinteiseen' tapaan osoittaa ylemmyyttään - voimankäyttö ja väkivalta paljastavat heikon itsetunnon.

Oletteko huomanneet miten todelliset luuserit yrittävät kynsin hampain pitää kiinni egonsa rippeistä esittämällä kovaa poikaa, joka ei naista tarvitse? ;) Nämä luuserit valitettavasti ovat niitä, jotka tulevat jätetyiksi kun oikea luonteensa paljastuu.

• lkjhgfdsa

kyllä sä miehille haluut kelvata.

• Kyllä mä luulen, että se vituttais jos TIETÄISI että ei kelepaa kenellekään.

Mä oon viimeset 16 vuotta elänyt siinä LUULOSSA, että kelepaan jollekin jos vaan haluan. Ei oo vittuttanut

• Hyvä kommentti. Ajatuksia herättävä. En ole sitä osannut tollai aatellakaan. Jos ei ois tähän ikään mennessä kenellekään ikinä kelvannut, ni voishan se vituttaa. Mutku, naiset on iskostaneet sen luulon päälle, että kelepaa ja saa pidettyäkin jos haluaa. Ts. tietää mitä pitää tehdä ja mitä ei pidä tehdä, että kelepaa. Tai, ainakin luulee tietävänsä. ;)

• relaxed_eyes kirjoitti:

Hyvä kommentti. Ajatuksia herättävä. En ole sitä osannut tollai aatellakaan. Jos ei ois tähän ikään mennessä kenellekään ikinä kelvannut, ni voishan se vituttaa. Mutku, naiset on iskostaneet sen luulon päälle, että kelepaa ja saa pidettyäkin jos haluaa. Ts. tietää mitä pitää tehdä ja mitä ei pidä tehdä, että kelepaa. Tai, ainakin luulee tietävänsä. ;)

"Saa pidettyakin jos haluaa"

Jaa-a, en oo koskaan kokeillut. Aina ovat saaneet mennä, jos ovat halunneet. Takasin oon ottanut, jos minua on sattunut vielä kiinnostanut. Joskus on, joskus ei.

• Richartti kirjoitti:

"Saa pidettyakin jos haluaa"

Jaa-a, en oo koskaan kokeillut. Aina ovat saaneet mennä, jos ovat halunneet. Takasin oon ottanut, jos minua on sattunut vielä kiinnostanut. Joskus on, joskus ei.

>Aina ovat saaneet mennä, jos ovat halunneet. Takasin oon ottanut, jos minua on sattunut vielä kiinnostanut. Joskus on, joskus ei.

Tämähän on se asia mihin jotkut eivät usko. Sitominen ei osoita sitoutumista, vaan se takaisin tuleminen sen osoittaa. Toisen ku antaa olla niinku se ite tykkää ja jos se silti aina takas tulee, ni kyllä se sillon on sitoutunut.

• väliaika

itsesuggestiota, enkä edes yritä.

Näin voin uskotella itselleni, että kelpaisin jos yrittäisin.

Eli ei vituta.

• dayum

Joskus vitutti, mutta vitutuksen todellinen lähde oli vähän toisaalla kuin kelpaamattomuudessa. Joskus on vähän harmittanut. Harmitus onkin oikeampi sana kuvaamaan mahdollista kelpaamattomuutta. Joskus taas olen ollut hyvilläni kuultuni olevani toiseksi paras vaihtoehto. Vältyinpähän kiusallisilta tilanteilta.

• cat.mint

Kysymyksesi oli vähän epämääräinen. Jos esim. työelämässä en kelpaisi, niin varmaan vähän vituttaisi. Henkilökohtaisissa asioissa vituttaisi toki vielä enemmän. Mutta jos en jollekulle kelpaa, niin sitten niin on tarkoitettu.

• ettei vituttaisi

Minusta on hurskastelua väittää, että ei vituttaisi, jos/kun ei kelpaa. Tottakai se vituttaa.

Turhauttaa. Loukkaa.

Aika vähän on ollut paikkoja/tilanteita, että en ole kelvannut. Siksi kai se sieppaakin kun sitten niin käy.

Muistan ihan tuosta lonkalta pari koulutusta, työpaikkaa, pari ihmistä, sosiaalisia tilanteita, että ei ole kelvannut. Ainakin pari anopinketaleenalkua, joille ei ollut tarpeeksi hyvä.

Enitenhän sieppaa, kun melkein. Vitutti suoraan sanottuna ihan rakkahasti, kun takavuosina pääsin 1 pisteen päähän kasvatustieteeseen pääsemisestä JA tiesin lukeneeni huonosti (en oikeasti uskonut, että niitä viitteitä kysytään ja niitä kysyttiin; kuvittelin pääseväni cum laude opintojen pohjalta pääsykokeesta läpi), JA kun katsoin edellisvuoden tilastoja, niin 10 peruutti (olin SAMALLA PISTEMÄÄRÄLLÄ kuin viimeinen valittu, arvontaa siis, eli ekalla varasijalla) ja sinä vuonna kun minä olin ekalla varasijalla, niin KUKAAN vittu ei peruuttanut. Eipä tietenkään.ö Vitutti ja vituttaa edelleen. Turha sitä kaunistella.

Enemmän minulla ehkä kuitenkin on ollut tilanteita, että ei ole ollut mahdollisuuksia; resursseja - se on vähän eri asia kuin kelpaamine. Saavuttamattomuudet surettaa. Ne ei vituta, koska ei ole edes mahdollisuuksien rajoissa saada/saavuttaa jotain.

• caput.mortuum

Valehtelisin jos väittäisin ettei vituta. Ikinä en päässyt nuorten näyttelyyn ja nyt on jo liian myöhäistä. Ajattelin että no okei, työni olivat huonoja, mutta kun viimeisen näyttelyn kävin katsomassa niin masennuin täysin. Siellä oli niin surkeita töitä esillä että totesin olevani vieläkin huonompi kuin luulin.

• >Saavuttamattomuudet surettaa. Ne ei vituta, koska ei ole edes mahdollisuuksien rajoissa saada/saavuttaa jotain.

Mun mielestä mahdollisuuksien rajat muuttuvat jatkuvasti. Se on vähä kiinni omasta ajattelusta. Mahdottomasta on mahdollista tehdä mahdollista ja mahdollisesta on mahdollista tehdä mahdotonta. Oliks tarpeeks monimutkasesti sanottu?

Mut siis, mahdottoman eteen, tai pelkästään yritykseen voi joutua uhraamaan kohtuuttoman paljon, koska takeet ja ennusteet onnistumisesta ovat erittäin huonot, jopa olemattomat. Mut, jos alkaa liikaa varmistella, ni siinäkin hukkaa monta mahdollisuutta.

• taida..

sen verta taitaa löytyä jääräpäisyyttä, että ei taida, kun vuosia tässä on oltu sellasia ku ollaan ja paskaakaan en ole muuttanut, enkä aio muuttaa.

Halacci

• rusalkaa

Siis, senkö takia ettei ole kenkiä? Käsitin tuosta toisesta keskustelusta, ettei ole kalsareitakaan...

No kelpaat mulle ainakin. Aattelin, että kestät sen mun kommentin 'ei pidä suutaan kiinni'. Tässä voin paljastaa, että puhuva mies on mun mielestä huomattavasti kiinnostavampi kuin puhumaton.

Mun kelpaamisesta ei vissiin ollut kysymys. No vituttaisi se sillon jos on jonkinlainen epätasapaino kelpaamisessa.

Miten se on niin, että aina tulee laitettua rima hirveän korkealle oman itsen ja varsinkin toisen suhteen...siittä seuraa vaan paljon tyytymättömyyttä elämään. Pitäisi olla jotain paljon enemmän tai muutta kuin on. Sen sijaan voisi tarkastella omaa elämää, mitä se on ollut (miten ikävää) ilman toista esim.

Voin ihan totuudellisesti kertoa, että minua hiukan surettaa, ettei nyt ole mahdollisuutta katsoa taaksepäin ja muistella jonkun kanssa yhteistä nuoruutta. Minun kumppanini jää vaille niitä muistoja...ja sitä miten se kantaa eteen päin tänä päivänä. Olisi ollut kiva, jos joku mies olisi kestänyt minun rinnallani nämä ajat...mutta minähän olen ollut kauhea ja hurja ja niin yliseksualisoitunut...ettei siinä kukaan ole kestänyt :D

Ei minua vituta, vaikken kelpaisikaan. Vielä on toivoa, että sittenkin jollekin miehelle kelpaan. Mulla on hyvä olla tälleen.

• Vaikka joku tuol kehottikin mua etsimään oman tasoistani seuraa, ni en tiiä, että mistä se käsitys tulee, jotta edes haluan etsiä jotakuta. Muahan vituttais, jos mä etsisin jotakuta, enkä kenellekään kelpaisi. Mutku emmä etsi ketään, ni ei mua tämä kelpaamattomuus vitutakaan.

Niin, ja mä tiedän kelpaavani sulle, joko lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa, tod.näk. lyhyeksi toviksi vain, koska tässä ei ole sellasia elementtejä olemassa jotka sen pitämisen mahdollistaisivat. Ja olis epäreilua mua ja sua kohtaan uskotella, että se mitenkään onnistuisi.

Mä oon ajatellut tän asian niin, että ainoa jolle haluan kelvata on sellanen jolla on kuminauhaote muhun. Vaikka menisin mihin saakka, ni se kuminauha vaan vetää mut takas. Muunlaiset siimat ja köydet katkee jossain kohtaa. On väärin mua itseä ja muita kohtaan uskotella, että mä muka pysyisin köydessä, emmä pysy. Köydet katkee, kun mua alkaa ahdistaa, mut kuminauha vetää mut itekseen takas, sen kuminauhan turvin voin tutkiskella vaikka ja mitä, mut kiusausten kasvaessa liian isoiksi, ni se kuminauha vaan nyppäsee mut rajalta takas. Jos taas ei ole mitään sidettä, ni sitte ei ole rajojakaan, sekin on tosi huono.

btw. Mä tykkään, että tää oli mun paras alotus ikinä. Kaikissa muissa on ollu ihan liikaa höpinää.

• viilisniilis

Ei mua vituta, jos en kelpaa jollekkin. Ihan sama, koska mulla on useimmiten jokaisen miehen ulkonäöstä jotain negatiivista sanottavaa. Tai sitten luonteesta, jollei ulkonäöstä. Mietin sitten niistä asioita ja naureskelen partaani.

• cookos

se joskus vituttaa, vaan minkäs teet. Kelapaa ihan jollekin muulle, vaan ei sille jolle pitäs.

• sillä siitä pääsee ylitte, jos on vakavemmalla mielellä liikkeellä niin sillon vetää hiljaseks, mut ei vituta vieläkään.

• oon aina kelvannu

ei mulla ole kokemusta kelpaamattomuudesta..

• sää??

Noei vituta. Pitäis varmaan ensin tajuta mihin ei kelepaa ja kuka. Heleppoo ku on vähä simppeli ajatuksenjuoksu, ei ees vituta.

• Serpico

Pohdittuani päivän tulin siihen tulokseen että lähes aina. Aina ei voi kelvata ja silti. "I hate it when it happens."

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2010
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1839
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1358
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      999
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      749
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe