Hössöttävätkö ihmiset enää niin paljon Tokio Hotelliasta kuin ennen? Minun mielestä suurin fanitus on jo mennyt ohi (minun mielipiteeni). Kertokaa teidän mielipiteenne!
Onko pahin TH hössötys ohi?
3
344
Vastaukset
- Ukko ylijumala
pissikset hössöttävät siitä ainakin kaupan vessojen seinillä ja, kuvitelkaa, kuntosalin lattiallakin on töherryksiä aiheesta. Jumalauta sentään...
- TH-fani
Anteeksi, pilkunviilaus, mutta se sanotaan Tokio Hotelista. Ei Hotelliasta. :)
Ainakaan itse en ole mitään vähentänyt, taitaa johtua suurimmalla osalla siitä, että TH:n keikka-päivämäärä on tässä vaihdellut paljon. Ensin Billin leikkaus, sitten Amerikan keikat. Nyt pitikin olla 20.9. mutta sekin muuttui. Ehkä fanit ovat pettyneet siihen (?).- kaulitz<3
mä ainakin fanitan yhtä paljon nyt ku ennenki:)) mutta en oo sellanen lissu joka alko fanittaa tokio hotelii sillon ku se tuli kuuluisaks, vaan oon tuntenu bändin jo kauan ennen sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512