fitline

swivel

Oletteko tutustuneet fitlineen?Niillä on todella hyvät ravintolisävalmisteet. Kun ihminen liikkuu ja kuluttaa paljon niin lihakset tarvitsevat erityisesti energiaa, hiven,kivennäis ja vitamiineja, jotta eivät kuluta ravintovarastojaan loppuun ja jaksavat toimia.Harrastan itse tanssia aktiivisesti melkein jokapäivä ja päätinkin että tarvitsen enemmän ravintoa, jotta pysyn kunnossa. kilpatanssin gp-kisoissa tutustuin fitlineen. Olen itse kokeillut basicplussaa, activize oxyplussaa, restoratea, fitline lady teetä, nivelkuntoa, all-in jogurttia noin kuukauden ja huomannut monenlaisia myönteisiä vaikutuksia. Jaksaa paremmin keskittyä kaikkeen, lihakset jaksaa paremmin, nukkuu levollisemmin, allergiaongelmat helpottaneet, vatsa toiminut hyvin, kroppa kiinteytynyt jne...Suosittelen tutustumaan fitlinen tuotteisiin osoitteessa wwww.5162035.well24.com. Kertokaa jos olette kokeilleet tuotteita ja minkälaiset kokemukset?Positiiviset?Se niissä tuotteissa on myös tosi hyvää että ovat täyttä ravintoa, lisä-aineettomia ja saa rahansa takaisin jos ei ole tyytyväinen tuotteisiin eikä tarvitse kestotilata eikä muutenkaan tilata jos ei halua.

6

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

      mainostetaan " maailman parhaita " sokeriliemiä !Eiköhän tää jo riitä !!

      • ei lisäravinteet

        kuitenkaan kirjoitustaitoon tai sen puutteeseen näemmä vaikuta :)


    • Nimetön

      Kokeiles ammattilaisille suunnattua Best body nutrition tuotteita niin sen jälkeen tiedät varmaan itsekin, mikä on hyvää ja mikä ei. laitin linkin, josta saat tuotteita. http://www.netmix.fi

    • Fitline

      Pääseehän fitlinen tuotteisiin tutustumaan pelkästään googlaamalla fitline, taidat yrittää saaha myyntiä omalle tilillesi tai jotain...
      Ei mahda ihan pm hyväksyä kaikkea...

    • käyttäjä

      Itse olen käyttänyt fitline-tuotteita jo 8-vuotta ja aion käyttää edelleen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      453
      4907
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1752
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1367
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1020
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe