Olisiko kenelläkään tietoa,koska voisi aloittaa
vesijuoksun ison selkäleikkauksen jälkeen?
Odotan alkuun pääsyä kovasti,koska olen saanut niin positiivista tietoa lajista fysioterapeutilta,harrastavilta tutuilta ja netit
hyviltä sivuilta
selkäleikkaus ja aloittaminen
4
1865
Vastaukset
- nn..
Muut eivät tiedä, mitä on tehty.
- intoa täynnä
KIITOS VIISAS!Tiedän ja lääkärit tietävät,mitä on käyty läpi ja miten tästä eteenpäin.
Kysymykseni oli tarkoitettu niille,jotka ovat käyneet saman rumban läpi ja heidän fiiliksistään,koska tuntui hyvältä aloittaa harrastus.
- lpv
Minulla takana iso selkäleikkaus myöskin, minulle sanottiin että 4 viikon kuluttua saa aloittaa uimisen ja se tekee erittäin hyvää selälle. Vesijuoksusta en tiedä, mutta uskoisin että jos ei tunnu pahalta, niin varmaan saa harrastaa myös sitä. Kannattaa kuitenkin pyytää ensi alkuun opastusta v.juoksun aloittamiseen, että tekee sen oikein. Tämä viesti tulee vähän myöhässä, mutta toivottavasti joku lukee sen.
- mumma61
Itse aloitin 3kk selkäleikkauksen jälkeen vesijuoksun ja syvän veden jumpan ja mulla ainakaan ei mitään ongelmia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472