Äänestä YO-mekko

paras?mikä?

8

5614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

1 tai 3.

• mieltä

Minustakin 1 ja 3 ovat YO-mekoksi sopivimmat. Myös nro 8 jos pitää romanttisesta tyylistä. Iltis haukkuu sitä mutta se onkin väärä ikäisellä naisella - tuore ylioppilas on tarpeeksi nuori ja hehkeä pitämään noin herkkää pukua!

• mmjklms

nelonen

• mekoista:

Itse ehkä valitsisin numeron 1, joka on juhlava, mutta tarpeeksi yksinkertainen.

1) Siisti, juhlava, kaikin puolin hyvä.
      2) Muuten kaunis, mutta edestä liian avoin. Hieman "siistittynä" versiona sopisi YO-juhliinkin.
      3) Väriä lukuunottamatta kaunis ja asiallinen. Musta väri on mielestäni varsinkin kevään YO-juhliin hieman synkkä, ja violetti taas klassiseen tilaisuuteen (jonka valokuvia katsellaan vielä vuosien päästäkin) ihan liian trendikäs.
      4) Outo. Ei sovi YO-juhliin kuin ehkä jollekin oikein persoonalliselle tyypille.
      5) Liian avoin ja hieman liian lyhytkin. Kankaasta tulee mieleen ennemminkin hääpuku.
      6) kts. numero 3
      7) Klassinen ja kaunis, mutta liian avoin. Olkaimellisena ja hieman vähemmän avoimena mallina sopisi hyvin.
      8) kts. numero 5

• olkaimeton

onko YO-juhliin sopiva sitten tuollainen olkaimeton mekko? Jos tuo olisi edestä vähän korkeammalla ja helma polven alapuolelle? Liian paljastava? (hiukseni ovat auki kiharalla sitten, pitkät hiukset nimenomaan) (että olakimet eivät edes näkyisi vaikka ne olisikin)

• edellinen
        olkaimeton kirjoitti:

onko YO-juhliin sopiva sitten tuollainen olkaimeton mekko? Jos tuo olisi edestä vähän korkeammalla ja helma polven alapuolelle? Liian paljastava? (hiukseni ovat auki kiharalla sitten, pitkät hiukset nimenomaan) (että olakimet eivät edes näkyisi vaikka ne olisikin)

...sopisi, jos ei vaan ole liian paljastava. Itse laittaisin ehkä lakituksen ja muiden "virallisten" tapahtumien ajaksi mekon kanssa vaikka ohuen juhlallisen neuletakin tai huivin hartioille.

Tuo valkoinen väri ei kyllä mielestäni ole hyvä, kun se näyttää etenkin tuollaisena tyllin/pitsin tapaisesta kankaasta tehtynä ihan hääpuvulta. Mutta jonkun muun värisenä olisi kyllä varmasti ihan ok.

• sopisi
        edellinen kirjoitti:

...sopisi, jos ei vaan ole liian paljastava. Itse laittaisin ehkä lakituksen ja muiden "virallisten" tapahtumien ajaksi mekon kanssa vaikka ohuen juhlallisen neuletakin tai huivin hartioille.

Tuo valkoinen väri ei kyllä mielestäni ole hyvä, kun se näyttää etenkin tuollaisena tyllin/pitsin tapaisesta kankaasta tehtynä ihan hääpuvulta. Mutta jonkun muun värisenä olisi kyllä varmasti ihan ok.

yo-juhliin. Seiska on kaunis juhlavan ulkonäkönsä ansiosta. Kevyt huivi hartioille itse lakitustilaisuuteen, niin ei liian paljastava.

• intrauser

Käykää tsekkaamassa Riihimäellä Studio Senja Keskuskatu 6, täynnä upeita mekkoja, pitkiä iltapukuja jne. ja kaikki alle 100eur :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe