http://www.iltalehti.fi/muoti/200803037274871_mu.shtml#
Mikä mekko Sopisi parhaiten YO-Juhliin?
(Laita mekon numero)
Äänestä YO-mekko
8
5541
Vastaukset
- mielestä
1 tai 3.
- mieltä
Minustakin 1 ja 3 ovat YO-mekoksi sopivimmat. Myös nro 8 jos pitää romanttisesta tyylistä. Iltis haukkuu sitä mutta se onkin väärä ikäisellä naisella - tuore ylioppilas on tarpeeksi nuori ja hehkeä pitämään noin herkkää pukua!
- mmjklms
nelonen
- mekoista:
Itse ehkä valitsisin numeron 1, joka on juhlava, mutta tarpeeksi yksinkertainen.
1) Siisti, juhlava, kaikin puolin hyvä.
2) Muuten kaunis, mutta edestä liian avoin. Hieman "siistittynä" versiona sopisi YO-juhliinkin.
3) Väriä lukuunottamatta kaunis ja asiallinen. Musta väri on mielestäni varsinkin kevään YO-juhliin hieman synkkä, ja violetti taas klassiseen tilaisuuteen (jonka valokuvia katsellaan vielä vuosien päästäkin) ihan liian trendikäs.
4) Outo. Ei sovi YO-juhliin kuin ehkä jollekin oikein persoonalliselle tyypille.
5) Liian avoin ja hieman liian lyhytkin. Kankaasta tulee mieleen ennemminkin hääpuku.
6) kts. numero 3
7) Klassinen ja kaunis, mutta liian avoin. Olkaimellisena ja hieman vähemmän avoimena mallina sopisi hyvin.
8) kts. numero 5- olkaimeton
onko YO-juhliin sopiva sitten tuollainen olkaimeton mekko? Jos tuo olisi edestä vähän korkeammalla ja helma polven alapuolelle? Liian paljastava? (hiukseni ovat auki kiharalla sitten, pitkät hiukset nimenomaan) (että olakimet eivät edes näkyisi vaikka ne olisikin)
- edellinen
olkaimeton kirjoitti:
onko YO-juhliin sopiva sitten tuollainen olkaimeton mekko? Jos tuo olisi edestä vähän korkeammalla ja helma polven alapuolelle? Liian paljastava? (hiukseni ovat auki kiharalla sitten, pitkät hiukset nimenomaan) (että olakimet eivät edes näkyisi vaikka ne olisikin)
...sopisi, jos ei vaan ole liian paljastava. Itse laittaisin ehkä lakituksen ja muiden "virallisten" tapahtumien ajaksi mekon kanssa vaikka ohuen juhlallisen neuletakin tai huivin hartioille.
Tuo valkoinen väri ei kyllä mielestäni ole hyvä, kun se näyttää etenkin tuollaisena tyllin/pitsin tapaisesta kankaasta tehtynä ihan hääpuvulta. Mutta jonkun muun värisenä olisi kyllä varmasti ihan ok. - sopisi
edellinen kirjoitti:
...sopisi, jos ei vaan ole liian paljastava. Itse laittaisin ehkä lakituksen ja muiden "virallisten" tapahtumien ajaksi mekon kanssa vaikka ohuen juhlallisen neuletakin tai huivin hartioille.
Tuo valkoinen väri ei kyllä mielestäni ole hyvä, kun se näyttää etenkin tuollaisena tyllin/pitsin tapaisesta kankaasta tehtynä ihan hääpuvulta. Mutta jonkun muun värisenä olisi kyllä varmasti ihan ok.yo-juhliin. Seiska on kaunis juhlavan ulkonäkönsä ansiosta. Kevyt huivi hartioille itse lakitustilaisuuteen, niin ei liian paljastava.
- intrauser
Käykää tsekkaamassa Riihimäellä Studio Senja Keskuskatu 6, täynnä upeita mekkoja, pitkiä iltapukuja jne. ja kaikki alle 100eur :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346