tietääks kukaa mikä on klamydian metanol man kappaleen alkuperänen biisi??? mä oon sen joskus kuullu, äsken kuulin ton metanol manin, ja tarviisin sen alkuperäsen!!!
alkuperänen biisi???
5
466
Vastaukset
- ama
Kappale Metanol Man
Säveltäjä Helin Jari Mikael - Vuorimaa Marko
Käännös / suomalaiset sanat Pitkäsalo Toni
Esittäjä Levymerkki Levyn nimi Sovittaja Äänitetty
Klamydia Kråklund kråcd 05 ( cd ) Masturbaatio Ilman Käsiä 1993
Eli tämä on ihan alkuperäinen Klamydian kappale.- stargazer
Terve,
Nyt en ole kuullut kyseistä Klamydian biisiä sitten vuoden -93 kun olin armeijassa, joten muistikuvani voi olla väärä....
Mielestäni kyseinen biisi on Klamydian oma, mutta siinä lopussa tulee hieman pätkää sen ajan suurhitistä "Informer", jonka esittäjää en myöskään muista... - Reasonable
stargazer kirjoitti:
Terve,
Nyt en ole kuullut kyseistä Klamydian biisiä sitten vuoden -93 kun olin armeijassa, joten muistikuvani voi olla väärä....
Mielestäni kyseinen biisi on Klamydian oma, mutta siinä lopussa tulee hieman pätkää sen ajan suurhitistä "Informer", jonka esittäjää en myöskään muista...Esittäjä Snow
- Anonyymi
Judas Priest:in Breaking The Law-kappaleen riffihän on aika samanlainen. Mahdatkohan sekoittaa siihen?
- Anonyymi
kuukh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334