Dirt-pyörää ostamassa.

flizzer

Elikkäs tässä olisin etsimässä dirt-pyörää.Ja te jotka tiedät enemmän antaakaas ehdotuksia.itse olen jo kyllä katsellut, mutta ei oikein ole löytynyt sitä sopivaa.Hintaa saisin olla MAX 550€.Näin matala hinta, koska en ensimmäistä kertaa olen ostamassa dirt-pyörää.Ei tarvitse olla siitä johtuen mikään huippu pyörä.Saa olla vaikka jostain ulkomailta tilattavissa, mutta parempi vaan jos on kotimaasta. 26tuumainen, ei tarvitse olla täysijousitettu.Mielellään levyjarrut edessä ja takana. Jos tarvitsette jotain tietoo lisää niin eiku viestii vaan.Vaatimuksia ei ole paljon,tietojeni puutteen vuoksi.Aino on hinta raja(max550€) , joka pitäisi pitää sen sisäpuolella.Muuten ei ole niin väliä.Ehdotuksia siis vaan tulemaan.

127

32221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trek.

Tuossa hintaluokassa joutuu kyllä tinkimään aika paljon laadussa, toimivuudessa ja kestävyydessä.
      Mutta, jos nyt välttämättä pitää tuohon hintaan saada, niin tuossa yksi vaihtoehto, menee tosin 10 euroa yli budjetin mutta kai sen verran on varaa joustaa. Runko ainakin ihan kohtuullinen ja helppo päivittää tarvittaessa myöhemmin paremmilla osilla http://trekbikes.com/us/en/bikes/2006/archive/jack1
      Ja Trekin saa http://www.mountainbikeshop.fi/ tarjoukset hintaan 560e.

• jokurandompoika

Oiskohan antaa lisää tietoa dirt-pyöristä. Mitkä hyviä merkkejä, mihin kannattaa kiinnittää huomiota hankkiessa yms. Ajattelin itse myös hommailla dirt-pyörää ilman sen suurempaa kokemusta. Hintaa saa olla ainakin tonniin asti, jos menee yli nii hyviä perusteluja, kiitos.

• dirtti
        jokurandompoika kirjoitti:

Oiskohan antaa lisää tietoa dirt-pyöristä. Mitkä hyviä merkkejä, mihin kannattaa kiinnittää huomiota hankkiessa yms. Ajattelin itse myös hommailla dirt-pyörää ilman sen suurempaa kokemusta. Hintaa saa olla ainakin tonniin asti, jos menee yli nii hyviä perusteluja, kiitos.

Kannattaa katsoa www.gravitymtb.net ja MTB -pyörät

Hyvä valikoima llaadukkaita Saracen dirttifillareita ja kaikki alennuksessa.

• rfvrfvrfvrfvrfvuigyrrrrrrrr...

hyväpyörä.osta insera reno siinä on vaijerilevyt hinta on noin 400 jos ei kelpaa niin tunturi f22 kato hinta netistä jos sekään ei kelpaa niin nishiki rule hinta 575e mutta neste levyt tai Raleigh D-711, jonka 319,- hinta on mm. Tektro-levyjarruilla ja Shimano Acera -vaihteistolla varustetulle alumiini-MTB:lle todella kova.

• Raleigh

Itelläni on Raleigh D-711 ja on kestänyt hyvin uusi takavanne on pitänyt vain hankkia muuten tosihyvä pyörä!!
        Maksoi jotain 350-370

• 132

hyväpyörä.osta insera reno siinä on vaijerilevyt hinta on noin 400 jos ei kelpaa niin tunturi f22 kato hinta netistä jos sekään ei kelpaa niin nishiki rule hinta 575e mutta neste levyt tai Raleigh D-711, jonka 319,- hinta on mm. Tektro-levyjarruilla ja Shimano Acera -vaihteistolla varustetulle alumiini-MTB:lle todella kova.

• Dirtpyörä

Elikkäs mulla ois myynnis tollane Timeless JMP 412. On tosi hyvä mukana ssais tollase timeless crossi kypärän. Pyöräs on 115mm huippu hyvä keula ja neste levy jarrut saisit tollasel 550-600€ hintaan... maksoi uuten 975€ ja on hyväs kunnos

• xd3

liittäisitkös pari kuvaa (muu lukija) joka tarvii pyörää

• Dirtpyörä
        xd3 kirjoitti:

Tossa linkki siihen saat jos heti ostat nii jotai 590€ ilmottele mahollisimman pikasesti jos kiinnostaa. Kun annat sähköposti osottees nii voi lähettää sinne lisää kuvia....

• Dirtpyörä
        Dirtpyörä kirjoitti:

Tossa linkki siihen saat jos heti ostat nii jotai 590€ ilmottele mahollisimman pikasesti jos kiinnostaa. Kun annat sähköposti osottees nii voi lähettää sinne lisää kuvia....

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76009773 Tossa linkki siihen saat jos heti ostat nii jotai 590€ ilmottele mahollisimman pikasesti jos kiinnostaa. Kun annat sähköposti osottees nii voi lähettää sinne lisää kuvia....

• Dirtpyörä
        xd3 kirjoitti:

NO? kiinnostaako pyöräni ? voisikko ilmoitella....

• leoxus

ei varmaa oo tossa hintaluokas nestelevyjarruu

• Reno

Insera Reno 26" on varmaan aika hyvä.... En oo mikään pro pyörien suhteen mut ostan semmosen varmaan.... Hinta ois vaan 449e.... Kerron sit enemmän siitä jos ostan sen.

• renooja

mul on insera reno ihan ok heti meni etujarru paskaks ja takajarru temppuilee. kaikkitaitaa kyl olla omaa syytä mut hyvä keulimiseen pyorä aijon kuiteskin ostaa hydrauliset jarrut mut en löydä kotimaista sivustoo voisitteko antaa linkin

• Changue

Mulla olis tollanen Felt Double Shot.
      Siin o 130mm RST Launch keula ja 180/160 edessä Magura Julie hydraulinen jarru ja takana Hayesin MX-4 mekaaninen jarru. Eteen tulee Corratecin höyhenvanne eli helvetin kevyt. Vaihteet on Shramin x-5. Stemmi ja tanko Hussefeltin. Kammet Duro sr suntour ja pedaalit Felt Bakeshow. Edessä Corratecin 2,3 levee nappulakumi ja Corratec Lite Ride Tech-vanne ja takana Maxxisin Maxxpro 60a 2,35 ja WTB:n dual duty vannekehä.
      Pyörästä ei löydy kuitteja, koska edellinen omistaja kadottanut, mutta olen nähnyt sen. Itse toinen omistaja.

Kuljetus mahd. pk-seudulle. Itse Turun alueella asustan.
      Alkuperäinen hinta n. 700e. Pyörän vuosimalli on 2006-2007, väri on mattamusta.
      Hp. 270e
      Pyörällä kiire koska olen itse rahan tarpeessa.

• korppu1234

MORJEES.. olisin kiinnostunut tosta sun dirtistä jos sulla se vielä on? voikko kertoo vähän lisää?

• ...

Laitas kuvia esille sun pyörästä, tai vaihtoehtosesti sendi sähköpostiin [email protected] niin kattellaan.

• ^^mx14^^

oisko tähän pyörään kuvia kiinnostussta löytyy

• Prefex

onko enää myynnis tai mtn?

• mituu

...itselläni oisi polkupyörätukusta ostettu vaikka jotkut miinustaa tukkua takuu jutuista ei niistä kannata välittää hommat on pistetty kuntoon ittelläni on insera dirt reno jo jonkin aikaa hypitty on sen edestä jos sen kestää ni kaiken kestää mutta ei minulla siitä varmuutta itse olen ainakin ylpeä ostoksestani ja kyllä siitä kannattaa jotain maksaakkin en ole varma onko pyöriä tällä hetkellä mutta kyllä niitä joskus tunee 16 vaihdetta,edessä ja takana levyjarrut tectro launch jouset (14)cm,eli kyllä hyvästä pyörästä kannattaa maksaakin 200 täysjoustomaasturin laatu on dirt pyörään heikko

• halpa on

no jos jotakin teistä kiinnostais ni mula olis jamis komodo 1.0 myynnissä,400euroo ni saa heti hakee,takuuta vielä 3 vuotta,kun vaihdan täys joustoon

• allu
        halpa on kirjoitti:

no jos jotakin teistä kiinnostais ni mula olis jamis komodo 1.0 myynnissä,400euroo ni saa heti hakee,takuuta vielä 3 vuotta,kun vaihdan täys joustoon

saako sen 375 '
        ja mikä runko koko

• Toni poik
        halpa on kirjoitti:

OISKO SULLA KUVIA TÄSÄTÄ PYÖRÄST JA LAITA NIITÄ sähkö posti osoitteeseen [email protected]

• Prefex
        halpa on kirjoitti:

myynnis viel?

• wikkeli
        halpa on kirjoitti:

pistäppäs jamis komodo 1.0 kuvii? voisin mä ostaa sen ehkä:D:DD:

• ewuhce

tunturi duke on ainoo oikeestaan jos haet sen huntasta dirttii
      mutta sekin on vaan 579€

• wtf..moro jrqh nasu

sori vaan duke ei oo dirt se on romu se on dirt look jos tiesit,.....................

• KEULIJA
        wtf..moro jrqh nasu kirjoitti:

sori vaan duke ei oo dirt se on romu se on dirt look jos tiesit,.....................

TUNTURI DUKE ON DIRT-PYÖRÄ!

• renooja
        KEULIJA kirjoitti:

TUNTURI DUKE ON DIRT-PYÖRÄ!

kaveril on duke siin on hyvä juosto nokka mutta ei se dirt oo vaan dirt look dirt ois mis on hyvät jarrut ja ei vaihteita

• bmx/dirt poika
        renooja kirjoitti:

kaveril on duke siin on hyvä juosto nokka mutta ei se dirt oo vaan dirt look dirt ois mis on hyvät jarrut ja ei vaihteita

Itelläni on tunturi duke, on jouduttu vaihtamaan vain takalevy ja joustokeula. Tunturi duke ei ole mikään pelle dirt-lookki vaan ihan oikea dirtti tunturin merkissä. Minulla kestänyt keulimista, hyppimistä, droppailua ja rampppiajoa. Suosittelen Ja reenoja ei taida ite tietää ku vtu ei oo dirttiä jossa ei ole vaihteita kun se on sitten street/dirt.

• pliis

kattelen dirt pyörää ja oon ajatellu jamis komodo 1 tai giant stp kokemuksii tai kauppoja mistä läytyisi kyseisiä pyöriä. kiitos jo etukäteen

• allu

moorro oon kans ostamas dirtti pyörrää mutta se sais olla sallaset 1400e ja levyt edes jatrakan kertokaa jos tiiätte

• Lemettí

Suosittelisin Tunturi Dukea.

Osat:
      Malli: MTB Dirt
      Renkaat: 26" x 2.35
      Vaihteisto: Shimano Deore-16
      Jarrut: mekaaniset levyjarrut
      Runkomateriaali: alumiini 6061
      Etuhaarukka: Suntour XCR, 120 mm, esijännityksen säätö
      Vanteet: alumiini, kaksoisseinämä
      Ohjainkannatin: Tunturi components
      Istuin: Active F-22
      Polkimet: Platform
      Paino: n. 13 kg

• dirtin halluun

Siis onko tuo, Insera Reno 26 hyvä kun tääl on kuullu vähän molemminpuoleista???

• Zekerna

Minulla sattuu olemaan Insera reno dirt, oikeen hyvä pyörä. Suosittelen! Hintakin kohdallaan.

• Janne Pool

• reno

ostin insera renon ja heti ekana päivänä oli takalevyjarru ihan vino et on se kyll tosi hyvä pyörä

• JAKE-94

OSTA MULTA DIRT-PYÖRÄ,JAMIS KOMODO 1.0 UUS KEULA VÄHÄN AIKAA SIT LAITETTU, UUDET VAIHTAJAT SRAM SX4 JA DEORE LX VUOSIMALLIA -07 500EUROA? ILMOTTELE JOS KIINNOSTAA [email protected]

• nishiki

no kokemuksia on että nishikiltä ja GT:ltä kannattaa katella.. molemmat oon henk koht todennut kestäviksi ja kunnollisiksi

• dirt poika

osta jamis komodo 1 hinta timmi 550£ tosi hyvälaatunen pyöra aion ostaa itsekin ton

• Dukella kulkee

Hei! Mulla olis tällänen Dirt mallinen Tunturi Duke myynnissä! Hinta oli 420e.. Ei paha. Ostin pyrän Toukokuun 17 päivä (2008) Kuin uusi. Edessä ja takana levyjarrut. Takana K-Radin rengas ja edessä vaihdettu Lopesin Duel "Bling Bling" sarjan rengas. Pyrän koko 26 tuumaa. Ptörää käytetty hennosti ja kaikki on kunnossa. Ilmoittele sähköpostiini tai soita numeroon 044-2715979 klo 16.00 jälkeen. ([email protected])

• insera reno 26¨

elikkäs mene www.suomenpolkupyoratukku.fi sieltä saat insera reno 26¨ tuumasen pyörän vain 396euroa, itse tässä katselen sitä pyörää, mutta tuotteet ovat loppu :( mutta niitä kyllä tulkee tuossa kohta! :) iskä ja minä meinattiin se täs 32minuuttii sitten ostaa, mutta tuotteet olivat loppunut :( sille ei voi mitään, mutta sanon että kannattaa ostaa se pyörä, sillä hinta/laatusuhteen 1 valinta.

• .....

Insera ei tee dirttejä.. Reno on huono

• A

Myynnissä olis tollanen, löydät varmaan netistä lisää tietoa. Ovh. kaupas joku 550,
      hp. tänään 260, mukaan matkamittari. 0466396217 Anssi

• dirt rider

mul olis myynnis tommonen timeless dirt heated -07 nestejarrut,paljon hyvää osaa 550e kiinnostaako?? jos kiinnostaa ni;[email protected]

• RAPE123456789
      • ASSAAsa

Ei ei ja vielä kerran ei. Jos haluat kokeilla lajia osta kerralla kunnollinen... Insera renolla tai dirtti dukella et saa aikaan lasta et paskaa. Innostus lopahtaa heti. Konalla on hyviä gt:lläkin on ja voisin sanoa trekin jack 3 ja timelessin da bombin ja nämä samaan

• harry plobber

tomosseen hintaan löytyis 3 pyörää
      insera reno 13cm haarukka levyt hinta 395e normi hinta 649e
      tai tunturi duke levyt 12 cm haarukka hinta 450e normi hinta 650e
      tai nishiki rule 10cm haarukka levyt hinta 500e/500e eli ei tarjousta ite ostan jouluna duken.

• jijuja
      • hhhghgdfgdfg

oisko kona shonky hyvä?

• Keulija

Tunturi Duke 2010 on hyvä ensikertalaisille sillä on hyvä keulia! Itselläni on simmoinen keulin 4,8 kilometriä!

• korpijorma

Moro! Onko kokemuksia tollatteesta kikkailu/freestyle dirtistä????

• Gravitymtb.net
        korpijorma kirjoitti:

Moro! Onko kokemuksia tollatteesta kikkailu/freestyle dirtistä????

Jos etsitte dirttipyörää, jossa on hinta-laatu suhde kohdillaan. Kannattaa tsekata www.gravitymtb.net

• bmx/dirt poika

Duke 2010 ja 2011 on raiskattu pilalle koska jalkajarrut ja runkogeometria nykästy jamikselta. 2009 alaspäin ne oli levyjarrutettuja huippuja. En usko että keulit 4,8 km vaan 48m

• vastauson18!

punainen crescent pyörä, hinta 550 euroa, itselläni on ja hyvin pelaa!;)

• no minä

tolla hintaluokal et saa mitää kestävää tai hyvää. suosittelen giant brass

• WALLU15

Mul ois just ostettu dirt pyörä, merki on ns bikes. Ostin sen tos kesäl oli kauhee into ostaa dirt pyörä mut sit kiinostus loppu. eli se on todella hyvä kuntonen, levy jarru edessä ja takana, bomberin joustokeula, siniset kripit ja sähkön siniset vanteet on siisti ja alkuperäisessä kunnossa. Sillä on vähän ajettu ja hinta ois sen 500e. SAA KYSELLÄ JA VOIN LAITAA JOHONKIN VAIKA KUVII JOS PYYÄTTE...

• dirtti

Meidän perheessa on kolme konaa. On tämä Kona Shred Mountain Bike 09 ja kaksi kalleitan konaa.
      Sinulle sopisi hyvin tämä Kona Shred Mountain Bike 09. Kunnon jouset kestävä ja keulii vitusti pienet tyypit myös. Hypyt tuntuu pehmeiltä ja hyviltä http://www.jejamescycles.co.uk/kona-shred-mountain-bike-id46583.html maksa vaan 470e. Puntina 400e

• dirt rider

• pyöräwezq
        dirt rider kirjoitti:

Talveksi kandee hankkia dirt reeniin Snowscoot esim mullon tää http://www.facebook.com/photo.php?fbid=466649223820&set=o.30443565639

multa saa tunturi duke pyörän 350e jos joku haluaa...laittakaa mailii [email protected] pyörä siaitsee tampereella mutta voin viedä sen matkahuoltoon 20e lisäkustannuksilla..pyörä on todela hyvässä kunnossa ja kuvia saa jos haluaa,uudenveroinen!

tässä on tietoa pyörästä:Tunturi Duke

Dirttityyliä kaupunkiin
        • Tehokkaat Shimano-levyjarrut, kestävät kaksoisseinämävanteet
        • Tarkkatoiminen Deore-takavaihtaja, iskusuojattu kaksilehtinen kampisarja ja tunnokas Suntour XCR 120 mm joustohaarukka
        • Metalliset platform -polkimet
        • TunturiTurvan ansiosta pyörä on turvallinen omistaa

Renkaat 26", 26-2,35 Paino 13 kg
        Vaihteisto Takav. Shimano Deore 16-v. Värit WarmGraphiteMatt
        Jarrut
        Mekaaniset levyjarrut Muuta
        Runkomateriaali Alumiini 6061
        Runkokorkeus CT 37, 41, 45 Hinta Sh. 649 e
        Vakiovarusteet

• Dirt ajaja

Osta Panther Pro xr 222 Hinta 300e

• jopo-pyörä

ostaist jopoi mieluumi

• ollluu
    • KOokemus
    • ???

onko toi yllä mainittu dirtti hyvä voisin ostaa?? onko kokemusta?

• MEGA_LOLZ

onko myyty jo???
      XD

• KOkemu

Voit tulla hakee mun insera renon

• KONA HALVALLA!

Noniin! Olen juuri myymässä hyvää Konan dirttiä. Kona on tunnettu pyörä valmistaja ja sieltä tulee mahtavat pyörät.
      Eli tuolta --> http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/Polkupyöräily/KONA STUFF -08 DIRT STREET/29795662?rowId=1

• KONA HALVALLA!!

Noniin! Olen juuri myymässä hyvää Konan dirttiä. Kona on tunnettu pyörä valmistaja ja sieltä tulee mahtavat pyörät. menee 50€ yli budjetin mutta tässä on kunnon neste levy jarrut. Ja edessä on kunno n DJ2 (dirt jumper2).
      Eli tuolta --> http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/Polkupyöräily/KONA STUFF -08 DIRT STREET/29795662?rowId=1

• Paras dirt!
    • Daflain

täs ois insera reno 26 myynnissä

• ihmemies :D

http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=42_125&products_id=2585&zenid=693c636aebac2e695d1c4d98183d0f6d

käy ihmees kattoo suosittelen!

• Tsiikus

Älkää ostako sitä inseraa, sillä insera tekee DIRT LOOK eli dirtin näköisiä, mutta ne ei ole todellakaan tarkoitettu siihen! Jos sairaalaan haluaa niin sitten. Ostakaa kunnon dirtti heti alkuun, senhän saa vaikka myytyä. Hyviä merkkejä on ns bikes, kona, trek, specialized ym. Ostakaa vaikka käytetty, niitä on aika halvalla saavissa. Ja ne "yksivaihteiset" on sinkuloita eli single speed. Eipähä mene ainakaan vaihteet sekaisin. Hyviä ajohetkiä!

• Tsiikus

Siis halvalla saatavissa :D

• jaketsu poju
    • niga=nigga
    • fokkari

mul on focuksen whistler 2009 hyvä pyörä

• yh

Tule hakemaan Ylöjärveltä jamis kromo pois 500e! Hyvässä kunnossa vaikka kovaa on menty.

• teemu.rautiainen

Moi

mulla löytyis yksi dirt pyörä 26 tuumainen jota olen myymässä jos kiinostaa ota yhteyttä merkki crecent löytyy levyt edestä ja takaata

[email protected]

• Jotenkin nämä dirt-pyöräketjut tuntuvat noudattavan täällä aina tätä samaa kaavaa. Nyt on menossa viimeinen vaihe, eli muutamat alkavat kaupitella kaikkia vanhoja romujaan.

• neverxi

Hei, aattelin ostaa tommosen Insera SS26 Single Speed pyörän ni millane se ois ja kestääkö hieman "kovempaa" käsittelyä?
      Ois kiva saaha tietoon mahd pian!

• neverxi

ja onko siinä jalkajarru kun kaverini niin väittää mutta kuvissa ei näy mekanismia

• dirtti

kyl se kestää. kaverillani on semmoinen niin on ollut dirtillä eikä hajoo.Hyvät jouset tohon tarkoitukseen. semmoinen dirtti.

• dirtti
        neverxi kirjoitti:

ja onko siinä jalkajarru kun kaverini niin väittää mutta kuvissa ei näy mekanismia

ei ole levyjarru edessä ja takana.

• sn onsrib

Ei käsittääkseni ole jalkajarrua.
      Varmaan se kestää perus dirt ja park ajoa muttei loputtomiin.
      Miten tollanen mongoose fireball 26" kestäis perus pyöräilyä ja vähän maastopolkujen ajoa.
      Kiitos vastauksista etukäteen!

• dirt

Joo kyllä fireball kestää maastopolulle menemista ,että kannattaa ostaa.

• i

kyl

• dirtti

insera reno on hyvää. se on dirt ja se kestää. kaverillani on semmonen.

• ohovo100

ni kannattaisko tämmösen alottelijan ostaa se reno???

• padumppampppaa
    • crescent myyjä

Osta multa crescent merkkinen dirt pyörä 100e keula vaihdettu parempaan.Jos haluut kuvia lähetä mulle sähkö postia [email protected]
      Voin ehkä antaa minimmi hinta 85e en oo varma.

• tunturi duke 08

mist sais uuden tunturi duke 2008 suomest?

• octane1

Mikäs Dukessa noin paljo kiinnostaa?

• +

j

• hanskiiiiiiiiiiiiii

onko kellään hajua onko GT chucker hyvä dirt-fillari?

• DirtBiking

Ei, Ei ja Ei. Kaikki markettien myymät "dirttipyörät" hajoaa noin parin kuukauden käytön jälkeen aluksi menee vaihteet. Unohtakaa kaikki DT, tunturi ja inserat. Petytte vaan ja menetätte rahaa. Jos haluaa halvemmalla laadukkaita ja kestäviä dirttipyöriä niin tutustukaa RideFree-foorumiin. Tuossa esimerkkinä laadukas menopeli joka kestää kivet ja kolhut http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=48737#p436717 Tuon pyörän jousetkin maksavat uutena noin 500€.
        Joten älkää olko tyhmiä ja menkö lähimpään inter-sporttiin kyselemään dirttipyöriä.
        On muuten todella hieno harrastus tuo.

• Jamis Komodo

Osta intersportista Jamis Komodo se on kai 599e et ei kai pari kymppii ylihintaa haittaa?

• Palli
    • DirtBiking

Ei nuo Crecentit sun muut hyviä ole. Tuostakin 599€ on aivan kauheeta kusetusta. Onhan se ihan hieno mutta muuten karmeeta paskaa, jota yritetään myydä pikkupojille "dirttipyöränä". Kerran tein itsekin saman virheen ja ostin marketti dirttipyörän. Taisi olla Jamis merkkinen. Ketjut katkes kampiakseli paskaksi, jarrut ei toiminu kunnolla, kaikki noin 3kk oston jälkeen. Jos haluu laadukkaan pyörän niin tuossa olisi http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=48737 . ei ole markettien kusetusta tms. Jouset saanut hyviä tuloksia testeissä ja ne maksoivat uutena noin 550€. Jos viikon sisällä ostaa sais ton viidelläsadalla eurolla.

• nishiki XD

nishiki

• järvine

Jos dirtti pyörää haluaa, ni kannattaa ostaa sitten myös hyvä. Mikään tunturi duke tai insera reno ei yksinkertaisesti kestä. Muutama esimerkki HYVISTÄ dirteistä: Dartmoor http://www.bestbrakesteam.fi/ tai Ns Bikes http://www.hi5bikes.fi/~5Cd7x0000001/?Y999=MAI . Itellä on just Ns bikesin Holy 1 2010 vuosimallia ja muutenkin NS:sät kestää toisinkun tollaset 16-vaihteiset paska-kasat.

• NSBIKE

NYT OOT OIKEES NSBIKE ON PARAS MUL OLI NS BIKE MUT SE NYYSITTII

• :DDDDDD

mistä löytää hyvän dirt pyrän!?

• AJAJAJA
    • Mongoose Fireball 26

Sopiiko toi Mongoose Fireball 26 streetti ajoon eli pikku kikkailuun kaduilla onko kannattava ???
      Kiitos vastauksista!

• üüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

Tuohon hintaan? Mieti uudestaan.

• Kysyjä

Onko sitten hinta/laatu suhteessa miettimistä?

• NS BIKE

minkä pyörän nyt ostais ku mun NSBIKE mtropolis2 24" pöllittii ni tarvis uuen max hint 2000

• 1234

cresent wagneronhyvä dirtti

• kalle19

Onko crescent wigner hyvä?Itse mä oon kattonu sitä 7 vaihteist.Onks siinkans takaan jalkajarru.Toivottavast ei.

• shred 2-4

Seon ihan vitun paska. Älä osta!

• crescent3

Se 16 vaihteinen on ihan ok

• VÄHÄN NINJA TYYPP1

jos dirtilua(maasto ajoa) olette vasta aloittamassa ostakaa tunturi bomber. Ostin itsekin sen 7 vaihteisena ja 26 tuumaisen ja se on ihan hyvä aloitus pyörä.

OSTAKAA IHMEESSÄÄÄÄLÄLLÄLÄLÄLÄÄÄ

• ns bikes

Jos kunnon dirtti pyörän haluatte niin ettikää käytetttyjä. Esimerkiksi ridefree forumista löytyy.

• Mongoose111111111

Mongoose fireball 26" on loisto peli itellä on ollu...kestää hyvin ja vaihteet ei lähe niinku joissain on tamana VAIHTEIDEN PIDIKEIDEN TAKIA!

• lottis3

ostakaa crescent wigner

• ontherock

dirtti 150eetä.Helsingissä

• suotuollainen

itähesassa dirtti-pyörä 200eetä

• änäsä

Ostakaa NS Bikes Holy 2

• ÖÖ no totaa...

jamikset on paskaa joten ostakaa kona tai specialized

• kalee1

Ostajaa ns bike flash

• dirtti sammy

Spezliazed dirtti pyörät on ihan parhaita! Ostin semmossen pyörän 300 sadalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe