Paljonko maksaa sellaisen pianon virityttäminen, jota ei oo viritetty pitkään aikaan ts. löytyy myös soraääniä? (vanha venäläinen piano...)Pitääkö hinta aina maksaa könttäsummana käteen, vai voiko maksaa osaittain jos viritys maksaa paljon?
Tietäiskö joku pianon virittämisestä...
3
2045
Vastaukset
- Piano-ope
Itse muistelisin että pianon viritys on siinä 80- 100 € hintaluokkaan.
Jos pianon saa yhdellä kerralla vireeseen niin se on hieman halvempi, mutta jos pianosi on venäläinen ja todella pahasti epävireessä niin epäilen että virittäjä virittäisi sen mielellään kahdessa osassa.
Itse teetätän virityksen kahdessa erässä silloin kun piano on pahasti epävireessä.
Maksutavasta voi aina keskustella. Itse olen pyytänyt tilisiirron jos sitä olen tarvinnut ja olen sen myös saanut.
Ymmärtääkseni venäläiset pianot ovat vaikeita saada vireeseen ja vielä pysymään vireessä joten jo tämän seikan takia kannattaisi viritys tehdä kahdessa osassa. Se että viritys tehdään kahdessa osassa ei tule niin paljoa maksamaan etteikö se kannattaisi.- ne hemputin
kielet tietää olevansa venäläisessä pianossa? Tai kiinalaisessa, korealaisessa, japanilaisessa, suomalaisessa, saksalaisessa, ranskalaisessa, amerikkalaisessa, tsekkiläisessä... Kaikissa muissa vanhoissa pianoissako viritys on helppoa, mutta venäläisissä vaikeaa?? Eiköhän se todellisuudessa riipu enemmän pianon iästä, käytöstä ja kunnosta...
- Kata Kristiina
Pitääkö paikkasa kyseinen asia:
Minulla on Englantilainen n 200 vuotta vanha pno ja siinä on erittäin kaunis saundi, mutta vanhan puun takia siihen on vaikeaa saada pysyvää vireyttä?
Jonkun mukaan taas vireys ja puu ei ole mitenkään liitettävissä yhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790