Advance golf myy mm. netin kautta golf-varusteita esim. mailasettejä hyvinkin edulliseen hintaan. Onko kellään kokemusta, että millaisia nuo Longridge-merkkiset mailat oikein ovat? Eli onko ihan ok vai onko niissä jotain perustavaa laatua olevaa vikaa?
Onko Longridge-mailoista mihinkään?
3
498
Vastaukset
- Keke
Lapa hölskyy, jopa irtoaa, gripit ei pysy paikallaan, varret katkeilevat, yms...
Voihan poikkeuksiakin olla, mutta tuossa yleisesti markettimailoista kuultua.- Topias
Mulla on Lonridgen Alpha setti. Ei tossa mitään vikaa ole ollut. Tasotus on alkanut mukavasti tippua. Helpot mailat aloitella ja pelata muutenkin. Tottahan se on että ei parasta saa halvalla mutta ei varmaan kannata ostaa 2000e mailoja jos ei pelaa työkseen. Kyllä noi harraste käyttössä pelaa varmasti siinä kun muutkin. Onhan ne lähes mailat tehty merkistä riippumatta MADE IN CHINA !!
- proedge
Itse olen pelannut jo kaksi kesää longridgen proedge mailoilla eikä mailoissa ole näkynyt mitään vikaa :-). Hyvin on kestänyt & tasoituskin on tippunut joten eipä noita mailoja voi syyttää oikein mistään (vaikka joskus mieli tekisikin sillä eihän swingissä mitään vikaa ole ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185