Myydäänkö apteekissa lävistysneuloja?

nimimerkki

Oon kuullu että jtn tällast on joskus tällä palstalla puhuttu niin et mitä apteekissa pitää sanoo kun sen neulan haluu ostaa vai myydäänkö niitä edes siel?
kiitti jo etukäteen :)

7

14567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

no mitäköhän siellä apteekissa pitäisi sanoa?!? sano vaikka hei ja pyydä myyjältä mitä haluat, ja muista vielä lähtiessäsi kiittää...

• ju.pu

helpompi tilata netistä .illlusionila oon nähny lävistysneuloja myynnissä ,klikkaa tota mainosta ylhäällä

• Anonyymi

Mikä mainos

• hff,

Apteekista yleensä saa injektioneuloja, joilla jotkut tuntuvat itseensä lävistyksiä tökkivän. Itse ongelmahan on vasta siinä, että nuo neulat ovat useimmiten jonkun verran korua ohuempia.. Ja korun runnominen läpi voi siten olla astetta ikävempää. Kohta joku tulee tänne kertomaan menestystarinaansa 32 nuppineulalla tehdystä lävistyksestään, ja "mitään ongelmaa ei oo ollu!"
      Juu mutta. Joku tuossa mainitsi nettikaupan josta ihan lävistysneuloja saisi, kuulostaa kyllä paremmalta vaikken asiaan ole paremmin tutustunut.

• viivihhh

siis nämä apteekista saatavat neulathan ei ole tarkoitettu lävistämiseen vaan lääkkeiden ottamiseen... itse kyllä ostin sieltä maksoi 12snt, reijän tekeminen oli helppoa ja kivutonta, mutta verta vuosi erittäin paljon, mitä ei ennen ole nuppineulalla tehdyissä reijissä tapahtunut:D itse sanoin vaan että "onko täällä sellasia steriloituja neuloja?" ja sitten se tyyppi kysy että "mihin tarkotukseen?" ja sit ku sanoin et teen lävärin, ni sit se haki niitä, mut toises apteekis ku kävin ni siel se ei antanu ostaa niit koska ne on sitä lääkkeen ottoo varten

• Anonyymi

tiiätkö yhtään minkä niminen apteekki myy ja mikä ei myy?

• Anonyymi

Ite ku mentii kaverin kanssa ostamaa ni kaveri sano ”saisko sellasen lävistysneulan” ni myyjä sano et ei oo ”täl hetkel” niitä eli ois kyl löytynyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      41
      10583
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10142
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7927
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6334
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4922
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4743
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4076
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3429
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3147
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      226
      3085
    Aihe