Ikejahti

Alkaa jo vähitellen vituttaa tämä Ilta-Sanomien
johtama Ikejahti. Mitä helvettiä se suomen kansalle kuuluu mitä Ike vapaa-aikanaan tekee.
Jos Ike joutuu eroamaan tapahtuu oikeusmurha.


"Kunnialliset naiset eivät juorua"


MarttyyriMallari-TTt

12

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Jos ei sinun kaltaisia Ike-fanboyseja olisi niin tämäkin maa lepäisi rauhassa. Ketä ihan oikeasti kiinnostaa a) Ike b) hänen naisseikkailunsa?


      Pidetään palsta ihan miehen logiikkana eikä sotketa kanamaisia ukkoja tyyliin kokoomuksen setämiehet mukaan yhtälöön, okei? Kiitos.

      • on miehen-logiikasta. Jos ei miehet tue toisiaan, niin ketä sitten.


        "En äänestä kokoomusta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on miehen-logiikasta. Jos ei miehet tue toisiaan, niin ketä sitten.


        "En äänestä kokoomusta"


        MarttyyriMallari-TTt

        >Kyse on miehen-logiikasta.

        Tää palsta näyttää nykymiehen logiikan. Jauhetaan poliitikkojen naisseikkailuista, niinku akat konsanaan. Ei oo nykyukoilla omia naisseikkailuja. Säälittävää.

        Kekkosen aikana oli toisin. Turvat tukkoho, sillä se tuki miehelle näytetään.


    • iiikkjkeee

      sitä, että naiset viimeinkin ovat itse valmiita tekemään aloitteita. Se tarkoittaa sitä, että miesten ei pidä enää tehdä aloitteita, vaan naisten. Hienoa!

    • aikanaan vähentää tekstiviestittelyään.
      On näköjään onnistunut, 200 on vähemmän mitä 500 mikä lienee Iken ennätys.

      • otetaan

        huomioon että nyt on vasta alkuvuosi. Eiköhän kerkee muutaman sata lisää tänä vuonna tuolla tahdilla.


      • kunnon mies
        otetaan kirjoitti:

        huomioon että nyt on vasta alkuvuosi. Eiköhän kerkee muutaman sata lisää tänä vuonna tuolla tahdilla.

        mutta kaikki Ike puuhastelut tapahtuu veronmaksajien rahoilla


      • otetaan kirjoitti:

        huomioon että nyt on vasta alkuvuosi. Eiköhän kerkee muutaman sata lisää tänä vuonna tuolla tahdilla.

        eikä ikinä tiedä mitä Ikeltä tulee.

        Vanhanen ei voi Ikeä erottaa, koska joutuisi itse eroamaan samasta syystä huomioidessa miten Vanhanen on toiminut Kurosta kohtaan.
        Niin kerrottiin kello 10.00 uutisten jälkeisessä ajainkohtaisohjelmassa.


      • kunnon mies
        runontaja kirjoitti:

        eikä ikinä tiedä mitä Ikeltä tulee.

        Vanhanen ei voi Ikeä erottaa, koska joutuisi itse eroamaan samasta syystä huomioidessa miten Vanhanen on toiminut Kurosta kohtaan.
        Niin kerrottiin kello 10.00 uutisten jälkeisessä ajainkohtaisohjelmassa.

        "Perustuslain 115 §:ssä luetellaan tyhjentävästi ne tavat, joilla ministerivastuuasia voidaan saattaa vireille. Tämä voi pykälän 1 momentin mukaan tapahtua oikeuskanslerin tai oikeusasiamiehen tekemällä ilmoituksella, vähintään kymmenen kansanedustajan allekirjoittamalla muistutuksella tai eduskunnan muun valiokunnan perustuslakivaliokunnalle esittämällä tutkintapyynnöllä."

        http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1999/19990185


      • täyttävät
        kunnon mies kirjoitti:

        mutta kaikki Ike puuhastelut tapahtuu veronmaksajien rahoilla

        2/3 ip-lehdistä. Media uusjakaa leipää, tulevaa valintaa veronmaksajien edustajiksi tai keikkoja yhen ministerin misuille. Ike on heikommilla kuin nuo kaksi muuta! Mutta 4 aukeamaa ikeä on suoritus sinänsä, saispa lukea asiaakin sen verran!


      • tarkoitti...?
        kunnon mies kirjoitti:

        "Perustuslain 115 §:ssä luetellaan tyhjentävästi ne tavat, joilla ministerivastuuasia voidaan saattaa vireille. Tämä voi pykälän 1 momentin mukaan tapahtua oikeuskanslerin tai oikeusasiamiehen tekemällä ilmoituksella, vähintään kymmenen kansanedustajan allekirjoittamalla muistutuksella tai eduskunnan muun valiokunnan perustuslakivaliokunnalle esittämällä tutkintapyynnöllä."

        http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/1999/19990185

        kun sanoin Iken saavan "veljellistä" tukea muilta kokkareilta? Onko näitä "veljiä" lisääkin?


    • ex-Wastaaja

      "Mitä helvettiä se suomen kansalle kuuluu mitä Ike vapaa-aikanaan tekee."

      Kyllä kai se nyt Suomen kansaa jonkin verran vois kiinnostaa, jos esimerkiksi eduskunnan taidehankintojakin hoideltaisiin "sydämen asiana" ohi intendentin?

      Kolikolla on tietysti aina kaksi puolta.

      Periaatteessa ihmettelen, miksi tuossa asemassa oleva ihminen (Kanerva) ottaa tuollaisia riskejä, että lähettelee esim. satapäin tekstareita takuulla ns. "julkisuustyrkyiksi" luettaville ihmisille. Eiköhän todennäköisyys jäädä kiinni ole melko päivänselvä asia. Mulla on syytekijöistä (toimintaan) muotoutunut tietyntyyppinen käsitys.

      Toisaalta Kanerva on siinä asemassa, että selkäänpuukottajia varmasti riittää. Aika suuri osa kansasta on lampaita, jotka uskoo lehdistön sanomiset sellaisinaan. Tiedä, kuka näistä nyt julkisuuteen tulleista naisista puhuu totta, kuka vähemmän ja mikä sitten tuo kuvio kokonaisuudessaan ja oikeasti on. Mustamaalaamista Kanervaa kohtaan tapahtuu myös.

      Nuoriin naisiin menevä ulkoministerimme näemmä kuitenkin ilmiselvästi on... Hän on kyllä tässä skandaalissa ihan itse valinnut osansa sikäli, jos hänelle naureskellaan.

      Kokoomusjohtoa ihmettelen. "Kokoomus ei ole minkäänlainen osapuoli" on aika korni. Aaa... Jos kokoomus ei ole minkäänlainen osapuoli, niin ilmeisesti kokoomusta ei kiinnosta johtopoliitikoidensa moraali. Tällainen tulkintahan tuosta on loogisesti tehtävä. Ilmeisesti moraaliakin ( ja sen kaltaisia aiheita) käsitellään kokoomuksessa ulkoistetusti. Tehokas firma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe