Onks miehellä oikeesti aikaa naiselle? Montako tuntia viikosta, tai kuukaudesta olet valmis aikaasi jakamaan naisen kanssa?
Paljonko nainen vaatii sitä aikaa? Montako tuntia vaadit sitä yhteistä aikaa viikosta tai kuukaudesta?
Selitykset eivät kiinnosta, konkreettisia lukuja pöytään. Kiitos.
Rehellisyys maan perii.
58
1242
Vastaukset
18 tuntia viikossa. Tästä on laskettu nukkuminen pois.
- jarona
Me vietetään tosi paljon aikaa perheenä. Melkeen joka päivä ollaan yhdessä työpäivän jälkeen. johtuu siitäkin että meillä on pieni vauva. nähdään yhdessä perheenä kamuja, liikutaan, matkustetaan yms.
Joskus harvoin ulkona käydään erikseen. Esim kaverini tupareille ei voi vauvaa ottaa mukaan niin vauva jää isälle siksi aikaa. Mutta tälläistä tapahtuu noin kerran kaksi kuussa varmaan.
Tunti määrää vaikea sanoa, mutta noin kaikki tunnit miinus normaali työaika.- jarona
mitään en vaadi. Ennemminkin mies ei halua että olen liian pitkään ulkona. Me nautitaan tehdä asioita yhdessä. Kaikki mieheni ovat olleet samanlaisia siinä asiassa.
mut ahdistavalta kuulostaa, jos lasketaan, että viikossa menee 45 tuntia töihin matkoineen ja 56 tuntia yöuniin, ni jäljelle jäävä aika on 71 tuntia, jonka te pääsääntöisesti vietätte yhdessä. Missä se oma aika on?
- jarona
relaxed_eyes kirjoitti:
mut ahdistavalta kuulostaa, jos lasketaan, että viikossa menee 45 tuntia töihin matkoineen ja 56 tuntia yöuniin, ni jäljelle jäävä aika on 71 tuntia, jonka te pääsääntöisesti vietätte yhdessä. Missä se oma aika on?
Mut toki molemmat saa tehdä omiakin juttuja jos vaan kiinostaa. Mä olen nyt äitiyslomalla niin nään kavereitani kun mies on töissä.
Kesällä miehellä on jotain harrastuksia (kalastus) missä en tykkää olla mukana ja niitä tekee yksin. Toki mäkin jotain teen sitten ilman miestä. Mut esim liikuntaa ym on mukavampi harrastaa yhdessä. Ja kamuja nähdään meillä paljon yhdessä.
Mut ehkä toi mini ihminenkin vaikuttaa tilanteeseen. Molemmat ollan ihan rakastuneita siihen. Ehkä sitten kun se on isompi tehdään taas enemmän juttuja yksinkin. Nyt asiat näin ja molemmat on onnellisia. jarona kirjoitti:
Mut toki molemmat saa tehdä omiakin juttuja jos vaan kiinostaa. Mä olen nyt äitiyslomalla niin nään kavereitani kun mies on töissä.
Kesällä miehellä on jotain harrastuksia (kalastus) missä en tykkää olla mukana ja niitä tekee yksin. Toki mäkin jotain teen sitten ilman miestä. Mut esim liikuntaa ym on mukavampi harrastaa yhdessä. Ja kamuja nähdään meillä paljon yhdessä.
Mut ehkä toi mini ihminenkin vaikuttaa tilanteeseen. Molemmat ollan ihan rakastuneita siihen. Ehkä sitten kun se on isompi tehdään taas enemmän juttuja yksinkin. Nyt asiat näin ja molemmat on onnellisia.kaikki tilanteet erikseen jne. Ja mini-ihmiset vaikuttaa tottakai. Sellaista yleiskaavaa vain laskeskelin, et mikä se totuusrehellinen keskiarvoaika on, mitä kahden kesken pystyy ja haluaa viettää. Ja kuinka pienestä ajasta vain loppujen lopuks on kyse.
- jarona
relaxed_eyes kirjoitti:
kaikki tilanteet erikseen jne. Ja mini-ihmiset vaikuttaa tottakai. Sellaista yleiskaavaa vain laskeskelin, et mikä se totuusrehellinen keskiarvoaika on, mitä kahden kesken pystyy ja haluaa viettää. Ja kuinka pienestä ajasta vain loppujen lopuks on kyse.
viettänyt pajon aikaa mieheni kanssa. Eikä sitä ole tarvinnut vaatia. Mun mielestä jotain on pielessä jos ei kiinnosta oman rakkaan seura. Olisin huolestunut.
Jos yhdessä asuminen rajataan pois, niin seurusteluaikana oli aika tavallista, että nähtiin muutaman kerran viikossa. Mitäs siitä tulee? Viikolla muutama tunti parina-kolmena iltana ja viikonloppuna esimerkiksi lauantai-iltapäivästä sunnuntai-iltapäivään. 35 tuntia?
Silti oli aikaa harrastaa, käydä poikain kanssa baarissa, käydä töissä, hoitaa kotihommia ja nukkua. Että en minä mikään turha organisaattori olekaan. Kysy vaikka pomoltani.Kuinka sen haluaakaan itse laskea. Mul vie lapset sen oman aikansa viikosta, vaikka ei joka viikko nähdäkään, mut keskiarvoon se vaikuttaa. Enkä mä haluu seukkausaikana kaikkia vapaita viikonloppujakaan viettää naisen kanssa, enkä edes yhdessä asuessa.
btw. Olen vähä pettynyt. Palsta on 'täynnä' parisuhdehakuisia tyyppejä, alotus on luettu moneen kertaan, eikä vastauksia ole kuitenkaan sadellut 'tuttuun tyyliin'. Eiköhän tätä ole oikeasti kukaan sinkku tai uusiosinkku miettinyt, vai eiks kukaan halua/uskalla tälläseen kyssäriin vain vastata?- mukaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuinka sen haluaakaan itse laskea. Mul vie lapset sen oman aikansa viikosta, vaikka ei joka viikko nähdäkään, mut keskiarvoon se vaikuttaa. Enkä mä haluu seukkausaikana kaikkia vapaita viikonloppujakaan viettää naisen kanssa, enkä edes yhdessä asuessa.
btw. Olen vähä pettynyt. Palsta on 'täynnä' parisuhdehakuisia tyyppejä, alotus on luettu moneen kertaan, eikä vastauksia ole kuitenkaan sadellut 'tuttuun tyyliin'. Eiköhän tätä ole oikeasti kukaan sinkku tai uusiosinkku miettinyt, vai eiks kukaan halua/uskalla tälläseen kyssäriin vain vastata?kyselyyn niitähän täällä piisaa
mukaan kirjoitti:
kyselyyn niitähän täällä piisaa
Oikeastaanhan se on ihan sama kuinka päin ton alotuksen ajattelee.
- vastannut
mukaan kirjoitti:
kyselyyn niitähän täällä piisaa
ellei aihetta olisi rajattu miehille tarkoitetuksi.
vastannut kirjoitti:
ellei aihetta olisi rajattu miehille tarkoitetuksi.
Emminä mikään pirttuhirmu ole, joka vaatii aiheessa pysymistä.
- ei saa tekemälläkään
relaxed_eyes kirjoitti:
Emminä mikään pirttuhirmu ole, joka vaatii aiheessa pysymistä.
mutta sovinistisika olet, joka vaatii aiheessa pysymistä sovinistin näkökantilta katsottuna.
ei saa tekemälläkään kirjoitti:
mutta sovinistisika olet, joka vaatii aiheessa pysymistä sovinistin näkökantilta katsottuna.
vellinkeittäjän paikka auki. Kiinnostaisko?
- välillä voi tuoda oluen
relaxed_eyes kirjoitti:
Hohohohhooohhoohoho. Hyvin kysytty. Tuota pitää käyttää itsekin naisia pokaillessa. Just sopivan vitsikäs.
- ei ole
relaxed_eyes kirjoitti:
käsiä.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Oikeastaanhan se on ihan sama kuinka päin ton alotuksen ajattelee.
ai mun miehellä aikaa mulle? Mitä se tarkoittaa..? Aikaa..?
Meillä oli aikaa toisillemme joskua, vaan ei enää, pakon sanelemana. Olisiko ehkä yhteistä aikaa kolme tuntia ja siitäkin mies on niin väsy, että en raaski häntä kiusata. Sitten tulee se aika ajoin se räjähdys, kun purkaudun tunteeni esille, että "miksi et enää koskaan oo mun kanssa, miksi et puhu mulle, miksi me ei enää tehdä mitään yhdessä"..ja tiedän sen itsekin, miksi, kysymättä. cookos kirjoitti:
ai mun miehellä aikaa mulle? Mitä se tarkoittaa..? Aikaa..?
Meillä oli aikaa toisillemme joskua, vaan ei enää, pakon sanelemana. Olisiko ehkä yhteistä aikaa kolme tuntia ja siitäkin mies on niin väsy, että en raaski häntä kiusata. Sitten tulee se aika ajoin se räjähdys, kun purkaudun tunteeni esille, että "miksi et enää koskaan oo mun kanssa, miksi et puhu mulle, miksi me ei enää tehdä mitään yhdessä"..ja tiedän sen itsekin, miksi, kysymättä.luepas toi ketju mikä on Richartin kommentin alta lähtenyt.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
luepas toi ketju mikä on Richartin kommentin alta lähtenyt.
Ei tuo ketju koskettanut mua ollenkaan. Meillä ei ole jälkikasvua, mun mies ei harrasta sählyä eikä muutakaan, vaan työntekoa,, siinä se. Voi, jos harrastaiskin, lenkille lähdöstä on juteltu joskus puoli vuotta sitten, ett yhdessä vois lähtee, mutta millä ajalla.
Enhän mä muuten täällä netissä pyöris kaikkia iltoja.. cookos kirjoitti:
Ei tuo ketju koskettanut mua ollenkaan. Meillä ei ole jälkikasvua, mun mies ei harrasta sählyä eikä muutakaan, vaan työntekoa,, siinä se. Voi, jos harrastaiskin, lenkille lähdöstä on juteltu joskus puoli vuotta sitten, ett yhdessä vois lähtee, mutta millä ajalla.
Enhän mä muuten täällä netissä pyöris kaikkia iltoja..Sä siis odotat illasta toiseen miestä tekemään sun kanssa jotain? Saanks mä kysyy, että miksi?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä siis odotat illasta toiseen miestä tekemään sun kanssa jotain? Saanks mä kysyy, että miksi?
mä oon varmaan niin hyvin opetettu vaimoke.
En mä odota itse asiassa, koska tiedänhän ettei se hyödytä mitään, miksi se sillä muuttuis. Kyllä mä meen ja tuun, käyn töissä, harrastan..mulla on täysin vapaat kädet.Voin tehdä mitä haluan. Mutta ei se silti olotilaa tee sen onnellisemmaksi. Kait sitä välittää toisesta, vaikka kaiken järjen mukaan tässä ei ole mitään järkeä. Järkeilee.. cookos kirjoitti:
mä oon varmaan niin hyvin opetettu vaimoke.
En mä odota itse asiassa, koska tiedänhän ettei se hyödytä mitään, miksi se sillä muuttuis. Kyllä mä meen ja tuun, käyn töissä, harrastan..mulla on täysin vapaat kädet.Voin tehdä mitä haluan. Mutta ei se silti olotilaa tee sen onnellisemmaksi. Kait sitä välittää toisesta, vaikka kaiken järjen mukaan tässä ei ole mitään järkeä. Järkeilee..nyt sitten järkeillä, että mikä on tärkeetä, mikä vähemmän tärkeetä.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
nyt sitten järkeillä, että mikä on tärkeetä, mikä vähemmän tärkeetä.
mulle on hirmusen tärkeitä asioita juuri ne asiat, mitkä ei kuulu mun elämään tätä nykyä,..en ole varmaan ainut nainen Suomessa, joka järkeilee tällä hetkellä.
Rakkautta on tyrkyllä tuutin täydeltä joka suunnalta, ei se siitä oo kiinni.
Mut aikaa pitää toiselle olla, ja niin, että ne ajatukset on silloin siinä suhteessa, vain toiselle. Mut jos toinen ei pidä sitä tärkeenä, mitä silloin voi tehdä..todeta peli on menetetty?
Ja miten mies voi muuttua niin totaalisesti, arvomaailma muuttuu ja alkaa pitää kaikkea muuta tärkeempänä kuin puolisoa? Viimeiseen asti suhteeseen uskovana en anna periksi..mut kyllä tässä kohta jotain tapahtuu. Vai onko arvomaailma muutenkin jo alun perin ollut erilainen.
Mun mies vaan luottaa minuun..miten sen luottamuksen voisi pettää..? En ole petturi, mutta puoleni pidän, ja hyvin pidänkin. cookos kirjoitti:
mulle on hirmusen tärkeitä asioita juuri ne asiat, mitkä ei kuulu mun elämään tätä nykyä,..en ole varmaan ainut nainen Suomessa, joka järkeilee tällä hetkellä.
Rakkautta on tyrkyllä tuutin täydeltä joka suunnalta, ei se siitä oo kiinni.
Mut aikaa pitää toiselle olla, ja niin, että ne ajatukset on silloin siinä suhteessa, vain toiselle. Mut jos toinen ei pidä sitä tärkeenä, mitä silloin voi tehdä..todeta peli on menetetty?
Ja miten mies voi muuttua niin totaalisesti, arvomaailma muuttuu ja alkaa pitää kaikkea muuta tärkeempänä kuin puolisoa? Viimeiseen asti suhteeseen uskovana en anna periksi..mut kyllä tässä kohta jotain tapahtuu. Vai onko arvomaailma muutenkin jo alun perin ollut erilainen.
Mun mies vaan luottaa minuun..miten sen luottamuksen voisi pettää..? En ole petturi, mutta puoleni pidän, ja hyvin pidänkin.En tiiä. Se kokee, et siltä vaaditaan liikaa ja sitä enemmän se pakenee töihin ja sitä enemmän sä sille siitä urputat. Been there, done that. Ero siitä seuraa, jos et ajoissa ota kiinni.
Emmä osaa sanoo, että mikä siihen oikee ratkaisu olis, ootsä yhtään passannu sitä ukkoo ku se on tullu töistä kotiin, vai onko ollut syvä hiljaisuus/syvällinen keskustelu heti kotiin tullessa päällänsä? Soitteletsä sitä töistä kotiin?- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
En tiiä. Se kokee, et siltä vaaditaan liikaa ja sitä enemmän se pakenee töihin ja sitä enemmän sä sille siitä urputat. Been there, done that. Ero siitä seuraa, jos et ajoissa ota kiinni.
Emmä osaa sanoo, että mikä siihen oikee ratkaisu olis, ootsä yhtään passannu sitä ukkoo ku se on tullu töistä kotiin, vai onko ollut syvä hiljaisuus/syvällinen keskustelu heti kotiin tullessa päällänsä? Soitteletsä sitä töistä kotiin?me ei yleensä nähdä, ei olla yhtäaikaa kotona. Mut en taida hemmotellakaan, pitäs muistaa tehdä. Mut ei siitä sen enempää, ne paineet on jossain muualla kun mun taholta tulevia, minä olen luovuttaja, joustaja.
Mut tässä löyty yks juttu:
Milloin tietää olleensa kauan naimisissa?
Kun vaimossa ei ole muuta kiinteää kuin kulut ja miehessä ei muuta
jäykkää kuin asenne.
Heh.. avoliittoon pätee sama..vaikka mies valittelee jotain jäykistelyä joskus..puhelimessa. Mä meen löylyyn..naattimaan. cookos kirjoitti:
me ei yleensä nähdä, ei olla yhtäaikaa kotona. Mut en taida hemmotellakaan, pitäs muistaa tehdä. Mut ei siitä sen enempää, ne paineet on jossain muualla kun mun taholta tulevia, minä olen luovuttaja, joustaja.
Mut tässä löyty yks juttu:
Milloin tietää olleensa kauan naimisissa?
Kun vaimossa ei ole muuta kiinteää kuin kulut ja miehessä ei muuta
jäykkää kuin asenne.
Heh.. avoliittoon pätee sama..vaikka mies valittelee jotain jäykistelyä joskus..puhelimessa. Mä meen löylyyn..naattimaan.>Mut en taida hemmotellakaan, pitäs muistaa tehdä.
Kyl tota koittaa kannattaa, mutta ei sitte makiaa mahan täydeltä.
Hyviä löylyjä.
- Porkkana II
Vaihtelee 0-33h tunnin välillä. Riippuu kaipaako kumpikaan toistemme seuraa vai haluaako olla muiden kanssa vai yksin omiaan puuhaillen ilman söpöily tuijotuksia.
-Miksi tuijotat mua kun elokuvaa katsotaan?
-En tiedä. Eikö saisi katsella?
-Saa. Kerro sitten kun tiedät miksi tuijotat mua.
Mitä naisen tuijotus tarkoittaa kun on nimenomaisena tarkoituksena ollut elokuvan katseleminen. Hänen suosikkinsa esiintyi eikä ollut nähnyt elokuva aiemmin. - Brickwall
Vaikea lähteä kuvittelemaan mitään tarkempaa aikamääritettä kuinka omalle naiselle on aikaa, vaihtelee viikottain.
Minulla ainakin aikahaarukka liikkuu väillä 0-jotain, viikon tunneista ku vähennetään työaika ja nukkuminen saadaan aikaiseksi tuo ääripää.
Mahtaneeko nainenkaan pystyä määrittelemään tunti tavettaan kun mieliala riippuu siitä mitä tuo aika pitää sisällää. Sohvalla istumista = ääretön määrä tunteja, pupuilua = hyvin pieni määrä, kaikki on niin suhteellista. Ihan vitusti....
Tää kodinyleiskone on naisen käytettävissä arkisin 17-24 ja viikonloppuisin 9-24 välisenä aikana.relaxed_eyes kirjoitti:
Tilan kun on kerran menettänyt, ni vaikee se tila on raivata takas.
Sillon ku ei ollut vielä tuota jälkikasvua, niin sitä uskalsi vielä paremmin ottaa sitä omaa tilaa ja aikaa, ilman omantunnon tuskia.
......**Yksityisyyden suojaan vedoten sensuroitua avautumista parisuhteesta ja sen ihanuudesta**.........Richartti kirjoitti:
Sillon ku ei ollut vielä tuota jälkikasvua, niin sitä uskalsi vielä paremmin ottaa sitä omaa tilaa ja aikaa, ilman omantunnon tuskia.
......**Yksityisyyden suojaan vedoten sensuroitua avautumista parisuhteesta ja sen ihanuudesta**.........Ihan yleinen ongelma miesten keskuudessa. Osaks myös siks toi kysymys tulikin mieleen. Osalla meidän sählyporukasta on vaikee irrottaa kahta tuntia viikossa pelkästään itelleen, tai siihen pelaamiseen huonon omantunnon vuoks. Eivät enää 'uskalla' olla itsekkäitä.
Ja mun mielestä se on väärin, ku jätkillä on kuitenkin halua ja tahtoa olla perheenkin kanssa, sit ne kokee helvetinnmoista syyllisyyttä siitä parista tunnista, enkä nyt tässä ala arpoa sitä, että mikä siihen syynä on.
Mut, kyllä mä muistan tuon ongelman itellänikin aikoinaan. Sitteku alko ottaa sitä tilaa uudelleen itelleen, ni sit sitä tuli het kans kunnolla, ku alko tuntua, ettei mikään tila riitä. Se johtu siitä, että päätin vaan luopua siitä huonosta omastatunnosta. Mut, et jos ois jotain halunnut pelastaa, ni se olis pitäny tehdä paljon paljon ennemmin, ei olis kerennyt patoutua niin paljon.relaxed_eyes kirjoitti:
Ihan yleinen ongelma miesten keskuudessa. Osaks myös siks toi kysymys tulikin mieleen. Osalla meidän sählyporukasta on vaikee irrottaa kahta tuntia viikossa pelkästään itelleen, tai siihen pelaamiseen huonon omantunnon vuoks. Eivät enää 'uskalla' olla itsekkäitä.
Ja mun mielestä se on väärin, ku jätkillä on kuitenkin halua ja tahtoa olla perheenkin kanssa, sit ne kokee helvetinnmoista syyllisyyttä siitä parista tunnista, enkä nyt tässä ala arpoa sitä, että mikä siihen syynä on.
Mut, kyllä mä muistan tuon ongelman itellänikin aikoinaan. Sitteku alko ottaa sitä tilaa uudelleen itelleen, ni sit sitä tuli het kans kunnolla, ku alko tuntua, ettei mikään tila riitä. Se johtu siitä, että päätin vaan luopua siitä huonosta omastatunnosta. Mut, et jos ois jotain halunnut pelastaa, ni se olis pitäny tehdä paljon paljon ennemmin, ei olis kerennyt patoutua niin paljon."enkä nyt tässä ala arpoa sitä, että mikä siihen syynä on."
Saattais olla aika arka aihe... =Drelaxed_eyes kirjoitti:
Ihan yleinen ongelma miesten keskuudessa. Osaks myös siks toi kysymys tulikin mieleen. Osalla meidän sählyporukasta on vaikee irrottaa kahta tuntia viikossa pelkästään itelleen, tai siihen pelaamiseen huonon omantunnon vuoks. Eivät enää 'uskalla' olla itsekkäitä.
Mut, kyllä mä muistan tuon ongelman itellänikin aikoinaan. Sitteku alko ottaa sitä tilaa uudelleen itelleen, ni sit sitä tuli het kans kunnolla, ku alko tuntua, ettei mikään tila riitä. Se johtu siitä, että päätin vaan luopua siitä huonosta omastatunnosta. Mut, et jos ois jotain halunnut pelastaa, ni se olis pitäny tehdä paljon paljon ennemmin, ei olis kerennyt patoutua niin paljon.Olen minäkin kuullut miesten valittavan, kun rouva on äkeissään jopa parin tunnin treeneistä. Mutta entäs jos tämä samainen kaveri ehdottaisi rouvallekin parin tunnin rupeamaa omaa aikaa vastapainoksi? Saattaisi muuttua ääni kellossa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen minäkin kuullut miesten valittavan, kun rouva on äkeissään jopa parin tunnin treeneistä. Mutta entäs jos tämä samainen kaveri ehdottaisi rouvallekin parin tunnin rupeamaa omaa aikaa vastapainoksi? Saattaisi muuttua ääni kellossa.
...vakuuttunut siitä, että nuo samaiset miehet uskaltaisivat evätä rouvalta rouvan omia menoja. Mutta saatahan niitä olla sellasiakin miehiä, meit on niin moneksi.
- ei kelloa katsella!
Me haluamme jakaa elämän toistemme kanssa, siksi olemme myös tässä parisuhteessa.
Emme asu yhdessä, mutta kaiken liikenevän ajan vietämme yhdessä. Mielummin minä valitsen kumppanini seuran, kuin harrastukset tai muut ystävät. Eikä tämä silti tarkoita, etteikö minulla olisi harrastuksia tai ystäviä.
Eli jos lähtökohta on, että pyrimme olemaan yhdessä niin paljon kuin mahdollista ei alkuperäinen kysymyksenasettelu ole edes relevantti.
Meillä ei kummankaan tarvitse valittaa, ettei toinen halua panostaa suhteeseen samaa kuin itse teemme, koska molemmat tiedämme, että molemmat panostaa niin paljon kuin arkipaineiltaan pystyy.elämälleni muutakin kuin parisuhdetta/kavereita/harrastuksia/työtä/jne. Ja se muu on yksinoloa. Mun pitää saada olla yksinkin, sekä mul pitää olla tietynlainen aikaresurssi käytettäväksi myös uusiin mielenkiinnonkohteisiin, ni siks... se on se 18 tuntia keskimäärin viikossa, ei enempää, ei vähempää.
- kotikäynnille.
Kyse on maksimissaan short-time sopimuksesta. Pitempi aika ei kiinnosta. Viikolla pistäydyn hj:ssa tai bj:ssä (max tunti) aina kun mieli tekee; yleensä punttisalin jälkeen ;)
- Porkkana II
Sä oot tainnut käydä Thaimaassa joskus?
- naaras76
Ei kai sitä millään pysty laskemaan. Vaihdellen se kai menee. Joskus viikonloppu putkeen, joskus muutama tunti viikossa. Jokaisella pitäisi kuitenkin olla omakin elämä, liika tarrautuminen ahdistaa. Monet elää vaan kumppanilleen ja unohtavat että on paljon muutakin kuin yksi ainoa ihminen. Monesti ystävä muistetaan vasta kun menee huonosti.
Minulla oli muutama sellainen tyttökaveri jotka ottivat yhteyttä vasta kun meni miesystävän kanssa sukset ristiin tai tuli jotain ongelmia, naurettavaa touhua. Eipä niiden naisten kanssa jaksa enää olla yhteyksissä.
Minulla on aina ollut oma elämä vaikka olen seurustellut. Joskus miehet on sanoneet että niitä pelottaa kuinka vapaa minä olen. Mutta ketään ei voi omistaa. Toinen on sinun kanssasi vain omasta halustaan niin kauan kuin haluaa. Kukaan ei ole itsestäänselvyys. Kaikki ei tätä tajua.
Nojoo, jos löytäisin jonkun mukavan, kiinnostavan miehen jonka seurassa viihtyisin, niin kyllähän minä hänen kanssaan tahtoisin viettää aikaa. Mutta vaatimalla en alkaisi vaatimaan, sen pitäisi olla myös miehen puolelta selvää että nähdään usein. Siitähän sen huomaa onko toisella tunteita. Jos aina on muuta menoa tai jaksaa "uhrata" ajastaan minulle vain pari tuntia viikossa, se on jo sen merkki että eipä kannata omaakaan aikaa haaskata.
Tämä nyt meni lätinäksi vaikka halusit lukuja ;) Minusta on kiva lätistä sinulle :)mikäs tässä sun lässytyksiä on lukiessa, kun ne on sellasia joita haluaakin lukea. Onks sul joku kirja siel mistä sä luet oikeat vastaukset?
Ja niin. Eikai sitä laskemaan pysty tai edes voikaan ihan tarkkaan, mäkin laskin sellasen simppelin keskiarvon mikä on mahdollisuuksien ja halujen rajoissa. Eli, joku viikko ei esmes nää ollenkaan, mut sit saattaa seraavalla viikolla olla 36 tuntia yhessä. Tai, jos alkaa kovastikin olla enemmän kahdestaanoloa kuin tuo keskiarvona oleva 18 tuntia viikossa, niin sitten pitää ottaa ja pikkasen vähentää, ettei synny ahdistuksia puolin eikä toisin ja pysyy liekki hengissä kun antaa sille vähä ilmaa.- naaras76
relaxed_eyes kirjoitti:
mikäs tässä sun lässytyksiä on lukiessa, kun ne on sellasia joita haluaakin lukea. Onks sul joku kirja siel mistä sä luet oikeat vastaukset?
Ja niin. Eikai sitä laskemaan pysty tai edes voikaan ihan tarkkaan, mäkin laskin sellasen simppelin keskiarvon mikä on mahdollisuuksien ja halujen rajoissa. Eli, joku viikko ei esmes nää ollenkaan, mut sit saattaa seraavalla viikolla olla 36 tuntia yhessä. Tai, jos alkaa kovastikin olla enemmän kahdestaanoloa kuin tuo keskiarvona oleva 18 tuntia viikossa, niin sitten pitää ottaa ja pikkasen vähentää, ettei synny ahdistuksia puolin eikä toisin ja pysyy liekki hengissä kun antaa sille vähä ilmaa.Eihän sitä väkipakolla voikaan kenenkään kanssa olla. Fiiliksen mukaan.
Ei sitä velvollisuudesta kannata kenekään kanssa olla, pitäisi olla ne tunteet mukana.
Onhan se varmasti niin jos 24/7 katselee toisen nassua niin se jossakin vaiheessa alkaa ärsyttämään. Vaikka joskus sitä toisen nassua oikein kaipailisikin. Ei kannata ketään kahlita itseensä, antaa toiselle vähän tilaa niin homma toimii paremmin. naaras76 kirjoitti:
Eihän sitä väkipakolla voikaan kenenkään kanssa olla. Fiiliksen mukaan.
Ei sitä velvollisuudesta kannata kenekään kanssa olla, pitäisi olla ne tunteet mukana.
Onhan se varmasti niin jos 24/7 katselee toisen nassua niin se jossakin vaiheessa alkaa ärsyttämään. Vaikka joskus sitä toisen nassua oikein kaipailisikin. Ei kannata ketään kahlita itseensä, antaa toiselle vähän tilaa niin homma toimii paremmin.>Toilailetko humalassa?
En toilaile, tai joskus kyllä, mut en pitkiin aikoihin ole toilaillut. Ei jaksa/huvita juoda itteensä enää sellaseen helikopterikänniin.
>Vai tuleeko moraalinen krapula todellakin pelkästään liiallisesta alkoholin nauttimisesta?
Mul tulee moraalinen krapula siitä vetämättömyydestä mikä on baari-iltaa seuraavana päivänä, vaikkei olis paljoo juonutkaan.
>Juu, nuorena ei ollut krapulasta tietoakaan. Seuraavana päivänä oli ihan kuin ei olisi missään oltukaan.
Ei kai me nyt voida olla vanhoja jo vähän päälle kolmekybäsenä? Eihän? :/ ARGH!
Niinpä. Nuorena oli toisin. Ja sähän oot vielä nuori muhun verrattuna, mä oon jo keski-ikänen kääpä, sä vasta lähentelet sitä. ;)- naaras76
relaxed_eyes kirjoitti:
>Toilailetko humalassa?
En toilaile, tai joskus kyllä, mut en pitkiin aikoihin ole toilaillut. Ei jaksa/huvita juoda itteensä enää sellaseen helikopterikänniin.
>Vai tuleeko moraalinen krapula todellakin pelkästään liiallisesta alkoholin nauttimisesta?
Mul tulee moraalinen krapula siitä vetämättömyydestä mikä on baari-iltaa seuraavana päivänä, vaikkei olis paljoo juonutkaan.
>Juu, nuorena ei ollut krapulasta tietoakaan. Seuraavana päivänä oli ihan kuin ei olisi missään oltukaan.
Ei kai me nyt voida olla vanhoja jo vähän päälle kolmekybäsenä? Eihän? :/ ARGH!
Niinpä. Nuorena oli toisin. Ja sähän oot vielä nuori muhun verrattuna, mä oon jo keski-ikänen kääpä, sä vasta lähentelet sitä. ;)Kiitti vaan. Eikös se ikä ollut vain numeroita vai oliko se sellainen samanlainen klisee kuin "vain sisimmällä on väliä"? :)
naaras76 kirjoitti:
Kiitti vaan. Eikös se ikä ollut vain numeroita vai oliko se sellainen samanlainen klisee kuin "vain sisimmällä on väliä"? :)
Mitä kuvittelisit mun tuohon vastaavan?
Kato sieltä oikeiden vastausten kirjasta. ;)- naaras76
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitä kuvittelisit mun tuohon vastaavan?
Kato sieltä oikeiden vastausten kirjasta. ;)Sinähän olet hyvä vastaamaan kaikkiin mahdottomiin kysymyksiin.
Ei mulla ole mitään kirjaa ;) Pitäisi varmaan kirjoittaa sellainen kirja ja myydä se totuutena ja kääriä hullut rahat, niinhän ne muutkin tekee :)
En vaan ole niin rahan perään että viitsisin. naaras76 kirjoitti:
Sinähän olet hyvä vastaamaan kaikkiin mahdottomiin kysymyksiin.
Ei mulla ole mitään kirjaa ;) Pitäisi varmaan kirjoittaa sellainen kirja ja myydä se totuutena ja kääriä hullut rahat, niinhän ne muutkin tekee :)
En vaan ole niin rahan perään että viitsisin.Onks tääl jossain muka joskus joku esittänyt mahdottoman kysymyksen?
On sul joku lunttilappu siel, ku sä oot tähän saakka kommentoinu aina oikein. Kirjotat mun ajatuksia. Sä oot varastanu ne.- naaras76
relaxed_eyes kirjoitti:
Onks tääl jossain muka joskus joku esittänyt mahdottoman kysymyksen?
On sul joku lunttilappu siel, ku sä oot tähän saakka kommentoinu aina oikein. Kirjotat mun ajatuksia. Sä oot varastanu ne.olen huomannut kun joku on kysellyt jotain mahdottomia ja sinä olet sitten vastannut ja lopulta saanut haukut päälle. Rehellisyys ei varmaan kannata. Tai suoraan puhuminen. Tuntuu niin tutulta.
En tiedä ajatusten varastamisesta. Ehkä minä olen vaan niin äijä. ;)
Eikä naiseudessa siis mitään pahaa, mutta joskus tuntuu että olen enempi äijä. *alkaa piemetä polla, olen herännyt niin aikaisin* naaras76 kirjoitti:
olen huomannut kun joku on kysellyt jotain mahdottomia ja sinä olet sitten vastannut ja lopulta saanut haukut päälle. Rehellisyys ei varmaan kannata. Tai suoraan puhuminen. Tuntuu niin tutulta.
En tiedä ajatusten varastamisesta. Ehkä minä olen vaan niin äijä. ;)
Eikä naiseudessa siis mitään pahaa, mutta joskus tuntuu että olen enempi äijä. *alkaa piemetä polla, olen herännyt niin aikaisin*Emmä sua kyl äijänä nää. Mä tarkotin sellasta, et sun kommentointi mulle on ollut ni yllättävän selkeetä luettavaa, vaikka oletkin nainen. Ehkä mä kommentoisin niinkuin sinä, jos mä olisin nainen. Sillai mä sen nään.
Ei suoraankaan puhumisessa mitään vikaa ole, mutta vielä etsii sitä omaa totuuttaan, ni sillo saa pian kuulla sellasta mitä ei vielä kestä kuulla ja mä luulen, että siks olen niitä haukkuja saanut. Mutta, eipä tuolla väliä, koska ei ne haukut mun totuutta miksikään muuta. Tiedät varmaan mitä tarkotan, vaikka onkin jo pehmee polla. Pitäsköhän sun mennä nukkuun siitä?- naaras76
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä sua kyl äijänä nää. Mä tarkotin sellasta, et sun kommentointi mulle on ollut ni yllättävän selkeetä luettavaa, vaikka oletkin nainen. Ehkä mä kommentoisin niinkuin sinä, jos mä olisin nainen. Sillai mä sen nään.
Ei suoraankaan puhumisessa mitään vikaa ole, mutta vielä etsii sitä omaa totuuttaan, ni sillo saa pian kuulla sellasta mitä ei vielä kestä kuulla ja mä luulen, että siks olen niitä haukkuja saanut. Mutta, eipä tuolla väliä, koska ei ne haukut mun totuutta miksikään muuta. Tiedät varmaan mitä tarkotan, vaikka onkin jo pehmee polla. Pitäsköhän sun mennä nukkuun siitä?kommentointia vaikea ymmärtää ;) No nyt minä alan ymmärtää miksi moni mies on sanonut minulle kuinka minä olen niiiin erilainen kuin muut naiset ja sitten ne miehet epäilevät että mikähän minulla on taka-ajatuksena, vaikka olen vain oma itseni :)
Juu, suunnistan tästä petiin. Hyvää viikonloppua ja öitä :) naaras76 kirjoitti:
kommentointia vaikea ymmärtää ;) No nyt minä alan ymmärtää miksi moni mies on sanonut minulle kuinka minä olen niiiin erilainen kuin muut naiset ja sitten ne miehet epäilevät että mikähän minulla on taka-ajatuksena, vaikka olen vain oma itseni :)
Juu, suunnistan tästä petiin. Hyvää viikonloppua ja öitä :)Oli hyvät kähminnät. Hyvät viikonloput ja yöt sulle myös.
- -k32v-
rehellisyys maan perii ja tärkeintä olis olla rehelline itellee.
-Onks miehellä oikeesti aikaa naiselle?
on. järjestelykysymyksii, jos halua löytyy.
-Montako tuntia viikosta, tai kuukaudesta olet valmis aikaasi jakamaan naisen kanssa?
olisko noihi yhteisii juttuihi tasaises juoksus maksimissaa muutama tunti päiväs. viikonloppuna ehkä enemmä. riippuu ja roikkuu viikosta, joskus enemmä joskus vähemmä.
-Paljonko nainen vaatii sitä aikaa?
ei oo ollu mitää vaatimuksii, taino on tullu joskus jotai mutinaa jos ei oo nähny moneen päivään
-Montako tuntia vaadit sitä yhteistä aikaa viikosta tai kuukaudesta?
ei oo tääkää mitää vaatinu
noi vaatimukset ei tän käsitykse mukaan kuuluis oikeestas ollenkaa ihmissuhteisii.
jote jos tosta nyt jotai keskiarvoo laskeskelis ni 5 x 2 = 10, ja 2 x 5 = 10. yhteensä 20 / viikko. 80 / kuukausi. 1040 / vuosi. tai jotai siihe suuntaa.
kuinni? et niinku naisil ja miehil olis eri käitys asiasta? tod näk onki. ja tän hani varmaa vastaa iha erilailla, mut se ei haittais, ku yhdes kuitenki sitäki sit naureskeltais et taas oltii iha erimieltä.Mites matka meni? Hyvin vissiin. Tervetuloo takas.
>kuinni? et niinku naisil ja miehil olis eri käitys asiasta? tod näk onki.
Mulki on tollanen käsitys, mut en oo oikein saanu sille käsitykselle mitään vahvistusta, ku tähän ei oo annettu kysyttyjä lukuja oikein muuta kuin miesten puolesta.
Sul oli hyvä ja yksinkertanen laskukaava, mul oli pikkasen paljo monimutkasempi.- -k32v-
relaxed_eyes kirjoitti:
Mites matka meni? Hyvin vissiin. Tervetuloo takas.
>kuinni? et niinku naisil ja miehil olis eri käitys asiasta? tod näk onki.
Mulki on tollanen käsitys, mut en oo oikein saanu sille käsitykselle mitään vahvistusta, ku tähän ei oo annettu kysyttyjä lukuja oikein muuta kuin miesten puolesta.
Sul oli hyvä ja yksinkertanen laskukaava, mul oli pikkasen paljo monimutkasempi.matka meni iha ookoo.
meitä olis moneen junaan. toiset tykkäis olla kiinni kokoaja ja toisii semmone alkais ahdistaan.
mut jos veikkaamaan alkais nii varmaa tää veikkais et enemmä naiste puolelt löytyis niit ketä haluais olla enemmä yhdes, ku mitä ovat.
yksinkertane olis kaunista ;D -k32v- kirjoitti:
matka meni iha ookoo.
meitä olis moneen junaan. toiset tykkäis olla kiinni kokoaja ja toisii semmone alkais ahdistaan.
mut jos veikkaamaan alkais nii varmaa tää veikkais et enemmä naiste puolelt löytyis niit ketä haluais olla enemmä yhdes, ku mitä ovat.
yksinkertane olis kaunista ;D>yksinkertane olis kaunista
Siks, että saisin pidettyy elämäni nykyisen yksinkertasena vaiks siihen nainen tuliskin, ni oli pakko käyttää monimutkaista laskukaavaa, jossa piti ottaa monta eri tekijää huomioon. Muuten saattas mennä elämä minimutkaseks, ja se ei oo sit nii mistää kotosi.
- :-)
Ehkä katkeran sinkkunaisen sanomaa, mutta en kyllä jaksais toista kovin kauaa putkeen kattella. Konkreettiset luvut vois olla, yhteinen nukkumisaika vähennettynä, 2-10 tuntii per viikko. Tai jos ei joskus yhtenä viikkona nähtäis, ni 8-30 tuntii kuukaudessa.
Jos nyt joskus jonkun löydän, luvut varmaan muuttuu, mutta nyt oon oppinu ottamaan oman aikani ja rakastamaan sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2936859Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2526380Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai455723Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1625088Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi493917Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2253835Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433529Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan183223HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok463187Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3762981