Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä.
Kuunnelkaapas tätä kyseistä biisiä ja sen piano osuuksia:
Dream Theather- Systematic Chaos (2007)
2. Forsaken
Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä.
7
1175
Vastaukset
- Petter X
Niin uskomattoman tylsää kamaa ettei mitään rajaa. Mieluummin vaikka Katri-Helena.
- metriheluna
...kuin katrihelenaa panisin. kumpikohan vinkuu sexymmin?
- geigermittari
metriheluna kirjoitti:
...kuin katrihelenaa panisin. kumpikohan vinkuu sexymmin?
kuunnella, ei panna.
- Schicksal
geigermittari kirjoitti:
kuunnella, ei panna.
Ei jumakauta, järki menee jos tällästä paskaa pitäs kuunnella. Kun kuuntelee Radio Rockkii, ei tArte järkee menettää....parasta musaa sieltä tulee. näin on marjat! ONNEX ON ERI RADIOASEMIA.
- rockmies 999
Schicksal kirjoitti:
Ei jumakauta, järki menee jos tällästä paskaa pitäs kuunnella. Kun kuuntelee Radio Rockkii, ei tArte järkee menettää....parasta musaa sieltä tulee. näin on marjat! ONNEX ON ERI RADIOASEMIA.
Homo mene sinä radioo kuuntelee, mä meen panee! WOOT
- Kitaristi.
rockmies 999 kirjoitti:
Homo mene sinä radioo kuuntelee, mä meen panee! WOOT
Kukaan muu teistä urpoista ei tajua viestin ideaa. Dream Theaterin biisin intro pyörii samoissa sävelissä, kuin Vartiaisen kappale.
- korkeissa koroissa
Tän Vartiaisen kappaleen lyriikkahan kertoo lesboista! Muuta en tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021609
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122723
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698