Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä.
Kuunnelkaapas tätä kyseistä biisiä ja sen piano osuuksia:
Dream Theather- Systematic Chaos (2007)
2. Forsaken
Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä.
7
1194
Vastaukset
- Petter X
Niin uskomattoman tylsää kamaa ettei mitään rajaa. Mieluummin vaikka Katri-Helena.
- metriheluna
...kuin katrihelenaa panisin. kumpikohan vinkuu sexymmin?
- geigermittari
metriheluna kirjoitti:
...kuin katrihelenaa panisin. kumpikohan vinkuu sexymmin?
kuunnella, ei panna.
- Schicksal
geigermittari kirjoitti:
kuunnella, ei panna.
Ei jumakauta, järki menee jos tällästä paskaa pitäs kuunnella. Kun kuuntelee Radio Rockkii, ei tArte järkee menettää....parasta musaa sieltä tulee. näin on marjat! ONNEX ON ERI RADIOASEMIA.
- rockmies 999
Schicksal kirjoitti:
Ei jumakauta, järki menee jos tällästä paskaa pitäs kuunnella. Kun kuuntelee Radio Rockkii, ei tArte järkee menettää....parasta musaa sieltä tulee. näin on marjat! ONNEX ON ERI RADIOASEMIA.
Homo mene sinä radioo kuuntelee, mä meen panee! WOOT
- Kitaristi.
rockmies 999 kirjoitti:
Homo mene sinä radioo kuuntelee, mä meen panee! WOOT
Kukaan muu teistä urpoista ei tajua viestin ideaa. Dream Theaterin biisin intro pyörii samoissa sävelissä, kuin Vartiaisen kappale.
- korkeissa koroissa
Tän Vartiaisen kappaleen lyriikkahan kertoo lesboista! Muuta en tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815