nolo tapaus

anonyymi?

ensin ajattelin että en viitsi kertoa tätä tapausta, mutta kirjoitustaukoni aikana mietin asiaa ja tulin toisiin aatoksiin.
mulla on krooninen vatsatauti ja sen vuoksi joudun käyttämään vaippaa ympäri vuorokauden. eli ts. en pysty kontrolloimaan peräaukkoni toimintaa vaan uloste tulee milloin itse haluaa. vaipan takia en ole voinut nudistirannoilla käydä vaikka halu on ollut suuri. viime kesänä keksin hyvän idean. työnsin viinipullon korkkisen korkin pyllyyni tulpaksi ja rohkaisin mieleni ja menin nudistirannalle. aluksi kaikki meni hyvin. kuljin ympäri rantaa, nautin auringosta ja ihmisten katseista. juttelin muiden nudistien kanssa ja tunsin oleva osa suurta perhettä. mutta yhtäkkiä se tapahtui. ensin vatsani pullistui, sen jälkeen kuului kova pamaus ja korkki lensi pyllystäni kuin naton ohjus konsanaan. saman tien alkoi pyllystäni roiskumaan ripulipaskaa kovalla paineella ainakin kymmenen metrin päähän. ja sitä tuli paljon ja pitkään. kun kaikki oli ohi, seurasi ensin täysi hiljaisuus ja sen jälkeen kaikki ihmiset puhkesivat kovaan nauruun, niin että ranta kaikui. minä juoksin nolona pois enkä sen jälkeen ole rannalla käynyt. kommentteja?

4

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naturisti-pari

kukahan mahtaa olla kyseessä? ensimmäisistä lauseista pystyy jotain päättelemään...

• NATURISTIT

eivät sille nauraisi.
      Se on ihan varmaa, sillä naturistit ovat suvaitsevaisia ihmisiä.

Keksi jotain vähän raflaavampaa ja kirjoita se fantasiakertomukset palstalle, äläkä yälle palstalle.

Kiitos!

• Jos ne jäi nauramaan niin eine silloin mieltänsä pahoittaneen. Uutta putkeen kun vanha kuolee, sano mummo aikoinaan.

• Nimetön

Mut mä porasin ekaks hanuuriini 50 millisen kolon,eli vähän isonsin rybbistäni.
      Sit mä otin tollasen reilusti HK:n blöötä isomman saksalaisen puolirasvasen jöötin ja junttasin sen hanuriin niin syvälle kun meni.
      Sit ku se humpsahti kokonaan pimeyteen,niin mä otin tollasesta 300:n litran öljytynnyristä korkin,mut siin olikin kierteet...no jumalauta.
      Sit oli pakko duunata hanuriin kierteet.
      Kun ne oli tehty,kieritin ton öljysen korkin niin piukkaan kun vähänkin pysty.
      Menin rannalle ja asetuin suoraan vatsalleni...sit alko pötsis kiertää..jumalauta..kiersi ja kiersi...sit se tapahtu....VALTAVA räjähdys...tunsin kun korkki pyöri ku hyrrä kierteiltään irti mun hanurista,sit lens peräs saksalainen laatumakkara..se oli tosin ihan syöpyny(saksalaiset paskalaadut;(...)..sit tuli reilusti yli 5 minuuttia ÖLJYÄ taivaalle mun hanurista,no,öljyvahinkohan siitä synty...arvaa olinks nolona??

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      272
      7798
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      167
      4132
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      140
      2345
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1917
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1570
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      40
      1476
    7. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      45
      1375
    8. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1254
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      147
      1087
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      147
      1083
    Aihe