kertokaa mikä on teidän mielestänne paras grippi
parhaat gripit
8
1343
Vastaukset
- ehdottomasti
Fatpipen hairystar tai sticky. Exelin gripeistä menee pito nopeesti.
- eeeeeeey
osta fatpipen FATGRIP
- meikä5532
mun mielest just nois fättärin gripeis lähtee se pito nopee, exeleissä pito kestää paljon kauemmin. parhaat on exeliltä 2good ja hit.
- fäd pipe
fädärin long john on hyvä pito ja kestää monta vuotta
- Jfjxj
Fatpipen gripeistä lähtee heti ekojen treenien aikana kerran oon koittanu exelii ja sen jälkee en ole edes fatpipeä harkinnut. Paitsi jos tykkäätte tehdä mailastanne hienon gripillä niin ostakaa long john grippi oranssi tai vihreä :)
- pro sähläri
eri aihe mut onks Fatpipen S-Bow 28 wiz hyvä maila?
- f
Fatpipe bow 28 on paras
- Juuviis
Oon 176cm ja pelaan d-junnuis centterinä nii oisko Fatpipen bow 28 wiz hyvä maila mulle?? vai olisiko jokin parempi maila. Olen pelannu ennen Exel Chillillä joka on 3.2 jäykkyine nii se rupee olee liian löysä mulle... varsinkin lämäreissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517323Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425142HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012833- 1552189
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki332013- 241734
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401678Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111497Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E141379