ehdottomasti varamiespalvelu kaikinpuolin..he ovat aina maksaneet kaiken oikeen eikä minkäänlaista ongelmaa mistä ei olisi selviydytty...suosittelen!!!
kokemuksella paras on...
2
1005
Vastaukset
- sivukonttorille :)
Minä olen kierrellyt useammassakin vuokrafirmassa ja koin päinvastaista kuin sinä.
Siinä olen samaa mieltä että palkka tuli niin kuin oli sovittu mutta allekirjoitetusta sopimuksesta ei pidetty kiinni.Olin "liian" kallis mies ja päivärahat oli liikaa jotka suostuinkin antamaan pois.Sitten olivat jo sopineet päämiehen kanssa että pudotetaan palkkakin kolme luokkaa alemmaksi.
Siinä vaiheessa sanoin että kyllä teidän pitää etsiä mun tilalle pystyvämpi mies.Jostain syystä eivät sitten "päästäneetkään" minua pois vaan jatkoin projektin loppuun melkein päivittäisellä päämiehen narinalla. - ikävä kokemus
tosta Espoon Varamiespalvelusta. Hain netissä olevia paikkoja, elikkä keittiötyötä, jolloin kun menin paikan päälle, sanottiin, että on ainoastaan keikkatyötä, jolloin he soittavat tyyliin edellisenä päivänä.
Mut noisthan on just erilaisii kokemuksii et esim. Staffpointista mulla tosi huono kokemus, mutta kaverilla täysin erilainen kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840