silloin kun joku rekatuista kirjoittaa tänne olettaen että hänen viestiinsä tulee lukemattomia
vastauksia ja sitten käykin niin, että ketään ei
noteeraa tätä hänen itsesäälissä rypevää esseetä.
"Vahingon ilo on paras ilo"
MarttyyriMallari-TTT
Tunnen myötähäpeää...
10
488
Vastaukset
Must alkaa tosissaan tuntua siltä, että mä oon liian vanha tähän paskaan.
- Ruusi
Sinun taidokkaasti laaditut pienimuotoiset ilotulituksesi luovat ryhtiä tähän palstaan!
*olen k......a* - juuri..
sinulle ole käynyt kovin usein näin..
"hihhihihohohhoohhohohhahahah"- sanoja palstan
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ymmärsit viestini sanoman
"Ei naurata"
MarttyyriMallari-TTthullulle toiselta hullulta.
Määrä ei tässäkään asiassa korvaa laatua.
"Laatu täytyy vaan tunnistaa paskan joukosta"
- sirpamaikkarilta
alkaa sitten kirjautumaan ulos ensin jos vielä uskallan ryhtyä aloitusta tekemään.
"Sääli on sairautta"
Itsesäälissä rypevä suomalainen akka - la.ra
on hassu tunne, koska se on hyvin kaukana mistään rationaalisesta.
Ihminen vain heijastaa omia tunteitaan, odotuksiaan ja ajatuksiaan ja siten kokee, että toinen tuntee samoin kuin itse tuntisi vastaavassa tilanteessa.
Siitä on mahdollista päästä yli.- Vii
Mihin perustat sanomasi?
- la.ra
Vii kirjoitti:
Mihin perustat sanomasi?
lukemaani ja viimeisen kohdan omaan kokemukseen.
la.ra kirjoitti:
lukemaani ja viimeisen kohdan omaan kokemukseen.
ymmärsitkö nyt itsekään mitä kirjoitit.
"Minä hieman epäilen"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617