Missä miehen logiikka?

Mä tulin miehen logiikkaan, mut emmä löydä sitä mistään. Kuka sen on pölliny?

Vai muomaako kukaan muu samaa kuin minä? Ei mitään yllätyksellisyyttä, ilkikurisuutta, vallattomuutta. Ainoastaan saman jauhantaa, julkkisjuoruja, naisten miellyttämistä, tai väheksymistä, kyselyä kyselyn perään, että minkälainen miehen tulis olla, että kelepaa naisille.

Ei saatana, poijat ei.

23

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ei ole rikki. Tähän ei kannata kajota.

    • tosimies olisi

      tehnyt sellaisen aloituksen itse eikä vain arvostellut muita tekemättömyydestä.

      • Mut mä kyl arvostelin 'kaikkia' kommenttejakin, en pelkkiä alotuksia. Kokonaisvaltainen akkamaisuus loistaa.


      • jonkinlainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mut mä kyl arvostelin 'kaikkia' kommenttejakin, en pelkkiä alotuksia. Kokonaisvaltainen akkamaisuus loistaa.

        ryhtiliike olisi kyllä paikallaan ennen kesää.

        Korkkaan kaljan ja alan miettiä ankarasti sotasuunnitelmaa.


      • jonkinlainen kirjoitti:

        ryhtiliike olisi kyllä paikallaan ennen kesää.

        Korkkaan kaljan ja alan miettiä ankarasti sotasuunnitelmaa.

        Mä mietin sitä sotasuunnitelmaa ilman kalijaa, mut tuli mieleen, et miesten pitäs muistaa, jotta naiset tykkää miehistä siks, että ne on miehiä, eikä siks, että miehet muuttuis naisiks. Mihinkään asiaan tule ikinä mitään selvyyttä jos kaiken aattelee niinku akat. Ei tuu ku paljon porua tyhjästä.

        Ja mun mielestä siitä pitää vaan muistuttaa, jos ei jätkät muuten tajuu.


    • mitä mies ajattelee mistäkin tilanteesta.

      Armeijan aikana, kiinni ollessa puhuimme naisista
      ja lomilla ollessa puhuimme armeijasta.

      Ruotsiksi "lumpen", tulee sanasta lumppu/ryysy,
      johtuen armeijan vaatteiden olevan verrannollisia lumpuihin.

      Tässä kirjoituksessa sana "lumppu" ei tarkoita naista eikä lehmää

    • vois olla paikallaan itse kukaisellekkin meistä, ainkin mulle viikonlopun kännissäsekoilun jälkeen. Ilmeisesti mua ei uskalla päästää edes virtuaalisesti ihmisten ilmoille kännissä.

      • onko

        viikonloppuna ollut oikein kunnon draamaa palstalla?

        Join viinaa koko viikonlopun jossain missä ei ollut yhteyttä miehenlogiikkaan, ja nyt olen pahoillani siitä.


      • onko kirjoitti:

        viikonloppuna ollut oikein kunnon draamaa palstalla?

        Join viinaa koko viikonlopun jossain missä ei ollut yhteyttä miehenlogiikkaan, ja nyt olen pahoillani siitä.

        että draamaa, pikemminkin tarpeetonta paljastelua.


      • linkin
        yrmio kirjoitti:

        että draamaa, pikemminkin tarpeetonta paljastelua.

        kalukuviisi, kiitos.


      • linkin kirjoitti:

        kalukuviisi, kiitos.

        eat me. Yks vitun hailee omien munien esittelylle, siinä nyt vaan sattu oleen muitakin mukana ja se tässä vähän kaduttaa. Ja muutenkin tais olla jo pikkasen liian intiimiä viestittelyä ainakin jos muijalta kysyttäis.


    • la.ra

      että millaiset kirjoittajat, sellainen palsta.

    • rapiskarpalo

      tulla johonkin ja kadottaa sen mitä ei ole keksittykään???

      Kysynpähän vaa. ;)

    • 444

      joku uus täällä

    • Milloin täällä miehen logiikkaan on keskitytty? Ettet nyt vaan muistaisi väärin?

      • arvaus.

        kun RE ahdistelee täällä seksuaalisesti jotain varattua naista ja ihmettelee, et onks naisilla traumoja kun ei syty hänestä!?


    • vonkausta :

      johon syyllistyy mm. metsis ja hänen rekisteröidyt tukinikkinsä

    • -k32v-

      keväthä on siis selkeesti pois laskuist ;)

      siis olettaen, et se logiikka puuttuis.

      • tulispa jo

        kevät ja kevät


      • - - -

        sitä, että valikoitko seuraasi riittävästi. Sinussa olisi potentiaalia enempään.


      • -k32v-
        - - - kirjoitti:

        sitä, että valikoitko seuraasi riittävästi. Sinussa olisi potentiaalia enempään.

        seura voi olla missää tekemisis potentiaalin kans?

        häh


      • -k32v-
        tulispa jo kirjoitti:

        kevät ja kevät

        se kevät tuu parin viikon sisää tänne etelään.

        lappiin ehkä vähä myöhemmi..


    • sä olet vaan kyllästynyt. Tee välillä jotain muuta.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe