Mä tulin miehen logiikkaan, mut emmä löydä sitä mistään. Kuka sen on pölliny?
Vai muomaako kukaan muu samaa kuin minä? Ei mitään yllätyksellisyyttä, ilkikurisuutta, vallattomuutta. Ainoastaan saman jauhantaa, julkkisjuoruja, naisten miellyttämistä, tai väheksymistä, kyselyä kyselyn perään, että minkälainen miehen tulis olla, että kelepaa naisille.
Ei saatana, poijat ei.
Missä miehen logiikka?
23
1419
Vastaukset
Tämä ei ole rikki. Tähän ei kannata kajota.
- tosimies olisi
tehnyt sellaisen aloituksen itse eikä vain arvostellut muita tekemättömyydestä.
Mut mä kyl arvostelin 'kaikkia' kommenttejakin, en pelkkiä alotuksia. Kokonaisvaltainen akkamaisuus loistaa.
- jonkinlainen
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut mä kyl arvostelin 'kaikkia' kommenttejakin, en pelkkiä alotuksia. Kokonaisvaltainen akkamaisuus loistaa.
ryhtiliike olisi kyllä paikallaan ennen kesää.
Korkkaan kaljan ja alan miettiä ankarasti sotasuunnitelmaa. jonkinlainen kirjoitti:
ryhtiliike olisi kyllä paikallaan ennen kesää.
Korkkaan kaljan ja alan miettiä ankarasti sotasuunnitelmaa.Mä mietin sitä sotasuunnitelmaa ilman kalijaa, mut tuli mieleen, et miesten pitäs muistaa, jotta naiset tykkää miehistä siks, että ne on miehiä, eikä siks, että miehet muuttuis naisiks. Mihinkään asiaan tule ikinä mitään selvyyttä jos kaiken aattelee niinku akat. Ei tuu ku paljon porua tyhjästä.
Ja mun mielestä siitä pitää vaan muistuttaa, jos ei jätkät muuten tajuu.
mitä mies ajattelee mistäkin tilanteesta.
Armeijan aikana, kiinni ollessa puhuimme naisista
ja lomilla ollessa puhuimme armeijasta.
Ruotsiksi "lumpen", tulee sanasta lumppu/ryysy,
johtuen armeijan vaatteiden olevan verrannollisia lumpuihin.
Tässä kirjoituksessa sana "lumppu" ei tarkoita naista eikä lehmäävois olla paikallaan itse kukaisellekkin meistä, ainkin mulle viikonlopun kännissäsekoilun jälkeen. Ilmeisesti mua ei uskalla päästää edes virtuaalisesti ihmisten ilmoille kännissä.
- onko
viikonloppuna ollut oikein kunnon draamaa palstalla?
Join viinaa koko viikonlopun jossain missä ei ollut yhteyttä miehenlogiikkaan, ja nyt olen pahoillani siitä. onko kirjoitti:
viikonloppuna ollut oikein kunnon draamaa palstalla?
Join viinaa koko viikonlopun jossain missä ei ollut yhteyttä miehenlogiikkaan, ja nyt olen pahoillani siitä.että draamaa, pikemminkin tarpeetonta paljastelua.
- linkin
yrmio kirjoitti:
että draamaa, pikemminkin tarpeetonta paljastelua.
kalukuviisi, kiitos.
linkin kirjoitti:
kalukuviisi, kiitos.
eat me. Yks vitun hailee omien munien esittelylle, siinä nyt vaan sattu oleen muitakin mukana ja se tässä vähän kaduttaa. Ja muutenkin tais olla jo pikkasen liian intiimiä viestittelyä ainakin jos muijalta kysyttäis.
- la.ra
että millaiset kirjoittajat, sellainen palsta.
- rapiskarpalo
tulla johonkin ja kadottaa sen mitä ei ole keksittykään???
Kysynpähän vaa. ;) - 444
joku uus täällä
Milloin täällä miehen logiikkaan on keskitytty? Ettet nyt vaan muistaisi väärin?
- arvaus.
kun RE ahdistelee täällä seksuaalisesti jotain varattua naista ja ihmettelee, et onks naisilla traumoja kun ei syty hänestä!?
- vonkausta :
johon syyllistyy mm. metsis ja hänen rekisteröidyt tukinikkinsä
- -k32v-
keväthä on siis selkeesti pois laskuist ;)
siis olettaen, et se logiikka puuttuis.- tulispa jo
kevät ja kevät
- - - -
sitä, että valikoitko seuraasi riittävästi. Sinussa olisi potentiaalia enempään.
- -k32v-
- - - kirjoitti:
sitä, että valikoitko seuraasi riittävästi. Sinussa olisi potentiaalia enempään.
seura voi olla missää tekemisis potentiaalin kans?
häh - -k32v-
tulispa jo kirjoitti:
kevät ja kevät
se kevät tuu parin viikon sisää tänne etelään.
lappiin ehkä vähä myöhemmi..
sä olet vaan kyllästynyt. Tee välillä jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀3196972Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2726476Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai475755Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1635138Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi543969Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2723948Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433559Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan273272HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok503211Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava33120