Täydellinen Mies.

Tästä itsetuntokoettelemus miehille. Montako kohtaa osuu? Mulla osu vain seittemän kohtaa. Jotta huonolta näyttää. Pitäsiköhän täs nyt haukkuu kaikki naiset liian kovista vaatimuksista? Vai mitä täs pitäis tehdä?

>Täydellisen miehen vaatimukset listasi sama brittiläinen deittipalvelu, joka toteutti kyselyn unelmanaisesta. Herra täydellisen määrittelemiseen osallistui kaikkiaan 40 000 naista ja tulos kertoo seuraavaa:

1. On vähintään 180 cm pitkä

2. On hyvännäköinen

3. Painaa noin 76 kiloa

4. Tienaa enemmän kuin 30 000 puntaa (n. 39 000 euroa) vuodessa

5. On sinisilmäinen

6. Hänellä on lyhyt, tumma tukka

7. On keskikokoinen

8. Hänellä on korkeakoulututkinto

9. Ei ole ollut naimisissa

10. Hänellä ei ole lapsia

11. Hänellä on ollut aiemmin kolme vakavaa seurustelusuhdetta

12. Ajaa partansa

13. Ajaa hopeanvärisellä Mersulla

14. Pitää elokuvissakäynnistä

15. Tykkää syödä ulkona

16. Hänellä on ollut vähemmän kuin 6 seksipartneria

17. Omistaa yli 300 000 punnan (n. 390 000 euron) asunnon

18. Ei tupakoi

19. Ei pidä jalkapallosta

20. Pitää lemmikeistä

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/623581?uusimmat_ihmissuhteet

53

2358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja puoli..

Mitähän toi parranajaminen tarkottaa.. (?)
      Kyllä se välillä jää ajamati, mutta hmm..

noh puolikas siitä :)..

• Asiasta.huvittunut

Riittääköhän, jos ajelee sängen pois sitten kun alkaa leuan iho kutisemaan?

• "5. On sinisilmäinen
      12. Ajaa partansa
      15. Tykkää syödä ulkona
      18. Ei tupakoi
      20. Pitää lemmikeistä"

Vajaaälyinen apinalauma. Mitä helvetin väliä puolellakaan noista on?

• ...

aika oleellisia. Erityisesti 9, 10, 16, 18 ja 20.

• taitaa olla turha

haukkua ketään.

Mulla osu 17, eikä ole naista.

Kohdaksi 21. tuohon listaan vois lisätä: Haluaa naisen.

• vänkyrä-nainen

mun ihannemiehellä olis vaan nuo mainitsemani viisi ominaisuutta kahdestakymmenestä. Muut oli ihan epäoleellisia. Tottakai se mies musta olis hyvännäköinenkin, koska ainahan se oma rakas on, mut ei tuo mikään kriteeri oo.

1. On vähintään 180 cm pitkä - en nyt ala mittaamaan, mut niin et mä olisin johonkin hartia/kaulanseudulle asti :) Siihen oon tottunut.

5. On sinisilmäinen/siniharmaa/harmaa/vihreä/sekoitus/eri värejä

9. Ei ole ollut naimisissa - Mun sydän ei kestäisi sitä mielikuvaa miehestäni toisen naisen edessä vannomassa ikuista rakkauttaan ja sanomassa tahdon. Eli en usko, et pystyisin olemaan miehen kanssa tai sit ainakin olisin ihan hajalla koko ajan.

12. Ajaa partansa - (tarvittaessa aina)

20. Pitää lemmikeistä

• vänkyrä-nainen

tulee monta monta muuta kohtaa, jotka nuo naiset olivat kokonaan sivuuttaneet., kuten luotettavuus jne... Et nuo oli vaan tollasia ihanturhia juttujatossa listassa enimmäkseen, joilla ei oikeesti oo hyvän ja onnistuneen parisuhteen kanssa mitään tekemistä.

Vaikka mies ei täyttäisi ainuttakaan ominaisuutta tosta listasta, niin uskon et sillekin ottajia on.

• muttei uppoa.

- Olen.

2. On hyvännäköinen

- Olen.

3. Painaa noin 76 kiloa

- Noin painan.

- 36000 tienaan.

5. On sinisilmäinen

- Olen.

- Ei ole.

7. On keskikokoinen

- Ristiriitaista.

- Ei ole.

- En ole.

- Ei ole.

- Ei ole.

12. Ajaa partansa

- Joskus.

- Punaisella Ferrarilla.

- Nykyleffat paskaa.

15. Tykkää syödä ulkona

- Aina.

- On.

- Kyllä.

18. Ei tupakoi

- Poltan ketjussa.

- En tiedä typerämpää.

20. Pitää lemmikeistä

- Oma koira on jees, mutta yleensä en pidä lemmikeistä.

Skorasin aika hyvin vaikka itse sanon.

• Tähän hommaan mie lähden takki auki ja henkseleitä paukutellen... En oo kattonu vielä ees mitä siellä kysytään mut yli kymmenen menee niin että heilahtaa :D

1. osuu
      2. :p tällä asenteella on osuttava
      3. Ei tää voi pitää paikkaasa. onks 83 lähellä? o tietty
      4. :D no ei tasan
      5. Vähän liianki
      6. ta daa..
      7. Tähän kaipaisin selvitystä... Mä oon jo iso poika... Keskivertoo suurempi. Naiset... miten pitkä mies voi olla keskikokonen?
      8. Alempi on kohta ja opinnot jatkuu siitä.. mut ei vielä
      9 Juu en
      10 Ei oo
      11. Tästä mä kerään irtopisteet :D
      12. Jeps...
      13 Ooho.. ei ihan
      14 no kyllä se passaa
      15 No tottakai =)
      16 Ööh *punastuu*
      17 *pii-iitkä vihellys* Tää taitaa olla suunnattu vähän vanhemmille miehille tää
      18 Juu en
      19. Mie tykkään lätkästä, kaukalopallosta koripallosta, käsipallosta, lentopallosta jopa jonkiverran pesäpallosta mut en hirveemmin pidä jalkapallosta :D Hyvin aseteltu kysymys.
      20. No tottakai.

Ainaski 12... ja kuhan menee viis vuotta niin siihen tulee sit yks lisää...

• pankissa minun edukseni... Peri yksi bonuspiste. Siis 13

• Ananasvakuuttaja

Osu noin 8-9 kpl.

Tosi asia on, että jos nainen vaatii vähintään 15 noista kohdista mieheltä, niin heippa, olen varma ettei edes kiinnostaisi mua :-D

• Haluutteko kelvata 40000:n naisen keskiarvolle?

Eli, eiks tää alotus ole täysin turha? Mun mielestä on. Ku ei tartte kelvata ku sille yhdelle ja pitää se.

• Frederico

pärjääks tolla vasta keskiarvo typylle?

Oho... nyt iski kyllä pikkusen suorituspaineita, niiden helmien suhteen...

• mielessä..

ollaan samaa mieltä, että noista kohdista puuttu ne kaikista tärkeimmät, jos niinku ajateltais tilannetta toisin päin.

Kyllä tupakointi, lapset ja entiset liitot (varsinkin niiden päättymistavat ja exien laatu) ovat minunkin listalla, kun naista kattellaan.

Nuo materialismihommat ja suurimman osan ulkonäkökohdista voi heittää helvettiin, ja listan kärkeen jotain luonnetta kuvaavia määritteitä.

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

mä olen omasta mielestäni tosi helmi tyyppi, ja en siltikään vaadi mieheltä tollasia. Ja muuten, brittinaiset ovat rumia XP! Tai ainakin niillä on huonot hampaat.

• helvetti,
        viilisniilis kirjoitti:

mä olen omasta mielestäni tosi helmi tyyppi, ja en siltikään vaadi mieheltä tollasia. Ja muuten, brittinaiset ovat rumia XP! Tai ainakin niillä on huonot hampaat.

tuolla listalla ei sitten saa ku rumia brittinaisia.

• Frederico kirjoitti:

Taisin olla vähän epäselvä ilmaisussani. Toi 40000:n tuhannen naisen määrittämä keskiverto unelmamies. Ei miehen tarvii olla kuin yhdelle naiselle se unelmamies. Ja nainen johon mies ihastuu saattaa olla sellanen, joka ei arvosta tosta 20:stä kohdasta yhtäkään. Voi kokea jopa haitaksi.

Joten mun mielestä toi listan painoarvo on nolla.

• viilisniilis
        helvetti, kirjoitti:

Mutta ajattele, me suomalaiset ei vaadita noin paljoa.

• helvetti, kirjoitti:

mietippä millanen se unelmamiehen 20 ominaisuutta on sit muualla :D

Tais justiisa sammua se vimonenki toivonkipinä.

• viilisniilis kirjoitti:

Mutta ajattele, me suomalaiset ei vaadita noin paljoa.

että suomalainen media syöttää tuollaista tuubaa naisten vaatimuksista 'yleisenä totuutena'. Aivan niinku se olis suomalaisten naisten vaatimus. Siks toisekseen. On jo nähty kuinka itsestään epävarmoja tytöistä on tullut tällästen totuuksien julkistamisen vuoksi, miehet tulee perästä.

Tahdoton ja epävarma porukka on helppo hallita. Ja sillähän media leipänsä tienaa.

• viilisniilis
        relaxed_eyes kirjoitti:

että suomalainen media syöttää tuollaista tuubaa naisten vaatimuksista 'yleisenä totuutena'. Aivan niinku se olis suomalaisten naisten vaatimus. Siks toisekseen. On jo nähty kuinka itsestään epävarmoja tytöistä on tullut tällästen totuuksien julkistamisen vuoksi, miehet tulee perästä.

Tahdoton ja epävarma porukka on helppo hallita. Ja sillähän media leipänsä tienaa.

Jos oikeata elämää miettii, niin kuka välittää, että onko kumppanilla lyhyt tumma tukka, vai kalju? Siinähän on oikeat ihmiset kyseessä, ei mitkään yksittäiset ominaisuudet. (Tosin yksi TODELLA huono ominaisuus voi pilata kaiken, kuten väkivaltaisuus.)

Kyllä naisten itsetunto on hyvin kukistettu jo teini-iässä, kun pitää jotain pirun Cosmoa plärätä ja miettiä, että minkälainen mun pitää olla ulkoisesti ja sängyssä, kun lehti tuputtaa omaa näkemystään. Onneksi miehillä ei ole vielä tuollaista lehteä... Mutta paineista kertoo kyllä se, että poikien syömishäiriöt ovat lisääntymässä. No, ehkä sitä mummona/vaarina osaa jo olla onnellinen siitä, mitä on.

• viilisniilis

- Ei tarvitse olla. Itsekkin olen pygmi.

2. On hyvännäköinen
      - No mielellään. Ja muhun ei mitkään Markus Pöyhöset vetoa.

3. Painaa noin 76 kiloa
      - Aika sama, kunhan ei ole tosi lihava tai tosi laiha.

- En välitä rahasta.

5. On sinisilmäinen
      - Aivan sama.

- Mielellään ei, mutta en tuota tyrmääkkään.

7. On keskikokoinen
      - No joo.

- Aivan sama.

- Mielellään ei. Mutta ei sinänsä haittaa, koska en usko avioliittoon.

- Tää kohta pitää kutinsa. Olen liian itsekäs ja koen lapset uhkaksi. Asia voisi olla erilailla, jos olisi omia muksuja. Tykkään lapsista. Mutta kokeiltu on, ja toistaiseksi ainakaan tämä asetelma ei toimi.

- Ei väliä. Vaikka ei olisi ollut yhtään!

12. Ajaa partansa
      - Ei ole väliä. Riittää kun siistii.

- Mieluummiin joukkoliikenteellä. Mutta ihan sama sinänsä.

- Jep.

15. Tykkää syödä ulkona
      - Joo.
      - En voi vaatia muilta sellaista, mitä en voi vaatia itseltänikään. Mieluinenhan sellainen tietenkin olisi, jolla olisi ollut vähemmän kuin kuusi.

- Aivan sama. Kunhan ei asu vanhempiensa tykönä.

18. Ei tupakoi
      - Mielellään ei. Kännisauhuttelut hyväksyn.

- Ihan sama. Mieluummin ei pitäisi formuloista!

20. Pitää lemmikeistä
      - Ei ole väliä. En ole hankkimassa lemmikkiä.

Hei, emmä olekkaan kranttu!

• nainen..

0. Miksi pitäisi olla täydellinen? Mulle ainakin riittäisi sopiva.

tässä mun mielipiteitä, ja ihan tosia ovat!

1. yli 180 cm - että olisi pitempi kuin minä 8tosin ei se yhdestä sentistä ole kiinni ;) )

2. kunhan ei ulkonäkö rassaa mua

3. olen ollut kiinnostunut monenpainoisista, myös ns tukevista

4. Tienaa mielellään sen verran että pystyy maksamaan puolet mun edullisesta vuokrasta, ts en joutuisi elättämään - tai on oikeasti halukas edes menemään töihin (mäkin käyn töissä)

5. On harmaa/ruskea/vihreäsilmäinen, en kauheasti pidä sinisistä silmistä

6. Hänellä on siististi leikattu/laitettu tukka, jos tukkaa on

7. On iso

8. Hänellä on ajatuksia

9. Ei ole NYT naimisissa/seurustele toisen kanssa/ihastunut toiseen

10. Hänellä ei ole lapsivihamielinen7kammoinen

11. Olis kiva jos on seurustellut ennenkin niin olis ehkä realistisempia odotuksia parisuhteesta, ja toisaalta kaipaa parisuhdetta kun kerran sellaista halajaa eronkin jälkeen

12. Ajaa partansa tai siistii sen

13. ei aja mun autolla ilman mun lupaa

14. tykkää katsella joskus elokuvia mun kanssa, voi olla myös kotisohvalla löhöten, pääasia että meillä on mukavaa keskenämme. ja sen elokuvan voi keskeyttää jos keksimme parempaa tekemistä keskenämme ;)

15. Tykkää syödä myös kotona ja laittamaani (hyvää) ruokaa

16. Hänellä on ollut vähemmän kuin 3? seksipartneria - nooh, ehkä näin, ettei olisi ollut jakorasia, osaisi arvostaa minuakin kun en ole monen kanssa ollut vaikka intohimoinen olenkin

17. suostuu asumaan samassa asunnossa kanssani ja haluaa siitä meidän yhteisen kivan kodin (minäkin osaan sisustaa)

18. Ei tupakoi - no, ei, kun mulla on allergia :'(

19. Ei huudata urheiluojelmia tv:stä jos mun pitää nukkua yöllä

20. en halua lemmikkejä

• osuu minulla...

Ilmankos naisia on jonossa... :)

• evoluutiopsykologi

3. Painaa noin 76 kiloa
      7. On keskikokoinen

Nämä kriteerithän ovat ristiriitaisia! Miehen tulee kaiketi olla 180-181 cm pitkä, sillä muutoin hän menee liikaa "keskikoon" yli, ja jos tuota pidempi mies painaa 76 kg hän on aikamoinen ruipula?

Saadaanko tällaisilla unelmakyselyillä koskaan mitään järkeviä tuloksia, ihmiset vain luettelevat mutu-tuntumalla mitä mieleen juolahtaa/kuvittelevat muidenkin havittelevan...

• on kovin pahasti

ristiriidassa aloituksen tekijän kanssa.

• 1. On vähintään 180 cm pitkä
      -Kunhan on mua pidempi niin se riittää. Itsellä kun on pituutta hurjat 166cm niin se ei kauheesti vaadi.

2. On hyvännäköinen
      -Katseen kestävä. Kaikilla on oma makunsa siitä mikä on hyvännäköistä enkä mä omasta mielestäni epäkiinnostaviin kavereihin toista kertaa vilkase. Pitää olla se joku juttu mikä kolahtaa (tämä ei todellakaan tarkota mitään täydellistä kiiltokuvapojua).

3. Painaa noin 76 kiloa
      -Njääh.. Sopivan kokoinen,sellanen jonka kainalossa on hyvä makoilla on jees.

-Omillaan toimeen tuleva,se on tärkeetä koska mulla ei olis parin muksun äitinä varaa elättää ketään.

5. On sinisilmäinen
      -Jahans..eipä kuuluis valintakriteereihin tuo.

-Kieltämättä tumma ja kalju on sellaset mitkä on kolahtanu aiemmin mutta en usko,että hiustenväri loppujen lopuks vaikuttais yhtään mihinkään (en ainakaan tiedostaen koe tuota valintakriteerinä).

7. On keskikokoinen
      -Sopivan kokoinen,edelleen.

-Pöh! Ei todellakaan tarvi.

-Ei vaikuttais. Ellei entisiä vaimoja olis kertyny niin monia,ettei sormet riitä laskemaan.

-Ehdottomasti sais olla lapsia,ei mikään este.

-Onko neljä liikaa ja kaks liian vähän? Toisen menneisyys ei toimi ratkaisevana tekijänä ellei sieltä löydy jotakin radikaalia.

12. Ajaa partansa
      -Ei resupekka mutta sellanen pieni sänki on aina parempi kuin siloposki (ei toki kaikilla).

-Eih! Sama vaikka olis lada kunhan menee eteenpäin..ja mielellään pakittaakin.

-Itsekkin tykkäisin käydä jos olis enemmän vapaailtoja. Olishan se jees,ei tosiaan kyllä välttämättömyys.

15. Tykkää syödä ulkona
      -Noup. Mä tykkään syödä kotona.

-En kyselis.

-Ei todellakaan tarvi. En omista itsekkään.

18. Ei tupakoi
      -Ihan sama.

-Saa pitää tietenkin mutta ennemmin jääkiekosta.

20. Pitää lemmikeistä
      -Pidän itsekkin. Ei kuitenkaan ole välttämättömyys, mulla on jo kaks apinaa joten mitään eläintarhaa en tarvi.

Toisen mielestä täydellinen ei siis todellakaan ole toisen mielestä. Hölmöjä kyselyjä,hölmöjä vaatimuksia.

• suoml.nainen

Mulle riittää kun:

7. On keskikokoinen

12. Ajaa partansa - ainakin toisinaan

15. Tykkää syödä ulkona

18. Ei tupakoi

20. Pitää lemmikeistä - tästäkin olen valmis joustamaan

• Hossi

Ei hätää ku huteja tuli enemmän ku osumia.

Kolme osumaa ja loput totaalisia ohilaukauksia.

• Aurinko79-

Nuo ei loppujen lopuks kerro miehestä itsestään oikein mitään. Noilla kriteereillä löytää täysin erilaisia miehiä, vaikka paperilla olisivatkin samankaltaisia eikä nuo kriteerit muutenkaan riitä sellaisenaan. Miehen täytyy olla muutakin kuin täyttää joka kohta keskivertolistasta.

Ja tärkeintä, että se oma mies on täydellinen itselle sellaisenaan, joten eihän tuolla listalla ole sinänsä mitään merkitystä.

• jarona

mun mieheen osuu aika moni kohta, mutta ne sisäiset asiat miehessä ovat ne millä valitsen miehen. Jos ne eivät ole kunnossa mikään ulkoinen ei auta.

• Aurinko79-
        jarona kirjoitti:

mun mieheen osuu aika moni kohta, mutta ne sisäiset asiat miehessä ovat ne millä valitsen miehen. Jos ne eivät ole kunnossa mikään ulkoinen ei auta.

Ilman sisältöä "täydellisinkin" mies ei ole minkään arvoinen. Kyllä miehestä täytyy löytyä se ydin, kaikki sen ympärille rakentuva on toisarvoista.

Mun tapailemaan mieheen osui 15 kohtaa noista, mutta mikään niistä ei ole se syy miks tapailen miestä. Jos miettii sitä omaa täydellisyyden listaa, niin se lähtee rakentumaan aivan toiselta kantilta, sisältä ulospäin.

• sarvikuonokas

Ennakko-odotukseni on keskikastin harmaa kuona.

12. Ajaa partansa
      15. Tykkää syödä ulkona
      18. Ei tupakoi
      20. Pitää lemmikeistä

...määä tiesin tän :P

Mut oikeesti.. kuka brittitantan haluaa?

• scale

180cm painaa 76kg mikä helkkarin imeväinen tollaisissa mitoissa on? Joku keskitysleirin asukki :D

• Asiasta.huvittunut

Sellainen, jolle Cooper on juoksu- eikä kävelytesti?

• scale
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Sellainen, jolle Cooper on juoksu- eikä kävelytesti?

Pitää äijällä lihaksia olla. Tuollainen Riukupirtin Aku on narukäytöinen marionettinukke, imeväinen joka tarvii molempiin käsiinsä viiden kilon punnukset, ettei tuuli vie mennessään.

• Asiasta.huvittunut
        scale kirjoitti:

Pitää äijällä lihaksia olla. Tuollainen Riukupirtin Aku on narukäytöinen marionettinukke, imeväinen joka tarvii molempiin käsiinsä viiden kilon punnukset, ettei tuuli vie mennessään.

Kyllä ne lihakset tiedetään - hankittu nurkkapöydässä puolen litran punnuksilla. Mä oon BMI:n mukaan tuosta vielä vähän narumpaa versiota, jotta sopii tulla koittamaan onko se ylipaino ylivoimaa. Melkoista haipakkaa saat tosin läskeinesi lyllertää, jos meinaat edes kantapäitä katsella.

• scale
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Kyllä ne lihakset tiedetään - hankittu nurkkapöydässä puolen litran punnuksilla. Mä oon BMI:n mukaan tuosta vielä vähän narumpaa versiota, jotta sopii tulla koittamaan onko se ylipaino ylivoimaa. Melkoista haipakkaa saat tosin läskeinesi lyllertää, jos meinaat edes kantapäitä katsella.

mä olen parantunut tuollaisesta kukkoilusta jo sitten teinipäivieni, mitäs jos säkin koitat purkaa ton hormoonihumalasi johonkin rakentavaan?

Iske vaikka ittelles nainen, kyllä se paha olo helpottaa heti kun murrosikä jää taakse.

• Asiasta.huvittunut
        scale kirjoitti:

mä olen parantunut tuollaisesta kukkoilusta jo sitten teinipäivieni, mitäs jos säkin koitat purkaa ton hormoonihumalasi johonkin rakentavaan?

Iske vaikka ittelles nainen, kyllä se paha olo helpottaa heti kun murrosikä jää taakse.

Sen huomaa selkeästi noista sun viesteistä...

• Tumma Kauris

- Oon 188cm

2. On hyvännäköinen
      - sekä naiset että miehet ovat hakkuneet komeaksi. Kyllä mä olen sinut peilikuvani kanssa.

3. Painaa noin 76 kiloa
      - hah, taidan sitten olla ylipainoinen brittinaisten mielestä. elopainoa löytyy vähän päälle 100 kiloa.

- no en kyllä näin köyhän opiskelijan ominaisuudessa pääse tällä hetkellä tuollaisille ansioille.

5. On sinisilmäinen
      - no mulla on aika erikoisen väriset silmät, tämmöset sinivihreät

- tukka on tumma, mutta useammin pitkähkö kuin ihan lyhyt. vähän tulee hiukset korville ja niskahiukset kihartuvat. edestä tukka ulottuu tällä hetkellä kulmakarvoihin saakka.

7. On keskikokoinen
      - siis mitä? ruumiinrakenteeltaan vai? en ole mikään kivitalon kokoinen, mutta oon kyllä keskikokoista rotevampi.

- no yliopisto-opinnot ovat tässä parhaillaan käynnissä

- en todellakaan

- ei todellakaan

- miks just kolme? mulla on ollu kaksi vakavaa juttua.

12. Ajaa partansa
      - aina ei jaksa. sellanen parin päivän sänki on nytkin.

- eikun punaisella hondalla

- kyllä kovasti!

15. Tykkää syödä ulkona
      - syön mieluummin kotona

- 16 vois olla lähempänä totuutta kuin 6

- no eipä ole omistusasuntoa meikäläisellä. ja sitten kun on, niin en mä noin kallliilla mitään tekisi.

18. Ei tupakoi
      - ei todellakaan

- jalkapallo on kuningaslaji. joka muuta väittää, joutaa palaa roviolla!

20. Pitää lemmikeistä
      - en pidä.

Eli hieman laskentatavasta riippuen mulla osui about 10/20. Pärjäsin huonommin kuin odotin :D

• la.ra

siis Briteissä.

Kuuleman mukaan naiset keskimäärin ovat siellä paljon materialistisempia kuin Suomessa. Vaikka tuo palkkavaatimus on yllättävän alhainen...

Voisin väittää, että suomalaisten lista näyttäisi jonkin verran erilaiselta, omastani nyt puhumattakaan.

• Aurinko79-

Mitä väliä sillä on minkäarvoisen kämpän mies omistaa? Kunhan nyt olis asunto, jossa pystyy normaalisti elämään ja viihtymään oli se sit vuokra- tai omistusasunto.

Mä en ihan ymmärrä minkä mukaan tuo ihannemies joidenkin naisten mielessä rakentuu. Mutta eihän mun tarvikaan, riittää että tietää mitä itse haluaa.

• Mutta ei siinä mitään...

Kun puhutaan unelmien naisesta, niin ei ihan ensimmäisenä tule mieleen britti :)

• ......

Ei voi muuta sanoa.

Minun, tavallisen keskivertonätin taviksen ihannemies on tässä:

1.On vähintään 170 cm pitkä
      2.Tienaa kk noin 2000 €
      3.Mieluiten tummanvaalea, mutta siisti tukka
      4. On ollut yksi vakava seurustelusuhde, ja muita tyttöystävä aika liuta
      5.Ajaa partaansa
      6.Tykkää syödä ulkona, mutta myös kotona, eli tykkää kokata
      7. Ei ole terveysintoilija
      8.Omistaa asunnon
      9. Omistaa mieluiten koiran

Jaa no tuossahan ne tärkeimmät :)

• rapiskarpalo

-joissain tapauksissa saattaa pari senttii mennä allekin, mutta 180 cm vähintään on aika namu

2. On hyvännäköinen
      -minun mielestäni tarvii olla, mutta muiden mielestä ei

3. Painaa noin 76 kiloa
      -liian vähän miehellä jos pituutta 180cm ylös päin ja urheilee

-kunhan joinain kuukausina vuodessa tienais edes yli tonnin

5. On sinisilmäinen
      -ei ole silmien värillä väliä

-ei nii väliks, kunhan ei ole aito blondi

7. On keskikokoinen
      -varustus vissii, vähintään se

-ei tarvii

-mielellään joo ei

-riippuu tapauksesta

-ei vaikuta

12. Ajaa partansa
      -ei aina saa ajaa

-ei tarvii ja ei mielellään mersua

-joskus on paikallaan

15. Tykkää syödä ulkona
      -aina joskus

-ei ole väliä monta ollut, monta kymmentä pistäis miettii

-vuokra kämppäkin käy

18. Ei tupakoi
      -kunhan ei ketjussa

-kyllä pitää tykätä ja ainakin itse tahtoo aina joskus pelata fudista

20. Pitää lemmikeistä
      -kunhan sietää, eikä ole allerginen

Millainenkohan on täydellinen nainen? Voisi meinaa näiden mukaan ajatella, ettei itse ainakaan kuuluisi täydellinen nainen listalle, kun en tarvitse täydellistä miestäkään. :))

• temeq

- not. Koska en voi olla itseäni kohtaan objektiivinen, saan tulokseksi 10-12 pointsia. Huh helpotusta - ei vaaraa piirittäjistä. :)

• N 1970 vm

Siis miten on mahdollista, että suurin osa naisista vaatii tuollaista pakettia? Ehkä kyseessä onkin "unelmalista" eikä niinkään mitä todellisessa elämässä uskalletaan vaatia?

Itse olen korkeasti koulutettu, tienaan enemmän kuin tuo tyyppi, omistan saman arvoisen asunnon, olen hyvännäköinen jne. En minäkään vaadi tuota listaa. Mun miehellä saa olla huonompi auto, halvempi asunto, saa olla eronnut ja toivottavaa on, että on lapsia.

• -k32v-

12 kohtaa tais osuu.

pinnallisii juttui. mut ehkä toi deittaamine olis sitä mielenkiinno heräämistä/herättämistä enemmänki ku se varsinaine henkilö kene kans haluais olla loppuelämän.

tai ehkä ne sit jaksais hehkuttaa sitä hopeen väristä mersuu hautaansa saakka.. siis noi kyselyyn vastanneet deittailijat.

jotenki myös nuori ikä paistaa ehkä läpi noist vastauksist, on ne sen verra hellyttävii :)

• sirpamaikkarilta

kohta 20 pitää paikkansa. Koiristani en luovu edes Antti Tuiskun taikka Jouni Hynysen takia!

• cat.mint

Ilmeisesti mun maku ei ole ihan keskiverto. Itselleni noista kohdista ei olisi läheskään kaikilla mitään merkitystä. Seuraavilla kohdilla on painoarvoa:

2. On hyvännäköinen

- Huom. kauneus on katsojan silmässä, minä en tarkoita hyvännäköisellä mitään kansikuvapoikaa

7. On keskikokoinen

- Ok

12. Ajaa partansa

15. Tykkää syödä ulkona

- Ei välttämättömyys, mutta plussaa koska itsekin tykkään syödä ulkona

18. Ei tupakoi

20. Pitää lemmikeistä

• rusalkaa

2. On hyvännäköinen

5. On sinisilmäinen

Onko tämä luonteenpiirre? Sitten ei kelpaa...

18. Ei tupakoi

20. Pitää lemmikeistä

• Marie-Cecile

--Heeh... Ominaisuus, jonka olen huomannut olevan epäolennainen.

2. On hyvännäköinen
      --Totta. Tosin omasta mielestä oma kulta on aina hyvännäköinen.

3. Painaa noin 76 kiloa
      --Heh... Tämä on vielä parempi kuin tuo pituus...

--Heh... Briteissä on korkeammat palkat monilla aloilla kuin Suomessa, niin ei loppujen lopuksi taida brittitypyillä kovinkaan korkeat vaatimukset palkasta. :)

Minusta olisi hyvä jos ihminen tulee omalla työllä toimeen. Yli 39 000e/vuosituloilla elääkin ihan hyvin eikä silti välttämättä ole naimisissa töidensä kanssa.

5. On sinisilmäinen
      --Olen aina suosinut ruskeasilmäisiä ja yksikään seurustelukumppani ei ole sellainen ollut. Joten silmien väri on todella tärkeä ominaisuus minulle. :P

--Taas todella olennainen piirre miehelle. Ja kyllä, suosin juuri tällaisilla hiuksilla varustettuja miehiä, mutta tiedän turhan monta viehättävää miestä, joilla ei ole lyhyt tumma tukka. Joten ei tästäkään sääntöä.

7. On keskikokoinen
      --Heh... Ei vieläkään olennainen.

-- No, tässä suhteessa olen rasisti-kyllä. Mutta lähinnä, koska useimmiten, jotta minun kanssa tulee toimeen, täytyy olla korkeasti koulutettu. Siihen riittää oikeasti se, että on jonkinlainen yleissivistys ja kiinnostus ympäröivään maailmaan, eikä korkeakoulututkinto ole siihen(kään) tae.

--No jaa, en keksi syytä, miksi aikaisempi avioliitto olisi miinus. Paitsi, jos on vaikka 30:iin mennessä ollut jo 3-4 kertaa naimisissa. Silloin se olisi aika pitkä miinus.

--No, en keksi tähänkään, että pitkä miinus tulisi, jos lapsia olisi monen naisen kanssa. En usko, että silloin mies olisi kovin sitoutuvaa tyyppiä (kuten tämä 3-4 kertaa naimisissa ollutkin).

--No tässähän on hyvä luku. Osaako joku kertoa miksi juuri 3 vakavaa seurustelusuhdetta on hyvä?

12. Ajaa partansa
      --Tyylikysymys, kaikille ei sovi parta/sänki/parrattomuus. Joten ei tämäkään kauhean merkittävä ole.

--No tämähän olisi hyvä juttu, varsinkin, jos se olisi tämä:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SLR_McLaren
      ja jos itsekin saisi sitä ajaa, mutta harvemmin näin taitaa käydä.

15. Tykkää syödä ulkona
      --Kyllä. Haluan joskus käydä elokuvissa ja ravintolassa syömässä.

(Onko muuten oikeasti paljonkin ihmisiä, jotka eivät pidä tällaisesta ulkona käymisestä?)

--Öh... En osaa tähän sanoa mitään.

--Heh... yli 39kiloeuro/vuosi palkkatoive... Jumalaton asuntovelka täytyy silloin olla...

18. Ei tupakoi
      --Toivottavaa.

--Heh... Pidän jalkapallosta, mutta en vaadi sitä toiselta.--> Ei siis olennainen ominaisuus miehelle.

20. Pitää lemmikeistä
      --Kyllä. En haluaisi miestä, joka ei pidä eläimistä. Jos ei pidä eläimistä, ei yleensä kunnioita kauheasti muita, luontoa, maailmaa eikä elämää.

Eli 5-6/20. Olen aika vaativa. :)

• :-)

Mun täydellinen mies ei tarvis ku kohat 2, 7, ehkä 9, 14, 15 ja 18. Ja seki on vaa unelmamies. Mutta mutta. Oon aina yhtä järkyttyny, jos joku pitkä mies ilmottaa painavansa jotai 76kg. Mä jaksaisin kantaa sitä vaikka lihois jonku verran. Se ei sovi. Ei ei ei. Eikä se haittaa, jos pitäs lemmikeistä, mutta toivottavasti sillä ei ois niitä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2020
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1849
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      999
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      52
      961
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe