Mikäli haluaa työskennellä universal nails tuotesarjalla, missä kannattaa käydä koulutus, että saa osto-oikeuden kyseisiin tuotteisiin? kiitos:)
universal nail
7
3726
Vastaukset
- Universal nails
No ainakin minä kävin Centian Oy kynsikoulutuksen ja sain tukkuluvat tonne Sky Group tukkuun. Koulutusta en välttämättä suosittele kyseisessä paikassa. Sky Group tukussa myydään Universal nails tuotteita.
- alkuperäinen....
Joo sky-group myy, mutta tosiaan en tiedä noita koulutuksia muita kuin sinun mainitsemasi,joilla saa sky-groupiin osto-luvan.
- käyttäjä
alkuperäinen.... kirjoitti:
Joo sky-group myy, mutta tosiaan en tiedä noita koulutuksia muita kuin sinun mainitsemasi,joilla saa sky-groupiin osto-luvan.
Kävin ihan eri merkin koulutuksen ja nyt kuitenkin ostan sky groupista. Kyselin heiltä silloin, että miten saa ja siellähän se selkeästi sivuilla luki. Täyttää hakemuksen missä on Y-tunnus ja koulutuspaikka/kouluttajan nimi ja saat tunnukset ja osto-oikeuden eli heille riittää kenen tahansa koulutus ja saat tuotteita sieltä.
- hidjwobke
käyttäjä kirjoitti:
Kävin ihan eri merkin koulutuksen ja nyt kuitenkin ostan sky groupista. Kyselin heiltä silloin, että miten saa ja siellähän se selkeästi sivuilla luki. Täyttää hakemuksen missä on Y-tunnus ja koulutuspaikka/kouluttajan nimi ja saat tunnukset ja osto-oikeuden eli heille riittää kenen tahansa koulutus ja saat tuotteita sieltä.
Jossain ketjussa luki, ettei Sy Group myisi samoja geelejä kuin KP ja että asia olisi tarkistettu. Kävin kuitenkin Sky Groupin tukussa ostoksilla ja siellä on prikulleen samanlaisissa purkeissa geelejä. Siis samanlaisissa kuin KP:n geelit. Sky Groupilla on myös omia geelejä, Universal Nail, mutta myös näitä ENF:n geelejä. Kynsilakkoja oli myös ja hinta vain 3,5€/pullo! Todella hyvä hinta! Ja palvelu pelaa. Suosittelen.
- Mr Manicure
Koulutan itse Universal Nailsillä, mutta tällä hetkellä Oulussa (ellei tule tarpeeksi iso ryhmä jonnekin muualle, jolloin toki voisin muuallekin tulla...). Käsitykseni on, että Universal Nails tuotteita voi ostaa kaikki kynsimuotoilija-ammattilaiset eli jos olet todistettavasti (diplomi, tms. todistus) käynyt jonkun peruskurssin rakennekynsien tekoon, voit hakeutua verkkokaupan asiakkaaksi (ja varmasti myös noutotukun). Universal Nailsiin siis ei mielestäni tarvitse käydä juuri esim. minun koulutustani vaan siihen riittää toisenkin tahon peruskoulutus. Universalilta (eli Sky:ltä) voi kysellä lisää.
- Kynnellinen
No SKY/ Groupin sivuilla www.rakennekynsi.com tai net... on koulutuspaikkoja jotka kouluttaa Universalin tuotteiila. Centian oy ei ole niist halvin vaan Porissa 5 th Avenue...
- entinen asiakas
Viestiketju on aika vanha, mutta kirjoitanpa silti: Olen ollut Sky Groupin asiakkaana ja useamman vuoden - opiskeluajoista lähtien, ja saanut kyseisestä liikkeestä edelliseen käyntikertaani saakka hyvää palvelua. Toisin kävi tänään. Minulle korotettiin ääntä ja suoraan sanoen v*********n päin naamaa ja vaikka pyysin anteeksi, sama tiuskiminen jatkui. Äänen korottaminen asiakaspalvelijalta (kassalla oleva tyyppi) lähti siis siitä, kun kyselin geelien sisältämistä pigmenteistä ja kynsilakan käyttäytymisestä geelien päällä. Kuulemma kynsikoristeluja ei saa kynsilakalla tehdä, vaan geelillä. Itse olen oppinut geelikynsikurssilla aikoinaan toisin. Voi toki olla, että nämäkin suositukset ja tyylit ovat muuttuneet - ja kuka opettaa mitenkin. Kun sain värikarttani käteen, enkä heti osannut tulkita värikarttaa, tultiin siitäkin kuin idiootille painottaen kertomaan miten hyllyssä olevaa sävyä, värikarttaa ja purkissa olevaa nimeä seuraamalla löytää etsimänsä sävyn. Ymmärsin värikartan lukemisen sitten heti, ei sitäkään olisi pitänyt selittää sillä äänellä, kuin vajaa älyiselle olisi selittänyt. Loppuhuipennus oli tässä: Kokeilin sormenpäälläni värikartasta miten sileältä värillinen geeli tuntuu ja siitä alkoi se pahin äänenkorotus. Kuulemma värikarttoja ei ole sitä varten tehty, että niitä tahmeilla sormilla käytäisiin hiplailemassa. Eikä tämä käytös edes nyt kirjoitettuna kuulosta niin pahalta, mitä se siinä tilanteessa oli. Meinasin jättää korini lattialle ja marssia liikkeestä ulos sanoen tyypille, että en ole tähän puljuun sitten enää jalallani astumassa, että on näitä muitakin kynsitukkuja kun vain tämä. Alkoi itkettämään ja tuntui paskalta. En yleensäkään pidä siitä, enkä ymmärrä sitä että asiakkaita (tai ylipäänsä toisia ihmisiä) kohdellaan näin. Missään olosuhteissa, varsinkaan palveluammatissa. Yleensä asiakkaita neuvotaan, opastetaan, kuunnellaan ja korjataan jos jotain asiakas ei tiedä tai on kiinnostunut jostain tuotteista. Ei tiuskita, vittuilla ja koroteta ääntä ja pyöritellä silmiä kuin mikäkin bimbo.
Piikittely jatkui hetken aikaan, jolloin tyyppi hiljeni. Etsin erästä geeliä, joka oli värikartassa, mutta en sitä sen omalta paikaltaan hyllystä löytänyt. Hihani osui vieressä olleisiin geelipurkkeihin, jotka oli pinottu huterasti hyllyyn ja päällimmäinen niistä tippui hyllyn alle, jonka itse sen sieltä noukin polvet pölyssä. En halunnut olla töykeä, vaikka tuotteet olivat huonosti hyllyssä ja minua oltiin kohdeltu epäasiallisesti. Konttasin lattialla ja noukin hyllyn alle vierineen geelin sieltä pois. Jätin kysymättä missä etsimäni geeli on, vai sattuuko väri olemaan tällä hetkellä loppu. Normaalisti olisin kysynyt, mutta enpä uskaltanut enää. Enkä halunnut häiritä tyyppiä. Meinasin kysyä kassalle mennessäni, että oletko vähän turhan huonolla tuulella ja meinasin myös ilmoittaa hänelle, että en ole enää teidän asiakkaanne näiden ostosten jälkeen. En viitsinyt, purin hammasta ja näytin hiljentyneellä olemuksellani sen, että olin tympääntynyt saamaani palveluun.
Sain jostain syystä kassalle kyseiseltä tyypiltä kuitenkin alennusta tuotteita - tulkitsin sen niin, että yritti hyvittää käytöstään. Äänensävykin oli kummastu muuttunut parin minuutin aikana ja hän kertoi muiden asiakkaiden olleen todella tyytyväisiä ostamiini värigeeleihin. Eipä minua siinä vaiheessa lepyttelyt enää kiinnostanut. Hymähdin vain jotain. Toivotettiin minulle mukavaa viikonloppuakin ja sanoin hyvät viikonloput takaisin, koska en halua olle toisille mulkku, vaikka niin minulle oltaisiin oltu. Ei kuulu käytöstapoihini.
Yhteenvetona vielä mainittakoon, että mikään alennus ei korvaa huonoa asiakaspalvelua. Kaiken kukkuraksi tämä tyyppi on aina ennen ollut minulle todella mukava ja auttanut kaikessa. Ymmärrän että jokaisella on välillä huonoja päiviä, mutta sitä ei tällä tavoin saisi näyttää asiakkaille, tai varsinkaan purkaa heihin.
T. Itse asiakaspalveluammatissa oleva, kauneudenhoitoalalla työskentelevä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673