Onko olemassa joitakin meikkivoiteita, joilla saisi peitettyä luomia naamasta? Itselläni on kyllä meikkivoiteita, mutta ei niillä kyllä luomia saa peitettyä.
Luomien peittäminen
6
2152
Vastaukset
- miksi...
Miksi haluat peittää luomia? nehän on nättejä. No Joe Blasco on se perus vaikka maksaa jonkin verran myös. Muista en tiedä. Itsellä naamassa kans aika pal luomia mutten halua niitä peittoon ku ei ne mua häirii.enimmäksee moni muu häiritsee.kuten arvet
- Nimetön
Ben-Nye peittää aivan varmasti, eikä silti ole niin paksu kuin Blasco.
- oikein jaksaa tääl?
Nimetön kirjoitti:
Ben-Nye peittää aivan varmasti, eikä silti ole niin paksu kuin Blasco.
Pitäkääs taukoa.
- tietämätönn
Siis en mä niitä jatkuvasti haluais piiloon mut joskus vaikka jossain juhlissa tms.
- colourstay
luultavasti ainakin.
- anonyym
juuri blascolta tattoo coverin, aika tyyris, mutta on epäsiisteydet peittyneet. Käy esim. Stockalla ja pyydä saada kokeilla peittyykö luomet. On aika tuhtia tavaraa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638