Xtravaganza-painonpudotusohjelma

Tankki, pian entinen

Liityin parisen viikkoa sitten Xtravaganzaan. Aloitin nopealla ohjelmalla painonpudotuksen. Aloitin paastolla, jossa juodaan vähintään 3 l vettä päivässä sekä 3 kertaa päivässä syödään heidän omia keittojaan. Niistä yllätyin, kun kaikki apteekin vastaavat tuotteet maistuvat keinotekoisilta, näissä on oikeasti makua. Makuasia tietenkin, valikoima on kuitenkin laaja, josta valita ja voi myös vaihtaa, ellei jostain tuotteesta pidä. Nyt on 4. päivä ja 4. kg pois. Tavoite 20 kg / 2 kk. Sen jälkeen saavutetun painon ylläpito. Alkuun paino tietenkin laskee nopeammin, mutta hidastunee jatkossa hieman.
Mitä enemmän liikun, sitä enemmän ja nopeammin toki painokin lähtee. Maksan tästä, mutta koska haluan varmat ja pysyvät tulokset, kestän sen. Oma selkäranka ei painonpudotukseen riittänyt. Nyt kaikki tapahtuu valvotuissa olosuhteissa. Olen tyytyväinen.

7

2941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xtraaja

      terve vaan. Minä aloitin vastaavan ohjelman tänään ja kaksi pussia jo vedetty. Joko sulla alkaa ketoosi purra ja olo helpottaa? Kolmas päivä on kuulema pahin, miten meni? Itse odotan samalla tavalla ohjelman etenemistä myönteisessä hengessä. Olen kuullut ohjelmasta paljon hyvää ja myös sen että se on pelkkää rahastusta ja humpuukia! Jos ohjeita noudattaa niin paino putoaa varmasti, sitten onkin täysin eri asia kuinka se saadaan ylläpidettyä ja siihenhän on ko. ohjelmassa panostettu varsin paljon. Näillä palstoilla kritisoidaan paljon nopeaa pudostusta että se ei pidemmän päälle toimi. Toisaalta ko. ohjelma kestää vähintään sen puoli vuotta jolloin opetellaan sitä elämänmuutosta ja terveellisempiä ruokailutottumuksia joten sekin asia tulee käsiteltyä.

      Mitä kustannuksiin tulee, niin en pidä kalliina, koska siihen sisältyy kuntoklubin jäsenyys yksilöllisine ohjelmineen ja ohjauksineen. Ruuat tosin maksavat 55 euroa/viikko, mutta normaalit lounasruuat, kahvilla käynnit, ylimääräiset oluet yms. kun jäävät pois, niin eiköhän olla jo kohta plussan puolella.

      Ohjelman jälkeinen jatko on sitten itsestä kiinni, mutta eikö se ole aivan sama tilanne millä sen painon on pudottanut!

      • Träski

        Heipä hei, ompas mukava kun täältä löyty tämmönenki palsta! Minä oon kanssa alottanu nyt 19pv täysvauhdilla. Tavoitteena ois saada 15-20kg pois. Rantakuntoon 2008! Nyt kolmas päivä menossa ja tuntuu,että kyllä tämä tästä hieman jo helpottaa. Toisena päivänä särki päätä ja koko ajan mietti vaan ruokaa...Tänään ollut todella hyvä olo, joskin hieman nälkä,mutta vettä kun juo niin se häviää. Liekkö jo ketoosi-tila alkanut. Mulla on ollu hieman huonoa oloa tai sellasta oksennuksen tunnetta kurkussa,mutta se varmaan kuuluu tähä alkuun.Ja "oppikirjassa" lukee että juo enemmän vettä..Ois kiva tietää mitä "sivuvaikutuksia" muilla on ollu? Mun kavereista kans osa ihmettelee lupausta nopeasta painonputoamisesta,mutta kyllähän se noilla litkuilla nopeesti varmasti tippuu,siinä se vaan on että pitää osata pitää se vaan matalalla ja siksihän juuri tää kuuri on niin pitkä! Ja mun mielestä se on erityisen hyvä asia! Kokoajan saa tukea muulta ryhmältä ja omalta ohjaajalta. Tsemppiä paljon teille!!


      • stuuri
        Träski kirjoitti:

        Heipä hei, ompas mukava kun täältä löyty tämmönenki palsta! Minä oon kanssa alottanu nyt 19pv täysvauhdilla. Tavoitteena ois saada 15-20kg pois. Rantakuntoon 2008! Nyt kolmas päivä menossa ja tuntuu,että kyllä tämä tästä hieman jo helpottaa. Toisena päivänä särki päätä ja koko ajan mietti vaan ruokaa...Tänään ollut todella hyvä olo, joskin hieman nälkä,mutta vettä kun juo niin se häviää. Liekkö jo ketoosi-tila alkanut. Mulla on ollu hieman huonoa oloa tai sellasta oksennuksen tunnetta kurkussa,mutta se varmaan kuuluu tähä alkuun.Ja "oppikirjassa" lukee että juo enemmän vettä..Ois kiva tietää mitä "sivuvaikutuksia" muilla on ollu? Mun kavereista kans osa ihmettelee lupausta nopeasta painonputoamisesta,mutta kyllähän se noilla litkuilla nopeesti varmasti tippuu,siinä se vaan on että pitää osata pitää se vaan matalalla ja siksihän juuri tää kuuri on niin pitkä! Ja mun mielestä se on erityisen hyvä asia! Kokoajan saa tukea muulta ryhmältä ja omalta ohjaajalta. Tsemppiä paljon teille!!

        toi oo vaarallista pudottaa painoo noin paljon noin lyhyessä ajassa..niillä kiloilla on taipumus tulla takasin tosi herkästi ja vielä tuplaten, jos lähtee ahnehtiin! Maltti on valttia!


      • träski
        stuuri kirjoitti:

        toi oo vaarallista pudottaa painoo noin paljon noin lyhyessä ajassa..niillä kiloilla on taipumus tulla takasin tosi herkästi ja vielä tuplaten, jos lähtee ahnehtiin! Maltti on valttia!

        Ei se ole vaarallista koska syödyistä pussi-keitoista saa kaiken tarvittavan energian vitamiinit yms. Paino tippuu alussa kyllä nopeasti,mutta täysivauhdin jälkeen on aloitettava syöminen hyvin varovasti.Pikkuhiljaa,pieninä määrinä totutetaan elimistöä taas "normaaliin" ruokaan.Ja tasapaino vaihe on tässä tosi pitkä jonka aikana opetellaan syöminen aivan kokonaan uudestaan. Ateriarytmit,määrät,laatu yms. Tasapaino vaihe on pisin osa tätä koko kuuria ja se tässä onkin tärkeää,ettei kilot tule takasin.


      • xtraaja
        Träski kirjoitti:

        Heipä hei, ompas mukava kun täältä löyty tämmönenki palsta! Minä oon kanssa alottanu nyt 19pv täysvauhdilla. Tavoitteena ois saada 15-20kg pois. Rantakuntoon 2008! Nyt kolmas päivä menossa ja tuntuu,että kyllä tämä tästä hieman jo helpottaa. Toisena päivänä särki päätä ja koko ajan mietti vaan ruokaa...Tänään ollut todella hyvä olo, joskin hieman nälkä,mutta vettä kun juo niin se häviää. Liekkö jo ketoosi-tila alkanut. Mulla on ollu hieman huonoa oloa tai sellasta oksennuksen tunnetta kurkussa,mutta se varmaan kuuluu tähä alkuun.Ja "oppikirjassa" lukee että juo enemmän vettä..Ois kiva tietää mitä "sivuvaikutuksia" muilla on ollu? Mun kavereista kans osa ihmettelee lupausta nopeasta painonputoamisesta,mutta kyllähän se noilla litkuilla nopeesti varmasti tippuu,siinä se vaan on että pitää osata pitää se vaan matalalla ja siksihän juuri tää kuuri on niin pitkä! Ja mun mielestä se on erityisen hyvä asia! Kokoajan saa tukea muulta ryhmältä ja omalta ohjaajalta. Tsemppiä paljon teille!!

        Moro vaan. Minulla on nyt neljäs päivä aloituksesta ja ihmeen hyvin on mennyt. Eli ei juurikaan mitään mittään sivuvaikutuksia ja juo vaan vettä niin se auttaa. Xtravaganzan ruuat ovat olleet myönteinen yllätys, yllättävän syötäviä kaikki. Äsken otin just sienenmakuisen joka hieman epäilytti, mutta sehän oli lämpimänä keittona parempaa kuin kanakeitto.
        Tästä on vaan stempillä jatkettava ja koitettava pysyä päätöksessä. Itseä arveluttaa huhtikuun alussa oleva työpaikan kahden päivän koulutustilaisuus, hotellimajoituksessa ja iltajuhlat illallisineen ym. Pitänee vain sinnitellä jos sinne asti on jo jaksanut. Kirjoitellaan jatkossakin tuntemuksia näin ohjelman alkuvaiheessa.


    • siis hä?

      mihin tämä painonpudotus juttu perustuu?mitä maksaa? ja mitä tällä rahalla saa?itsellä ei tosiaankaan ole itsekuria tarpeeksi,kaikki painonvartioista lähtien kokeiltu...olisi kiva tietää kun heidän netti sivuilla ei ollut tietoa mitä he ovat.

    • Elmeri H.

      Minähän en mitään pussikeittoja syö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe