Xtravaganza-painonpudotusohjelma

Tankki, pian entinen

Liityin parisen viikkoa sitten Xtravaganzaan. Aloitin nopealla ohjelmalla painonpudotuksen. Aloitin paastolla, jossa juodaan vähintään 3 l vettä päivässä sekä 3 kertaa päivässä syödään heidän omia keittojaan. Niistä yllätyin, kun kaikki apteekin vastaavat tuotteet maistuvat keinotekoisilta, näissä on oikeasti makua. Makuasia tietenkin, valikoima on kuitenkin laaja, josta valita ja voi myös vaihtaa, ellei jostain tuotteesta pidä. Nyt on 4. päivä ja 4. kg pois. Tavoite 20 kg / 2 kk. Sen jälkeen saavutetun painon ylläpito. Alkuun paino tietenkin laskee nopeammin, mutta hidastunee jatkossa hieman.
Mitä enemmän liikun, sitä enemmän ja nopeammin toki painokin lähtee. Maksan tästä, mutta koska haluan varmat ja pysyvät tulokset, kestän sen. Oma selkäranka ei painonpudotukseen riittänyt. Nyt kaikki tapahtuu valvotuissa olosuhteissa. Olen tyytyväinen.

7

3021

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xtraaja

terve vaan. Minä aloitin vastaavan ohjelman tänään ja kaksi pussia jo vedetty. Joko sulla alkaa ketoosi purra ja olo helpottaa? Kolmas päivä on kuulema pahin, miten meni? Itse odotan samalla tavalla ohjelman etenemistä myönteisessä hengessä. Olen kuullut ohjelmasta paljon hyvää ja myös sen että se on pelkkää rahastusta ja humpuukia! Jos ohjeita noudattaa niin paino putoaa varmasti, sitten onkin täysin eri asia kuinka se saadaan ylläpidettyä ja siihenhän on ko. ohjelmassa panostettu varsin paljon. Näillä palstoilla kritisoidaan paljon nopeaa pudostusta että se ei pidemmän päälle toimi. Toisaalta ko. ohjelma kestää vähintään sen puoli vuotta jolloin opetellaan sitä elämänmuutosta ja terveellisempiä ruokailutottumuksia joten sekin asia tulee käsiteltyä.

Mitä kustannuksiin tulee, niin en pidä kalliina, koska siihen sisältyy kuntoklubin jäsenyys yksilöllisine ohjelmineen ja ohjauksineen. Ruuat tosin maksavat 55 euroa/viikko, mutta normaalit lounasruuat, kahvilla käynnit, ylimääräiset oluet yms. kun jäävät pois, niin eiköhän olla jo kohta plussan puolella.

Ohjelman jälkeinen jatko on sitten itsestä kiinni, mutta eikö se ole aivan sama tilanne millä sen painon on pudottanut!

• Träski

Heipä hei, ompas mukava kun täältä löyty tämmönenki palsta! Minä oon kanssa alottanu nyt 19pv täysvauhdilla. Tavoitteena ois saada 15-20kg pois. Rantakuntoon 2008! Nyt kolmas päivä menossa ja tuntuu,että kyllä tämä tästä hieman jo helpottaa. Toisena päivänä särki päätä ja koko ajan mietti vaan ruokaa...Tänään ollut todella hyvä olo, joskin hieman nälkä,mutta vettä kun juo niin se häviää. Liekkö jo ketoosi-tila alkanut. Mulla on ollu hieman huonoa oloa tai sellasta oksennuksen tunnetta kurkussa,mutta se varmaan kuuluu tähä alkuun.Ja "oppikirjassa" lukee että juo enemmän vettä..Ois kiva tietää mitä "sivuvaikutuksia" muilla on ollu? Mun kavereista kans osa ihmettelee lupausta nopeasta painonputoamisesta,mutta kyllähän se noilla litkuilla nopeesti varmasti tippuu,siinä se vaan on että pitää osata pitää se vaan matalalla ja siksihän juuri tää kuuri on niin pitkä! Ja mun mielestä se on erityisen hyvä asia! Kokoajan saa tukea muulta ryhmältä ja omalta ohjaajalta. Tsemppiä paljon teille!!

• stuuri
        Träski kirjoitti:

Heipä hei, ompas mukava kun täältä löyty tämmönenki palsta! Minä oon kanssa alottanu nyt 19pv täysvauhdilla. Tavoitteena ois saada 15-20kg pois. Rantakuntoon 2008! Nyt kolmas päivä menossa ja tuntuu,että kyllä tämä tästä hieman jo helpottaa. Toisena päivänä särki päätä ja koko ajan mietti vaan ruokaa...Tänään ollut todella hyvä olo, joskin hieman nälkä,mutta vettä kun juo niin se häviää. Liekkö jo ketoosi-tila alkanut. Mulla on ollu hieman huonoa oloa tai sellasta oksennuksen tunnetta kurkussa,mutta se varmaan kuuluu tähä alkuun.Ja "oppikirjassa" lukee että juo enemmän vettä..Ois kiva tietää mitä "sivuvaikutuksia" muilla on ollu? Mun kavereista kans osa ihmettelee lupausta nopeasta painonputoamisesta,mutta kyllähän se noilla litkuilla nopeesti varmasti tippuu,siinä se vaan on että pitää osata pitää se vaan matalalla ja siksihän juuri tää kuuri on niin pitkä! Ja mun mielestä se on erityisen hyvä asia! Kokoajan saa tukea muulta ryhmältä ja omalta ohjaajalta. Tsemppiä paljon teille!!

toi oo vaarallista pudottaa painoo noin paljon noin lyhyessä ajassa..niillä kiloilla on taipumus tulla takasin tosi herkästi ja vielä tuplaten, jos lähtee ahnehtiin! Maltti on valttia!

• träski
        stuuri kirjoitti:

toi oo vaarallista pudottaa painoo noin paljon noin lyhyessä ajassa..niillä kiloilla on taipumus tulla takasin tosi herkästi ja vielä tuplaten, jos lähtee ahnehtiin! Maltti on valttia!

Ei se ole vaarallista koska syödyistä pussi-keitoista saa kaiken tarvittavan energian vitamiinit yms. Paino tippuu alussa kyllä nopeasti,mutta täysivauhdin jälkeen on aloitettava syöminen hyvin varovasti.Pikkuhiljaa,pieninä määrinä totutetaan elimistöä taas "normaaliin" ruokaan.Ja tasapaino vaihe on tässä tosi pitkä jonka aikana opetellaan syöminen aivan kokonaan uudestaan. Ateriarytmit,määrät,laatu yms. Tasapaino vaihe on pisin osa tätä koko kuuria ja se tässä onkin tärkeää,ettei kilot tule takasin.

• xtraaja
        Träski kirjoitti:

Moro vaan. Minulla on nyt neljäs päivä aloituksesta ja ihmeen hyvin on mennyt. Eli ei juurikaan mitään mittään sivuvaikutuksia ja juo vaan vettä niin se auttaa. Xtravaganzan ruuat ovat olleet myönteinen yllätys, yllättävän syötäviä kaikki. Äsken otin just sienenmakuisen joka hieman epäilytti, mutta sehän oli lämpimänä keittona parempaa kuin kanakeitto.
        Tästä on vaan stempillä jatkettava ja koitettava pysyä päätöksessä. Itseä arveluttaa huhtikuun alussa oleva työpaikan kahden päivän koulutustilaisuus, hotellimajoituksessa ja iltajuhlat illallisineen ym. Pitänee vain sinnitellä jos sinne asti on jo jaksanut. Kirjoitellaan jatkossakin tuntemuksia näin ohjelman alkuvaiheessa.

• siis hä?

mihin tämä painonpudotus juttu perustuu?mitä maksaa? ja mitä tällä rahalla saa?itsellä ei tosiaankaan ole itsekuria tarpeeksi,kaikki painonvartioista lähtien kokeiltu...olisi kiva tietää kun heidän netti sivuilla ei ollut tietoa mitä he ovat.

• Elmeri H.

Minähän en mitään pussikeittoja syö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      134
      744
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      622
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      500
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      465
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      458
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      90
      407
    12. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      391
    14. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      385
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      84
      375
    17. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      375
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      63
      362
    20. 20
      357
    Aihe