..onko kellään tullut ns. entistä työpaikkaa ikävä..
itse käynyt kierteleen suomea melkein 3 vuotta ja nyt olen päättänyt mennä takisin samaan paikkaan mistä aikoinani lähdin...onko kellään samanlaisia kokemusta tällaisesta...
Kiitos asiallisista vastauksista!!
Vanhaan työpaikkaan takaisin
6
4549
Vastaukset
- valitsevat
saman paikan uudelleen. Mikäpä siinä, jos tuntuu hyvältä vaihtoehdolta ja pääsee parempiin asemiin. Jos tulee takaisin parin viikon - kuukauden päästä, niin sitten on tuuliviiri.
Yhteen paikkaan en menisi takaisin ikinä, Sorry vaan poijjat.. - ???
Jos kerran on työpaikasta lähtenyt niin harva enää otetaan takas noin vain. Luottamus on usein menetetty.
- samanlainen!
varsinkin jos on loikannut kilpailevaan laitokseen/yritykseen niin ei oo hyvällä katottu. Ja ai mikä harmitus kun sattuu huomaamaan että huonompaan paikkaan meni...
- Menetetään
Lähtemällä ovet paukkuen soitellen sotaan!
Älä ikinä polta siltoja takanasi!
Hoida irtisanominen asiallisesti vaikka kuinka tekisi mielesi haukkua koko firma, mieli voi muuttua matkan varrella jollei se uusi paikka olekaan niin hyvä mitä on annettu ymmärtää!!!
- jippiiiiiiii
Kävin kiertelemässä kolmisen vuotta eri puljuissa päällikkötehtävissä. Sietämätöntä joka paikassa. Hain takaisin "alkuperäiseen" paikkaani. Pääsin ja puolen vuoden kuluttua sain jo ylennyksen ja palkkaa roimasti lisää.
Kierrostani oli kuitenkin itselleni hyötyä: paljon uutta erityisosaamista kertyi ja niitä hyödynnän nyt kilpaillessamme noiden sietämättömien työpaikkojen kanssa. - Anonyymi
On kova ikävä. Jouduin siirtymään toiselle paikkakunnalle toisiin tehtäviin, omasta kotikunnastani, jossa ehdin olla 10v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789