Minulla ei ole mitään tekemistä hänen likvidointinsa kanssa, mutta olen pelkästään tyytyväinen että hän ei enää täällä rieku ja samaan syssyyn voisivat nämä henkilöt häipyä
pilaamasta palstan hegemoniaa.
Frederico
Ratikkakuski
Kukkomies
Runontaja
Relaxed_eyes
"Esittääkö ketään vastalauseita"
MarttyyriMallari-TTt
Yrmiön tuho
27
1463
Vastaukset
- niin joo
samaan syssyyn voisivat nämä henkilöt häipyä
pilaamasta palstan hegemoniaa.
Frederico
Ratikkakuski
Kukkomies
Runontaja
Relaxed_eyes
"Esittääkö ketään vastalauseita"
MarttyyriMallari-TTt
- Ei vastalauseita varsinkaan tuohon viimeiseen. nyt jos joku näistä sun ehdokkaista likvidoidaan nii mie ainaki syytän just sua :p
- muita
nikkejä noita tuossa mainitsit. Miksi juuri he?
nämä vesselit vievät ovat niin kovia naistenmielistelijöitä, että oikein oksettaa.
"Ajan heidät pois täältä"
MarttyyriMallari-TTt- SupremeSatan
on tietenkin kateellinen, kun nämä herrasmiehet nauttivat palstalla suurempaa suosiota naisten keskuudessa kuin hän. Paitsi ehkä Relaxed_eyes.
SupremeSatan kirjoitti:
on tietenkin kateellinen, kun nämä herrasmiehet nauttivat palstalla suurempaa suosiota naisten keskuudessa kuin hän. Paitsi ehkä Relaxed_eyes.
minua liikuta naisten suosio.
"Kyse on periaatteista"
MarttyyriMallari-TTt- SupremeSatan
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
minua liikuta naisten suosio.
"Kyse on periaatteista"
MarttyyriMallari-TTtMara kehtaa puhua paskaa.
SupremeSatan kirjoitti:
Mara kehtaa puhua paskaa.
korkea aika päästäa näistä "herrasmiehistä" eroon. He eivät naisia kunnioita.
"Luulin sinun olevan lojaali minua kohtaan"
MarttyyriMallari-TTtSupremeSatan kirjoitti:
on tietenkin kateellinen, kun nämä herrasmiehet nauttivat palstalla suurempaa suosiota naisten keskuudessa kuin hän. Paitsi ehkä Relaxed_eyes.
MM niinku pahimmoinenkin akka.
- ???
relaxed_eyes kirjoitti:
MM niinku pahimmoinenkin akka.
Etkö oo löytäny orjaa voiteleen leipiäs, akka!
??? kirjoitti:
Etkö oo löytäny orjaa voiteleen leipiäs, akka!
Ei mun leipiä kenenkään oo pakko voidella. Mut, se on sitte turha odottaa niskahierontaakaan.
Joten emmä mitään sellasella akalla tee joka ei mulle leipiä tee. Sellanen on pelkkä rasite.??? kirjoitti:
Etkö oo löytäny orjaa voiteleen leipiäs, akka!
kiinni siellä. Minulla on niin vahva tukijoukko tällä palstalla, että kannattaa pitää suu supussa.
"Älä haastaa voimakkaampaa taisteluun"
MarttyyriMallari-TTt
- vastalauseita:
............./´¯/).........
............/....//.........
.........../....//..........
...../´¯/..../´¯\..........
.././.../..../..../.|_.....
(.(....(....(..../.)..)..
.\................\/.../...
..\................. /.....
....\..............(....... - sirpamaikkarilta
Pieni ja mitätön kysymys.
"Ihmetystä kerrakseen"
Ihmettelevä suomalainen akkasinä nyt järkevänä henkilönä tunnet ihmiset ja
osaat aavistaa millaisia tyyppejä nämä kyseiset retaleet ovat.
"Luotan sinuun"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sinä nyt järkevänä henkilönä tunnet ihmiset ja
osaat aavistaa millaisia tyyppejä nämä kyseiset retaleet ovat.
"Luotan sinuun"
MarttyyriMallari-TTtmua eilen sanottiin tärähtäneeksi. Että järkevyydestä nyt niinkään tiiä. Ja millasia tyyppejä ne sitten on? Ihan tavallisia miehiä. Ethän sä nyt voi kaikkia pois täältä ajaa. Tylsäähän täällä ois. Kaikki akat sun perässä tultas. Ei kommunismi niin toimi.
"Kaikille saman verran"
Myöskin vasemmalle kallistuva suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
mua eilen sanottiin tärähtäneeksi. Että järkevyydestä nyt niinkään tiiä. Ja millasia tyyppejä ne sitten on? Ihan tavallisia miehiä. Ethän sä nyt voi kaikkia pois täältä ajaa. Tylsäähän täällä ois. Kaikki akat sun perässä tultas. Ei kommunismi niin toimi.
"Kaikille saman verran"
Myöskin vasemmalle kallistuva suomalainen akkaedes muodon vuoksi puolellani.
"Niin minäkin tekisin"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
edes muodon vuoksi puolellani.
"Niin minäkin tekisin"
MarttyyriMallari-TTtei ole minun juttuni. Vaikkakin kommunistisissa sitä taidetaan harrasta enemmänkin. Pahoittelen, ei vaan pysty.
"Jokaisella on oma mielipide"
Korruptoitumaton sekä vasemmistolainen suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
ei ole minun juttuni. Vaikkakin kommunistisissa sitä taidetaan harrasta enemmänkin. Pahoittelen, ei vaan pysty.
"Jokaisella on oma mielipide"
Korruptoitumaton sekä vasemmistolainen suomalainen akkanyt hieman pettynyt sinuun mutta luotan siihen, että olet edes salaa saamaa mieltä kanssani.
"Lojaalisuus palkitaan"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
nyt hieman pettynyt sinuun mutta luotan siihen, että olet edes salaa saamaa mieltä kanssani.
"Lojaalisuus palkitaan"
MarttyyriMallari-TTttässä nyt edes yrittää nuolla muidenki rekkautuneiden perseitä. Muutama puska saa muute raivarit.
"Jääkön se meidän keskuuteemme"
Salaliitossa oleva lojaali suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
tässä nyt edes yrittää nuolla muidenki rekkautuneiden perseitä. Muutama puska saa muute raivarit.
"Jääkön se meidän keskuuteemme"
Salaliitossa oleva lojaali suomalainen akkaymmärrän vihjeesi.
"Tiesin että voin luottaa sinuun"
MarttyyriMallari-TTt
- Nettikatti
vastalauseita. Ilman perusteluja.
sinähän olet sellainen nainen joka tykkää olla miehen alistama.
"Nouse ylös kurasta ja ryhdistäydy"
MarttyyriMallari-TTt- Nettikatti
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sinähän olet sellainen nainen joka tykkää olla miehen alistama.
"Nouse ylös kurasta ja ryhdistäydy"
MarttyyriMallari-TTt:D
Mihinkäs tämä syväanalyysi perustuu?
Onko kaikki hyvin MM?
"Kuljen kanssasi vaikeina aikoina."- möfelmf
jossa moni ei ymmärrä ketään- ja kukaan-sanojen eroa?
- kokemukseni mukaan
juuri ketään ei siellä ymmärrä niiden eroa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
