Yrmiön tuho

Minulla ei ole mitään tekemistä hänen likvidointinsa kanssa, mutta olen pelkästään tyytyväinen että hän ei enää täällä rieku ja samaan syssyyn voisivat nämä henkilöt häipyä
pilaamasta palstan hegemoniaa.

Frederico

Ratikkakuski

Kukkomies

Runontaja

Relaxed_eyes


"Esittääkö ketään vastalauseita"


MarttyyriMallari-TTt

27

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin joo

      samaan syssyyn voisivat nämä henkilöt häipyä
      pilaamasta palstan hegemoniaa.

      Frederico

      Ratikkakuski

      Kukkomies

      Runontaja

      Relaxed_eyes


      "Esittääkö ketään vastalauseita"


      MarttyyriMallari-TTt




      - Ei vastalauseita varsinkaan tuohon viimeiseen.

    • nyt jos joku näistä sun ehdokkaista likvidoidaan nii mie ainaki syytän just sua :p

    • muita

      nikkejä noita tuossa mainitsit. Miksi juuri he?

      • nämä vesselit vievät ovat niin kovia naistenmielistelijöitä, että oikein oksettaa.


        "Ajan heidät pois täältä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • SupremeSatan

        on tietenkin kateellinen, kun nämä herrasmiehet nauttivat palstalla suurempaa suosiota naisten keskuudessa kuin hän. Paitsi ehkä Relaxed_eyes.


      • SupremeSatan kirjoitti:

        on tietenkin kateellinen, kun nämä herrasmiehet nauttivat palstalla suurempaa suosiota naisten keskuudessa kuin hän. Paitsi ehkä Relaxed_eyes.

        minua liikuta naisten suosio.


        "Kyse on periaatteista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • SupremeSatan
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minua liikuta naisten suosio.


        "Kyse on periaatteista"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mara kehtaa puhua paskaa.


      • SupremeSatan kirjoitti:

        Mara kehtaa puhua paskaa.

        korkea aika päästäa näistä "herrasmiehistä" eroon. He eivät naisia kunnioita.


        "Luulin sinun olevan lojaali minua kohtaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • SupremeSatan kirjoitti:

        on tietenkin kateellinen, kun nämä herrasmiehet nauttivat palstalla suurempaa suosiota naisten keskuudessa kuin hän. Paitsi ehkä Relaxed_eyes.

        MM niinku pahimmoinenkin akka.


      • ???
        relaxed_eyes kirjoitti:

        MM niinku pahimmoinenkin akka.

        Etkö oo löytäny orjaa voiteleen leipiäs, akka!


      • ??? kirjoitti:

        Etkö oo löytäny orjaa voiteleen leipiäs, akka!

        Ei mun leipiä kenenkään oo pakko voidella. Mut, se on sitte turha odottaa niskahierontaakaan.

        Joten emmä mitään sellasella akalla tee joka ei mulle leipiä tee. Sellanen on pelkkä rasite.


      • ??? kirjoitti:

        Etkö oo löytäny orjaa voiteleen leipiäs, akka!

        kiinni siellä. Minulla on niin vahva tukijoukko tällä palstalla, että kannattaa pitää suu supussa.


        "Älä haastaa voimakkaampaa taisteluun"


        MarttyyriMallari-TTt


    • vastalauseita:

      ............./´¯/).........
      ............/....//.........
      .........../....//..........
      ...../´¯/..../´¯\..........
      .././.../..../..../.|_.....
      (.(....(....(..../.)..)..
      .\................\/.../...
      ..\................. /.....
      ....\..............(.......

    • sirpamaikkarilta

      Pieni ja mitätön kysymys.

      "Ihmetystä kerrakseen"

      Ihmettelevä suomalainen akka

      • sinä nyt järkevänä henkilönä tunnet ihmiset ja
        osaat aavistaa millaisia tyyppejä nämä kyseiset retaleet ovat.


        "Luotan sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä nyt järkevänä henkilönä tunnet ihmiset ja
        osaat aavistaa millaisia tyyppejä nämä kyseiset retaleet ovat.


        "Luotan sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt

        mua eilen sanottiin tärähtäneeksi. Että järkevyydestä nyt niinkään tiiä. Ja millasia tyyppejä ne sitten on? Ihan tavallisia miehiä. Ethän sä nyt voi kaikkia pois täältä ajaa. Tylsäähän täällä ois. Kaikki akat sun perässä tultas. Ei kommunismi niin toimi.

        "Kaikille saman verran"

        Myöskin vasemmalle kallistuva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        mua eilen sanottiin tärähtäneeksi. Että järkevyydestä nyt niinkään tiiä. Ja millasia tyyppejä ne sitten on? Ihan tavallisia miehiä. Ethän sä nyt voi kaikkia pois täältä ajaa. Tylsäähän täällä ois. Kaikki akat sun perässä tultas. Ei kommunismi niin toimi.

        "Kaikille saman verran"

        Myöskin vasemmalle kallistuva suomalainen akka

        edes muodon vuoksi puolellani.


        "Niin minäkin tekisin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        edes muodon vuoksi puolellani.


        "Niin minäkin tekisin"


        MarttyyriMallari-TTt

        ei ole minun juttuni. Vaikkakin kommunistisissa sitä taidetaan harrasta enemmänkin. Pahoittelen, ei vaan pysty.

        "Jokaisella on oma mielipide"

        Korruptoitumaton sekä vasemmistolainen suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ei ole minun juttuni. Vaikkakin kommunistisissa sitä taidetaan harrasta enemmänkin. Pahoittelen, ei vaan pysty.

        "Jokaisella on oma mielipide"

        Korruptoitumaton sekä vasemmistolainen suomalainen akka

        nyt hieman pettynyt sinuun mutta luotan siihen, että olet edes salaa saamaa mieltä kanssani.


        "Lojaalisuus palkitaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt hieman pettynyt sinuun mutta luotan siihen, että olet edes salaa saamaa mieltä kanssani.


        "Lojaalisuus palkitaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        tässä nyt edes yrittää nuolla muidenki rekkautuneiden perseitä. Muutama puska saa muute raivarit.

        "Jääkön se meidän keskuuteemme"

        Salaliitossa oleva lojaali suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        tässä nyt edes yrittää nuolla muidenki rekkautuneiden perseitä. Muutama puska saa muute raivarit.

        "Jääkön se meidän keskuuteemme"

        Salaliitossa oleva lojaali suomalainen akka

        ymmärrän vihjeesi.


        "Tiesin että voin luottaa sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Nettikatti

      vastalauseita. Ilman perusteluja.

      • sinähän olet sellainen nainen joka tykkää olla miehen alistama.


        "Nouse ylös kurasta ja ryhdistäydy"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinähän olet sellainen nainen joka tykkää olla miehen alistama.


        "Nouse ylös kurasta ja ryhdistäydy"


        MarttyyriMallari-TTt

        :D

        Mihinkäs tämä syväanalyysi perustuu?


    • Onko kaikki hyvin MM?

      "Kuljen kanssasi vaikeina aikoina."

    • möfelmf

      jossa moni ei ymmärrä ketään- ja kukaan-sanojen eroa?

      • kokemukseni mukaan

        juuri ketään ei siellä ymmärrä niiden eroa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe