Mites on, kun poikaystäväni (joka ei juuri avaudu tunteistaan paitsi humalassa) tässä viime viikonloppuna terassilta kämpille kävellessämme oli jotenkin ahdistuneen oloinen ja sanoi asioita kuten "joskus musta tuntuu, ettei mulla ole ketään muuta kuin sut" ja "mä elän niin sun kautta että pelottaa ja ei sen tällaista pitäisi olla". Itse olen oikeastaan koko suhteemme ajan (kohta vuosi, tunnettu on kolmisen vuotta) ollut se pakoilevampi ja arempi osapuoli, ja vasta viime aikoina olen alkanut oppia päästämään toisen lähelle ja ehkä vaatimaankin sitä läheisyyttä. Esimerkiksi poikakaverini on lähes aina se, joka on ottanut yhteyttä ja toivonut, että tavattaisiin - itse olen viime aikoihin asti lähinnä odotellut yhteydenottoja enkä juurikaan harrastanut niitä itse. Lähiaikoina myös minä olen uskaltanut myöntää itselleni kaipaavani ja ottanut puhelimen kauniiseen käteen, kun siltä on tuntunut, ja ollut muutenkin aktiivisempana osapuolena. Nyt tuntuu, että olisi sittenkin parempi ollut pysyä etäällä, jos toinen kerta noin säikähtää...vai mistä on kyse?
mitä on sanojen takana?
siili
1
472
Vastaukset
- Petri Q
Se on pelästyny ihan jotain muuta kun sua ton kertomuksen perusteella - tai sit sillä on jotain vanhoja haavoja.
Sano sille, että voi kertoo sulle mikä sitä vaivaa, jos haluaa. Ja pidä sitä lähellä.
Jos sen kaveri on vaikka pettäny sen tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750