Etsitkö kumppania itsellesi

Ja jos etsit niin älä sitten täällä nyhrää (hehe)


"Aika nokkela puheenvuoro"


MarttyyriMallari-TTt

22

1012

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen jo

      luopunut haaveesta.

      Sitä paitsi teistä on niin paljon seuraa, että tämän palstan löytäminen poisti viimeisenkin tarpeen löytää seuraa.

    • Emmä nyt tääl kerkeis nyhrätä jos etsisin.

    • sirpamaikkarilta

      sitä kieltämättä aina pitää silmät ja korvat auki. Mutta mahtaako kukaan enään kelvata saati sitten kelpuuttaa. Se onkin toinen asia.

      "Entäs jos Se Oikea löytyykin täältä?"

      Huokaileva suomalainen akka

      • joku saa

        hyvän naisen.

        Harmi vaan, että asut siellä missä kaikki muutkin ja minä jossain kaukana.


      • voisihan sellanen täältä netistä löytyä sinulle, mutta ei todellakaan tältä palstalta!


        "Ystäväni, en haluaisi ajatella puolestasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voisihan sellanen täältä netistä löytyä sinulle, mutta ei todellakaan tältä palstalta!


        "Ystäväni, en haluaisi ajatella puolestasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Onhan täällä hyviä miehiä vaikka kuinka paljon. Mutta puolesta ajattelijan mä kyllä tarviin.

        "Muut rakastavat Raymondia. Minä rakastan Robertia"

        Uusintoja kyttäävä suomalainen akka


    • hannu.hanhi

      vähän kahden vaiheilla. En ole vielä päättänyt. Nyhrätään nyt täällä sillä välin.

    • viilisniilis

      Löysin itselleni potentiaalisen kumppanin. Nimittäin sinut MarttyyriMallariTTt!!

      • mutta en halua syyllistyä kaksinnaimiseen.


        "Toki voin keskustella kanssasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta en halua syyllistyä kaksinnaimiseen.


        "Toki voin keskustella kanssasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ainahan voit erota vaimostasi. Eikä meidän tarvitse mennä naimisiin.


    • ottaa.

      Etsin, mut etsin sitä mun ehdoilla ja mun ympäristöstä. Eli tavallaan pidän vaan silmät auki, en oo nyt sortunu mihkään muuhun. En oikein tiedä et mikä ois oikee ratkasu kumppanin etsintään. Tärkeintä ois varmaan rikkoo se ympyrä mitä mie nyt itte kierrän, mut mistä kohden... Asiat ku muuttuu niin sillon on aina paras sauma löytää se kumppani...

    • ex-Wastaaja

      ..pari kertaa (tyhjällä talouspaperirullalla) tauluun sillä tavalla, että alkaa sisäkumit loistaa näitä joitakin ( mitä lie) tursutissejä ja muita mursun aivoja, jotka pilaa keskustelupalstoilla keskustelut kiimojensa takia...

      Mä en voi sietää ihmisiä, jotka ei pysty ajattelemaan hienotunteisesti ja asia/tilannekohtaisesti. Ärsyttää jotkut ämmät, jotka on heti julistamassa kiimojansa oikein aloituksissakin keskustelupalstalla. V*TTU keskustelupalsta on eri asia kuin deittipalsta! Jotain tyyliä, (vaikka mitä lie.. seuraa hakiskin) pliis.

      • hannu.hanhi

        Eipä olla niin tosikkoja.

        Keskustelet niiden kanssa joiden kanssa viihdyt. Kaikkea ei ole pakko edes lukea.


      • sirpamaikkarilta

        tursutissinen ilmottautuu! Mursun aivot tosin vaihdan lehmämäisen kanan aivoihin.

        "Rakasta rintani ruhjeille. Rakasta vielä kun voit."

        Myöskin Lauria rakastava suomalainen akka


      • ex-Wastaaja
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        tursutissinen ilmottautuu! Mursun aivot tosin vaihdan lehmämäisen kanan aivoihin.

        "Rakasta rintani ruhjeille. Rakasta vielä kun voit."

        Myöskin Lauria rakastava suomalainen akka

        .. kuitenkaan ole se joku kamala, joka roikku mun perässäni pitkään palstalla huomautellen jostakin ihmeen (v*tun) tissikeskustelusta, mitä en edes muista? Tuli mieleen, että sen tyypin naaman täytyy (jos itsetunnostaan voi jotain päätellä) olla varmaan (kuvainnollisesti, en tietysti tosisani sano) hevosen perse, kun tissit oli niin kauheen tärkeet...

        Tapaus oli saanu ilmeisesti jonkun trauman jostakin yksittäisestä "tissi- aiheeseen" liittyvästä kommentistani.

        Lauri on muuten ihan ok. Sä taas olet mulle jääny mieleen lähinnä jostakin vessapaperikeskustelusta (uutena vuonna taisit pohtia vessapaperimerkkejä) ja siitä, että arvioit mut narsistiksi yhden kommentin perusteella. Ihan mukavan ja rempseän naisen oloinen olet kyllä, ei siinä mitään.

        Sulla on ihan asennetta ( hyvällä).


      • sirpamaikkarilta
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        .. kuitenkaan ole se joku kamala, joka roikku mun perässäni pitkään palstalla huomautellen jostakin ihmeen (v*tun) tissikeskustelusta, mitä en edes muista? Tuli mieleen, että sen tyypin naaman täytyy (jos itsetunnostaan voi jotain päätellä) olla varmaan (kuvainnollisesti, en tietysti tosisani sano) hevosen perse, kun tissit oli niin kauheen tärkeet...

        Tapaus oli saanu ilmeisesti jonkun trauman jostakin yksittäisestä "tissi- aiheeseen" liittyvästä kommentistani.

        Lauri on muuten ihan ok. Sä taas olet mulle jääny mieleen lähinnä jostakin vessapaperikeskustelusta (uutena vuonna taisit pohtia vessapaperimerkkejä) ja siitä, että arvioit mut narsistiksi yhden kommentin perusteella. Ihan mukavan ja rempseän naisen oloinen olet kyllä, ei siinä mitään.

        Sulla on ihan asennetta ( hyvällä).

        vaan totesin kyseiset ominaisuudet. Tissit tursuaa joka paikasta, hyvä kun en ite niihin tukehdu. Ja välistä, omaksi murheekseni, tunnista sen kana-aivon.

        Tapana ei oo stalkkeroida ketään. Tosin Lauri Tähkää saattasin stalkkeroidakki. Ja muutamaa muuta julkkista.


      • ex-Wastaaja
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vaan totesin kyseiset ominaisuudet. Tissit tursuaa joka paikasta, hyvä kun en ite niihin tukehdu. Ja välistä, omaksi murheekseni, tunnista sen kana-aivon.

        Tapana ei oo stalkkeroida ketään. Tosin Lauri Tähkää saattasin stalkkeroidakki. Ja muutamaa muuta julkkista.

        Laurilla on kieltämättä lavakarismaa...


    • rapiskarpalo

      niin siinä se tulikin.

      Oli nokkelista nokkelin puheenvuoro nyt sulla kerta kaikkisesti, ei muuta voi sanoa. :))

    • Nettikatti

      Mutta minkäs teet, jos silti löytyy...

      • seuraa tarjolla :

        täytyy olla tosi norsu naiseksi jos ei kelpaa reiäksi


      • Nettikatti
        seuraa tarjolla : kirjoitti:

        täytyy olla tosi norsu naiseksi jos ei kelpaa reiäksi

        "valaisevasta informaatiosta". Hieman vieras näkökanta tuo tälle naiselle onkin. Vähän toiselta pohjalta olen tottunut ihmissuhteita hoitamaan. Kukin taaplaa tyylillään.


    • itsellesi :

      Ja jos etsit niin älä sitten täällä nyhrää (hehe)


      "Aika nokkela puheenvuoro"

      hehe mä copypastetin sun puheenvuoron :=)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe