Etsitkö kumppania itsellesi

Ja jos etsit niin älä sitten täällä nyhrää (hehe)


"Aika nokkela puheenvuoro"


MarttyyriMallari-TTt

22

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen jo

      luopunut haaveesta.

      Sitä paitsi teistä on niin paljon seuraa, että tämän palstan löytäminen poisti viimeisenkin tarpeen löytää seuraa.

    • Emmä nyt tääl kerkeis nyhrätä jos etsisin.

    • sirpamaikkarilta

      sitä kieltämättä aina pitää silmät ja korvat auki. Mutta mahtaako kukaan enään kelvata saati sitten kelpuuttaa. Se onkin toinen asia.

      "Entäs jos Se Oikea löytyykin täältä?"

      Huokaileva suomalainen akka

      • joku saa

        hyvän naisen.

        Harmi vaan, että asut siellä missä kaikki muutkin ja minä jossain kaukana.


      • voisihan sellanen täältä netistä löytyä sinulle, mutta ei todellakaan tältä palstalta!


        "Ystäväni, en haluaisi ajatella puolestasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voisihan sellanen täältä netistä löytyä sinulle, mutta ei todellakaan tältä palstalta!


        "Ystäväni, en haluaisi ajatella puolestasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Onhan täällä hyviä miehiä vaikka kuinka paljon. Mutta puolesta ajattelijan mä kyllä tarviin.

        "Muut rakastavat Raymondia. Minä rakastan Robertia"

        Uusintoja kyttäävä suomalainen akka


    • hannu.hanhi

      vähän kahden vaiheilla. En ole vielä päättänyt. Nyhrätään nyt täällä sillä välin.

    • viilisniilis

      Löysin itselleni potentiaalisen kumppanin. Nimittäin sinut MarttyyriMallariTTt!!

      • mutta en halua syyllistyä kaksinnaimiseen.


        "Toki voin keskustella kanssasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta en halua syyllistyä kaksinnaimiseen.


        "Toki voin keskustella kanssasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ainahan voit erota vaimostasi. Eikä meidän tarvitse mennä naimisiin.


    • ottaa.

      Etsin, mut etsin sitä mun ehdoilla ja mun ympäristöstä. Eli tavallaan pidän vaan silmät auki, en oo nyt sortunu mihkään muuhun. En oikein tiedä et mikä ois oikee ratkasu kumppanin etsintään. Tärkeintä ois varmaan rikkoo se ympyrä mitä mie nyt itte kierrän, mut mistä kohden... Asiat ku muuttuu niin sillon on aina paras sauma löytää se kumppani...

    • ex-Wastaaja

      ..pari kertaa (tyhjällä talouspaperirullalla) tauluun sillä tavalla, että alkaa sisäkumit loistaa näitä joitakin ( mitä lie) tursutissejä ja muita mursun aivoja, jotka pilaa keskustelupalstoilla keskustelut kiimojensa takia...

      Mä en voi sietää ihmisiä, jotka ei pysty ajattelemaan hienotunteisesti ja asia/tilannekohtaisesti. Ärsyttää jotkut ämmät, jotka on heti julistamassa kiimojansa oikein aloituksissakin keskustelupalstalla. V*TTU keskustelupalsta on eri asia kuin deittipalsta! Jotain tyyliä, (vaikka mitä lie.. seuraa hakiskin) pliis.

      • hannu.hanhi

        Eipä olla niin tosikkoja.

        Keskustelet niiden kanssa joiden kanssa viihdyt. Kaikkea ei ole pakko edes lukea.


      • sirpamaikkarilta

        tursutissinen ilmottautuu! Mursun aivot tosin vaihdan lehmämäisen kanan aivoihin.

        "Rakasta rintani ruhjeille. Rakasta vielä kun voit."

        Myöskin Lauria rakastava suomalainen akka


      • ex-Wastaaja
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        tursutissinen ilmottautuu! Mursun aivot tosin vaihdan lehmämäisen kanan aivoihin.

        "Rakasta rintani ruhjeille. Rakasta vielä kun voit."

        Myöskin Lauria rakastava suomalainen akka

        .. kuitenkaan ole se joku kamala, joka roikku mun perässäni pitkään palstalla huomautellen jostakin ihmeen (v*tun) tissikeskustelusta, mitä en edes muista? Tuli mieleen, että sen tyypin naaman täytyy (jos itsetunnostaan voi jotain päätellä) olla varmaan (kuvainnollisesti, en tietysti tosisani sano) hevosen perse, kun tissit oli niin kauheen tärkeet...

        Tapaus oli saanu ilmeisesti jonkun trauman jostakin yksittäisestä "tissi- aiheeseen" liittyvästä kommentistani.

        Lauri on muuten ihan ok. Sä taas olet mulle jääny mieleen lähinnä jostakin vessapaperikeskustelusta (uutena vuonna taisit pohtia vessapaperimerkkejä) ja siitä, että arvioit mut narsistiksi yhden kommentin perusteella. Ihan mukavan ja rempseän naisen oloinen olet kyllä, ei siinä mitään.

        Sulla on ihan asennetta ( hyvällä).


      • sirpamaikkarilta
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        .. kuitenkaan ole se joku kamala, joka roikku mun perässäni pitkään palstalla huomautellen jostakin ihmeen (v*tun) tissikeskustelusta, mitä en edes muista? Tuli mieleen, että sen tyypin naaman täytyy (jos itsetunnostaan voi jotain päätellä) olla varmaan (kuvainnollisesti, en tietysti tosisani sano) hevosen perse, kun tissit oli niin kauheen tärkeet...

        Tapaus oli saanu ilmeisesti jonkun trauman jostakin yksittäisestä "tissi- aiheeseen" liittyvästä kommentistani.

        Lauri on muuten ihan ok. Sä taas olet mulle jääny mieleen lähinnä jostakin vessapaperikeskustelusta (uutena vuonna taisit pohtia vessapaperimerkkejä) ja siitä, että arvioit mut narsistiksi yhden kommentin perusteella. Ihan mukavan ja rempseän naisen oloinen olet kyllä, ei siinä mitään.

        Sulla on ihan asennetta ( hyvällä).

        vaan totesin kyseiset ominaisuudet. Tissit tursuaa joka paikasta, hyvä kun en ite niihin tukehdu. Ja välistä, omaksi murheekseni, tunnista sen kana-aivon.

        Tapana ei oo stalkkeroida ketään. Tosin Lauri Tähkää saattasin stalkkeroidakki. Ja muutamaa muuta julkkista.


      • ex-Wastaaja
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vaan totesin kyseiset ominaisuudet. Tissit tursuaa joka paikasta, hyvä kun en ite niihin tukehdu. Ja välistä, omaksi murheekseni, tunnista sen kana-aivon.

        Tapana ei oo stalkkeroida ketään. Tosin Lauri Tähkää saattasin stalkkeroidakki. Ja muutamaa muuta julkkista.

        Laurilla on kieltämättä lavakarismaa...


    • rapiskarpalo

      niin siinä se tulikin.

      Oli nokkelista nokkelin puheenvuoro nyt sulla kerta kaikkisesti, ei muuta voi sanoa. :))

    • Nettikatti

      Mutta minkäs teet, jos silti löytyy...

      • seuraa tarjolla :

        täytyy olla tosi norsu naiseksi jos ei kelpaa reiäksi


      • Nettikatti
        seuraa tarjolla : kirjoitti:

        täytyy olla tosi norsu naiseksi jos ei kelpaa reiäksi

        "valaisevasta informaatiosta". Hieman vieras näkökanta tuo tälle naiselle onkin. Vähän toiselta pohjalta olen tottunut ihmissuhteita hoitamaan. Kukin taaplaa tyylillään.


    • itsellesi :

      Ja jos etsit niin älä sitten täällä nyhrää (hehe)


      "Aika nokkela puheenvuoro"

      hehe mä copypastetin sun puheenvuoron :=)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe